abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 27 september 2014 @ 13:51:29 #151
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144953927
Verdomme, zat met nog iemand te ouwehoeren over WoW en voor ik het wist had ik me weer een maandje speeltijd aangeschaft :') Heb vannacht iig eindelijk mijn main van 84,5 naar 85 gebracht (heb Pandaria niet) waardoor m'n aantal 85's nu op 2 staat :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_144955882
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:47 schreef Hathor het volgende:
Ik heb even wat advies nodig mensen. Het ziet er naar uit dat mijn account gehacked is, mijn password word niet meer herkent, en als ik op battlenet wil inloggen wordt er een authenticator gedetecteerd, en die gebruik ik zelf niet, dus de hacker heeft er meteen een beveiliging opgegooid zodat ie ongestoord zijn gang kan gaan. Ik kan dus niet op mijn account komen, wat moet ik nu doen? Is er een telefoonnummer wat ik kan bellen oid?
https://eu.battle.net/support/en/help/solution/battlenet/712
pi_144956808
quote:
Ze blijven daar maar vragen om een authenticatorcode, die ik niet gebruik. Ik krijg op deze manier niet eens een live chat aan de praat. :'(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144957368
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze blijven daar maar vragen om een authenticatorcode, die ik niet gebruik. Ik krijg op deze manier niet eens een live chat aan de praat. :'(
Je moet de callback optie gebruiken
pi_144957508
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:23 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Je moet de callback optie gebruiken
Doe ik ook, maar ik kan alleen maar de optie continue without logging in gebruiken, en dan gebeurt er vervolgens niks.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144957603
quote:
Yup, en dan word er vervolgens gevraagd naar een mobiel nummer dat ik ook niet heb en nooit heb gebruikt in welke vorm dan ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144957950
...
pi_144958346
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:36 schreef Hathor het volgende:

Yup, en dan word er vervolgens gevraagd naar een mobiel nummer dat ik ook niet heb en nooit heb gebruikt in welke vorm dan ook.
En je hebt ook een verzonnen naam ingevuld bij je accountgegevens? Want wat ik me herinner is dat je een kopie van je paspoort oid moet opsturen om de authenticator te verwijderen (heb dat voor iemand anders gedaan die er zelf een zooitje van had gemaakt).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144958391
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Doe ik ook, maar ik kan alleen maar de optie continue without logging in gebruiken, en dan gebeurt er vervolgens niks.
Misschein helpt dit, ze bellen je dan terug. Je hebt toch wel een tel nr?

https://eu.battle.net/support/en/help/phone-noauth/wow/708

herstart je browser, verwijder cookies, gebruik een andere browser, het moet wel lukken want hij doet het bij mij
pi_144958434
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:12 schreef topdeck het volgende:

Misschein helpt dit, ze bellen je dan terug. Je hebt toch wel een tel nr?

https://eu.battle.net/support/en/help/phone-noauth/wow/708

herstart je browser, verwijder cookies, gebruik een andere browser, het moet wel lukken want hij doet het bij mij
Als ik daar op call back klik, dan moet je eerst inloggen met je account en dat ging dus nou net niet. En de optie zonder in te loggen werkte ook niet voor hem.
Misschien kan iemand anders op zijn/haar eigen account inloggen en dan het telefoonnummer van Hathor invullen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144958662
Dat callback gebeuren werkt dus niet, ik kan niet inloggen en de optie continue without logging in doet helemaal niks. En ondertussen zie ik op de armory dat all mijn chars al vrolijk rondhuppellen op diverse andere realms. :(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144958687
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:23 schreef Hathor het volgende:
Dat callback gebeuren werkt dus niet, ik kan niet inloggen en de optie continue without logging in doet helemaal niks. En ondertussen zie ik op de armory dat all mijn chars al vrolijk rondhuppellen op diverse andere realms. :(
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kan iemand anders op zijn/haar eigen account inloggen en dan het telefoonnummer van Hathor invullen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144959135
Ik heb je een PM gestuurd Isabeau. :)
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 27 september 2014 @ 17:40:43 #165
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144959270
quote:
99s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Sowieso is het veel makkelijker dan vroeger. Ik zag het aan mijn hunter, geen munitie meer hoeven kopen, je pet niet meer hoeven voeren :')
:D. Kan me nog herinneren dat ik altijd 4000 pijlen insloeg voor elke raid en een paar stacks voedsel voor die stomme wind serpent :').

Ik wilde gebruik maken van mijn gratis weekje maar volgens mij is m'n oude account gehacked -O-. Er zit ineens een authenticator op die ik er zelf niet op heb gezet in ieder geval...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator zaterdag 27 september 2014 @ 17:56:47 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_144959768
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wilde gebruik maken van mijn gratis weekje maar volgens mij is m'n oude account gehacked . Er zit ineens een authenticator op die ik er zelf niet op heb gezet in ieder geval...
Jij bent al de tweede in dit topic die dat heeft.

Heb ik iets gemist met die gratis week? Ik heb cooking op maximum alleen de 'aparte' Pandariashit nog niet allemaal dan zou ik dat nog even kunnen doen, ik was er bijna.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144960270
Achja, dat hacken overkomt iedereen tegenwoordig. Ben de afgelopen 2 weken ook al 100 keer gewhispered door een 'GM', die dreigt mijn account op slot te gooien als ik mijn gegevens niet op een louche website invoer :P

Vraag me ook af in hoeverre blizzard hier zelf geen aandeel in heeft, om bijvoorbeeld de verkoop van die authenticators te stimuleren en spelers terug te lokken naar het spel.

Zo werd ik zelf drie jaar terug plotseling gehacked nadat ik een paar maanden niet meer gespeeld had. De 'hacker' was zo vriendelijk geweest mijn account voor een maand te activeren en had ook alvast een ticket geopend naar blizzard met het bericht 'hey I need your help I got hacked!!!' :? :') Tegen de tijd dat ik dat las waren al het geld en de verkochte items ook al restored door blizzard. Ik vind het allemaal iets te toevallig, lijkt vreemd genoeg ook altijd te gebeuren op accounts die al een tijdje niet meer actief zijn geweest....

[/illuminati]
pi_144960387
Ik heb geen authenticator en ben letterlijk nog nooit gehackt.
pi_144960414
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef GlenSpey het volgende:
Achja, dat hacken overkomt iedereen tegenwoordig. Ben de afgelopen 2 weken ook al 100 keer gewhispered door een 'GM', die dreigt mijn account op slot te gooien als ik mijn gegevens niet op een louche website invoer :P

Vraag me ook af in hoeverre blizzard hier zelf geen aandeel in heeft, om bijvoorbeeld de verkoop van die authenticators te stimuleren en spelers terug te lokken naar het spel.

Zo werd ik zelf drie jaar terug plotseling gehacked nadat ik een paar maanden niet meer gespeeld had. De 'hacker' was zo vriendelijk geweest mijn account voor een maand te activeren en had ook alvast een ticket geopend naar blizzard met het bericht 'hey I need your help I got hacked!!!' :? :') Tegen de tijd dat ik dat las waren al het geld en de verkochte items ook al restored door blizzard. Ik vind het allemaal iets te toevallig, lijkt vreemd genoeg ook altijd te gebeuren op accounts die al een tijdje niet meer actief zijn geweest....

[/illuminati]
Dat gaat in mijn geval in ieder geval niet op, ik speel elke dag wel een paar uurtjes, en ook gisternacht was ik nog in BG's tot ongeveer een uur of half twee. Toen ik vandaag wilde inloggen, iets na twaalven, stond alles op zijn kop. Ook op mijn account is een authenticator gezet waardoor ik niet eens meer mijn PW kan resetten zonder dat er om een code word gevraagd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144960427
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2014 18:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb geen authenticator en ben letterlijk nog nooit gehackt.
Ik ben er ook meer als 5 jaar mee weggekomen, tot vandaag dus.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 27 september 2014 @ 18:32:07 #171
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_144960569
Ik heb dan ook al sinds 2011 ofzo niet meer ingelogd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_144960583
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 18:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat gaat in mijn geval in ieder geval niet op, ik speel elke dag wel een paar uurtjes, en ook gisternacht was ik nog in BG's tot ongeveer een uur of half twee. Toen ik vandaag wilde inloggen, iets na twaalven, stond alles op zijn kop. Ook op mijn account is een authenticator gezet waardoor ik niet eens meer mijn PW kan resetten zonder dat er om een code word gevraagd.
Heb je ooit wel eens gold of een andere 'illegale' service gekocht?
pi_144960644
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 18:32 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heb je ooit wel eens gold of een andere 'illegale' service gekocht?
Nee, en ik surf ook nooit naar shady sites of iets dergelijks, alleen de officiele battlenet kanalen. Goud hoef ik ingame al helemaal niet te kopen want ik zwem er in met 17 lvl 90's en alle professions.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144962956
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:23 schreef Hathor het volgende:
Dat callback gebeuren werkt dus niet, ik kan niet inloggen en de optie continue without logging in doet helemaal niks. En ondertussen zie ik op de armory dat all mijn chars al vrolijk rondhuppellen op diverse andere realms. :(
:{
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_144963053
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 september 2014 18:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb geen authenticator en ben letterlijk nog nooit gehackt.
M'n ex had naam + wachtwoord aan zo een mannetje gegeven die tegen hem had gezegd dat die hem gold zou geven als die dat zou zeggen :') :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_144963134
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:59 schreef Roma-Totti het volgende:
M'n ex had naam + wachtwoord aan zo een mannetje gegeven die tegen hem had gezegd dat die hem gold zou geven als die dat zou zeggen :') :')
Een vriendin begon net met spelen, kreeg een bericht van een GM met verzoek om gegevens omdat anders haar account zou worden gesloten: geeft ze die ook nog. Toen ze me dat vertelde dacht ik ook: doen mensen dat ècht!! :o Hoe eh, dom.

Hathor, al terug op wow?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144964204
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een vriendin begon net met spelen, kreeg een bericht van een GM met verzoek om gegevens omdat anders haar account zou worden gesloten: geeft ze die ook nog. Toen ze me dat vertelde dacht ik ook: doen mensen dat ècht!! :o Hoe eh, dom.

Hathor, al terug op wow?
/Who die zogenaamde GM's maar eens als ze je whisperen, zijn meestal lvl 90 toons met een gewone naam (dus niet frgjrjhfr ofzo). Ze whisperen anderen met de toons van hun eerdere slachtoffers ;)
pi_144965451
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een vriendin begon net met spelen, kreeg een bericht van een GM met verzoek om gegevens omdat anders haar account zou worden gesloten: geeft ze die ook nog. Toen ze me dat vertelde dacht ik ook: doen mensen dat ècht!! :o Hoe eh, dom.

Hathor, al terug op wow?
Ik heb meer als een uur aan de telefoon gezeten met die lui terwijl ze alles aan het napluizen waren, er was al flink wat goud verdwenen uit diverse guildbanks, maar alles is weer terug op zijn plek. Ik heb nog niet in het spel zelf ingelogd, want ik ben er een beetje moe van geworden, maar heb wel even ingelogd op battlenet met nieuwe gegevens en dat was verder allemaal goed. Nog hartstikke bedankt voor de moeite. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144965619
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:59 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

M'n ex had naam + wachtwoord aan zo een mannetje gegeven die tegen hem had gezegd dat die hem gold zou geven als die dat zou zeggen :') :')
.....
pi_144965723
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef Hathor het volgende:

Ik heb meer als een uur aan de telefoon gezeten met die lui terwijl ze alles aan het napluizen waren, er was al flink wat goud verdwenen uit diverse guildbanks, maar alles is weer terug op zijn plek. Ik heb nog niet in het spel zelf ingelogd, want ik ben er een beetje moe van geworden, maar heb wel even ingelogd op battlenet met nieuwe gegevens en dat was verder allemaal goed. Nog hartstikke bedankt voor de moeite. ^O^
Geen enkel probleem, hoop dat alles voor je in orde komt ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:09:50 #181
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_144965996
Ben ik toch blij met mijn authenticator :D Paar euries, maar toch extra beveiligd!
pi_144966452
LOI. Nederland wordt steeds slimmer.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:20:30 #183
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_144966566
Ik heb dat ding al jaren.
pi_144967363
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een vriendin begon net met spelen, kreeg een bericht van een GM met verzoek om gegevens omdat anders haar account zou worden gesloten: geeft ze die ook nog. Toen ze me dat vertelde dacht ik ook: doen mensen dat ècht!! :o Hoe eh, dom.

Hathor, al terug op wow?
Ja kan toch niet _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_144967480
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:01 schreef TwyLight het volgende:

[..]

.....
;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_144969285
nog nooit gehackt geweest, geen idee hoe dat eigenlijk mogelijk is :')

account wel door verkocht vroeger en na enkele jaar via blizzard terug geclaimed ( gozer heeft m'n 2 70 chars toch naar andere account getransferd en was voor ages inactief )
pi_144970456
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 22:24 schreef Syphixx het volgende:
nog nooit gehackt geweest, geen idee hoe dat eigenlijk mogelijk is :')

account wel door verkocht vroeger en na enkele jaar via blizzard terug geclaimed ( gozer heeft m'n 2 70 chars toch naar andere account getransferd en was voor ages inactief )
Genoeg mogelijkheden hoor.
- Je hebt de eerdergenoemde 'GM's' die je naar een louche site lokken voor een zogenaamde gegevenscheck waar je al je accountgegevens in moet voeren.
- Als je goud of powerleveling ofzo koopt dan moet je ook een account maken op zo'n site daarvoor. De meeste mensen gebruiken voor alles hetzelfde wachtwoord en dan hengel je als Aziaatje in een schuur al gauw wat extra pingels binnen.
- Keyloggers / malware op je PC, meestal afkomstig uit mailtjes.
  zondag 28 september 2014 @ 01:07:55 #188
62182 Georges
That's the shit
pi_144972325
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef GlenSpey het volgende:
Achja, dat hacken overkomt iedereen tegenwoordig. Ben de afgelopen 2 weken ook al 100 keer gewhispered door een 'GM', die dreigt mijn account op slot te gooien als ik mijn gegevens niet op een louche website invoer :P

Vraag me ook af in hoeverre blizzard hier zelf geen aandeel in heeft, om bijvoorbeeld de verkoop van die authenticators te stimuleren en spelers terug te lokken naar het spel.

Zo werd ik zelf drie jaar terug plotseling gehacked nadat ik een paar maanden niet meer gespeeld had. De 'hacker' was zo vriendelijk geweest mijn account voor een maand te activeren en had ook alvast een ticket geopend naar blizzard met het bericht 'hey I need your help I got hacked!!!' :? :') Tegen de tijd dat ik dat las waren al het geld en de verkochte items ook al restored door blizzard. Ik vind het allemaal iets te toevallig, lijkt vreemd genoeg ook altijd te gebeuren op accounts die al een tijdje niet meer actief zijn geweest....

[/illuminati]
Dat geloof ik niet, dat Blizzard daar een aandeel in heeft, als dat ooit uit komt dan zijn de rapen gaar. Ik speel on and off sinds Vanilla en ben nog nooit gehacked.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben ik toch blij met mijn authenticator :D Paar euries, maar toch extra beveiligd!
Ik had ooit een authenticator, en toen hield ie op met werken na een half jaar. Dan is het erg veel gedoe om je account van de authenticator af te krijgen. I'll pass.
Al geloof ik best dat het een veilige en goede oplossing is. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Georges op 28-09-2014 01:51:24 ]
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_144973661
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 00:06 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Genoeg mogelijkheden hoor.
- Je hebt de eerdergenoemde 'GM's' die je naar een louche site lokken voor een zogenaamde gegevenscheck waar je al je accountgegevens in moet voeren.
- Als je goud of powerleveling ofzo koopt dan moet je ook een account maken op zo'n site daarvoor. De meeste mensen gebruiken voor alles hetzelfde wachtwoord en dan hengel je als Aziaatje in een schuur al gauw wat extra pingels binnen.
- Keyloggers / malware op je PC, meestal afkomstig uit mailtjes.
dat weet ik wel, maar bedoelde meer dat ik niet snap dat het mogelijk is dat mensen nog steeds in die zooi trappen _O-
pi_144975414
Ik ben ook nog nooit gehacked, maar heb wel sinds 3 jaar of zo een authenticator. Maar ik ken ook mensen zonder authenticator die ook nog nooit zijn gehacked.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144976080
Donderdag was ik dan eindelijk bij de beruchte quest in de legendary questline: de quest waarbij je de 2 battlegrounds moet winnen. Ging nog vrij voorspoedig, heeft me uiteindelijk 1-2 uur gekost en een aantal tries dat op 2 handen te tellen is om beide wins te krijgen. Maar ik snap prima waarom die quest zo gehaat is.

Nu op naar de 20 secrets of the empire. Hopelijk red ik dat binnen 2 weken. Theoretisch zou het in 1 week kunnen (12 bosses in ToT en 8 in SoO) maar alleen als ik zo lucky ben dat iedere boss zo'n secret dropt. :P
  zondag 28 september 2014 @ 11:25:54 #192
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_144976961
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:37 schreef Cornelis83 het volgende:
Donderdag was ik dan eindelijk bij de beruchte quest in de legendary questline: de quest waarbij je de 2 battlegrounds moet winnen. Ging nog vrij voorspoedig, heeft me uiteindelijk 1-2 uur gekost en een aantal tries dat op 2 handen te tellen is om beide wins te krijgen. Maar ik snap prima waarom die quest zo gehaat is.

Nu op naar de 20 secrets of the empire. Hopelijk red ik dat binnen 2 weken. Theoretisch zou het in 1 week kunnen (12 bosses in ToT en 8 in SoO) maar alleen als ik zo lucky ben dat iedere boss zo'n secret dropt. :P
Mijn vriend heeft heel veel geluk gehad! Nu met die extra buff, hij had er 18/20! :o Dus succes!
pi_144977418
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 11:25 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft heel veel geluk gehad! Nu met die extra buff, hij had er 18/20! :o Dus succes!
2 uit 3 so far. Vanmiddag meer LFR's :)
pi_144978923
Ik ga morgen wel meteen een authenticator kopen, kan bij Mediamarkt geloof ik ook. Blizz had netjes alles in orde gemaakt, er was veel goud gestolen van diverse chars, maar ik heb alles terug gekregen. Het enige wat wel irritant was dat ik op alle chars guildless was ineens, maar dat was na een uurtje ook weer opgelost. Hij was ook nog flink in de weer geweest met tickets sturen uit mijn naam, om te vertellen dat zijn account gehacked was en dat al zijn chars helemaal gestript waren. Geen idee hoe die gast dacht hier ook daadwerkelijk mee weg te komen zonder dat de echte eigenaar van dat account alarm zou slaan. Ook vaag dat bijna al mijn chars naar een andere realm waren getransfereerd, dat is toch een betaalde service? Is dat niet iets van 20 euro per char? Tenzij dat ie hier ook een soort hack voor heeft, heeft hem dat dus een paar honderd euro aan realmtransfers gekost.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144979205
kan je nog altijd mensen een soort vanScroll of Resurrection sturen?? Ben zelf 5-6 maanden gelden gestopt
pi_144979280
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 13:05 schreef Evertjan het volgende:
kan je nog altijd mensen een soort vanScroll of Resurrection sturen?? Ben zelf 5-6 maanden gelden gestopt
Ik dacht wel dat er nog steeds zo'n soort optie was ja.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144979555
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 12:56 schreef Hathor het volgende:
Ik ga morgen wel meteen een authenticator kopen, kan bij Mediamarkt geloof ik ook. Blizz had netjes alles in orde gemaakt, er was veel goud gestolen van diverse chars, maar ik heb alles terug gekregen. Het enige wat wel irritant was dat ik op alle chars guildless was ineens, maar dat was na een uurtje ook weer opgelost. Hij was ook nog flink in de weer geweest met tickets sturen uit mijn naam, om te vertellen dat zijn account gehacked was en dat al zijn chars helemaal gestript waren. Geen idee hoe die gast dacht hier ook daadwerkelijk mee weg te komen zonder dat de echte eigenaar van dat account alarm zou slaan. Ook vaag dat bijna al mijn chars naar een andere realm waren getransfereerd, dat is toch een betaalde service? Is dat niet iets van 20 euro per char? Tenzij dat ie hier ook een soort hack voor heeft, heeft hem dat dus een paar honderd euro aan realmtransfers gekost.
Heb je geen smartphone dan?
  Moderator zondag 28 september 2014 @ 13:38:08 #198
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144979957
Pff, gisteren in één ruk m'n nieuwe undead warlock naar lvl 20 getrapt :') Wel cool dat je mounts nu account bound zijn zodat ik lekker op een black war raptor rond kan stuiteren O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_144981275
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, gisteren in één ruk m'n nieuwe undead warlock naar lvl 20 getrapt :') Wel cool dat je mounts nu account bound zijn zodat ik lekker op een black war raptor rond kan stuiteren O+
:Y
pi_144981471
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 13:05 schreef Evertjan het volgende:
kan je nog altijd mensen een soort vanScroll of Resurrection sturen?? Ben zelf 5-6 maanden gelden gestopt
Nop, bestaan niet meer :N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')