Ook maar ff aangevraagd voor SR.. Zal wel niet gedraaid worden... Of ik mis het ...quote:
Met de juiste versie van Is she Really Going out with Him? Die ze dit jaar ook in de top2000 draaidenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef Eska het volgende:
Deze nu in de CD-speler
Uit 1979, dus mag nog net in dit topic.
Die LP haalde ik heel vaak uit de bieb. Ik had 'm beter gewoon meteen kunnen kopen.(maar dat had ik geloof ik al eens gezegd
)
Ja, gelukkig wel!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Met de juiste versie van Is she Really Going out with Him? Die ze dit jaar ook in de top2000 draaiden
Ik had op Real Men gestemd en daarbij het commentaar gegeven dat ik niet meer op die andere stemde omdat ze altijd die oehoe-versie draaiden....quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:19 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel!Dat was een aangename verrassing ook, dat ze eindelijk eens die versie draaiden in de Top2000.
Ah, goed werk! Heeft geholpen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had op Real Men gestemd en daarbij het commentaar gegeven dat ik niet meer op die andere stemde omdat ze altijd die oehoe-versie draaiden....
Ik was vast niet de enige met dit commentaar, zal vast geholpen hebben.quote:
Ooit live in de Martinihal in Grunn gezien .. Mooiquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef Eska het volgende:
Deze nu in de CD-speler
Uit 1979, dus mag nog net in dit topic.
Die LP haalde ik heel vaak uit de bieb. Ik had 'm beter gewoon meteen kunnen kopen.(maar dat had ik geloof ik al eens gezegd
)
Kleding en pasjes altijd prachtig verzorgd door die Americanen ..quote:Op maandag 12 januari 2015 03:02 schreef jekomterwelhinter het volgende:
1976
Wat was de aankleding van deze heren schattig!
Dat was toch 100% genieten vroeger ..quote:Op maandag 12 januari 2015 03:23 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Dit kan niet om mij slaan.Ik ben namelijk de beschaving zelve
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |