Inderdaad, ernstige geestelijke gezondheid. Maar dat geldt wel voor meer moslims.quote:
En op basis van die lapzwans wordt al dan niet je rijbewijs ingehouden. Zo is het nu eenmaal geregeld.quote:Op maandag 22 september 2014 11:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zo staat het er niet. Er staat dat TS dat allemaal heeft en dat het bij twijfel bevestigd wordt door een medisch deskundige.
Daarom zei ik ook dat TS zo snel mogelijk dat medisch moet laten ontkrachten. Zo een lapzwans van het CBR kan een hoop zeggen op basis van een rapportje van een verbalisant, maar niet dat TS allerhande aandoeningen heeft.
quote:Op maandag 22 september 2014 12:11 schreef Evienne het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een uitnodiging voor een onderzoek, door onafhankelijke psychologen.
Ik zou ze gewoon vertellen wat je hier ook vertelt, dan komt het helemaal goed!
Deze is leukerquote:
komt doe toetxenbord z is die andere zquote:Op maandag 22 september 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij moest het even vanuit het plat limburgs naar turks vertalen met google natuurlijk.
Hahahaaquote:
ja maar heb hem liever terug veel gezeik met five o alquote:Op maandag 22 september 2014 15:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En op basis van die lapzwans wordt al dan niet je rijbewijs ingehouden. Zo is het nu eenmaal geregeld.
Niet dat het voor deze TS wat uitmaakt omdat hij gewoon zonder rijbewijs verder rijdt
De mensen van de hobby ( GGZ activiteiten centrum ) zeidenquote:Op maandag 22 september 2014 15:22 schreef amenth het volgende:
[..]
komt doe toetxenbord z is die andere z
"ANITA BEL RON ZE HEBBE ME RIJBEWIJS ZE NEME ME MEE IK HEB EEN BELANGRIJKE AFSPRAAK BEL RON!!!"quote:Op maandag 22 september 2014 15:22 schreef Belfort het volgende:
[..]
HahahaaShit, daar ging m'n serieuze werkhouding voor vandaag
" GEEF ME ALSJEBLIEFT ME RIJBEWIJS TERUG ZODAT IK WEG KAN GAAN"quote:Op maandag 22 september 2014 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"ANITA BEL RON ZE HEBBE ME RIJBEWIJS ZE NEME ME MEE IK HEB EEN BELANGRIJKE AFSPRAAK BEL RON!!!"
Jij bent nog te link voor een driewielerquote:Op maandag 22 september 2014 15:23 schreef amenth het volgende:
[..]
ja maar heb hem liever terug veel gezeik met five o al
Hij is een Turkquote:Op maandag 22 september 2014 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent nog te link voor een driewieler
Het enige dat jou past is een kameel in het rifgebergte
Ze zouden je al mogen opsluiten vanwege het niet gebruiken van interpunctie.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:05 schreef amenth het volgende:
[..]
waar staat dat dan ik werd eert aangeklaagd voor poging tot moord maar dit konde ze nie bewijze dus kreeg m terug maar nu alnog kwijt dat klopt toch niet
quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef Revanches het volgende:
Hahaha dat filmpje"ANITAAA BEL RON DAT IK MEEMOET!!!!"
Alle turken terug naar marokkoquote:
goeie vermaak idd... en dan gewoon een waarschuwing krijgen voor het rooie licht..quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef Revanches het volgende:
Hahaha dat filmpje"ANITAAA BEL RON DAT IK MEEMOET!!!!"
analyseer gelijk je Nederlands even..quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:32 schreef amenth het volgende:
[..]
'
dat ben ik nu aan het analyzeren komt goed
#eensquote:Op maandag 22 september 2014 17:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
analyseer gelijk je Nederlands even..
Onvoorstelbaar dat haar rijbewijs niet ingevorderd is destijds.quote:Op maandag 22 september 2014 17:26 schreef Parzival het volgende:
[..]
goeie vermaak idd... en dan gewoon een waarschuwing krijgen voor het rooie licht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |