Kongolo en Van Beek zijn toch best te vergelijken met De Vrij en Martins Indi zo'n 2 jaar terug?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Wat er nu staat kan eigenlijk niet.
Kongolo vind ik een veel groter talent dan BMI. De Vrij was ik wel altijd enorm van gecharmeerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef erik013 het volgende:
[..]
Kongolo en Van Beek zijn toch best te vergelijken met De Vrij en Martins Indi zo'n 2 jaar terug?
Ben benieuwd, wil wel weer eens wat strijdlust zien. Dat Blom fluit kan nog weleens een voordeel zijn, vlam in de pan dit dat.quote:
"Succes" went snel, een deel verwacht wellicht dat ze meteen het niveau van Stefan en BMI hebbenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef erik013 het volgende:
[..]
Kongolo en Van Beek zijn toch best te vergelijken met De Vrij en Martins Indi zo'n 2 jaar terug?
Goeie woordspeling.quote:
Zou wel weer echt te idioot zijn als Van Geel het voor de 3e maal op rij flikt een of andere mafkees te halen waar iedereen cynisch over is en die met kerst gewoon op 15 doelpunten staat en held van het Legioen wordtquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kazim verraste mij afgelopen zaterdag al eigenlijk, als hij dat zondag weet door te zetten (maar dan met een nog wat betere conditie en een omhaal die er wel in vliegt) kan ik denk wel tevreden zijn
Hij kan zich zondag al enigszins onsterfelijk maken als hij de winnende maakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zou wel weer echt te idioot zijn als Van Geel het voor de 3e maal op rij flikt een of andere mafkees te halen waar iedereen cynisch over is en die met kerst gewoon op 15 doelpunten staat en held van het Legioen wordt
Ik wou op je vorige post reageren met "trap jij alleen open deuren in ofzo", en dan zie ik dit...quote:
Standbeeldquote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zou wel weer echt te idioot zijn als Van Geel het voor de 3e maal op rij flikt een of andere mafkees te halen waar iedereen cynisch over is en die met kerst gewoon op 15 doelpunten staat en held van het Legioen wordt
Ik bedoel maar. Dus ben je met die 2 vervangers (vanuit de jeugd) er nou echt zo op achteruit gegaan?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kongolo vind ik een veel groter talent dan BMI. De Vrij was ik wel altijd enorm van gecharmeerd.
Ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Dus ben je met die 2 vervangers (vanuit de jeugd) er nou echt zo op achteruit gegaan?
Die zijn natuurlijk nog niet zo ver. Dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Dus ben je met die 2 vervangers (vanuit de jeugd) er nou echt zo op achteruit gegaan?
Dat mag toch ook wel? Zeker van Kongolo.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
"Succes" went snel, een deel verwacht wellicht dat ze meteen het niveau van Stefan en BMI hebben
In 1e instantie wel, maar ik verwacht (alhoewel dat lastig onmogelijk is in te schatten) dat ze over 2 jaar verder zijn dan waar BMI en Stefan geëindigd zijn bij Feyenoordquote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Je zou toch in elk geval van ze mogen verwachten dat ze het niveau van de eredivisie al enigszins aan kunnen. Hun leeftijdsgenoten bij Ajax en PSV gebruiken dat excuus ook niet.quote:
Vermogen wel, want het meeste van de doekoe is verdwenen naar schuldeisers en de vrienden van feyen.quote:
Niet eens: Stefan viel in in een elftal met o.a. Van Bronckhorst, Makaay, Tomasson, Landzaat (viel die voor in). Voor BMI geldt dat wellicht meer, die debuteerde in een seizoen met El Ahmadi (die toen nog belangrijk was), Smolov, De Cler etc.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat mag toch ook wel? Zeker van Kongolo.
Zeker aangezien de talenten van nu veel betere en ervarener spelers om zich heen hebben.
Toornsta, Vermeer, El Ahmadi en dat soort jongens haalde je 2 a 3 jaar geleden echt niet natuurlijk.
Maar ze zouden wel al op het niveau moeten zijn dat je thuis tegen Willem 2 je niet weg laat zetten.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In 1e instantie wel, maar ik verwacht (alhoewel dat lastig onmogelijk is in te schatten) dat ze over 2 jaar verder zijn dan waar BMI en Stefan geëindigd zijn bij Feyenoord
Ah ok, jij zal het beter wetenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Niet eens: Stefan viel in in een elftal met o.a. Van Bronckhorst, Makaay, Tomasson, Landzaat (viel die voor in). Voor BMI geldt dat wellicht meer, die debuteerde in een seizoen met El Ahmadi (die toen nog belangrijk was), Smolov, De Cler etc.
Bij Ajax naar aandeelhouders, wat wil je zeggen?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vermogen wel, want het meeste van de doekoe is verdwenen naar schuldeisers en de vrienden van feyen.
Goedkoop scoren dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:42 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar ze zouden wel al op het niveau moeten zijn dat je thuis tegen Willem 2 je niet weg laat zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |