Ben je een zuffa shill geworden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Alsof alleen het mainevent boeiend is.
Kijk je toch niet. Genoeg andere evenementen die je kunt volgen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ben je een zuffa shill geworden?
tegenwoordig zijn die cards vaak water, ipv wijn.
Omdat het de rematch is, waarin Robbie gaat winnen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:44 schreef RipMcPants het volgende:
Zonde van Chris' blessure, maar ik vind het nieuwe main event minstens net zo awesome
Precies!quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Omdat het de rematch is, waarin Robbie gaat winnen?
Het klinkt bijna dat je overtuigd bent dat dit gebeurd...quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:06 schreef THEFXR het volgende:
Omdat het de rematch is, waarin Robbie gaat winnen?
Dat ben ik ook wel, omdat henderiks pas nog zei dat hij op 85% zat, dat is of gelogen of echt, maar in het eerste geval gaat hij niet 100% fit zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het klinkt bijna dat je overtuigd bent dat dit gebeurd...
het lijkt wel een virusquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:57 schreef superniger het volgende:
Weer een main event weg door een blessure.
ze hebben beide een boete en werkstraf gehad, geloof ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:25 schreef n00cL30n het volgende:
En Bones kapot, nadat Nike het contract ontbonden heeft. Dag signature shoes!
Tja, daar had je aan moeten denken voordat je besloot in te gaan op uitlokking.
Wordt een awesome cardquote:Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef THEFXR het volgende:
Nate Diaz vs. Rafael Dos Anjos set as co-main event of UFC on FOX 13
Jazeker, maar Nike heeft het contract met Jones versnipperd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben beide een boete en werkstraf gehad, geloof ik.
Page not found... Hij heeft weer eens een van zijn iconische deletes uitgevoerd denk ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:21 schreef THEFXR het volgende:
Jones niet blij
http://instagram.com/p/tTNrwBMDBM
http://distilleryvesper4-(...)90e2ba64cb38_101.mp4quote:Op woensdag 24 september 2014 09:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Page not found... Hij heeft weer eens een van zijn iconische deletes uitgevoerd denk ik.
ik moest wel lachenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:47 schreef n00cL30n het volgende:
Och, duidelijk fake ... Over zulke spuuglelijke schoenen zou ik alleen maar moeten janken als ik daar mijn naam aan zou moeten linken. ;P
Kennedy is een lullo, die alleen maar over PEDS huilt, terwijl dat ie zelf vol zitquote:Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef Nober het volgende:
Snappen jullie waarom er geen video countdown is voor Kennedy vs Romero?
Batman vs. Supermanquote:
okequote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Batman vs. Superman
Hulk vs Juggernaut
Wolverine vs Spiderman
Silver Surfer vs Gargamel
Snorkels vs Catwoman
topquote:
Johnson vs Cariaso #8quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Batman vs. Superman
Hulk vs Juggernaut
Wolverine vs Spiderman
Silver Surfer vs Gargamel
Snorkels vs Catwoman
Pumped zijn voor een cardquote:Op donderdag 25 september 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Johnson vs Cariaso #8
Cerrone vs Alvarez (debutant)
Poirier vs McGregor
Kennedy vs Romero
Zingano vs Nunez
Tevens Cruz vs Mizugaki op de prelim.
So you better fucking watch this for fuck sake and buy the fucking PVV because this is gonna fucking be fucking insane fuckers.
Spiderman wint toch nooit van Wolverinequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Wolverine wat zwakjes ogen in zijn laatste fight.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Spiderman wint toch nooit van Wolverine
Dat ken heul niet.
Jups, rechterhand in bandage... Ik zag het ook.quote:
Wolverine gaat bijna dood....quote:Op donderdag 25 september 2014 19:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vond Wolverine wat zwakjes ogen in zijn laatste fight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |