SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze volg ik niet helemaal.
Vitesse domineerde overal, ook in de ArenA.
Iemand met voetbalverstand, mooi om te zienquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze volg ik niet helemaal.
Vitesse domineerde overal, ook in de ArenA.
Huilen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
ajax had heracles thuis niet eens mogen winnen
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik huil niet?quote:
Huil meer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik huil niet?
is gewoon zo, tis bullshit om te zeggen dat ajax P1 verdiende. Maar ja jij bekijkt alles door een amsterdamse bril natuurlijk
zielig ben jijquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Fokker101 het volgende:
Omg ik ben 15 en ik drink bier.... op welke leeftijd begonneneeen jullie?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Fokker101 het volgende:
Omg ik ben 15 en ik drink bier.... op welke leeftijd begonneneeen jullie?
1 kans 1 goal. Tyfus Eaglesquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
FT ADO 1-1 GAE
ADO![]()
Opperkleurder
Littlerabbit
Derijck is echt heel slecht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 kans 1 goal. Tyfus Eagles
twitter:BoogerdLive twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 21:09:10Eigenlijk heb ik best een grote hond!
reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:BoogerdLive twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 21:09:10Eigenlijk heb ik best een grote hond! [ afbeelding ] reageer retweet
EREDIVISIEquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://video.sport1.nl/ma(...)-van-pablo-hern-ndez
Daar hoop jij altijd opquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop nu op een stevige nederlaag voor PSV.
En toch vind ik het leuker dan die kutpotten van Oranje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:58 schreef Trebo het volgende:
Man man man wat worden we vanavond weer verwend in de Eredivisie.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toch vind ik het leuker dan die kutpotten van Oranje.
Wat een rare vergelijking..quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na de zomerstop heb ik alleen nog maar kutpotten gezien.. zowel van Oranje als Feyenoord. Morgen zal echter alles goed komen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel een club.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Na de zomerstop heb ik alleen nog maar kutpotten gezien.. zowel van Oranje als Feyenoord. Morgen zal echter alles goed komen.
Soms ;iquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent het sowieso met mij eens.
Vetbek ;iquote:
tweede helft is mehquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan naar? leuke pot wel.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuh.. de eredivisie is als je gehandicapte broertje.. dat hij verstandelijk beperkt is en een been mist wil niet zeggen dat je niet van het mannetje houdtquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Schaf heel die pleuriscompetitie maar af
Wat mooi gezegdquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh.. de eredivisie is als je gehandicapte broertje.. dat hij verstandelijk beperkt is en een been mist wil niet zeggen dat je niet van het mannetje houdt
Letterlijk elke wedstrijd janken er mensen dat het saai is. Dan houd je gewoon niet van voetbal.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan naar? leuke pot wel.
Het begint op je zenuwen te werken als je er te lang mee omgaatquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh.. de eredivisie is als je gehandicapte broertje.. dat hij verstandelijk beperkt is en een been mist wil niet zeggen dat je niet van het mannetje houdt
Dan rot je een eind op.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het begint op je zenuwen te werken als je er te lang mee omgaat
Stijn gaf me gelijkquote:
Dan is Stijn een debiel.quote:
Pleur op joh, we hebben 70 minuten gedomineerd, 2 ballen op de paal en omdat ze toevallig een treffer maken en dan alles op alles zetten was gelijkspel verdiend geweest?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is GGMM. Die leeft in een andere wereld.
Als ik positief denk, dan denk ik iets van.. ach, de eredivisie is nog altijd leuker dan schaatsen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het begint op je zenuwen te werken als je er te lang mee omgaat
Ook leuker dan curling en ... paardensportquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als ik positief denk, dan denk ik iets van.. ach, de eredivisie is nog altijd leuker dan schaatsen.
Gedomineerdquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pleur op joh, we hebben 70 minuten gedomineerd, 2 ballen op de paal en omdat ze toevallig een treffer maken en dan alles op alles zetten was gelijkspel verdiend geweest?![]()
Ik ga niet naar fucking Ajax - Heracles kijken als ik ook de straat op kan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan neem ik al helemaal niet serieus.
Ja, blablabla. 2 ballen die afgelegd hadden moeten worden op Millik en het was gewoon een goal, dan staat het 2 of 3 tegen 0 en praat je nergens meer over. Nu we onze kansen niet afronden blijven ze kans houden en krijg je dit gezeur.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gedomineerd. Wat een misplaatst arrogant woord is dat bij Ajax soms. 70 minuten is ook zwaar overdreven. Heracles had Ajax ook wel in de tang. Ze hadden het goed georganiseerd en konden heel vaak gevaarlijk op de counter komen waar er soms geluk was dat Heracles niet scoorde. Dat heb jij toch hopelijk ook gezien of leef jij daadwerkelijk in een fictieve wereld zoals Syntix die ook heeft?
Dat ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax was gewoon echt slecht tegen Heracles, maar ja.
Geef dan ook geen mening. Dom varken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga niet naar fucking Ajax - Heracles kijken als ik ook de straat op kan.
Dat is hier minder gek dan toen je zei dat Vitesse in de ArenA gedomineerd had.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gedomineerd. Wat een misplaatst arrogant woord is dat bij Ajax soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |