Vast wel hoor! Heb je er ook een met Nederlandse, Engels of Duitse ondertiteling? Of desnoods Frans, Deens of Farsi?quote:
Die laatste opmerking bewijst het gelijk van Abbas: Israël en z'n trawanten staan helemaal niet onwelwillend tegenover genocide.quote:Op zondag 28 september 2014 12:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Er is ook iedere keer wel iemand te vinden in deze discussie die totaal niet kijkt naar het groter geheel, maar enkel naar Israël zonder de wandaden van de Palestijnen/Hamas mee te nemen. Actie-reactie onbekend voor je?
En het gedrag van Israël was overigens nog vrij mild.
je spreekt heel veel talen, kees. we weten het.quote:Op zondag 28 september 2014 21:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vast wel hoor! Heb je er ook een met Nederlandse, Engels of Duitse ondertiteling? Of desnoods Frans, Deens of Farsi?
quote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die laatste opmerking bewijst het gelijk van Abbas: Israël en z'n trawanten staan helemaal niet onwelwillend tegenover genocide.
En het "kijken naar het grotere geheel" is een dooddoener die je veel beter op je eigen standpunt kunt toepassen. Ik verwerp alles wat Hamas voor staat, maar kun jij de misdaden van Israël ook verwerpen?
Nee, dat dacht ik al niet nee.
Ik vroeg me al af waarom de cultuur van vrede en de Islam zo aan het verliezen is. Zeker na de noodkreet van deze vrouwquote:'Onder zulke omstandigheden hoeft niemand zich meer af te vragen waarom het extremisme toeneemt en waarom de cultuur van vrede in snel tempo verliezende is', zei Abbas.
quote:
intussen chill ik 'm elk jaar in Jerusalem en Ashdod en kijk ik vanuit de Golan uit op de shebaa farms. lolquote:Op zondag 28 september 2014 21:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hezbollah heeft dat zielige legertje van jullie vernederd in Libanon. En ook het verzet in Gaza is niet te vernietigen.
quote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die laatste opmerking bewijst het gelijk van Abbas: Israël en z'n trawanten staan helemaal niet onwelwillend tegenover genocide.
En het "kijken naar het grotere geheel" is een dooddoener die je veel beter op je eigen standpunt kunt toepassen. Ik verwerp alles wat Hamas voor staat, maar kun jij de misdaden van Israël ook verwerpen?
Nee, dat dacht ik al niet nee.
Niet geheel verrassende reactie. En tekenend ook: bij sommigen kan Israël geen kwaad doen, ook als ze de meest gruwelijke misdaden begaan.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 08:38 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
intussen chill ik 'm elk jaar in Jerusalem en Ashdod en kijk ik vanuit de Golan uit op de shebaa farms. lol
Lees nou maar eerst de 190 voorgaande delenquote:Op maandag 29 september 2014 09:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niet geheel verrassende reactie. En tekenend ook: bij sommigen kan Israël geen kwaad doen, ook als ze de meest gruwelijke misdaden begaan.
Ik volg de gebeurtenissen al sinds 1982: en jij?quote:Op maandag 29 september 2014 09:58 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Lees nou maar eerst de 190 voorgaande delen
Vooralsnog waren alle aanvallen van Israël gericht op Hamas, de instantie die nog steeds in haar handvest de vernietiging van Israël heeft staan.quote:Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
lolwhutquote:Op maandag 29 september 2014 10:13 schreef Toga het volgende:
[..]
Het conto aan genocides op de wereld staat nog het hoogst aan de kant van de moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |