Je mijn mijn bronnen overduidelijk helemaal niet goed bekeken. Als je zegt 'ja. misschien zijn die vrouwen gestopt met werken' heb je de grafiek niet begrepen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De grafieken bewijzen niet per se dat vrouwen weggepest worden. Ze kunnen er ook voor kiezen om te stoppen met werken (wegens zwangerschapsverlof en het zorgen voor de kinderen) of voor een deeltijdbaan kiezen. Mogelijk zijn deeltijdbanen wat moeilijker te vinden in de sectoren waar zij vandaan komen.
Serieus? Dit is je antwoord? Link me dan alsjeblieft naar onderzoek waarin staat dat mannen zich niet thuisvoelen in de cultuur binnen techbedrijven. Link me naar verhalen van mannelijke gamedevs die te maken hebben gehad met seksisme op en buiten de werkplek.quote:Mannen hebben ook te maken met stalkers, pesterijen en doodsbedreigingen.
Je snapt het nog steeds niet. Ook dit is bewijs dat je het nytimes-artikel niet hebt gelezen. Het gaat helemaal niet om vrouwen in bescherming nemen. Het gaat onder ander om dat vrouwen zich thuis kunnen voelen in een cultuur waarin op dit moment alleen mannen welkom zijn.quote:Erg vreemd dat sommige mensen keer op keer de behoefte hebben om vrouwen te beschermen. Je zou het bijna seksistisch gaan noemen, dat vrouwen worden neergezet als zwakke mensen die per se beschermd moeten worden
Hilarisch dit. Dat staat in het artikel dat ik je had gelinkt. Het staat erin als een grote dikgedrukte quote midden in het artikel. Thanks for reading.quote:Bron? Aan een willekeurige anekdote zonder context heb ik niet zoveel.
Maar dat betekent niet dat een game gericht op jonge mannen dan ook meteen anti-vrouw, of vrouw-onvriendelijk is, en dat is wat die chicks-for-games groepen vaak willen doen geloven. Die zoeken in iedere game wel obsessief naar iets dat negatief lijkt te zijn richting vrouwen, dus 'oh je kunt een hoer aanrijden want alle gamers haten vrouwen!!!' en dat soort gejank. Je kunt IEDEREEN aanrijden (behalve kleine kinderen want die bestaan helaas niet in Videogameland).quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:31 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Je mijn mijn bronnen overduidelijk helemaal niet goed bekeken. Als je zegt 'ja. misschien zijn die vrouwen gestopt met werken' heb je de grafiek niet begrepen.
[..]
Serieus? Dit is je antwoord? Link me dan alsjeblieft naar onderzoek waarin staat dat mannen zich niet thuisvoelen in de cultuur binnen techbedrijven. Link me naar verhalen van mannelijke gamedevs die te maken hebben gehad met seksisme op en buiten de werkplek.
Je Jack Thompson vergelijking slaat werkelijk nergens op. Het is niet equivalent. Dat plaatje is ook dom, aangezien Sarkeesian dat nooit heeft beweerd. Dat er een dollarteken staat bij seksisme zegt alles over de mening van het persoon die dit plaatje heeft gemaakt.
[..]
Je snapt het nog steeds niet. Ook dit is bewijs dat je het nytimes-artikel niet hebt gelezen. Het gaat helemaal niet om vrouwen in bescherming nemen. Het gaat onder ander om dat vrouwen zich thuis kunnen voelen in een cultuur waarin op dit moment alleen mannen welkom zijn.
[..]
Hilarisch dit. Dat staat in het artikel dat ik je had gelinkt. Het staat erin als een grote dikgedrukte quote midden in het artikel. Thanks for reading.
Volgens mij weet je ook helemaal niet wat Hoff Sommers over games denkt. Zij vindt AAA-games een jongensclub, zoals The View een vrouwenclub is. Ze vindt het daarom onzinnig dat feministen AAA-games bekritiseren. Tja, ik vind dat games voor iedereen zouden moeten zijn.
Ga eens inhoudelijk in op alle punten die ze maakt. Al haar feiten kloppen iig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:12 schreef robin007bond het volgende:
Daarnaast maakt Hoff Sommers de vergelijking met Opera Winfrey. Dat vond ik ook wel een beetje stupide. Één show vergelijken met een hele branche.
Wel handig zo'n voorraad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:31 schreef Leafeon672 het volgende:
https://twitter.com/Nero/status/512955703565496320
[ afbeelding ]
Ze hebben Nero een stuk of 90 toiletrollen gestuurd.
Volgens mij is het een manier om hem te laten weten dat zijn adres bij een bepaalde groep mensen bekend is....
Haar feiten kloppen ook.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk in op alle punten die ze maakt. Al haar feiten kloppen iig.
Tja, ik beschouw het niet zo, kijk bijv. maar eens naar #notyourshield, genoeg diversiteit in de 'gaminggemeenschap'.quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haar feiten kloppen ook.![]()
Maar alleen als je gamen beschouwt als exclusief voor mannen zou je haar gelijk kunnen geven.
Dat gebeurt aan allebei de kanten. Niet echt een argument, al is het natuurlijk super stom dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef Leafeon672 het volgende:
https://imgur.com/VQWyBtU(...)5L,vBclmSQ,258VnMB#0
Als SJWs het niet kunnen winnen gaan ze maar gewoon mensen doxen.
quote:Op zondag 21 september 2014 09:22 schreef speknek het volgende:
Alsof we nog bewijs nodig hadden dat gamergate vooral een beweging van vijftienjarigen is.
quote:Op zondag 21 september 2014 09:22 schreef speknek het volgende:
Alsof we nog bewijs nodig hadden dat gamergate vooral een beweging van vijftienjarigen is.
Doe vooral geen moeite om inhoudelijk te reageren. Lekker alles keihard blijven ontkennen.quote:Op zondag 21 september 2014 05:48 schreef Kensuke het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen we hebben eindelijk Godwin's law bereikt. We kunnen inpakken en naar huis gaan jongens. Topic mag dicht wat mij betreft.
Er valt niet inhoudelijk te reageren op wazige conspiracies. Ik wil best uitleggen waarom het idealistisch niet goed, maar wel vrij normaal is dat bij prijsuitreikingen een ons-kent-ons sfeer ontstaat, maar ik geloof niet dat het je wat uitmaakt, want je smult teveel van het idee van een boos complot.quote:Op zondag 21 september 2014 12:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Doe vooral geen moeite om inhoudelijk te reageren. Lekker alles keihard blijven ontkennen.
Hoe bedoel je cognitieve dissonantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |