waarom maak je steeds nieuwe user accounts aan? En niemand begrijpt wat je schrijft.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef 01110010 het volgende:
Jah ... Maar bijvoorbeeld hier http://forum.fok.nl/topic/2145961/1/999#144611620 reageerde ik op zoiets en toen was je reactie über-tegen
Nee, dat is niet het probleem.quote:
zeg.quote:ons ende we
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:13 schreef 01110010 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het probleem.
Ik vind wel dat ik
[..]
zeg.
Iets om toestemming voor te hebben.
Leg uit wat je bedoelt of stop met dat te zeggen. Ik negeer het. En het is vervelend voor dit onderwerp.
Alleen als het het mondeling wel begrijpelijk is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:19 schreef ems. het volgende:
Volgende keer kan je mijn neefje van 6 vragen om je gedachten te verwoorden, die hoeft er alleen wat snoep voor en zo kunnen wij ook begrijpen wat je nou precies duidelijk probeert te maken.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:19 schreef ems. het volgende:
Volgende keer kan je mijn neefje van 6 vragen om je gedachten te verwoorden.
Ik moet het ook nog zien. Dat vragen zal wel lukken. Maar je moet ook vertellen welke gedachten dat neefje onder woorden moet brengen. Dat zie ik somber in.quote:
Dit stuk van je OP is onduidelijk:quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:39 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Ik ga er niet opin over onduidelijk, eerst een paar dingen over wat er dan niet duidelijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de rest ervan is niks mis.-- <br />Pinpoint
quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:11 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
[..]
Ik moet het ook nog zien. Dat vragen zal wel lukken. Maar je moet ook vertellen welke gedachten dat neefje onder woorden moet brengen. Dat zie ik somber in.
Erns. misschien wel een goed idee om je neefje van 6 er eens op los te laten. Ik vind wat je zei heel erg een soort van vastzitten. Maar zo'n uitspraak verwacht ik te snel fout opgevat te kunnen worden. Alsof het gaat om ''strijd''.quote:Erns.
Volgende keer kan je mijn neefje van 6 vragen om je gedachten te verwoorden.
Dit is wel zo. Even geleden bood ik je nog aan om dat te gaan onderzoeken. En wel dit http://forum.fok.nl/topic/2115328/ recente geval dat ook een onderwerp was hier. Maar als het nog steeds ,,nee'' is dan kun je misschien beter niet ingaan op deze post. Anders dan wordt het een lange discussie die niet opschiet. Op mij een zinloze indruk maakt.quote:Pinpoint: [meestal] wat ik zeg bestaat niet
Quotevervalsing. Ik ga uitzoeken of je hiervoor van FOK! getrapt kan worden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:28 schreef 01110010 het volgende:
quote:
Pinpoint: [meestal] wat ik zeg bestaat niet
Mij iets aanbieden is daarvoor niet nodig. Als jij wilt onderzoeken is dat mijn zaak niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:28 schreef 01110010 het volgende:
Even geleden bood ik je nog aan om dat te gaan onderzoeken. En wel dit F&L / Tja, wat te denken van deze video waarin man wordt genezen?
Wij zijn niet helemaal droog achter de oren. De ideeën hangen pre-historisch. Goed idee, Nederland tegen enlightment gezeik. Op het werk nadrukken werkt, dan wordt de zaak helder.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:13 schreef 01110010 het volgende:
Nagedacht: het leven bekeken.
~ Wij komen net uit een pre-beschaafde vrij barbaarse tijd? Historisch gezien. Zijn we eigenlijk
wel helemaal droog achter de oren?
~ Goed idee: ons werk aan de ene kant, aan de andere kant bezig zijn met zaken
die ons de hele zaak geeft. Dit blijkt duidelijk nodig.
~ Het zoeken naar 100 blijheid, tevredenheid
~ En al dat enlightenment gezeik; uiteindelijk is het beeld ervan zoals het nu in het
algemeen wereldwijd bekend staat teveel een boze droom
~ Nederland zou een goed land zijn om ermee te beginnen
~ Belangrijk lijkt in ieder geval: stabiel en prettig (het woord prettig, ik weet niet wat het is, maar zo heet het) te werk gaan
~ Get flashed today !
Mooi, opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:12 schreef 10011001subjectivisme het volgende:
[..]
Wij zijn niet helemaal droog achter de oren. De ideeën hangen pre-historisch. Goed idee, Nederland tegen enlightment gezeik. Op het werk nadrukken werkt, dan wordt de zaak helder.
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze kun je bij elke post van deze user gebruiken.
quote:
Wat is onbegrijpelijk ? jullie willen geen onderwerp met discussie. Bipolaire reacties en overal.quote:
Uiterst matige kopieerpoging van de authentieke semantische en syntactische wanorde in de berichten van TS.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef 10011001subjectivisme het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is onbegrijpelijk ? jullie willen geen onderwerp met discussie. Bipolaire reacties en onbegrijpelijkheid.
00II0I0I is mijn broertje van geestelijkheid. Jigzoz, nooit een connectie gehad ?quote:
Dit is best een leuke uitspraak. Maar gaat niet zo over het onderwerp.quote:Erns:
Ja maar pantoffels.
Beste Erns, het komt vaker voor die opmerking over vaag. Meer gebruikers lijken zo ongeveer dezelfde gedachte te hebben. Ik vind dit ook een soort van kloon-achtig iets op wat voor manier dan ook.quote:
Jij?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:09 schreef 01110010 het volgende:
[..]
Beste Erns, het komt vaker voor die opmerking over vaag. Meer gebruikers lijken zo ongeveer dezelfde gedachte te hebben. Ik vind dit ook een soort van kloon-achtig iets op wat voor manier dan ook.
Maar goed. noem eens iets wat vaag is.
Ja dat is best ingewikkeld momenteel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:30 schreef 01110010 het volgende:
Het is allemaal zo'n boze droom. Wat nu het officiële verhaal is over God, het geloof, psyche, de stand van de wereld (oorlog, economie bijvoorbeeld). Dat soort dingen.
Letterlijk elke reactie die je tot noch toe in dit topic geplaatst heb. Ik heb het nog eens nagelezen maar ik, en ik denk dat ik voor vrijwel iedereen spreek hier, heb nog steeds geen idee waar je het over hebt, waar het topic over gaat, wat je bedoelt met je reacties of waar het topic heen moet gaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:09 schreef 01110010 het volgende:
[..]
Maar goed. noem eens iets wat vaag is.
Ik denk dat er weinig aan de hand is. Maar er is wel uit te komen denk ik als we het er even over hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Letterlijk elke reactie die je tot noch toe in dit topic geplaatst heb. Ik heb het nog eens nagelezen maar ik, en ik denk dat ik voor vrijwel iedereen spreek hier, heb nog steeds geen idee waar je het over hebt, waar het topic over gaat, wat je bedoelt met je reacties of waar het topic heen moet gaan.
Ik bedoel het serieus niet gemeen, maar heb je last van iets? Hoe oud ben je? Of is het allemaal een puberaal grapje?
Als het over jou warrigheid gaat, kan dat ook niet anders.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:09 schreef 01110010 het volgende:
[..]
Beste Erns, het komt vaker voor die opmerking over vaag. Meer gebruikers lijken zo ongeveer dezelfde gedachte te hebben.
Pas maar op met dit soort logica. Als jij morgen vergeet om je aan te kleden, en naakt over straat loopt, gaan heel veel mensen allemaal hetzelfde zeggen. En dan zijn dat allemaal klonen, of ze hebben van tevoren afgesproken om te zeggen "hé, een naaktloper!"quote:Ik vind dit ook een soort van kloon-achtig iets op wat voor manier dan ook.
Reageer je ook zo als ze zeggen dat je naakt loopt? "Noem dan eens wat voor kleren ik niet aan heb?"quote:Maar goed. noem eens iets wat vaag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |