Dat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:45 schreef Greys het volgende:
Nu aan het terugkijken van gisteren.
Kan niet anders zeggen dan dat ik Ferry in dit programma echt heel leuk vind![]()
Zou hem daar zo in mijn team willen hebben.
En dat dusquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:02 schreef Greys het volgende:
Christus, wat is die Juliette een raar kind.
Je moet nou eenmaal mensen er uit stemmen, ze doet alsof ze haar aan de duivel hebben verkocht ofzoZe was zelf ook aan het overleggen met Krystl, dus hou je mond over eerlijkheid, wicht
Ja he? Ik vind hem leuk en grappig en hyper, daar zou ik een stuk vrolijker van worden dan die chagrijnen in Team Blauwquote:
Ja ik had het de mannen uit Team Hel wél gegund, maar die meiden...quote:En dat dusIk dacht precies hetzelfde tijdens het kijken!
Ik had team Hel wel gegund dat ze naar aarde mochten trouwens, maar ze waren ook wel erg slecht
Tssk. hoe kan je nou geen fan zijn van Freddyquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:13 schreef Greys het volgende:
Ja ik had het de mannen uit Team Hel wél gegund, maar die meiden...![]()
Eigenlijk had ik het alleen Loek echt gegund hahaha.
Is Freddy die lange beetje slungelige uit Team Hel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Tssk. hoe kan je nou geen fan zijn van Freddy
Eigenlijk kijk ik alleen maar voor hem en Mr. Polska.
En een heel klein beetje voor Anouk Maas(die naam moest ik opzoeken, nog nooit van gehoord voor de rest)
OMG wat zitten we op 1 lijn! Ik gunde het eigenlijk ook alleen Loekquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ik vind hem leuk en grappig en hyper, daar zou ik een stuk vrolijker van worden dan die chagrijnen in Team Blauw
[..]
Ja ik had het de mannen uit Team Hel wél gegund, maar die meiden...![]()
Eigenlijk had ik het alleen Loek echt gegund hahaha.
Sira, de rol die Juliëtte speelde in Zoop (dat kinderprogramma op Nickelodeon over 'medewerkers' van Ouwehands Dierenpark) waardoor ze 'bekend' is geworden.quote:
Oja, ik zat gisteren nog te denken hoe zij ook alweer heette, maar Sira dusquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sira, de rol die Juliëtte speelde in Zoop (dat kinderprogramma op Nickelodeon over 'medewerkers' van Ouwehands Dierenpark) waardoor ze 'bekend' is geworden.
Degene die haar zusje 'Filo' () speelde was het dochtertje van de directeur en mocht daarom meedoen met een klein rolletje, ondanks dat ze totaal niet kon acteren
Zat bij haar op de middelbare school.
Sofie is nog wel te doen, maar Filo?!quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, ik zat gisteren nog te denken hoe zij ook alweer heette, maar Sira dusFilo wist ik nog wel omdat we hier wel duizend grapjes hebben gemaakt over je kinderen Filo en Sofie noemen
Die zijn er ook bijna niet, dus volgens mij is het een verzonnen naamquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sofie is nog wel te doen, maar Filo?!![]()
Ik weet nog dat ik een verhaaltje schreef over dieren toen ik 8 was ofzo, met Leo de Leeuw en Gerard de Giraffe, en dus Filo de FlamingoHad gewoon zelf random letters na elkaar gezet wat wel door kon gaan voor een naam voor een flamingo, maar dat het ook een naam was die aan kinderen gegeven werd kwam ik dus bij Zoop pas achter
![]()
Moesquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Die zijn er ook bijna niet, dus volgens mij is het een verzonnen naamNet als Sira, Taffie en Bionda, die heb ik iig allemaal ook nog nooit in 't echt gehoord
Lol so truequote:Op vrijdag 19 september 2014 15:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Die zijn er ook bijna niet, dus volgens mij is het een verzonnen naamNet als Sira, Taffie en Bionda, die heb ik iig allemaal ook nog nooit in 't echt gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |