SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze volg ik niet helemaal.
Vitesse domineerde overal, ook in de ArenA.
Iemand met voetbalverstand, mooi om te zienquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze volg ik niet helemaal.
Vitesse domineerde overal, ook in de ArenA.
Huilen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
ajax had heracles thuis niet eens mogen winnen
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik huil niet?quote:
Huil meer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik huil niet?
is gewoon zo, tis bullshit om te zeggen dat ajax P1 verdiende. Maar ja jij bekijkt alles door een amsterdamse bril natuurlijk
zielig ben jijquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Fokker101 het volgende:
Omg ik ben 15 en ik drink bier.... op welke leeftijd begonneneeen jullie?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Fokker101 het volgende:
Omg ik ben 15 en ik drink bier.... op welke leeftijd begonneneeen jullie?
1 kans 1 goal. Tyfus Eaglesquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
FT ADO 1-1 GAE
ADO![]()
Opperkleurder
Littlerabbit
Derijck is echt heel slecht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 kans 1 goal. Tyfus Eagles
twitter:BoogerdLive twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 21:09:10Eigenlijk heb ik best een grote hond!
reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:BoogerdLive twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 21:09:10Eigenlijk heb ik best een grote hond! [ afbeelding ] reageer retweet
EREDIVISIEquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://video.sport1.nl/ma(...)-van-pablo-hern-ndez
Daar hoop jij altijd opquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop nu op een stevige nederlaag voor PSV.
En toch vind ik het leuker dan die kutpotten van Oranje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:58 schreef Trebo het volgende:
Man man man wat worden we vanavond weer verwend in de Eredivisie.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toch vind ik het leuker dan die kutpotten van Oranje.
Wat een rare vergelijking..quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na de zomerstop heb ik alleen nog maar kutpotten gezien.. zowel van Oranje als Feyenoord. Morgen zal echter alles goed komen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel een club.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Na de zomerstop heb ik alleen nog maar kutpotten gezien.. zowel van Oranje als Feyenoord. Morgen zal echter alles goed komen.
Soms ;iquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent het sowieso met mij eens.
Vetbek ;iquote:
tweede helft is mehquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan naar? leuke pot wel.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuh.. de eredivisie is als je gehandicapte broertje.. dat hij verstandelijk beperkt is en een been mist wil niet zeggen dat je niet van het mannetje houdtquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Schaf heel die pleuriscompetitie maar af
Wat mooi gezegdquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh.. de eredivisie is als je gehandicapte broertje.. dat hij verstandelijk beperkt is en een been mist wil niet zeggen dat je niet van het mannetje houdt
Letterlijk elke wedstrijd janken er mensen dat het saai is. Dan houd je gewoon niet van voetbal.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan naar? leuke pot wel.
Het begint op je zenuwen te werken als je er te lang mee omgaatquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh.. de eredivisie is als je gehandicapte broertje.. dat hij verstandelijk beperkt is en een been mist wil niet zeggen dat je niet van het mannetje houdt
Dan rot je een eind op.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het begint op je zenuwen te werken als je er te lang mee omgaat
Stijn gaf me gelijkquote:
Dan is Stijn een debiel.quote:
Pleur op joh, we hebben 70 minuten gedomineerd, 2 ballen op de paal en omdat ze toevallig een treffer maken en dan alles op alles zetten was gelijkspel verdiend geweest?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is GGMM. Die leeft in een andere wereld.
Als ik positief denk, dan denk ik iets van.. ach, de eredivisie is nog altijd leuker dan schaatsen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het begint op je zenuwen te werken als je er te lang mee omgaat
Ook leuker dan curling en ... paardensportquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als ik positief denk, dan denk ik iets van.. ach, de eredivisie is nog altijd leuker dan schaatsen.
Gedomineerdquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pleur op joh, we hebben 70 minuten gedomineerd, 2 ballen op de paal en omdat ze toevallig een treffer maken en dan alles op alles zetten was gelijkspel verdiend geweest?![]()
Ik ga niet naar fucking Ajax - Heracles kijken als ik ook de straat op kan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan neem ik al helemaal niet serieus.
Ja, blablabla. 2 ballen die afgelegd hadden moeten worden op Millik en het was gewoon een goal, dan staat het 2 of 3 tegen 0 en praat je nergens meer over. Nu we onze kansen niet afronden blijven ze kans houden en krijg je dit gezeur.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gedomineerd. Wat een misplaatst arrogant woord is dat bij Ajax soms. 70 minuten is ook zwaar overdreven. Heracles had Ajax ook wel in de tang. Ze hadden het goed georganiseerd en konden heel vaak gevaarlijk op de counter komen waar er soms geluk was dat Heracles niet scoorde. Dat heb jij toch hopelijk ook gezien of leef jij daadwerkelijk in een fictieve wereld zoals Syntix die ook heeft?
Dat ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax was gewoon echt slecht tegen Heracles, maar ja.
Geef dan ook geen mening. Dom varken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga niet naar fucking Ajax - Heracles kijken als ik ook de straat op kan.
Dat is hier minder gek dan toen je zei dat Vitesse in de ArenA gedomineerd had.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gedomineerd. Wat een misplaatst arrogant woord is dat bij Ajax soms.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, blablabla. 2 ballen die afgelegd hadden moeten worden op Millik en het was gewoon een goal, dan staat het 2 of 3 tegen 0 en praat je nergens meer over. Nu we onze kansen niet afronden blijven ze kans houden en krijg je dit gezeur.
Grappig dat je overigens van Vitesse wél vindt dat ze hadden moeten winnen, elke wedstrijd. Je zit duidelijk weer in een "kijk eens hoe wijs ik ben "- fase.
[..]
Dat ontken ik ook niet.
[..]
Geef dan ook geen mening. Dom varken.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In ieder geval lulden FA en Scorpie onzin
op de trainingquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:26 schreef hENKIE8 het volgende:
die dalgaard gaat er 20 maken zegtie
Moet je ook maar kunnenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:27 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ja en dan over het hele seizoen
Te Vrede is over 2 jaar de vaste spits van Feyenoord, zegt ie..quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:26 schreef hENKIE8 het volgende:
die dalgaard gaat er 20 maken zegtie
Als die jongen ineens goed wordt, kan het maar zoquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Te Vrede is over 2 jaar de vaste spits van Feyenoord, zegt ie..
Tis niet te hopen
Wow, 2 ballen afgelegd moeten worden. Ik heb een legio kansen voor Heracles geteld en jij komt er maar met fucking 4 (incluus 2 goals). Nu we onze kansen niet afronden blijven ze kans houden en krijg je dit gezeurquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, blablabla. 2 ballen die afgelegd hadden moeten worden op Millik en het was gewoon een goal, dan staat het 2 of 3 tegen 0 en praat je nergens meer over. Nu we onze kansen niet afronden blijven ze kans houden en krijg je dit gezeur.
Vitesse had inderdaad elke wedstrijd moeten winnen. Ze domineerden in de Arena, krijgen een ongelukkige late 2-2 om de oren waar ze met 8-1 hadden moeten winnen, verliezen in Zwolle met 2-1 waar Vitesse zelf de wedstrijd had moeten beslissen en in Eindhoven missen ze ook gewoon 86 kansen.quote:Grappig dat je overigens van Vitesse wél vindt dat ze hadden moeten winnen, elke wedstrijd. Je zit duidelijk weer in een "kijk eens hoe wijs ik ben "- fase.
hoop ik ook niet voor feyenoordquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tis niet te hopen
Te Vrede die ineens goed wordt is net zoiets als een Belg die wakker wordt en opeens Chinees kan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als die jongen ineens goed wordt, kan het maar zo
Over 2 jaar is jullie opstelling:quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tis niet te hopen
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over 2 jaar is jullie opstelling:
Kurto
Brenet - van Aken - Botteghin - Peersman
Clasie - Stans - Toornstra
Basakicoglu - Te Vrede - Tighadouini
Doe die bril af man, PSV was gewoon beter.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, 2 ballen afgelegd moeten worden. Ik heb een legio kansen voor Heracles geteld en jij komt er maar met fucking 4 (incluus 2 goals). Nu we onze kansen niet afronden blijven ze kans houden en krijg je dit gezeur. Vertel dat even aan ome Peter Bosz.
[..]
Vitesse had inderdaad elke wedstrijd moeten winnen. Ze domineerden in de Arena, krijgen een ongelukkige late 2-2 om de oren waar ze met 8-1 hadden moeten winnen, verliezen in Zwolle met 2-1 waar Vitesse zelf de wedstrijd had moeten beslissen en in Eindhoven missen ze ook gewoon 86 kansen.
Ajax heeft tegen de verhoudingen in (zeg maar onverdiend) gewonnen van Vitesse. Ze hebben een mooie wedstrijd gespeeld tegen AZ. Tegen PSV ten onrechte verloren. Een kansloze pot beleefd in Groningen en ook tegen Heracles waren ze gewoon erg matig.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, 2 ballen afgelegd moeten worden. Ik heb een legio kansen voor Heracles geteld en jij komt er maar met fucking 4 (incluus 2 goals). Nu we onze kansen niet afronden blijven ze kans houden en krijg je dit gezeur. Vertel dat even aan ome Peter Bosz.
[..]
Vitesse had inderdaad elke wedstrijd moeten winnen. Ze domineerden in de Arena, krijgen een ongelukkige late 2-2 om de oren waar ze met 8-1 hadden moeten winnen, verliezen in Zwolle met 2-1 waar Vitesse zelf de wedstrijd had moeten beslissen en in Eindhoven missen ze ook gewoon 86 kansen.
Ajax heeft tegen de verhoudingen in (zeg maar onverdiend) gewonnen van Vitesse. Ze hebben een mooie wedstrijd gespeeld tegen AZ. Tegen PSV ten onrechte verloren. Een kansloze pot beleefd in Groningen en ook tegen Heracles waren ze gewoon erg matig.
Hahahaquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is hier minder gek dan toen je zei dat Vitesse in de ArenA gedomineerd had.
Nee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe die bril af man, PSV was gewoon beter.
Dit soort rekensommenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax heeft minimaal een punt te weinig gehad tegen PSV, 3 punten teveel tegen Vitesse. PSV had wel vier wedstrijden mogen verliezen. En dat staat dan op 1.
Het slaat nergens op inderdaad, niemand geeft een neuk.quote:
Jij bent echt een intens treurig figuur. Als je wilt dat je een kritiekloze Ajaxsamenleving ontstaat, ga je maar lekker dm'en met Syntix en Gramulanion. Ik probeer mijn oprechte mening te geven onderbouwd met cijfers en jij blijft kansloos bij woorden mij uitlachen omdat ik het zogenaamd niet begrijp. Kan jij nou eens uitgebreid uitleggen waar ik het fout heb en waar niet? Of is dat teveel van je gevraagd?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je je eigen stelling ontkracht.
Ajax 73quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het slaat nergens op inderdaad, niemand geeft een neuk.
Hoeveel staat PSV eigenlijk nog achter in de 'forecast', Stijn?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent echt een intens treurig figuur. Als je wilt dat je een kritiekloze Ajaxsamenleving ontstaat, ga je maar lekker dm'en met Syntix en Gramulanion
True.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik probeer mijn oprechte mening te geven onderbouwd met cijfers en jij blijft kansloos bij woorden mij uitlachen omdat ik het zogenaamd niet begrijp.
Neh, laten we er maar stoppen. Ik heb vrij weinig zin om m'n tijd en moeite te steken in iemand die zulke onzin uitkraamt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan jij nou eens uitgebreid uitleggen waar ik het fout heb en waar niet? Of is dat teveel van je gevraagd?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax 73
-------------------------
PSV 65
Feyenoord 62
FC Twente 59
SC Heerenveen 57
FC Groningen 55
AZ 49
SC Cambuur 48
PEC Zwolle 45
Vitesse 44
FC Utrecht 43
RKC Waalwijk/Excelsior 39
NAC Breda 38
ADO den Haag 36
Go Ahead Eagles 36
Roda JC/Willem II 30
Heracles Almelo 30
NEC/FC Dordrecht 27
Allemaal 1-0 zou ik wel prima vinden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vrijdag alle wedstrijden 2-1, vandaag 1-1. Dus morgen 0-1?
Zolang Twente wint vind ik het best.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vrijdag alle wedstrijden 2-1, vandaag 1-1. Dus morgen 0-1?
Ik vond het leuk hem weer te zien bij FOX. Het gezicht kwam me zo bekend voor, maar het duurde even voordat ik doorhad dat hij het was.quote:
Ik verwacht wel wat vuurwerk van Twente vandaag. Ik hoop de ze er bovenop knallen met hun pijlsnelle aanvallers.quote:Op zondag 21 september 2014 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang Twente wint vind ik het best.
Alsof dat gaat gebeurenquote:Op zondag 21 september 2014 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal 1-0 zou ik wel prima vinden.
Alle thuisclubs mogen wel winnenquote:Op zondag 21 september 2014 12:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
12:30 Heracles - FC Twente
14:30 AZ Alkmaar - PEC Zwolle
14:30 Feyenoord - Ajax
14:30 PSV Eindhoven - Cambuur
Topshow!
quote:Op zondag 21 september 2014 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel leuk zijn als alle thuisploegen winnen.
1 secondequote:Op zondag 21 september 2014 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alle thuisclubs mogen wel winnen
Twente kan werkelijk elke bal in alle rust aannemen. Het is dat Twente er ook geen flikker van kan het strafschopgebied bereikt hebbende.quote:
Eens.quote:Op zondag 21 september 2014 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente kan werkelijk elke bal in alle rust aannemen. Het is dat Twente er ook geen flikker van kan het strafschopgebied bereikt hebbende.
Ebecilio
Oh. Dat was Mokotjoquote:Op zondag 21 september 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha Ebecilio laat zijn man ook gewoon lopen en wandelt mee terug. Wat een droevige speler
Wat een lang hoofd heeft hij.quote:Op zondag 21 september 2014 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet altijd aan deze jongen denken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een lang hoofd heeft hij.
3quote:Op zondag 21 september 2014 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alle thuisclubs mogen wel winnen
Dit is de eredivisie.. de speeltuin waar kansen benutten soms lastig isquote:Op zondag 21 september 2014 12:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
jank die bal erin dan godverdomme
De speler met het kleinste hoofd loopt bij Twentequote:Op zondag 21 september 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ryan heeft met zijn hoofd klem gezeten tussen de liftdeuren.quote:
Volgende week PEC Zwolle uit.quote:Op zondag 21 september 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Heraclesverdediging
hafcfan gaat echt een kutjaar tegemoet
Bij Feyenoord beheersen ze de bal niet eens..quote:Op zondag 21 september 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
RATATATTATATATA wat een baggergoal![]()
Ze hebben bij Twente wel alle 11 een vrij goede balbeheersing trouwens. Die aannames zien er wel goed uit, daarna zijn ze het kwijt alleen
Feyenoord heeft een neusje (quote:Op zondag 21 september 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had toch meer van Castaignos verwacht, toen hij doorbrak bij Feyenoord.
'De nieuwe Henry'quote:Op zondag 21 september 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik niet. Ook bij Feyenoord kon hij enkel rechtdoor rennen en scoorde hij enkel in zijn laatste wedstrijden echt.quote:Op zondag 21 september 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rustig LR. omdat hij ADO afgewezen had, ben je zwaar aan het haten.quote:Op zondag 21 september 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ook bij Feyenoord kon hij enkel rechtdoor rennen en scoorde hij enkel in zijn laatste wedstrijden echt.
Snap niet wat die jongen bezielde dat hij dacht op zijn 18e wel een kans te krijgen bij Inter.. er is 1 land waar je als jonge speler juist geen kans krijgt en dat is Italiëquote:Op zondag 21 september 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ook bij Feyenoord kon hij enkel rechtdoor rennen en scoorde hij enkel in zijn laatste wedstrijden echt.
Wat een kutgrap.quote:Op zondag 21 september 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een neusje () voor voetballers die er niks van kunnen.
Hij had een goed lichaam, goede techniek, aardig wat goals gemaakt. Misschien dat hij even moest wennen aan het niveau. Maar op die leeftijd was hij al erg ver, in vergelijking met zijn leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 21 september 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
waarom niet Bassie?quote:Op zondag 21 september 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Passie en strild in Alkmaar.
Had toch op zijn minst Bassie & Adriaantje verwachtquote:Op zondag 21 september 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Passie en strild in Alkmaar.
Vraag het de AZ-fans.quote:
Was totaal niet spannend of boeiend. Het is dat de commentator de wedstrijd zelf ook zat is en daarom maar spanning inbeeldquote:Op zondag 21 september 2014 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Telgenramp speelt Castaignos met moeite uit.
Ik ook.quote:Op zondag 21 september 2014 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké... de tweede helft ga ik overslaan. Dit is echt triest
Mwah, denk dat die blij mogen zijn als ze na 1 jaar terug zouden komen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:17 schreef Spatzmann het volgende:
Ach nu kan heracles volgend jaar ook strijden om prijzen
Niet weten dat ze gewoon 15e gaan worden en Utrecht degradeertquote:Op zondag 21 september 2014 13:17 schreef Spatzmann het volgende:
Ach nu kan heracles volgend jaar ook strijden om prijzen
Zal ze echt niet missen. Alleen de drie promovendi en misschien NAC vind ik nog saaier. En Willem II balt nu wel leuk, en Excelsior is cult.quote:Op zondag 21 september 2014 13:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ze er maar in blijven
Wel met een mooi vernieuwd stadionquote:Op zondag 21 september 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, denk dat die blij mogen zijn als ze na 1 jaar terug zouden komen.
Al verkoopt Jan Smit al zijn spelers dan nog zal hij stellen dat ze de kwaliteiten hebben om in het linkerrijtje te MOETEN spelen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, denk dat die blij mogen zijn als ze na 1 jaar terug zouden komen.
Wat een druk leven heb jij toch.quote:Op zondag 21 september 2014 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, op tijd wakker voor de rust... Twente![]()
doei Mexicanobakkerquote:Op zondag 21 september 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezier met de topper van het weekend zometeen jongens
Of met de klassieker, als jullie die gaan kijken. Tot later
Er wordt bijzonder weinig gelachen om die grapjes van jou.quote:Op zondag 21 september 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezier met de topper van het weekend zometeen jongens
Of met de klassieker, als jullie die gaan kijken. Tot later
Dit is geen grap, dit is de waarheid.quote:Op zondag 21 september 2014 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt bijzonder weinig gelachen om die grapjes van jou.
Haha ja oke dan is het logisch!quote:Op zondag 21 september 2014 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is geen grap, dit is de waarheid.
Ik hoop dat je niet een al te moeilijke nacht hebt gehad. Dat zou toch vrij vervelend zijnquote:
Hoe omschrijf jij de Roda-valkuil?quote:Op zondag 21 september 2014 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaren goed beleid, maar ze zijn in de Roda-valkuil getrapt.
Je focussen op middelmatige verdedigers en controlerende middenvelders van andere eredivisieclubs ipv creatieve aanvallende spelers uit de JL, jeugdopleidingen van andere clubs of uit het buitenland.quote:Op zondag 21 september 2014 13:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe omschrijf jij de Roda-valkuil?
Bekijk het positief. Feyenoord - Ajax kan enkel nog meevallen na deze pure aidsquote:Op zondag 21 september 2014 13:37 schreef Saind het volgende:
Ik moet echt stoppen met dit soort voetbal kijken.
twitter:VI_nl twitterde op zondag 21-09-2014 om 13:32:12De 11 van PSV: Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems, Wijnaldum, Hendrix, Maher, Narsingh, De Jong en Jozefzoon #psvcam reageer retweet
Dat gaat PSV makkelijk winnen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zondag 21-09-2014 om 13:32:12De 11 van PSV: Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems, Wijnaldum, Hendrix, Maher, Narsingh, De Jong en Jozefzoon #psvcam reageer retweet
100x beter dan Rosicky.quote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Miyachi is echt een verschrikking
Wow, geen Locadiaquote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check.quote:Op zondag 21 september 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je focussen op middelmatige verdedigers en controlerende middenvelders van andere eredivisieclubs ipv creatieve aanvallende spelers uit de JL, jeugdopleidingen van andere clubs of uit het buitenland.
Waarom?quote:Op zondag 21 september 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet PSV v Cambuur op het tweede scherm aan.
quote:Op zondag 21 september 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Sterf. Ik ben even weg en het staat 1-3![]()
![]()
Ik neem aan dat het bij jou nog 0-0 staat?quote:
Geen Mexicaan?quote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denken dat Drizzt de eerste helft bij een 12:30 wedstrijd meemaakt. Twente of niet.quote:Op zondag 21 september 2014 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het bij jou nog 0-0 staat?
Bedankt Wilfred.quote:Op zondag 21 september 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guardado is geblesseerd, Hans.
Als Twente om 12:30 speelt ben ik er normaal gezien wel op tijd uit, maar vandaag had ik blijkbaar echt m'n slaap nodigquote:Op zondag 21 september 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denken dat Drizzt de eerste helft bij een 12:30 wedstrijd meemaakt. Twente of niet.
Nee. Zo veel stelt Cambuur nou ook weer niet voor.quote:
Lastig. Ik ben wel voor Ajax natuurlijk maar PSV - Cambuur is wel een heel interessant affiche.quote:
Nietquote:Op zondag 21 september 2014 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat Heracles het eerste punt van het seizoen pakken?
moet je maar meer doorzuipen...dan was je om 12.30 nog wakker geweestquote:Op zondag 21 september 2014 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Twente om 12:30 speelt ben ik er normaal gezien wel op tijd uit, maar vandaag had ik blijkbaar echt m'n slaap nodig
Vandaag iig niet.quote:Op zondag 21 september 2014 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat Heracles het eerste punt van het seizoen pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |