Omdat het forum weer een bug heeft. Normaal gesproken wordt de nummering automatisch verzorgd, dat werkt momenteel niet omdat ze met de code aan het rotzooien zijn. Vandaar dat ik met mijn LaRe nog niet een nieuw deel had geopend, geen zin om moeilijk te doen omdat ze aan het prutsen zijn. Eerder in de week kon je je eigen bericht niet wijzigen (leeg venster).quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:20 schreef imikethat het volgende:
Ok en waarom staat dat niet in de tt dan?
Een topic #2 heeft het nooit automatisch in de tt staan toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat het forum weer een bug heeft. Normaal gesproken wordt de nummering automatisch verzorgd, dat werkt momenteel niet omdat ze met de code aan het rotzooien zijn. Eerder in de week kon je je eigen bericht niet wijzigen (leeg venster).
Wel als je op het juiste knopje klikt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:27 schreef imikethat het volgende:
[..]
Een topic #2 heeft het nooit automatisch in de tt staan toch?
Dat valt moeilijk te geloven, gezien je nadrukkelijke aanwezigheid in de topic.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:04 schreef Xa1pt het volgende:
Dat zal slechts een kwestie van tijd zijn. Ik gok dat binnen een jaar of 5 Piet niet langer zwart is. Zelfs Bram van der Vlugt staat er niet negatief tegenover. Verder kan het me eerlijk gezegd m'n reet roesten, maar hoe langer ik de meest debiele opmerkingen lees op o.a. Facebook en FOK! hoe sneller ik hoop dat Gario z'n zin krijgt.
Zwarte Piet heeft geen racistische oorsprong. Had je trouwens je gefacelifte UI al gezien?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben zelf ook voor het blijven van Zwarte Piet, ondanks zijn racistische oorsprong, maar het fanatisme waarmee mensen de vanzelfsprekendheid van een stereotype opeisen was wel behoorlijk ziek ja.
Je had in het vorige topic op "open een nieuw deel" moeten klikken. Maar ik heb een verzoek in NWS-feedback neergelegd om beide topics te koppelen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:20 schreef imikethat het volgende:
Ok en waarom staat dat niet in de tt dan?
Dit jahquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:28 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Als wij inzicht in de sponsorboeken van de PVV krijgen
Dan geloof je dat niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat valt moeilijk te geloven, gezien je nadrukkelijke aanwezigheid in de topic.
En uit het vervolg van de zin blijkt eigenlijk ook al wel wat je vurig hoopt.
Oké man.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf eigenlijk al in dezelfde zin tegen.
Als één of andere zeikstraal morgen gaat ageren tegen carnaval en een aantal carnavalliefhebbers reageren daar iets te fel op, dan kies jij vast ook de kant van de zeikstraal.quote:
Dat is inderdaad mijn grote levensdoel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Net zolang tot er van de hele cultuur in dit land niks meer over is.
Dit is echt de logica van een 12-jarige retard.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:14 schreef 0108daniel het volgende:
Vreemd dat Gario wel de Nederlandse subsidiepepernoten in ontvangst neemt, maar de oer-Hollandse Zwarte Piet onaanvaardbaar vindt”, snuift hij.
Of juist omdat hij nu in de 'spotlights' is gekomen, word er nu afgevraagd hoe hij gebruik maakt van subsidiequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit is echt de logica van een 12-jarige retard.
Alsof subsidie betekent dat je geen mening meer mag hebben
Prima dat men inzicht wil in wat er met subsidie in het algemeen wordt gedaan. Prima dat men wil nagaan of de subsidie niet wordt misbruikt. Maar dit doen OMDAT iemand toevallig een mening heeft die je niet aanstaat, dat is echt te triest voor woorden.
Gezien deze opmerking:quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:42 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Of juist omdat hij nu in de 'spotlights' is gekomen, word er nu afgevraagd hoe hij gebruik maakt van subsidie
Betwijfel ik dat ten sterkstequote:Kamerlid Bosma is verbijsterd. Mocht de kunstenaar er cultuursubsidie voor hebben gekregen, dan wil de PVV’er uitleg van minister Bussemaker (Cultuur). „Vreemd dat Gario wel de Nederlandse subsidiepepernoten in ontvangst neemt, maar de oer-Hollandse Zwarte Piet onaanvaardbaar vindt”, snuift hij.
Dan heeft hij in ieder geval meer inzicht dan Quincy Gario.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sorry? Dat heb ik daar niet neergezet hoor....quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Prima dat men inzicht wil in wat er met subsidie in het algemeen wordt gedaan. Prima dat men wil nagaan of de subsidie niet wordt misbruikt. Maar dit doen OMDAT iemand toevallig een mening heeft die je niet aanstaat, dat is echt te triest voor woorden.
Dat beweer ik toch ook niet?quote:Op zondag 21 september 2014 01:04 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Sorry? Dat heb ik daar niet neergezet hoor....
Er zal alleen al een hoop subsidie tegenaan moeten zijn gegooid om 38 mensen bereid te vinden om naar dat soort kolder te kijken. Of er in elk geval bij aanwezig te zijn.quote:Tijdens de voorstelling in het Stedelijk Museum in Amsterdam moest het publiek volgens een ooggetuige vliegtuigjes vouwen en die naar Gario gooien. Daarna riep de artiest ’the end’ en ging hij touwtjespringen.
Jij snapt niet heel erg veel van kunst hè?quote:Op zondag 21 september 2014 03:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er zal alleen al een hoop subsidie tegenaan moeten zijn gegooid om 38 mensen bereid te vinden om naar dat soort kolder te kijken. Of er in elk geval bij aanwezig te zijn.
En jij uiteraard wel. Dan kun je vast wel uitleggen wat er hier zo ontzéttend kunstzinnig aan is.quote:Op zondag 21 september 2014 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij snapt niet heel erg veel van kunst hè?
Bovendien ontvangt Gario geen rechtstreekse subsidie.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat kan jij niet beoordelen, wij kunnen enkel vaststellen dat hij wat extreme karaktertrekken en gedragingen heeft.quote:Op zondag 21 september 2014 03:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij is duidelijk geestesziek en zou opgenomen moeten worden.
Ik wel, dat was geen kunst.quote:Op zondag 21 september 2014 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij snapt niet heel erg veel van kunst hè?
Je mag van de PVV best wel een mening hebben, zolang die overeenkomt met de mening van de GBL.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
kan ik jou ook nomineren?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Even iedereen op Quinsy stemmen voor klootzak van 2014
http://scripts.538.nl/klootzak/
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zag een veel betere kandidaat :p
Het zal wel tussen Mark Rutte en Gario gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zag een veel betere kandidaat :p
Moeilijke lijst wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Beter wint Wilders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het zal wel tussen Mark Rutte en Gario gaan.
Oei, Albert Verlinde, Henk Krol en Mark Rutte staan er ook tussen. Tough competition. Kwinsie heeft echter mijn stem gekregen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gaat dat ook over Nederlands belastinggeld, aangezien dat me hier precies het probleem lijkt? Echt vergelijkbaar is het ook niet, imo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef Samuray13 het volgende:
Komt er nog een onderzoek naar de geldstromen vanuit het buitenland waarmee de PVV wordt gesubsidieerd? Of is men bang dat men anders in Tel Aviv uitkomt?
Het is ver vergelijkbaar in zoverre dat diezelfde PVV subsidiering door buitenland niet wil prijsgeven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gaat dat ook over Nederlands belastinggeld, aangezien dat me hier precies het probleem lijkt? Echt vergelijkbaar is het ook niet, imo.
Maar ik vermoed dat dat private partijen zijn die daarmee aan komen zetten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:28 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Het is ver vergelijkbaar in zoverre dat diezelfde PVV subsidiering door buitenland niet wil prijsgeven.
Bij anderen zeuren ze wel over.
Én aan Opstelten doorgebrieft. Je hoort nog van hem.quote:(Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen.)
Het is toch al lang bekend dat het geld vooral van de Jodenlobby komt? Of dat het Israel of Israel en de USA is doet er dan weinig toe. De andere partijen willen helemaal niet dat dat in een rapport komt te staan aangezien de regeltjes dan aangepast moeten worden en zij zelf ook een minder gevulde pot krijgen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef Samuray13 het volgende:
Komt er nog een onderzoek naar de geldstromen vanuit het buitenland waarmee de PVV wordt gesubsidieerd? Of is men bang dat men anders in Tel Aviv uitkomt?
De jodenlobby?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is toch al lang bekend dat het geld vooral van de Jodenlobby komt? Of dat het Israel of Israel en de USA is doet er dan weinig toe. De andere partijen willen helemaal niet dat dat in een rapport komt te staan aangezien de regeltjes dan aangepast moeten worden en zij zelf ook een minder gevulde pot krijgen.
Als je dingen post als:quote:Op woensdag 17 december 2014 07:09 schreef waht het volgende:
[..]
De jodenlobby?
Alles gaat verder wel goed?
Moet je gewoon niet janken waht.quote:Sinds wanneer krijgen niet-blanken uberhaupt subsidie? Indirect of niet.
quote:Op woensdag 17 december 2014 07:09 schreef waht het volgende:
[..]
De jodenlobby?
Als je niet om mijn garpjes kan lachen moet je ze niet lezen, pompom.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je dingen post als:
[..]
Moet je gewoon niet janken waht.
In tegenstelling tot de PVV komt hun subsidie van het binnenland. Bij Wilders is dat andere koek. Hij krijgt miljoenen uit schimmige transacties vanuit het buitenland. Als bekend is hoeveel hij vangt, kan ook gekeken worden of zijn miljoenenkostende beveiliging door die rijke gasten wordt betaald. Die bespaarde miljoenen kunnen dan weer gebruikt worden om bijvoorbeeld de zorgpremie te verlagen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is toch al lang bekend dat het geld vooral van de Jodenlobby komt? Of dat het Israel of Israel en de USA is doet er dan weinig toe. De andere partijen willen helemaal niet dat dat in een rapport komt te staan aangezien de regeltjes dan aangepast moeten worden en zij zelf ook een minder gevulde pot krijgen.
Jij hebt daar nog nooit van gehoord?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:09 schreef waht het volgende:
[..]
De jodenlobby?
In mijn ogen is dat een gradatie van kwaad, aan buitenlandse lobbygroeperingen overgeleverd zijn is mogelijk nog erger dan aan binnenlandse lobbygroeperingen overgeleverd zijn. Hoe dan ook, je kan het een niet verbieden zonder het ander te verbieden en dat komt die andere partijen die zo'n grote mond hebben over de financiering van de PVV slecht uit dus wordt het met de mantel der liefde bedekt.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:34 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de PVV komt hun subsidie van het binnenland. Bij Wilders is dat andere koek. Hij krijgt miljoenen uit schimmige transacties vanuit het buitenland.
Nee, van de Israellobby hoogstens.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij hebt daar nog nooit van gehoord?
Het is nochtans een zeer machtige lobby in de USA, naar verluidt de machtigste.quote:
Ze verdienen em allemaalquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oei, Albert Verlinde, Henk Krol en Mark Rutte staan er ook tussen. Tough competition. Kwinsie heeft echter mijn stem gekregen.
quote:
Geen verrassing. Ik neem aan dat Ruud de Wild hem gaat proberen te bellen tijdens de uitzending?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]NWS / Quinsy Gario klootzak van het jaar
Gario zal hem de 'white privilege' niet gunnen om de prijs in ontvangst te nemen of zelfs maar te woord staan.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geen verrassing. Ik neem aan dat Ruud de Wild hem gaat proberen te bellen tijdens de uitzending?
Ja misschien krijg ik volgend jaar nog een kans.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]NWS / Quinsy Gario klootzak van het jaar
Wil jij klootzak van het jaar worden?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien krijg ik volgend jaar nog een kans.
Waarom zou ik nou klootzak van het jaar worden?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij klootzak van het jaar worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |