abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:34:20 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_151356114
Jaja dat is de volgorde van hoe het gegaan is. Het begon en eindigde niet met intimidatie van vrouwen die een andere mening hadden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:12:44 #252
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151356899
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 13:34 schreef speknek het volgende:
Jaja dat is de volgorde van hoe het gegaan is. Het begon en eindigde niet met intimidatie van vrouwen die een andere mening hadden.
Het openbaar maken dat een vrouw seks had met verslaggevers voor positieve coverage is intimidatie?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 4 april 2015 @ 15:55:31 #253
8369 speknek
Another day another slay
pi_151359528
Alleen is dat nooit gebeurd. Wat wel gebeurd is.. Ach laat maar. Gewoon royal sadness.

Veel plezier met je overweldigende fail of the year award

Jammer dat je nog steeds niks geleerd hebt en de mafklappers die nog altijd honderd doodsbedreigingen per dag richting Sarkeesian sturen een steuntje in de rug verleent.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 april 2015 @ 16:09:58 #254
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151360037
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 15:55 schreef speknek het volgende:
Alleen is dat nooit gebeurd. Wat wel gebeurd is.. Ach laat maar. Gewoon royal sadness.

Veel plezier met je overweldigende fail of the year award

Jammer dat je nog steeds niks geleerd hebt en de mafklappers die nog altijd honderd doodsbedreigingen per dag richting Sarkeesian sturen een steuntje in de rug verleent.
Wat kinderachtig. Een site die totale discussie verbiedt maar wel met een smeercampagne doorgaat. _O-

Het is statistisch bewezen dat anti-GG meer bedreigingen e.d. hebben gestuurd dan pro.
  donderdag 2 juli 2015 @ 01:32:15 #255
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_153994609
Zeg speknek sta jij er ook achter dat apartheid niet genoemd mag worden? Vind je ook dat dat verkrachting geen plot punt mag zijn? Sta je achter backlists waarop je komt omdat je de verkeerde mensen volgt?
  donderdag 2 juli 2015 @ 01:57:07 #256
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_153995062
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 01:32 schreef Tweek het volgende:
Zeg speknek sta jij er ook achter dat apartheid niet genoemd mag worden? Vind je ook dat dat verkrachting geen plot punt mag zijn? Sta je achter backlists waarop je komt omdat je de verkeerde mensen volgt?
Laatste post 2 april. :')

Verdient deze oude koe het echt om weer uit de sloot gehaald te worden?
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 2 juli 2015 @ 02:24:09 #257
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_153995436
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 01:57 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Laatste post 2 april. :')

Verdient deze oude koe het echt om weer uit de sloot gehaald te worden?
Ach waarom niet, een leraar games die achter dit soort acties staat mag best nog een keer gevraagd worden om zijn ideeën. Want als hij er achter staat dat de basis van literatuur niet meer mag, dan kunnen we alles gewoon opdoeken.
pi_153996350
Lekker oud nieuws. :P Overigens ben ik van mening dat mensen die hun inkomen bouwen op het bestaan van een speculatief probleem niet serieus genomen kunnen worden bij het oplossen ervan. Waarom zouden Wu en Sark willen dat alles beter gaat? Ze verdienen duizenden dollars als "slachtoffers"...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:06:53 #259
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154013346
  vrijdag 3 juli 2015 @ 09:03:28 #260
8369 speknek
Another day another slay
pi_154024061
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 01:32 schreef Tweek het volgende:
Nee?
  zondag 5 juli 2015 @ 04:25:57 #261
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_154077337
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee?
Sta je hier achter?
https://twitter.com/femfreq/status/616413924259291136

Sta je hier achter?

En ben je ook van mening that mechinal apartheid, nooit gebruikt had mogen worden want apartheid kan maar op 1 ding slaan, en een spel dat die term gebruikt moet verboden worden.

Ben je ook van mening dat gamegate verloren heeft omdat er meer speelbare vrouwelijke personages zijn dit jaar, terwijl er meer speelbare vrouwelijke personage waren in voorgaande jaren?

Want als ik terug lees is jou reactie: "Vrouwen haters, niet serieus te nemen" Gamergaters vrouwen haters. Maar welke group maakt games nu kapot?
  zondag 5 juli 2015 @ 05:43:36 #262
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_154077460
Het probleem is dat gaming gezien wordt als één groot overkoepeld ding door bepaalde moraalridders en die willen dat alles aansluit op hun visie van gaming.

Je moet het eerder vergelijken met muziek of sport. Er is wel wat overlap tussen sporten maar er zijn ook grote verschillen zowel tussen atleten als ook het publiek dat het trekt. Waarom zou ik me als voetbalfan druk moeten maken om geweld bij boksen? Laat iedereen dat lekker zelf bepalen.

Net als met games, ja dan is Doom toch lekker gewelddadig? En dan? Ik ga het sowieso niet spelen omdat ik geen interesse heb, maar waarom zouden anderen het dan niet mogen spelen?

Maar dit brengt ons ook bij journalisten. In hoeverre laten zij hun reviews beïnvloeden door dit soort valse sentimenten? En in hoeverre geven ze aan dat er belangenverstrengeling is? Dat zijn de essentiële punten.

Verder staat het iedereen vrij om z'n eigen games te ontwikkelen. Het is nota bene het gouden tijdperk van de indies. Als je dan faalt, leg niet meteen de schuld bij gamers maar bedenk ook dat je product misschien gewoon niet goed werkt. Of dat het gewoon een niche-spel is. Of verwachten ze CoD-achtige cijfers met een indie niche spel? En als dat niet lukt: discriminatie!!!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 5 juli 2015 @ 11:26:41 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_154079760
quote:
Ik moest uitzoeken waar dit precies over ging, ik heb het spel zelf niet gespeeld, ik probeer zo ver mogelijk weg te blijven van F2P games, wat ik in het algemeen nog veel onethischer dan dit alles vind. Als ik dat artikel van Eugene Fischer lees, dan lijkt het inderdaad onfortuinlijk dat de emergente dynamics die voortkomen uit de mechanics een patriarchale structuur als winstate creeren. Lijkt me relevant daar de aandacht op te vestigen? Sarkeesian blaast als gewoonlijk hoog van de toren, dat is gebruikelijk in haar variant van de letteren, van mij hoeft dat niet zo.
quote:
Sta je hier achter? [ afbeelding ]
Nee niet echt, de menselijke lust voor bloederig geweld is al heel oud. Ik vond de Doom 4 trailer redelijk onsmakelijk, en heel anders dan de Doom die ik in 93 speelde, dus ik knapte erop af, maar whatever floats your boat. Ik sta overigens ook niet achter wat die jongen zegt dat ethiek hebben een demarcatie is van of het uitmaakt of je doodgaat.
quote:
En ben je ook van mening that mechinal apartheid, nooit gebruikt had mogen worden want apartheid kan maar op 1 ding slaan, en een spel dat die term gebruikt moet verboden worden.
Nee dat was echt een domme controverse (die overigens volgens mij nooit echt een controverse is geweest, hoeveel voorstanders had dat nou echt?). Ik vind het een relevant thema om te behandelen als het om transhumanisme gaat. Je kunt wat mij betreft wel vraagtekens zetten bij SE die 'mechanical apartheid' trademarket en gebruikt, dat is niet bepaald kies.
quote:
Ben je ook van mening dat gamegate verloren heeft omdat er meer speelbare vrouwelijke personages zijn dit jaar, terwijl er meer speelbare vrouwelijke personage waren in voorgaande jaren?
Dit is een contradictie?
quote:
Want als ik terug lees is jou reactie: "Vrouwen haters, niet serieus te nemen" Gamergaters vrouwen haters. Maar welke group maakt games nu kapot?
Gamergate, althans die probeerde het, maar gelukkig neemt niemand in de industrie ze nog serieus. Jammer genoeg krijgen de betrokken vrouwen nog wel honderden doodsbedreigingen per dag.
  zondag 5 juli 2015 @ 11:31:11 #264
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154079847
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik moest uitzoeken waar dit precies over ging, ik heb het spel zelf niet gespeeld, ik probeer zo ver mogelijk weg te blijven van F2P games, wat ik in het algemeen nog veel onethischer dan dit alles vind. Als ik dat artikel van Eugene Fischer lees, dan lijkt het inderdaad onfortuinlijk dat de emergente dynamics die voortkomen uit de mechanics een patriarchale structuur als winstate creeren. Lijkt me relevant daar de aandacht op te vestigen? Sarkeesian blaast als gewoonlijk hoog van de toren, dat is gebruikelijk in haar variant van de letteren, van mij hoeft dat niet zo.

[..]

Nee niet echt, de menselijke lust voor bloederig geweld is al heel oud. Ik vond de Doom 4 trailer redelijk onsmakelijk, en heel anders dan de Doom die ik in 93 speelde, dus ik knapte erop af, maar whatever floats your boat. Ik sta overigens ook niet achter wat die jongen zegt dat ethiek hebben een demarcatie is van of het uitmaakt of je doodgaat.

[..]

Nee dat was echt een domme controverse (die overigens volgens mij nooit echt een controverse is geweest, hoeveel voorstanders had dat nou echt?). Ik vind het een relevant thema om te behandelen als het om transhumanisme gaat. Je kunt wat mij betreft wel vraagtekens zetten bij SE die 'mechanical apartheid' trademarket en gebruikt, dat is niet bepaald kies.

[..]

Dit is een contradictie?

[..]

Gamergate, althans die probeerde het, maar gelukkig neemt niemand in de industrie ze nog serieus. Jammer genoeg krijgen de betrokken vrouwen nog wel honderden doodsbedreigingen per dag.
Als niemand het niet serieus wordt genomen dan hadden al die sites hun policies e.d. niet veranderend.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 04:56:27 #265
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_154134347
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:26 schreef speknek het volgende:

Zodra iemand twittert dat er een bom aanwezig is bij een vliegtuig wordt die persoon opgepakt. Wat is de reden dat de politie niemand oppakt bij de honderden de bedreigingen per dag voor deze vrouwen? Is er uberhaupt wel eens iemand opgepakt?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:55:23 #266
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_155125562
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')