Waar staat dat het alleen voor mensen van 50 zijn ?? Posten staat vrij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:53 schreef Lioness1578 het volgende:
Waarom alleen voor de mensen die 50 zijn? Ik ben 30+ en ik hou ook wel van de jaren 70'muziek en denk wel dat er meer jongere mensen zijn die er van houden.
Dit is ook wel een aardige.quote:Op zondag 21 september 2014 02:10 schreef chufi het volgende:
Welcome back in het topic over de muziek in de 70'er jaren.... voor de 50+'ers onder ons de muziek van onze jeugd....
Manfred Manns blinded by![]()
Niets !! Het swingt nog steedsquote:Op zondag 28 september 2014 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Swingen, het nummer is uit jaren 60 maar wat boeit dat.
Yep.quote:
Hoe echt was dit?quote:Op zondag 28 september 2014 03:28 schreef chufi het volgende:
Begin me wel af te vragen of het natural koppels waren of dat het gewoon een line up was en je doet maar wat ..
quote:
1 | Whodini is a hip hop group that was formed in ...1981 |
Ze waren er al iets eerder maar maakt niet uit.quote:Op zondag 28 september 2014 05:42 schreef DIGIT_ het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
.
Geen jaren 70 dus!
Wel een kewl song;-)
quote:Op zondag 28 september 2014 07:59 schreef DIGIT_ het volgende:
[..]
Dan knal ik er deze nog even achteraan?
De Boomtown rats, 1979,quote:
mijn favorietenquote:
Zo'n leuk nummer dit!quote:
En dit nummer kende ik al, erg leukquote:
Ook maar ff aangevraagd voor SR.. Zal wel niet gedraaid worden... Of ik mis het ...quote:
Met de juiste versie van Is she Really Going out with Him? Die ze dit jaar ook in de top2000 draaidenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef Eska het volgende:
Deze nu in de CD-speler
Uit 1979, dus mag nog net in dit topic.
Die LP haalde ik heel vaak uit de bieb. Ik had 'm beter gewoon meteen kunnen kopen.(maar dat had ik geloof ik al eens gezegd
)
Ja, gelukkig wel!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Met de juiste versie van Is she Really Going out with Him? Die ze dit jaar ook in de top2000 draaiden
Ik had op Real Men gestemd en daarbij het commentaar gegeven dat ik niet meer op die andere stemde omdat ze altijd die oehoe-versie draaiden....quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:19 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel!Dat was een aangename verrassing ook, dat ze eindelijk eens die versie draaiden in de Top2000.
Ah, goed werk! Heeft geholpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had op Real Men gestemd en daarbij het commentaar gegeven dat ik niet meer op die andere stemde omdat ze altijd die oehoe-versie draaiden....
Ik was vast niet de enige met dit commentaar, zal vast geholpen hebben.quote:
Ooit live in de Martinihal in Grunn gezien .. Mooiquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef Eska het volgende:
Deze nu in de CD-speler
Uit 1979, dus mag nog net in dit topic.
Die LP haalde ik heel vaak uit de bieb. Ik had 'm beter gewoon meteen kunnen kopen.(maar dat had ik geloof ik al eens gezegd
)
Kleding en pasjes altijd prachtig verzorgd door die Americanen ..quote:Op maandag 12 januari 2015 03:02 schreef jekomterwelhinter het volgende:
1976
Wat was de aankleding van deze heren schattig!
Dat was toch 100% genieten vroeger ..quote:Op maandag 12 januari 2015 03:23 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Dit kan niet om mij slaan.Ik ben namelijk de beschaving zelve
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:39 schreef tong80 het volgende:
40+ / Wat hadden we toch geile muziek in de jaren 70.........
Die sluikharige gitarist vond ik altijd zo'n enge gast ...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oooooh heerlijk!!! Dat plaatje had ik
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die sluikharige gitarist vond ik altijd zo'n enge gast ...
Nog niet zo lang geleden overleden, Oktober 2014quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Treehut362 op 12-04-2015 19:59:38 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
EN DEZEquote:Op woensdag 2 september 2015 21:04 schreef Pedroso het volgende:
Mogen ook niet ontbreken natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |