zervicequote:Op zondag 21 september 2014 12:37 schreef amenth het volgende:
wrm i er niemand aanwezig op zondag bij cbr wat een kut zervice
Stelletje raam ambtenaren.quote:Op zondag 21 september 2014 12:37 schreef amenth het volgende:
alsof de mening van het fuckin cbr een feit zijn idiootquote:Op zondag 21 september 2014 14:04 schreef hottentot het volgende:
Wees blij dat je eindelijk zwart op wit hebt dat je achterlijk bent, wij twijfelden niet, maar jij ontkende dit steeds. Nu je van jezelf weet dat je officieel achterlijk bent kun je daar wat meer rekening mee houden.
[..]
zervice
![]()
En nee TS dit ga je niet winnen. Beter krijg je levenslange ontzegging.
Rondjes draaien, agent bijna aanrijden en wegvluchten, tel daar je topics bij op, dan zie ik het wel als een feit.quote:Op zondag 21 september 2014 15:15 schreef amenth het volgende:
[..]
alsof de mening van het fuckin cbr een feit zijn idioot
omdat het zondag isquote:Op zondag 21 september 2014 12:37 schreef amenth het volgende:
Je s doet het weer Henk?quote:Op zondag 21 september 2014 15:15 schreef amenth het volgende:
[..]
alsof de mening van het fuckin cbr een feit zijn idioot
quote:Op zondag 21 september 2014 19:03 schreef Regilio_ het volgende:
Lang geleden dat er zo'n mooi topic was (lees: kutkneus die zijn vuile was buiten hangt).
Chapeau TS. Laat die kkzemmels va cbr lekke broekpeope jwzellf kk beunhase kenne regels self nie is ahahaha
TS heeft een spinzusje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Soberso? Serieus? Zelfs de duidelijk niet bijster taalvaardige TS is nog in staat dit woord foutloos te reproduceren.
Ik geloof het best inderdaad. :$ BRRRRR. Ga maar gauw naar de politie ofzo TS.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is Rotterdam en gezien het gedrag van TS was het waarschijnlijk niet in een beste buurt. Dus nog best wel geloofwaardig.
Maar geen Squote:Op zondag 21 september 2014 18:57 schreef amenth het volgende:
[..]
nee man om reageer ik op mijn iphone 5 dan doet ie t wel
volgen mij ben je een latente pvv ztemmerquote:Op zondag 21 september 2014 21:48 schreef HeatWave het volgende:
PVV weer +2 zetels. Goed bezig weer PVV-webcare!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |