Kongolo en Van Beek zijn toch best te vergelijken met De Vrij en Martins Indi zo'n 2 jaar terug?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Wat er nu staat kan eigenlijk niet.
Kongolo vind ik een veel groter talent dan BMI. De Vrij was ik wel altijd enorm van gecharmeerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef erik013 het volgende:
[..]
Kongolo en Van Beek zijn toch best te vergelijken met De Vrij en Martins Indi zo'n 2 jaar terug?
Ben benieuwd, wil wel weer eens wat strijdlust zien. Dat Blom fluit kan nog weleens een voordeel zijn, vlam in de pan dit dat.quote:
"Succes" went snel, een deel verwacht wellicht dat ze meteen het niveau van Stefan en BMI hebbenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef erik013 het volgende:
[..]
Kongolo en Van Beek zijn toch best te vergelijken met De Vrij en Martins Indi zo'n 2 jaar terug?
Goeie woordspeling.quote:
Zou wel weer echt te idioot zijn als Van Geel het voor de 3e maal op rij flikt een of andere mafkees te halen waar iedereen cynisch over is en die met kerst gewoon op 15 doelpunten staat en held van het Legioen wordtquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kazim verraste mij afgelopen zaterdag al eigenlijk, als hij dat zondag weet door te zetten (maar dan met een nog wat betere conditie en een omhaal die er wel in vliegt) kan ik denk wel tevreden zijn
Hij kan zich zondag al enigszins onsterfelijk maken als hij de winnende maakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zou wel weer echt te idioot zijn als Van Geel het voor de 3e maal op rij flikt een of andere mafkees te halen waar iedereen cynisch over is en die met kerst gewoon op 15 doelpunten staat en held van het Legioen wordt
Ik wou op je vorige post reageren met "trap jij alleen open deuren in ofzo", en dan zie ik dit...quote:
Standbeeldquote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zou wel weer echt te idioot zijn als Van Geel het voor de 3e maal op rij flikt een of andere mafkees te halen waar iedereen cynisch over is en die met kerst gewoon op 15 doelpunten staat en held van het Legioen wordt
Ik bedoel maar. Dus ben je met die 2 vervangers (vanuit de jeugd) er nou echt zo op achteruit gegaan?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kongolo vind ik een veel groter talent dan BMI. De Vrij was ik wel altijd enorm van gecharmeerd.
Ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Dus ben je met die 2 vervangers (vanuit de jeugd) er nou echt zo op achteruit gegaan?
Die zijn natuurlijk nog niet zo ver. Dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Dus ben je met die 2 vervangers (vanuit de jeugd) er nou echt zo op achteruit gegaan?
Dat mag toch ook wel? Zeker van Kongolo.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
"Succes" went snel, een deel verwacht wellicht dat ze meteen het niveau van Stefan en BMI hebben
In 1e instantie wel, maar ik verwacht (alhoewel dat lastig onmogelijk is in te schatten) dat ze over 2 jaar verder zijn dan waar BMI en Stefan geëindigd zijn bij Feyenoordquote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef erik013 het volgende:
[..]
Je zou toch in elk geval van ze mogen verwachten dat ze het niveau van de eredivisie al enigszins aan kunnen. Hun leeftijdsgenoten bij Ajax en PSV gebruiken dat excuus ook niet.quote:
Vermogen wel, want het meeste van de doekoe is verdwenen naar schuldeisers en de vrienden van feyen.quote:
Niet eens: Stefan viel in in een elftal met o.a. Van Bronckhorst, Makaay, Tomasson, Landzaat (viel die voor in). Voor BMI geldt dat wellicht meer, die debuteerde in een seizoen met El Ahmadi (die toen nog belangrijk was), Smolov, De Cler etc.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat mag toch ook wel? Zeker van Kongolo.
Zeker aangezien de talenten van nu veel betere en ervarener spelers om zich heen hebben.
Toornsta, Vermeer, El Ahmadi en dat soort jongens haalde je 2 a 3 jaar geleden echt niet natuurlijk.
Maar ze zouden wel al op het niveau moeten zijn dat je thuis tegen Willem 2 je niet weg laat zetten.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In 1e instantie wel, maar ik verwacht (alhoewel dat lastig onmogelijk is in te schatten) dat ze over 2 jaar verder zijn dan waar BMI en Stefan geëindigd zijn bij Feyenoord
Ah ok, jij zal het beter wetenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Niet eens: Stefan viel in in een elftal met o.a. Van Bronckhorst, Makaay, Tomasson, Landzaat (viel die voor in). Voor BMI geldt dat wellicht meer, die debuteerde in een seizoen met El Ahmadi (die toen nog belangrijk was), Smolov, De Cler etc.
Bij Ajax naar aandeelhouders, wat wil je zeggen?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vermogen wel, want het meeste van de doekoe is verdwenen naar schuldeisers en de vrienden van feyen.
Goedkoop scoren dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:42 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar ze zouden wel al op het niveau moeten zijn dat je thuis tegen Willem 2 je niet weg laat zetten.
Klopt, maar dat heeft wellicht deels met motivatie te maken (en is dan Rutten/technische staf aan te rekenen): het is Willem II maar, doen we wel even, gemakzuchtig etc. Als een club er dan vol op klapt (zoals Willem II deed) is dat erg lastig en moeilijk om te draaien in een wedstrijd. Hebben meer eredivisieclubs last van, alleen bij Feyenoord pakt het dan meteen altijd desastreus uitquote:Op donderdag 18 september 2014 23:42 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar ze zouden wel al op het niveau moeten zijn dat je thuis tegen Willem 2 je niet weg laat zetten.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Goedkoop scoren dit.
Ondaan en Armenteros zijn gewoon eredivisie toppers.
Maar desalniettemin, potentie van Van Beek is eredivisie top, niets daarboven.
Armenteros een topperquote:Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Goedkoop scoren dit.
Maar desalniettemin, potentie van Van Beek is eredivisie top, niets daarboven.
4e en dubbele bekerfinale. Jaar erop wil ik het niet over hebbenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:43 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ah ok, jij zal het beter wetenMaar hoeveelste werd dat elftal destijds?
Nu niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
[..]
Armenteros een topperHeb je hem vorig jaar zien spelen? #viesdik
Wel waar en hoe kun je nou iemand beoordelen op 1 fucking wedstrijd man.quote:
Jij moet 3 weken kijken om te zien of iemand dik is of niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wel waar en hoe kun je nou iemand beoordelen op 1 fucking wedstrijd man.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Goedkoop scoren dit.
Zou kunnen, maar als dat niveau spelers gewoon in een fatsoenlijk draaiend elftal staan, is dat goed genoeg. Geen enkel eredivisie-elftal heeft 11 spelers staan die allemaal potentie hebben om naar de Europese top te gaan.quote:Maar desalniettemin, potentie van Van Beek is eredivisie top, niets daarboven.
Ga er over dromen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb ook echt geen idee wat desalniettemin betekent.
*subtop, ik sloeg door lol.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:47 schreef erik013 het volgende:
[..]![]()
[..]
Zou kunnen, maar als dat niveau spelers gewoon in een fatsoenlijk draaiend elftal staan, is dat goed genoeg. Geen enkel eredivisie-elftal heeft 11 spelers staan die allemaal potentie hebben om naar de Europese top te gaan.
Ze verloren daarvoor thuis ook tegen Utrecht. Hoe kan een trainer dan toelaten dat er sprake is van onderschatting in de wedstrijd erna? En hoe kunnen de meer ervaren spelers daarin mee gaan?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft wellicht deels met motivatie te maken (en is dan Rutten/technische staf aan te rekenen): het is Willem II maar, doen we wel even, gemakzuchtig etc. Als een club er dan vol op klapt (zoals Willem II deed) is dat erg lastig en moeilijk om te draaien in een wedstrijd.
Dat idee heb ik idd ook, elk tegenvallertje en elke fout bij jullie is direct een fataal momentquote:En aan de meer ervaren spelers. [quote]Hebben meer eredivisieclubs last van, alleen bij Feyenoord pakt het dan meteen altijd desastreus uit
Zelfs als ze dat zouden zijn zou je daar in eigen huis niet ondersteboven gelopen door moeten worden.quote:
Dat gebeurde ook niet, die 2 hadden een paar momenten waarbij ze ook rendement hadden, iets wat ver te zoeken is bij Feyenoord de afgelopen weken.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:53 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zelfs als ze dat zouden zijn zou je daar in eigen huis niet ondersteboven gelopen door moeten worden.
#schuldvanimmers.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit Feyenoord is deprimerend.. 3 leuke seizoenen gehad maar het is helaas weer eens zover. Bedankt Van Geel
Omdat het tegen Twente wel aardig goed ging waarschijnlijk. Wellicht ook dat de spelers nog aan elkaar moesten wennen (El Ahmadi was op interlandreis en heeft maar paar trainingen meegedaan), geen idee. Het was dramatisch, vanavond ook en het zal beter moeten, maar dat zal iedereen zich wel beseffen denk. Vraag is alleen of dat ook gaat lukken nu je een wat drukker programma hebt en daar dus niet goed aan kan werken op trainingen (zoals afgelopen jaren wel kon)quote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ze verloren daarvoor thuis ook tegen Utrecht. Hoe kan een trainer dan toelaten dat er sprake is van onderschatting in de wedstrijd erna? En hoe kunnen de meer ervaren spelers daarin mee gaan?
Van Geel valt alleen te verwijten dat ie niet tijdig een spits heeft gehaald, voor de rest heeft ie gewoon alleen maar spelers gehaald waar jullie 3 jaar geleden niet eens over mochten dromen. Niveau Vormer, Goossens, Sighn is toch echt heel wat minder dan Toornstra, El Ahmadi en Vermeer.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit Feyenoord is deprimerend.. 3 leuke seizoenen gehad maar het is helaas weer eens zover. Bedankt Van Geel
Bij Feyenoord haalt eigenlijk niemand rendement sinds Rutten er zit.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook niet, die 2 hadden een paar momenten waarbij ze ook rendement hadden, iets wat ver te zoeken is bij Feyenoord de afgelopen weken.
Kazim heeft nu al een hoger rendement dan bij al z'n vorige clubs, gewoon 1 op 1quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef erik013 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord haalt eigenlijk niemand rendement sinds Rutten er zit.
Het belangrijkste is dat die achterlijk en onnodige persoonlijke blunders achterin er nou gewoon eens uit gaan. Rutten kan wel elke week roepen dat die fouten Feyenoord-onwaardig zijn, maar je ziet ze nog steeds elke week weer gemaakt worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat het tegen Twente wel aardig goed ging waarschijnlijk. Wellicht ook dat de spelers nog aan elkaar moesten wennen (El Ahmadi was op interlandreis en heeft maar paar trainingen meegedaan), geen idee. Het was dramatisch, vanavond ook en het zal beter moeten, maar dat zal iedereen zich wel beseffen denk. Vraag is alleen of dat ook gaat lukken nu je een wat drukker programma hebt en daar dus niet goed aan kan werken op trainingen (zoals afgelopen jaren wel kon)
Dan maar hopen voor jullie dat ie zondag een rendement van 3 op 2 heeft.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kazim heeft nu al een hoger rendement dan bij al z'n vorige clubs, gewoon 1 op 1
Nee, want dan had Sevilla wel doorgedrukt en hadden ze alsnog gescoord. Sevilla vond het na die 2e wel prima en hebben geen energie meer in de wedstrijd gestopt. Je zag constant dat als Sevilla één versnelling hoger schakelde ze ons compleet weg speelde en dat hadden ze vrij gemakkelijk 90 min vol kunnen houdenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:03 schreef erik013 het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat die achterlijk en onnodige persoonlijke blunders achterin er nou gewoon eens uit gaan. Rutten kan wel elke week roepen dat die fouten Feyenoord-onwaardig zijn, maar je ziet ze nog steeds elke week weer gemaakt worden.
Hoe gek het ook klinkt, als vandaag niet weer zo onnodig 2 goals weg waren gegeven, had je kans op een punt gehad. Zelfs al was je veel minder qua spel.
Sevilla kan juist niet constant doordrukken en moeten het hebben van die momenten waar jij het over hebt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, want dan had Sevilla wel doorgedrukt en hadden ze alsnog gescoord. Sevilla vond het na die 2e wel prima en hebben geen energie meer in de wedstrijd gestopt. Je zag constant dat als Sevilla één versnelling hoger schakelde ze ons compleet weg speelde en dat hadden ze vrij gemakkelijk 90 min vol kunnen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |