Doe je best, het zal je zaak zeker helpen als dat bij het CBR in je dossier staat.quote:Op maandag 22 september 2014 12:12 schreef amenth het volgende:
[..]
ja maar ik ga niet afwachtend wachten, dan denken ze dat ik het accepteer, ik ga elke dag bellen totdat ik zpoed afzpraak krijg
dat iz altijd mooi meegenomen danquote:Op maandag 22 september 2014 12:13 schreef Evienne het volgende:
[..]
Doe je best, het zal je zaak zeker helpen als dat bij het CBR in je dossier staat.
Ik denk dat wij hier ook allemaal kunnen constateren dat TS absoluut niet spoort...quote:Op maandag 22 september 2014 11:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus omdat TS een rotonde driftend pakt en dat een of andere BOA met zn fiets pal voor de auto van TS gooit en daarna weg moet springen (TS kan hem toch al niet meer ontwijken) heeft TS "een aandoening heeft waardoor hij geestelijk en/of lichamelijk niet goed functioneert dan wel ernstige psychiatrische problemen ondervindt."
En omdat dat op een papiertje staat kan zo een arts dat vaststellen?
Lijkt me niet.
Die zaak kun je prima "winnen" met alleen zo een cursus achter je naam en je rijbewijs gewoon weer terug. Op basis van een verhaaltje van een verbalisant zijn dergelijke medische uitspraken helemaal niet te doen.
Begin de champange nu maar al, wel eerst het ijzerdraad van de kruk halen anders klapt de fles.quote:Op maandag 22 september 2014 12:15 schreef amenth het volgende:
alz ik hem niet binnen maand terug heb ga ik landelijke youtube facebook twitter campanje tegen het cbr beginnen
In Turkije is het op de weg al gevaarlijk genoeg... Daar rijdt hij zeker weten wel iemand dood.quote:Op maandag 22 september 2014 12:15 schreef RoW_0 het volgende:
Als Turk zijnde:
Donder op naar je eigen land.
bij inname rijbewijs (fysiek of via brief) heeft een OvJ altijd 10 dagen om te beslissen.. in dit geval zal hij/zij binnen 10 dagen een besluit nemen voor een aanvullend onderzoek..quote:Op maandag 22 september 2014 12:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar is alles ervoor toch wat interessanter dan je dacht.
[..]
Je zei: "Er staat dat TS dat allemaal heeft", en dat staat er dus niet.
[..]
Dat is wel vreemd ja, maar ik neem aan dat hij in een andere brief wel zal worden uitgenodigd voor een gesprek met een psychiater.
Bedankt koos.quote:Op maandag 22 september 2014 11:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je gaat rijden terwijl je rijbewijs ingenomen is dan pleeg je een misdrijf. Daar kom je met een boete niet mee weg.
quote:
turkiyeden bile herkezden iyi zuroyorum :pquote:Op maandag 22 september 2014 13:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
In Turkije is het op de weg al gevaarlijk genoeg... Daar rijdt hij zeker weten wel iemand dood.
Ongelofelijk dat je na zoiets een topic als dit durft te openen. Wat mij betreft krijg je je rijbewijs niet meer terug, je bent ronduit onverantwoord bezig.
Wat is dit voor een gare Turkse zin.quote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef amenth het volgende:
[..]
turkiyeden bile herkezden iyi zuroyorum :p
Hij moest het even vanuit het plat limburgs naar turks vertalen met google natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 15:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is dit voor een gare Turkse zin..
Jij zou het geen week overleven in Turkije met je rijgedrag. En dan niet op het platteland, maar in Istanbul eh.
Inderdaad, ernstige geestelijke gezondheid. Maar dat geldt wel voor meer moslims.quote:
En op basis van die lapzwans wordt al dan niet je rijbewijs ingehouden. Zo is het nu eenmaal geregeld.quote:Op maandag 22 september 2014 11:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zo staat het er niet. Er staat dat TS dat allemaal heeft en dat het bij twijfel bevestigd wordt door een medisch deskundige.
Daarom zei ik ook dat TS zo snel mogelijk dat medisch moet laten ontkrachten. Zo een lapzwans van het CBR kan een hoop zeggen op basis van een rapportje van een verbalisant, maar niet dat TS allerhande aandoeningen heeft.
quote:Op maandag 22 september 2014 12:11 schreef Evienne het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een uitnodiging voor een onderzoek, door onafhankelijke psychologen.
Ik zou ze gewoon vertellen wat je hier ook vertelt, dan komt het helemaal goed!
Deze is leukerquote:
komt doe toetxenbord z is die andere zquote:Op maandag 22 september 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij moest het even vanuit het plat limburgs naar turks vertalen met google natuurlijk.
Hahahaaquote:
ja maar heb hem liever terug veel gezeik met five o alquote:Op maandag 22 september 2014 15:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En op basis van die lapzwans wordt al dan niet je rijbewijs ingehouden. Zo is het nu eenmaal geregeld.
Niet dat het voor deze TS wat uitmaakt omdat hij gewoon zonder rijbewijs verder rijdt
De mensen van de hobby ( GGZ activiteiten centrum ) zeidenquote:Op maandag 22 september 2014 15:22 schreef amenth het volgende:
[..]
komt doe toetxenbord z is die andere z
"ANITA BEL RON ZE HEBBE ME RIJBEWIJS ZE NEME ME MEE IK HEB EEN BELANGRIJKE AFSPRAAK BEL RON!!!"quote:Op maandag 22 september 2014 15:22 schreef Belfort het volgende:
[..]
HahahaaShit, daar ging m'n serieuze werkhouding voor vandaag
" GEEF ME ALSJEBLIEFT ME RIJBEWIJS TERUG ZODAT IK WEG KAN GAAN"quote:Op maandag 22 september 2014 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"ANITA BEL RON ZE HEBBE ME RIJBEWIJS ZE NEME ME MEE IK HEB EEN BELANGRIJKE AFSPRAAK BEL RON!!!"
Jij bent nog te link voor een driewielerquote:Op maandag 22 september 2014 15:23 schreef amenth het volgende:
[..]
ja maar heb hem liever terug veel gezeik met five o al
Hij is een Turkquote:Op maandag 22 september 2014 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent nog te link voor een driewieler
Het enige dat jou past is een kameel in het rifgebergte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |