Ik koop altijd de goedkoopste.quote:Op zondag 21 september 2014 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Monster nog nooit gehad, moet ik nog eens proberen
Euroshopperquote:
Ja dat is wel jammer, maar de goedkoopste ijsthee van de AH was ook 45 cent volgens mij en is ineens 60 centquote:Op zondag 21 september 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat van 29 cent naar 45 cent is gegaan
Zou best kunnen, zit er de laatste niet zo vaak op. Alleen als iemand een berichtje stuurtquote:Op zondag 21 september 2014 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou op Tinder voorbij gekomen weet niet zeker had wel geliked.
drogist kan ook?quote:Op zondag 21 september 2014 20:50 schreef Amarantha het volgende:
Domme vraag.. Maar moet je naar je eigen apotheek als je iets wilt kopen wat zonder recept kan?
Wat wil je dan hebben ?quote:Op zondag 21 september 2014 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee die verkoopt niet wat ik zoek, mogen ze niet meer
Ja dat wil ik tochquote:Op zondag 21 september 2014 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je ook bij apotheek halen denk ik
Want mijn eigen zit nog steeds 8 kilometer verderop terwijl ik een andere naast de deur heb zittenquote:
quote:
Nice.quote:Op zondag 21 september 2014 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want mijn eigen zit nog steeds 8 kilometer verderop terwijl ik een andere naast de deur heb zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |