Beetje bruin/zwartachtig.quote:Op zondag 21 september 2014 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah ok. Wel even navragen of die recent zijn inentingen/kuurtjes heeft gehad. Wat voor kleur?
Ik zag het op Facebook snel geregeld inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren kwam hier een labrador aanlopen, die hebben wij opgevangen en ondertussen baasje zoeken. Gelukkig vond ik anderhalf uur later zijn baasje op FB (naja zij mij via oproepjes die ik had geplaatst). Zo'n lief beestje was het
Maar goed ook.. Die hond zit blijkbaar onder de zware medicatie i.v.m. een herniaquote:Op zondag 21 september 2014 13:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zag het op Facebook snel geregeld inderdaad.
Hoe oud was ie of weet je dat niet?quote:Op zondag 21 september 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar goed ook.. Die hond zit blijkbaar onder de zware medicatie i.v.m. een hernia
Geen idee maar ze zei dat die oud isquote:Op zondag 21 september 2014 13:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe oud was ie of weet je dat niet?
Hartritmestoornisdrankquote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef Ro-ald het volgende:
Blikje energydrank & broodje bapao #tokkieleef
Ik drink het sowieso elk weekend.quote:Op zondag 21 september 2014 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Bij hoge uitzondering drink ik wel eens een blikje. Ik denk 1 keer in de 2 maanden ofzo. Ellendig spul maar het helpt wel om je een boost te geven als je aan het inkakken bent.
Herkenbaarquote:Op zondag 21 september 2014 18:15 schreef BBQSausage het volgende:
Moet ik ook maar 'ns mee stoppen ja, energydrinks.
Ik ook ja drink het we iets te vaak.quote:Op zondag 21 september 2014 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HerkenbaarIk wil wel gaan minderen
Herkenbaar haha en ik vind een ijskoud blikje energiedrink ook zo lekkerquote:Op zondag 21 september 2014 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ook ja drink het we iets te vaak.
Maar ja ik lust geen koffie. Dus dan is energydrank vaak wel handig als je echt moe bent.
Ik merk ook dat ik gewoon teveel energie heb soms. Of in ieder geval dat hyper gevoel.quote:Op zondag 21 september 2014 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HerkenbaarIk wil wel gaan minderen
Oh nee geen last vanquote:Op zondag 21 september 2014 20:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik gewoon teveel energie heb soms. Of in ieder geval dat hyper gevoel.
Ik 2 kleine blikjes en op Zaterdag soms 3quote:Op zondag 21 september 2014 20:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik drink dan ook een liter per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |