Feyenoord heeft een neusje (quote:Op zondag 21 september 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had toch meer van Castaignos verwacht, toen hij doorbrak bij Feyenoord.
'De nieuwe Henry'quote:Op zondag 21 september 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik niet. Ook bij Feyenoord kon hij enkel rechtdoor rennen en scoorde hij enkel in zijn laatste wedstrijden echt.quote:Op zondag 21 september 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rustig LR. omdat hij ADO afgewezen had, ben je zwaar aan het haten.quote:Op zondag 21 september 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ook bij Feyenoord kon hij enkel rechtdoor rennen en scoorde hij enkel in zijn laatste wedstrijden echt.
Snap niet wat die jongen bezielde dat hij dacht op zijn 18e wel een kans te krijgen bij Inter.. er is 1 land waar je als jonge speler juist geen kans krijgt en dat is Italiëquote:Op zondag 21 september 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ook bij Feyenoord kon hij enkel rechtdoor rennen en scoorde hij enkel in zijn laatste wedstrijden echt.
Wat een kutgrap.quote:Op zondag 21 september 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een neusje () voor voetballers die er niks van kunnen.
Hij had een goed lichaam, goede techniek, aardig wat goals gemaakt. Misschien dat hij even moest wennen aan het niveau. Maar op die leeftijd was hij al erg ver, in vergelijking met zijn leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 21 september 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
waarom niet Bassie?quote:Op zondag 21 september 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Passie en strild in Alkmaar.
Had toch op zijn minst Bassie & Adriaantje verwachtquote:Op zondag 21 september 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Passie en strild in Alkmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |