Nee, die worden nog een paar dagen in "voorlopige hechtenis" gehouden (met veel thee en halalpizza uiteraard), totdat de gemoederen volgens de politie wat bedaard zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gelukkig worden ze al aan de digitale schandpaal genageld want op de verantwoordelijke autoriteiten hoe je niet te rekenen.
Ja? Is de Henkbrigade al onderweg?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:53 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Maar de adressen zijn inmiddels bekend en staan overal op internet, dus dit gaat zeker nog een staartje krijgen.
Waarom? Dan moet je die gegevens gewoon weghalen en de betreffende user bannen. Niet andere mensen de discussie onmogelijk maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Specularium het volgende:
Als er privegegevens worden gepost gaat dit topic dicht.
Mag sws wel dicht eigenlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Specularium het volgende:
Als er privegegevens worden gepost gaat dit topic dicht.
Er is nooit een buurthuis.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef LoveProfuzion het volgende:
Het wachten is natuurlijk op een reactie van de lokale groenteboer en een oudere zus die Soufian omschrijven als een lieve rustige jongen, die thuis moeilijkheden had en moeite had om een stageplek te vinden of 1 of ander slachtofferrol-verhaaltje.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze Henk niet mee durft.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja? Is de Henkbrigade al onderweg?
Nee, ik waarschuw gewoon 1 keer.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Dan moet je die gegevens gewoon weghalen en de betreffende user bannen. Niet andere mensen de discussie onmogelijk maken.
Ja echt ongelooflijk hoe mensen denken, er zijn onderzoeken uitgevoerd waarbij 1 groep mensen een krantenartikel kreeg over een misdrijf en 1 groep mensen kreeg een dossier van hetzelfde misdrijf, net zoals de rechter. Wat bleek? De mensen die het dossier lazen gaven veel lagere straffen dan de mensen die slechts het artikel hadden gelezen. En de straffen die de groep gaf, die het dossier gelezen had, zat dus eigenlijk niet ver van de straf af die echte rechters hadden gegeven. In meer landen zo'n onderzoek uitgevoerd en vaak deze uitkomst. Mensen moeten blij zijn dat het niet USA is hier. Alleen hard straffen helpt niet maar dat zullen mensen niet zo snel begrijpen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:48 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat er echt zulke stomme mensen zijn he. Ik snap dat nietIedereen weet toch dat een rechter JUIST objectief is, zeker in Nederland.
Geen idee. Ik woon er een paarhonderd kilometer vandaan, anders was ik zeker even bij die woning gaan kijken.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja? Is de Henkbrigade al onderweg?
Ik lees voor het eerst eens iets slims hierquote:Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk hoe mensen denken, er zijn onderzoeken uitgevoerd waarbij 1 groep mensen een krantenartikel kreeg over een misdrijf en 1 groep mensen kreeg een dossier van hetzelfde misdrijf, net zoals de rechter. Wat bleek? De mensen die het dossier lazen gaven veel lagere straffen dan de mensen die slechts het artikel hadden gelezen. En de straffen die de groep gaf, die het dossier gelezen had, zat dus eigenlijk niet ver van de straf af die echte rechters hadden gegeven. In meer landen zo'n onderzoek uitgevoerd en vaak deze uitkomst. Mensen moeten blij zijn dat het niet USA is hier. Alleen hard straffen helpt niet maar dat zullen mensen niet zo snel begrijpen.
Inderdaad. Weg met de dossiers dusquote:Op donderdag 18 september 2014 23:58 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik lees voor het eerst eens iets slims hiergoed verwoord
Leg me uit hoe het wel werkt dan want de aanpak die ze nu hanteren werkt blijkbaar niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk hoe mensen denken, er zijn onderzoeken uitgevoerd waarbij 1 groep mensen een krantenartikel kreeg over een misdrijf en 1 groep mensen kreeg een dossier van hetzelfde misdrijf, net zoals de rechter. Wat bleek? De mensen die het dossier lazen gaven veel lagere straffen dan de mensen die slechts het artikel hadden gelezen. En de straffen die de groep gaf, die het dossier gelezen had, zat dus eigenlijk niet ver van de straf af die echte rechters hadden gegeven. In meer landen zo'n onderzoek uitgevoerd en vaak deze uitkomst. Mensen moeten blij zijn dat het niet USA is hier. Alleen hard straffen helpt niet maar dat zullen mensen niet zo snel begrijpen.
Ik denk dat er alsnog een verschil in de straffen zit he..quote:Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Gezellig kopje thee drinken.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:58 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Geen idee. Ik woon er een paarhonderd kilometer vandaan, anders was ik zeker even bij die woning gaan kijken.
Typ jij ook eens iets slims, voor een keer. Wat een gelul in het vorige deel van jou zeg. Randdebiel die je er bent.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:58 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik lees voor het eerst eens iets slims hiergoed verwoord
Post gerapporteerd. Deze persoon heeft dezelfde naam, maar woont in Utrecht. De vermoedelijke dader met die naam komt uit Heemskerk.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef Zolder het volgende:
Impressie facebook profiel van een van de daders:
(verwijderd)
Ja, dit staat er echt op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |