Dat gebeurt aan allebei de kanten. Niet echt een argument, al is het natuurlijk super stom dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef Leafeon672 het volgende:
https://imgur.com/VQWyBtU(...)5L,vBclmSQ,258VnMB#0
Als SJWs het niet kunnen winnen gaan ze maar gewoon mensen doxen.
quote:Op zondag 21 september 2014 09:22 schreef speknek het volgende:
Alsof we nog bewijs nodig hadden dat gamergate vooral een beweging van vijftienjarigen is.
quote:Op zondag 21 september 2014 09:22 schreef speknek het volgende:
Alsof we nog bewijs nodig hadden dat gamergate vooral een beweging van vijftienjarigen is.
Doe vooral geen moeite om inhoudelijk te reageren. Lekker alles keihard blijven ontkennen.quote:Op zondag 21 september 2014 05:48 schreef Kensuke het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen we hebben eindelijk Godwin's law bereikt. We kunnen inpakken en naar huis gaan jongens. Topic mag dicht wat mij betreft.
Er valt niet inhoudelijk te reageren op wazige conspiracies. Ik wil best uitleggen waarom het idealistisch niet goed, maar wel vrij normaal is dat bij prijsuitreikingen een ons-kent-ons sfeer ontstaat, maar ik geloof niet dat het je wat uitmaakt, want je smult teveel van het idee van een boos complot.quote:Op zondag 21 september 2014 12:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Doe vooral geen moeite om inhoudelijk te reageren. Lekker alles keihard blijven ontkennen.
Hoe bedoel je cognitieve dissonantie?
Heeft het zin om met iemand in discussie te gaan die nazi-vergelijkingen maakt? Als dat punt wordt bereikt geef ik het op.quote:Op zondag 21 september 2014 12:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
Doe vooral geen moeite om inhoudelijk te reageren. Lekker alles keihard blijven ontkennen.
Hoe bedoel je cognitieve dissonantie?
Even om hierop terug te komen, zonder het betreffende NYtimes artikel te hebben gelezen. Het gaat er bij SJW niet om dat álle vrouwen zich welkom voelen, alleen vrouwen die dezelfde mening hebben als SJWs. Dit zie je ook terug bij andere "moderne" uitingen van het radicale feminisme. Je ziet dan ook bij veel vrouwen dat ze weigeren zichzelf feminist te noemen, ook al gaat het puur om de kleinere groep radicalen. De gehele feministenbeweging, inclusief liberale feministen etc., is in de voet geschoten door de radicalen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:31 schreef Kensuke het volgende:
Je snapt het nog steeds niet. Ook dit is bewijs dat je het nytimes-artikel niet hebt gelezen. Het gaat helemaal niet om vrouwen in bescherming nemen. Het gaat onder ander om dat vrouwen zich thuis kunnen voelen in een cultuur waarin op dit moment alleen mannen welkom zijn.
Kijk, hier kan ik me nog wel enigszins in vinden.quote:Op zondag 21 september 2014 18:00 schreef speknek het volgende:
Kijk en daar ben ik het tot op zekere hoogte nog wel mee eens. De laatste tijd worden heel wat discussies door 'SJW's gekaapt en alle games onder een vergrootglas gelegd, wat ik ook vrij vermoeiend vind. Er is niks mis met een aantal games die op mannen gericht zijn, er is hooguit wat mis met dat er geen games op vrouwen gericht zijn (en met sommige games is wel wat mis). Ik kan het waarschijnlijk wat beter relativeren, want ik kom als gameswetenschapper nog wel eens in aanraking met wetenschappers (en dan neem ik het begrip wetenschapper wat ruim) uit de humanities. Polemiek is voor sommigen een beetje hun ding. Er is geen objectieve waarheid, maar er zijn paradigma's. Dus de een beargumenteert heel erg deze kant op, en de ander heel erg die kant op, en de waarheid ligt ongezegd een beetje in het midden. Zie ook het nu opgegeven ludology versus narratology debat (http://inventingthemedium(...)-v-narratology-2005/). Dan denk je dat het een super gepoliticeerd debat is over typisch niks, en dan hoor je Aarseth een keer spreken op een conferentie, en tussen een verzameling van toppsychologen en informatici, zegt nota bene de letteren dude verreweg de meest zinnige dingen.
Sarkeesian draaft vaak te ver door. Van een gemiddelde video is de helft on point, en de andere helft gezocht of verkeerd weergegeven. Ik denk als je haar persoonlijk zou benaderen met wat er niet klopt, dat ze het zelf ook gewoon toe zal geven. Maar dat is ook niet wat ze beoogt. Veel eerder probeert ze een andere manier van kijken naar het materiaal over te brengen. Zo zou je het ook kunnen zien. Aangeven dat we met een bepaalde bril naar de wereld kijken, en wat als je nu eens de andere bril op zet. Geen zwart wit wereld, maar een wereld van grijs. En in die optiek vind ik het best wel nuttige videos, leer ik er een stuk meer van dan de gemiddelde youtuber. Zo lang je maar niet alles voor waar aanneemt. Daarom moet ik ook zovan die foto's die hierboven gepost zijn. Zulke uitspraken zijn nou eenmaal schering en inslag in die kringen. Dat wil niet zeggen dat het een of andere gekke cult is, maar ze gebruiken prikkelende uitspraken om je eens op een andere manier over de bekende stof na te laten denken.
Frappant.quote:Op zondag 21 september 2014 19:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Nero/status/513666683916255232
WTF, ze hebben Milo een naald gestuurd.
wat?quote:Op zondag 21 september 2014 20:43 schreef speknek het volgende:
Ah, de vrouwenhaat is nu neergedaald op de community manager van Mighty number 9. Want ze heeft een keer gezegd dat ze graag een vrouwelijk karakter speelbaar wilde hebben. Dus ze is overduidelijk een SJW!!! Ohja en ze is intiem met een van de developers, dus ze heeft duidelijk de kracht van haar vagina gebruikt om hem te misleiden. Maar het is geen vrouwenhaat! Gewoon feiten van corruptie!!
Wilde het net gaan posten.quote:Op zondag 21 september 2014 20:47 schreef Nezhi het volgende:
Misschien heeft het er meer mee te maken dat mensen die geld hebben gegeven aan de Mighty no.9-kickstarter zijn geblokkeerd van de Mighty no 9 twitter als ze iets met #gamergate hebben gepost.
Heb het gemist. Linkje?quote:Op zondag 21 september 2014 20:47 schreef Nezhi het volgende:
Misschien heeft het er meer mee te maken dat mensen die geld hebben gegeven aan de Mighty no.9-kickstarter zijn geblokkeerd van de Mighty no 9 twitter als ze iets met #gamergate hebben gepost. En de officiële forums ook.
https://twitter.com/PetiteMistressquote:
Conspiracy!11einz artikel, maar had het toevallig openstaan: http://theralphretort.com(...)-9-customer-twitter/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |