Mag ik daar misschien 3 stuks extra bij? En ja, ik spaar zegeltjes.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:30 schreef Dagonet het volgende:
Nog maar een keer proberen?
NWS / Jongens schoppen en slaan meisje knock-out (+ filmpje) #2
NWS / Medelanders slaan vijftienjarig meisje knock out!
Gesloten topics.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:30 schreef Dagonet het volgende:
quote:Update: Meisje (15) komt uit Beverwijk en heeft aangifte gedaan. De politie heeft de zaak in onderzoek.
Update: Filmpje vanuit andere hoek na de breek.
BREEK. TWEE JONGENS (14, 15) OPGEPAKT VOOR MISHANDELING MEISJE.
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#more
Lees de OP nog eens.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:11 schreef DeJori het volgende:
Ze zijn al opgepakt volgens Geenstijl:
[..]
Tsja sommige van die gasten zien meisjes als minderwaardig/object. Waarschijnlijk ging ze niet in op de 'charmes' van deze mooiboi.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tja, dan ben je echt de stoere boi als je dit doet ja
Wtf man...
Ja, waarom niet, misschien wordt het deze keer niet volgebaggerd om het topic dicht te krijgen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:30 schreef Dagonet het volgende:
Dat is mooi. Niet dat ik veel verwacht van de straf, want ja, "ze zijn al gestraft door de publiciteit".quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:11 schreef DeJori het volgende:
Ze zijn al opgepakt volgens Geenstijl:
[..]
Jij hebt net zoveel vertrouwen in de rechterlijke macht als ikzelfquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is mooi. Niet dat ik veel verwacht van de straf, want ja, "ze zijn al gestraft door de publiciteit".
Niet meerquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:51 schreef DonJames het volgende:
Ik kan het filmpje hier niet openen, dus even voor de vorming van mijn mening: is het meisje lekker?
15 is toch veulste oud joh.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:33 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je vond haar lekkerder toen ze 12 was?
Als Geenstijl weer net zo'n heksenjacht opzet als met Brent zal dat ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is mooi. Niet dat ik veel verwacht van de straf, want ja, "ze zijn al gestraft door de publiciteit".
Wat evengoed helemaal niets afdoet aan de wandaad zelf en niet meegewogen zou moeten worden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als Geenstijl weer net zo'n heksenjacht opzet als met Brent zal dat ongetwijfeld.
Waarom niet? Straf is straf, of die nu door de samenleving of de rechter wordt uitgedeeld. Als de samenleving wil dat de rechter die jongens de zwaarst mogelijke straf geeft, dan moeten ze zelf geen heksenjacht beginnen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat evengoed helemaal niets afdoet aan de wandaad zelf en niet meegewogen zou moeten worden.
Precies. En door geen rekening te houden met of de samenleving zelf al straft zet je de deur wagenwijd open naar eigenrichting. Nu kun je dat bij de tokkies die meer dan 2 hersencellen hebben nog enigszins ontmoedigen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom niet? Straf is straf, of die nu door de samenleving of de rechter wordt uitgedeeld. Als de samenleving wil dat de rechter die jongens de zwaarst mogelijke straf geeft, dan moeten ze zelf geen heksenjacht beginnen.
En minderjarig. En zielig. En ze kunnen geen stageplek vinden. En discriminasie.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dus hoe de samenleving straft staat gelijk aan hoe een rechter straft?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom niet? Straf is straf, of die nu door de samenleving of de rechter wordt uitgedeeld. Als de samenleving wil dat de rechter die jongens de zwaarst mogelijke straf geeft, dan moeten ze zelf geen heksenjacht beginnen.
Een zionistisch complot trouwens ook!quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En minderjarig. En zielig. En ze kunnen geen stageplek vinden. En discriminasie.
Oja; en het is de schuld van Wilders natuurlijk.
Feitelijk is de rechter niets meer dan de vertegenwoordiging van de samenleving. We geven hem de macht om te straffen, omdat we niet willen dat een stel heethoofden het recht in eigen handen neemt en buitenproportionele of onterechte straffen uitdeelt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus hoe de samenleving straft staat gelijk aan hoe een rechter straft?
Opvoedkampen voor zulke agressieve gastjes.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:01 schreef agter het volgende:
Ik zou het liefst iets van zelfreflectie willen zien bij die jongens.
Hoe doe je dat, qua straf?
Dus het valt jou niet op dat als je leest over tasjesrovers, in groepsverband meisjes mishandelen of aanranden, dat de daders MEESTAL (in zet het er maar even in hoofdletters bij) Marokkanen zijn?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:38 schreef Poolhond39 het volgende:
Natuurlijk hebben we teveel overlast van kutmarokkaantjes, maar om al die kopschop-gebeurtenissen puur als een Marokkanen- of moslimprobleem te zien, gaat me te ver. In dit geval gaat het om 1 Marokkaan en 1 Turkse jongen, laatst ging het om een groep Belgische en Nederlandse vrienden... In de kern gaat het om normvervagend, hufterig gedrag wat gewoon veel the soft wordt aangepakt door justitie: jongeren blijven het doen omdat ze weten dat ze er toch afkomen met een Halt- of taakstrafje, terwijl je ze minimaal een half jaar in de cel moet gooien wanneer ze zo iets flikken.
Wie er nog vertrouwen heeft in onze zogenaamde rechtsstaat: die gasten lopen binnen de kortste keren weer los om hun gemeenschap niet te veel voor het hoofd te stoten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:21 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ben wel benieuwd welke straf deze "helden" gaan krijgen.
Dat 15 jarig ventje die in juni dat meisje had geschopt, wat heeft die eigenlijk voor een straf gekregen uiteindelijk?
Die zat toen toch nog in zijn proeftijd? Werd geschorst door zijn school, maar welke straf kreeg hij van de rechter?
Van mij mogen de heethoofden het recht wel in eigen hand nemen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Feitelijk is de rechter niets meer dan de vertegenwoordiging van de samenleving. We geven hem de macht om te straffen, omdat we niet willen dat een stel heethoofden het recht in eigen handen neemt en buitenproportionele of onterechte straffen uitdeelt.
Eigenrichting is hartstikke tof, totdat je zelf valselijk beschuldigd wordt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:12 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Van mij mogen de heethoofden het recht wel in eigen hand nemen.
Dan kan de Marokkaanse ambassadeur weer lekker boos worden, de mongool.
Wanneer het op een filmpje staat noem ik het geen valselijke beschuldiging.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Eigenrichting is hartstikke tof, totdat je zelf valselijk beschuldigd wordt.
Totdat iemand gefilmd wordt tijdens zo'n daad, iemand die heel veel op jou lijkt. En dan heb je plots vijf gorilla's in je nek die denken je te herkennen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:15 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Wanneer het op een filmpje staat noem ik het geen valselijke beschuldiging.
Ik ben het echt helemaal zat dat zulke gasten er steeds maar weer mee weg komen. Zo zielig voor hun, al die aandacht.
Dan heb jij het over buitenstaanders, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Totdat iemand gefilmd wordt tijdens zo'n daad, iemand die heel veel op jou lijkt. En dan heb je plots vijf gorilla's in je nek die denken je te herkennen.
Dat ontken ik niet. We hebben zeker teveel problemen met kutmarokkaantjes, maar er wordt bijvoorbeeld bijna nooit over de (bijna) even hoge criminaliteit onder Antilliaanse jongeren gesproken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:06 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dus het valt jou niet op dat als je leest over tasjesrovers, in groepsverband meisjes mishandelen of aanranden, dat de daders MEESTAL (in zet het er maar even in hoofdletters bij) Marokkanen zijn?
Hoeveel gasten zijn er die denken de daders te kennen, maar die feitelijk ernaast zitten?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:18 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dan heb jij het over buitenstaanders, inderdaad.
Maar er zijn vermoedelijk tientallen gasten die de daders kennen. Zouden dat allemaal matties zijn/
Dan is het met grote delen van de bevolking nog erger mis dan ik al vreesde.
Tja zo heeft elke groep haar eigen specialiteiten. Tuurlijk is de criminaliteit onder Antillianen ook erg hoog maar die houden zich meestal bezig met drugshandel en vallen MEESTAL geen anderen lastig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:26 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. We hebben zeker teveel problemen met kutmarokkaantjes, maar er wordt bijvoorbeeld bijna nooit over de (bijna) even hoge criminaliteit onder Antilliaanse jongeren gesproken.
In mindere mate zijn er ook veel problemen met Turken, Surinamers en (nog minder, relatief gezien dan) met autochtone jongeren.
Elke keer als er een misdrijf wordt gepleegd is het al gauw van 'Marokkaan dit' of 'Moslim dat' terwijl die koppeling er niet altijd is: zoals nu in het geval van kopschop-incidentjes.
Jammer alleen dat rechters dit misschien wel een sterk argument zullen vindenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:14 schreef Specularium het volgende:
Scooter van zijn oma,.
Leuk geprobeerd.
ou jequote:Op vrijdag 19 september 2014 20:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoeveel gasten zijn er die denken de daders te kennen, maar die feitelijk ernaast zitten?
Er hoeft er maar één labiele kennis van je te zijn die denkt dat jij het was, en je hebt een probleem. In het beste geval verschijnt je naam op GeenStijl en krijg je 450 doodsbedreigingen, in het slechtste geval wordt je geweld aangedaan. Geen van beide opties zijn fantastisch.
Het probleem is dat de meningen verschillen over hoe er gestraft moet worden. Sommige mensen zijn van mening dat de daders met een maandje cel of taakstraf wel hun lesje hebben geleerd, terwijl anderen (waaronder ik) zijn voor veel harder straffen omdat ze moeten voelen en merken! dat ze iets fouts hebben gedaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:18 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
ou je
Dat tuig er mee weg laten komen is nog het minst fantastisch. Wanneer justitie eindelijk eens werk zou gaan maken van het aanpakken van dit afval zou er aanmerkelijk anders gereageerd worden.
Ik ben het gewoonweg helemaal spuugzat dat dit tuig, met steun van onze zogenaamde rechters, de dienst uitmaakt.
Inb4 shitstorm.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:05 schreef agter het volgende:
Deze school is tijdelijk in IJmuiden gevestigd en is bedoeld voor pubers met gedragsproblemen of psychiatrische aandoeningen.
Hooguit een taakstrafje waar ze toch niet op komen dagen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:21 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ben wel benieuwd welke straf deze "helden" gaan krijgen.
Dom gelul.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:16 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Jammer alleen dat rechters dit misschien wel een sterk argument zullen vinden
Precies. Maar ja, je weet hoe het werkt in Nederland. Flutstrafjes die niet effectief zijn; daar zijn we heer en meester in. Gevangeniscellen? Die zijn voor asielzoekers en Noorse criminelen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat evengoed helemaal niets afdoet aan de wandaad zelf en niet meegewogen zou moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |