quote:billybigbulge: damn akiyama cuter than that chick. i feel wierd now
in de UFC.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:32 schreef Hooidraad het volgende:
Never been KO'd? Wat was dat met Arlovski dan?
Altijd weer die mooie uppercut van Hunt... w00mph!quote:
Niet voor niets dat je mensen naar OneFC, Bellator,WSOF en BAMMA ziet gaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Mannen, ik kijk niet live dus ik ga even niks lezen wat er vandaag geschreven is, maar ik heb net die 'retirement video' van Wandy gekeken.. toch wel kippenvel.
Tegen een hoop van zijn kritiek kun je gemakkelijk wat inbrengen, maar over de basis van zijn verhaal kun je weinig aan afdoen.
Hij had natuurlijk nooit verboden middelen moeten gebruiken terwijl hij wist dat er getest zou worden of in ieder geval dat die kans bestond. Als het hem zo slecht beviel (geen respect, weinig pay) had hij kunnen weggaan.
Maar daar tegenover staat.. waar moet je dan in godsnaam heen? En als het zo is dat je op een bepaalde manier onder druk gezet wordt om snel achter elkaar te vechten is wellicht de enige optie dan je naar verboden middelen grijpt.
Als Dana hier uberhaupt inhoudelijk op gaat reageren zal hij korte metten maken met Wanderlei,
want daar laat onze Axe Murderer genoeg opening toe. Echter ik ben benieuwd op dit gaat leiden tot een soort (Braziliaans) protest tegen de UFC. Wie weet dat er toch nog ooit een soort van fighters union komt.
Wandy was eigenlijk ook wel done, zeker na de gebeurtenissen voorafgaand aan de Sonnen fight.
En normaal gesproken ben ik best pro UFC, we hebben dit al meerdere ex-fighters horen roepen, maar dat waren allemaal lone disgruntled wolfs, ik weet niet of je Wandy over dezelfde kam mag scheren.
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Voor de mensen die de video nog niet gezien hebben en niet willen zoeken:
Dat gedeelte over Barao bevat ook veel waarheid van Wandy.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Mannen, ik kijk niet live dus ik ga even niks lezen wat er vandaag geschreven is, maar ik heb net die 'retirement video' van Wandy gekeken.. toch wel kippenvel.
Tegen een hoop van zijn kritiek kun je gemakkelijk wat inbrengen, maar over de basis van zijn verhaal kun je weinig aan afdoen.
Hij had natuurlijk nooit verboden middelen moeten gebruiken terwijl hij wist dat er getest zou worden of in ieder geval dat die kans bestond. Als het hem zo slecht beviel (geen respect, weinig pay) had hij kunnen weggaan.
Maar daar tegenover staat.. waar moet je dan in godsnaam heen? En als het zo is dat je op een bepaalde manier onder druk gezet wordt om snel achter elkaar te vechten is wellicht de enige optie dan je naar verboden middelen grijpt.
Als Dana hier uberhaupt inhoudelijk op gaat reageren zal hij korte metten maken met Wanderlei,
want daar laat onze Axe Murderer genoeg opening toe. Echter ik ben benieuwd op dit gaat leiden tot een soort (Braziliaans) protest tegen de UFC. Wie weet dat er toch nog ooit een soort van fighters union komt.
Wandy was eigenlijk ook wel done, zeker na de gebeurtenissen voorafgaand aan de Sonnen fight.
En normaal gesproken ben ik best pro UFC, we hebben dit al meerdere ex-fighters horen roepen, maar dat waren allemaal lone disgruntled wolfs, ik weet niet of je Wandy over dezelfde kam mag scheren.
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Voor de mensen die de video nog niet gezien hebben en niet willen zoeken:
Jury is totaal geen partij voor Khabib, wordt gewon net zo'n fight als tegen RDA.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:17 schreef PSYCHEV het volgende:
Jury - Nurmagomedov #1 Contender match maybe?
JMMA is dead.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:33 schreef Nober het volgende:
30-0 Julio Cesar Neves (20 jaar)
Rogers die met een 11-6 wel een titleshot wilde en vervolgens gewoon KO gaat in ronde 1.![]()
Hoogtepunt waren de tieten van Miesha, UFC 178 heeft een veel betere card zonder al die japanners.
Myles Jury vs Benson Henderson lijkt mij wel wat.
Die tetten waren idd best te pruimen !quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:33 schreef Nober het volgende:
Rogers die met een 11-6 wel een titleshot wilde en vervolgens gewoon KO gaat in ronde 1.![]()
Hoogtepunt waren de tieten van Miesha, UFC 178 heeft een veel betere card zonder al die japanners.
Tieten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:33 schreef Nober het volgende:
Zal aan mij liggen, maar ik zie nietsquote:
Ik ook. Ik mag 'm absoluut: dat zelfvertrouwen/uitgesprokenheid is heerlijk, maar hij overdrijft 't soms ook (vooral tegen z'n tegenstander). T(KO) for Dustin pls.quote:Op maandag 22 september 2014 16:51 schreef RipMcPants het volgende:
Oh mèn, ik hoop zó dat McGregor keihard wordt afgestraft door Dustin, aankomend weekend!
quote:BREAKING NEWS in the this special edition of the UFC Minute! Invicta FC returns to UFC FIGHT PASS & Cris Cyborg going to 135 pound division!
Ja is een move die vooral bij wrestling word gebruikt. Fucking gayquote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het heet oil check volgens die amerikaantjes
quote:Op maandag 22 september 2014 16:51 schreef RipMcPants het volgende:
Oh mèn, ik hoop zó dat McGregor keihard wordt afgestraft door Dustin, aankomend weekend!
He's gonna chop his head off for his collection, he's too fast fo' Dustin. He'll make him wobble like he does in every fight, you watch!quote:Op maandag 22 september 2014 18:03 schreef Lesl het volgende:
[..]
Ik ook. Ik mag 'm absoluut: dat zelfvertrouwen/uitgesprokenheid is heerlijk, maar hij overdrijft 't soms ook (vooral tegen z'n tegenstander). T(KO) for Dustin pls.
Ik zou 't dan weer mooi vinden wanneer Conor na z'n eventuele loss sterk(er) terugkomt. Maar voor nu moet ie even dimmen, in ieder geval met z'n antics.
Ik kan mij hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op maandag 22 september 2014 20:27 schreef Nober het volgende:
Ben sowieso voor McGregor en Romero, die title fight boeit mij voor geen meter.
[..]
[..]
He's gonna chop his head off for his collection, he's too fast fo' Dustin. He'll make him wobble like he does in every fight, you watch!
Meeste views van de drie.
[..]
Chris Weidman pulled from UFC 181, Johny Hendricks vs. Robbie Lawler takes over as Dec. 6 main eventquote:Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef THEFXR het volgende:
gloeiende, wie is die Cariasco?? echt een tering main event, daar kijkt toch geen hond naar, maar ja 80% van die champs ligt ook in de lappenmand, tering ufc, beetje gaar doen voor een PPV, echt he teringleijers
godver, alweer????quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Chris Weidman pulled from UFC 181, Johny Hendricks vs. Robbie Lawler takes over as Dec. 6 main event
Stel je niet aan. Alsof alleen het mainevent boeiend is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, alweer????
ik wordt echt zo gek van die blessures, he
Voordeel is wel dat Rousey dan misschien weer samen met Weidman op een card komt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, alweer????
ik wordt echt zo gek van die blessures, he
Pettis als co-main event, da's wel erg snel na die winst op Henderson voor de titel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Alsof alleen het mainevent boeiend is.
Ben je een zuffa shill geworden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Alsof alleen het mainevent boeiend is.
Kijk je toch niet. Genoeg andere evenementen die je kunt volgen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ben je een zuffa shill geworden?
tegenwoordig zijn die cards vaak water, ipv wijn.
Omdat het de rematch is, waarin Robbie gaat winnen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:44 schreef RipMcPants het volgende:
Zonde van Chris' blessure, maar ik vind het nieuwe main event minstens net zo awesome
Precies!quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Omdat het de rematch is, waarin Robbie gaat winnen?
Het klinkt bijna dat je overtuigd bent dat dit gebeurd...quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:06 schreef THEFXR het volgende:
Omdat het de rematch is, waarin Robbie gaat winnen?
Dat ben ik ook wel, omdat henderiks pas nog zei dat hij op 85% zat, dat is of gelogen of echt, maar in het eerste geval gaat hij niet 100% fit zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het klinkt bijna dat je overtuigd bent dat dit gebeurd...
het lijkt wel een virusquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
Weer een main event weg door een blessure.
ze hebben beide een boete en werkstraf gehad, geloof ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:25 schreef n00cL30n het volgende:
En Bones kapot, nadat Nike het contract ontbonden heeft. Dag signature shoes!
Tja, daar had je aan moeten denken voordat je besloot in te gaan op uitlokking.
Wordt een awesome cardquote:Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef THEFXR het volgende:
Nate Diaz vs. Rafael Dos Anjos set as co-main event of UFC on FOX 13
Jazeker, maar Nike heeft het contract met Jones versnipperd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben beide een boete en werkstraf gehad, geloof ik.
Page not found... Hij heeft weer eens een van zijn iconische deletes uitgevoerd denk ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:21 schreef THEFXR het volgende:
Jones niet blij
http://instagram.com/p/tTNrwBMDBM
http://distilleryvesper4-(...)90e2ba64cb38_101.mp4quote:Op woensdag 24 september 2014 09:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Page not found... Hij heeft weer eens een van zijn iconische deletes uitgevoerd denk ik.
ik moest wel lachenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:47 schreef n00cL30n het volgende:
Och, duidelijk fake ... Over zulke spuuglelijke schoenen zou ik alleen maar moeten janken als ik daar mijn naam aan zou moeten linken. ;P
Kennedy is een lullo, die alleen maar over PEDS huilt, terwijl dat ie zelf vol zitquote:Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef Nober het volgende:
Snappen jullie waarom er geen video countdown is voor Kennedy vs Romero?
Batman vs. Supermanquote:
okequote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Batman vs. Superman
Hulk vs Juggernaut
Wolverine vs Spiderman
Silver Surfer vs Gargamel
Snorkels vs Catwoman
topquote:
Johnson vs Cariaso #8quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Batman vs. Superman
Hulk vs Juggernaut
Wolverine vs Spiderman
Silver Surfer vs Gargamel
Snorkels vs Catwoman
Pumped zijn voor een cardquote:Op donderdag 25 september 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Johnson vs Cariaso #8
Cerrone vs Alvarez (debutant)
Poirier vs McGregor
Kennedy vs Romero
Zingano vs Nunez
Tevens Cruz vs Mizugaki op de prelim.
So you better fucking watch this for fuck sake and buy the fucking PVV because this is gonna fucking be fucking insane fuckers.
Spiderman wint toch nooit van Wolverinequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Wolverine wat zwakjes ogen in zijn laatste fight.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Spiderman wint toch nooit van Wolverine
Dat ken heul niet.
Jups, rechterhand in bandage... Ik zag het ook.quote:
Wolverine gaat bijna dood....quote:Op donderdag 25 september 2014 19:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vond Wolverine wat zwakjes ogen in zijn laatste fight.
Daarom, hij is over zijn top, Spider-Man wordt de nieuwe champ.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wolverine gaat bijna dood....
Wat is dit voor onzin? Wolverine is de minst blessure gevoelige vechter in de UFC roster. Hij herstelt altijd razend snel.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wolverine gaat bijna dood....
nee, je zal even moeten wachten op een nieuwe ronde, deze is bijna ten einde.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:43 schreef Lesl het volgende:
Kan ik zomaar meedoen met picks? Zo ja:
Johnson vs Cariaso #8
Cerrone vs Alvarez (debutant)
Poirier vs McGregor
Kennedy vs Romero
Zingano vs Nunez
Lang niet alle cards zijn interessant sinds 2012.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Pumped zijn voor een card
Dat is zo 2011.
quote:Joe Rogan Rips NAC For Banning Wanderlei Silva, Says Decision Is ‘Ridiculous’
Decision Is ‘Ridiculous’
by Murtz Jaffer on September 25, 2014
After the Nevada Athletic Commission handed out a lifetime ban to Wanderlei Silva (coupled with a $70,000 fine for skipping out on a drug test), Joe Rogan spoke out and against the decision.
“I just think the penalty is way over the top,” Rogan explained Wednesday. “It’s one thing if you want to tell the guy he’s suspended for a year. Pretend as if you caught him for using steroids. If he got caught and it was his first time being caught it would be a nine month suspension. Instead of doing that they prohibit him from fighting for a f**king life. A whole life. He can’t be 80 and apply for a license for running from one drug test. I think that’s ridiculous.”
Rogan understood the message that the NAC was trying to deliver, but said that they went about it in the wrong way.
“Two years is big, but to say ‘You can never fight again, ever, because you ran [from] a test.’ He f**ked up. He definitely f**ked up. That’s so unprecedented. It’s so crazy. Even if they said they were going to suspend him for two years, man, that’s harsh as s**t. There’s a big difference between a guy running from a drug test and a guy beating the f**k out of his kid with a stick or a guy knocking his girlfriend out in an elevator. Those are different things. That’s like some evil s**t.”
http://insidefights.com/2(...)ision-is-ridiculous/
twitter:bokamotoESPN twitterde op donderdag 25-09-2014 om 23:32:05Dana White: Gina Carano is most difficult person we've ever dealt with. Sooooo, not a good update on that. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |