volgen mij ben je een latente pvv ztemmerquote:Op zondag 21 september 2014 21:48 schreef HeatWave het volgende:
PVV weer +2 zetels. Goed bezig weer PVV-webcare!
Haha held ben je.quote:Op zondag 21 september 2014 21:47 schreef amenth het volgende:
[..]
dacht je dat k laat t systeem me nooit stoppe
dat doe k elke dag mak je geen zorgen morgen naar CBR ook nigquote:Op zondag 21 september 2014 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha held ben je.
Ga iets zinvols doen met je leven.
nig?quote:Op zondag 21 september 2014 22:54 schreef amenth het volgende:
[..]
dat doe k elke dag mak je geen zorgen morgen naar CBR ook nig
het super speciale voor de echte mannen.quote:Op zondag 21 september 2014 23:43 schreef amenth het volgende:
Moet ik trouwens lokale CBR gaan of een speciale kantoor
Ja.quote:Op zondag 21 september 2014 23:43 schreef amenth het volgende:
quote:Op zondag 21 september 2014 23:43 schreef amenth het volgende:
quote:II. Geestelijke geschitkheid
b. ernstig gestoord inzicht of gedrag
Artikel 5 van de wegenverkeerswet.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
3 dagen cursus staat altijd goed op je CV.
Voor de medische keuringen werkt het CBR samen met tal van zelfstandige psychiaters, die een verslag van bevindingen uitbrengen aan het CBR betreffende de geschiktheid van een persoon.quote:Op maandag 22 september 2014 11:33 schreef Geralt het volgende:
Ik vind het nogal wat dat een CBR kan beoordelen dat TS een aandoening heeft waardoor hij geestelijk en/of lichamelijk niet goed functioneert dan wel ernstige psychiatrische problemen ondervindt.
Zoiets kan niet door een CBR vastgesteld worden.
Ergo: ik zou zo snel mogelijk aansturen op de bevestiging van een medisch deskundige. Een onafhankelijke dus en niet eentje van het CBR.
Overigens heb ik alleen de OP gelezen.
Feit is dat dergelijke zaken NIET door een CBR vastgesteld kunnen en mogen worden. Die kunnen alleen hun twijfels uitspreken. Een arts moet dergelijke zaken constateren.
Als je gaat rijden terwijl je rijbewijs ingenomen is dan pleeg je een misdrijf. Daar kom je met een boete niet mee weg.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef n00b13 het volgende:
Maar TS als je zo kapot veel geld hebt, dan ga je toch gewoon rijden zonder rijbewijs!
Die boete kan je makkelijk hebben.
verdommequote:Op maandag 22 september 2014 09:53 schreef Maikuuul het volgende:
Eindelijk een topic in KLB dat op de waarheid berust.
Dus omdat TS een rotonde driftend pakt en dat een of andere BOA met zn fiets pal voor de auto van TS gooit en daarna weg moet springen (TS kan hem toch al niet meer ontwijken) heeft TS "een aandoening heeft waardoor hij geestelijk en/of lichamelijk niet goed functioneert dan wel ernstige psychiatrische problemen ondervindt."quote:Op maandag 22 september 2014 11:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Voor de medische keuringen werkt het CBR samen met tal van zelfstandige psychiaters, die een verslag van bevindingen uitbrengen aan het CBR betreffende de geschiktheid van een persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |