SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Zou tetten keihard volspuiten/10.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:19 schreef Montelly het volgende:
WhatWouldUDo2Me
[ afbeelding ]
-weg-]
-weg-
[ afbeelding ]
-weg-
[ afbeelding ]
much plow
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:19 schreef Montelly het volgende:
WhatWouldUDo2Me
[ afbeelding ]
-weg-
-weg-
[ afbeelding ]
-weg-
[ afbeelding ]
much plow
[ afbeelding ]
Ik dreef spot met de totaal kansloze militaire bijdrage van de Nederlandse overheid aan de Peshmerga. Don't get your hopes up.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:23 schreef fathank het volgende:
Jimmy ik wil je best een enkeltje Syrië sponsoren. Gewoon, om de goede zaak te steunen
Mag ik een applaus voor McNulty
Je bedreef de spot?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik bedreef de spot met de totaal kansloze militaire bijdrage van de Nederlandse overheid aan de Peshmerga. Don't get your hopes up.
Fixed Wollah ik kan Nederlandsjquote:
Ik zou best zo'n scherfvestje willen krijgen als ik koerd zou zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik bedreef de spot met de totaal kansloze militaire bijdrage van de Nederlandse overheid aan de Peshmerga. Don't get your hopes up.
Ik vond het een aanfluiting, sorry.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou best zo'n scherfvestje willen krijgen als ik koerd zou zijn.
Sovjet wapens hebben we niet en om nou C7's met een ander kaliber dan de daar ruim voorhanden 7.62mm munitie zou logistiek behoorlijk kut zijn. En zwaar spul hebben we niet om weg te geven.
1000 scherfvesten is nog altijd beter dan 0.
En dat is allemaal sovjetmeuk van 40 jaar oud. Al Zouden we het willen, we hebben het niet. Al zijn er plannen om Oostbloklanden te verlossen van hun zooi en daarmee lokale troepen mee te voorzien. Plus f-16s om de US te vriend te houden.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vond het een aanfluiting, sorry.Een Koerdische commandant trouwens ook.
Dan Albanie met 10.000 Ak's, 22 miljoen kogels, 32.000 artillerie granaten en 10.000 handgranaten.
Kalashnikov's zijn niet stuk te krijgen en een goed geplaatste kogel krijgt een IS strijder wel neer. 40 jaar oud of niet offensief staan er wel een stuk sterker voor dan zonder. Kan je met helmen en vesten niet zeggen. Dat was gewoon kneuterig.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat is allemaal sovjetmeuk van 40 jaar oud. Al Zouden we het willen, we hebben het niet. Al zijn er plannen om Oostbloklanden te verlossen van hun zooi en daarmee lokale troepen mee te voorzien. Plus f-16s om de US te vriend te houden.
Gaat jouw zorgpremie wel met een tientje per maand omhoog om dat te kunnen bekostigen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kalashnikov's zijn niet stuk te krijgen en goed geplaatste kogel krijgt een IS strijder wel neer. 40 jaar oud of niet offensief staan er wel een stuk sterker voor dan zonder. Kan je met helmen en vesten niet zeggen. Dat was gewoon kneuterig.Beter kopen ze snel in en leveren ze materiaal wat er meer toe doet.
Of ze draaien die benzine accijns terug.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat jouw zorgpremie wel met een tientje per maand omhoog om dat te kunnen bekostigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Dit is zeiken om het zeiken.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kalashnikov's zijn niet stuk te krijgen en een goed geplaatste kogel krijgt een IS strijder wel neer. 40 jaar oud of niet offensief staan er wel een stuk sterker voor dan zonder. Kan je met helmen en vesten niet zeggen. Dat was gewoon kneuterig.Beter kopen ze snel in en leveren ze materiaal wat er meer toe doet.
Ze hadden net zo goed niets kunnen sturen. En zeiken om het zeiken is jouw specialiteit.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Dit is zeiken om het zeiken.
Kalasjnikovs hebben we niet op de plank liggen. Dan wordt het nogal lastig om ze die kant op te sturen nietwaar. En ander spul sturen met andere kalibers heeft geen zin zonder degelijke logistiek. Wat hebben ze aan diemacos als ze na 2 weken door de munitie zijn en weer moeten wachten op bevoorrading van het westen. Sta je daar met je diemaco zonder munitie terwijl de 7.62mmpatronen voor het oprapen liggen.
Ik heb liever 1000 scherfvesten en helmen verdeeld over mn manschappen dan niks. Enig idee wat een scherfvest voor je doet? Vast niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze hadden net zo goed niets kunnen sturen. En zeiken om het zeiken is jouw specialiteit.
Geen IS strijders omleggen in ieder geval. Geef mij maar dat spul uit Albanie wat al 40 jaar oud is.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb liever 1000 scherfvesten en helmen verdeeld over mn manschappen dan niks. Enig idee wat een scherfvest voor je doet? Vast niet.
Als je kassiewijlen bent is het nog lastiger om je tegenstander neer te leggen. Er zijn heel wat jongens die hun leven te danken hebben aan hun vest.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geen IS strijders omleggen in ieder geval. Geef mij maar dat spul uit Albanie wat al 40 jaar oud is.
Nee. Chuck Norris is meer mijn stylo.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef Awesome_ het volgende:
Henk, zou je nog ff de boel bij elkaar Jack Baueren als je nu gebeld zou worden?!
Oke.... stel de Peshmerga zitten zonder wapens en munitie, maar ze hebben wel lekker hun vest en helm. Dan ze worden binnen no time verdreven of neergeschoten. Oorlogen win je niet met helmen en vesten, maar met wapens en munitie.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je kassiewijlen bent is het nog lastiger om je tegenstander neer te leggen. Er zijn heel wat jongens die hun leven te danken hebben aan hun vest.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik mn telefoon ook met een winegum kan bedienen.
The more you know..
Was jij vroeger ook zo'n kind die van alles in zijn neus propte om te kijken of het er wel in ging?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
The more you know..
Yes sir.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook zo'n kind die van alles in zijn neus propte om te kijken of het er wel in ging?
Onze positie snitchen, snij ik mijzelf daarmee niet een beetje in de vingers?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jou zou ik sowieso niet mee willen hebben, want jij zou sowieso onze positie snitchen aan Abu Bakr al-Baghdadi.
#teamhenk, maar dat wist je alquote:Op donderdag 18 september 2014 19:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze hadden net zo goed niets kunnen sturen. En zeiken om het zeiken is jouw specialiteit.
Klopt, de partij met de meeste wapens en munitie wint meestal.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oke.... stel de Peshmerga zitten zonder wapens en munitie, maar ze hebben wel lekker hun vest en helm. Dan ze worden binnen no time verdreven of neergeschoten. Oorlogen win je niet met helmen en vesten, maar met wapens en munitie.
Boks.quote:
Ik moest hardop lachen. Shiiiiiiittt.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
deed je dat ook in andere gaten
NOMSAYIN
Laten we zeggen dat er jarenlang gedacht werd dat er een didgeridoospeler in de buurt woonde de dagen na Chili con carne gegeten te hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
deed je dat ook in andere gaten
NOMSAYIN
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
LIF / Wat is je lengte & gewicht (durf je het aan?) #6
wie pakt lapo
quote:
In je dromen dat je 1,94 bentquote:
Ik twijfel nu heel erg aan de authenticiteit van je winegum verhaal.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
Kut nu is mn scherm vettig plakkerig. Kut wijn gum
Hmhmmm winegum hmmhmmmm Lekker met je haribobeertje over het scherm flubberenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
The more you know..
Jij kijkt ook alleen maar filmpjes van doodgaande mensen hequote:Op donderdag 18 september 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
gvd ik ga nooit meer met de lift
deed sws al niet
maar nu helemaal niet meer
kk zeg
http://www.vkmag.com/maga(...)kt_door_defecte_lift
Nah, niet alleen maar. Maar ik denk dat het 'kennen' van dit soort filmpjes best eens een carry-over naar het echte leven zou kunnen hebben wanneer ik bijv. getuige ben van een ernstig ongeluk.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Jij kijkt ook alleen maar filmpjes van doodgaande mensen he
Yeah ken het maar al te goed. Veel te veel van die bagger gekeken. En idd op een gegeven moment knipper je niet eens meer met je ogen om zulke gruwelijke beelden.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, niet alleen maar. Maar ik denk dat het 'kennen' van dit soort filmpjes best eens een carry-over naar het echte leven zou kunnen hebben wanneer ik bijv. getuige ben van een ernstig ongeluk.
Voor veel mensen zal het beeld van afgerukte lichaamsdelen dan te schokkend zijn om eerste hulp te verlenen, maar voor mij niet.
Want ik ken het al. Snap je.
De nieuwschierigheid wint het vaak van het gezonde verstand. Overigens kan ik die gore shit 100x beter kijken dan een voetballer die z'n been op het veld breekt ofzo. Dat vind ik pas echt nasty.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef Klokov het volgende:
Daar grappen over maken, dit soort filmpjes kijk je toch niet voor je vermaak
quote:
neeee joh, kan nooit zo platquote:
wtfffquote:Op donderdag 18 september 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
deed sws al niet
kk zeg
geen leve vriend..quote:Op donderdag 18 september 2014 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net op tijd. Volgende keer direct naar de gevangenis, ga niet door start.
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net op tijd. Volgende keer direct naar de gevangenis, ga niet door start.
Volgensmij schiet die lift omhoog en niet omlaag. Of zie ik dat verkeerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
deed sws al niet
kk zeg
Geen idee man, vond deze ook wel echt erg dus ga hem niet nog een keer kijken l0l.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Volgensmij schiet die lift omhoog en niet omlaag. Of zie ik dat verkeerd.
Ik loop nooit meer dezelfde manier een lift binnen. Thats fo sure.
Die lift schiet omhoog. Hij struikelt over die verhoogde lift bij het instappen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee man, vond deze ook wel echt erg dus ga hem niet nog een keer kijken l0l.
Proof dis.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik lijk wel een beetje op Tom Hardy denk ik.
True. Gewoon de buffe versie idd. Niveautje Warrior, Lawless etc.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Proof dis.
Stierennek Hardy is wel mijn favoriet niet die skinny van hierboven.
[ afbeelding ]
200lbsquote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef Klokov het volgende:
Hey Sap, 200lbs masterrace, nom'sayin?
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:29 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zie die flat dick nog in Dima's quote. Is dat voor Chinese bishes?
quote:
Manletquote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef McNulty het volgende:
Hardy zijn traps en delts gaan wel loeihard on da jooce.
[ afbeelding ]
Nice man ik zou je wel raken.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:18 schreef Awesome_ het volgende:
Ik lijk wel een beetje op Tom Hardy denk ik.
Boks. Heb jij ook van die fucking goede lippen? Niet van die vloeitjes zoals de meeste tattas. Die komen ook overeen tussen Tom en ik (ik mag Tom zeggen)quote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice man ik zou je wel raken.
Ik lijk wat op een jonge versie van Don Draper, met meer tan en ogen licht helderblauw als de oceaan.
En met betere facial aesthetics hoop ik?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef Ethanolic het volgende:
JB lijkt op Brittany Renner, maar dan met echt haar.
Ja man ik heb zeker goede lippen maar voor meer info daarover verwijs ik je naar mijn chick/kloon JB.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Boks. Heb jij ook van die fucking goede lippen? Niet van die vloeitjes zoals de meeste tattas. Die komen ook overeen tussen Tom en ik (ik mag Tom zeggen)
Heb andere ogen idd, andere neusquote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En met betere facial aesthetics hoop ik?
Veel beter, JB heeft niet zo'n lelijke neus, betere ogen/wenkbrauwen en niet zo'n tering bek.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En met betere facial aesthetics hoop ik?
Wrom beschrijven jullie jezelf aan elkaar? Jullie hadden elkaar toch irl gezien tijdens kekke prikfeessies.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja man ik heb zeker goede lippen maar voor meer info daarover verwijs ik je naar mijn chick/kloon JB.
Idd door die mond ziet ze er soort van retarded uit ofzo. Beetje zon domme blikquote:Op donderdag 18 september 2014 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Veel beter, JB heeft niet zo'n lelijke neus, betere ogen/wenkbrauwen en niet zo'n tering bek.
Aight. Ga dit tot de bodem uitzoeken. Moet zelf ook ff keer zon kloontje aanmaken ja. Wel handig.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja man ik heb zeker goede lippen maar voor meer info daarover verwijs ik je naar mijn chick/kloon JB.
Zodat de rest kan meegenietenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wrom beschrijven jullie jezelf aan elkaar? Jullie hadden elkaar toch irl gezien tijdens kekke prikfeessies.
Heb je er 1 gezien heb je ze allemaal gezien hahahquote:Op donderdag 18 september 2014 21:53 schreef JackieBrown het volgende:
Huidskleur wel
En je weet hoe die hollanders zijn he "huuhh ze lijke toch allemaal op elkaar"
Jullie zijn gay en proberen elkaar gewoon op te geilen. Ik wwet wat jullie aant doent syn.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zodat de rest kan meegenieten
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb je er 1 gezien heb je ze allemaal gezien hahah
En qua ASS.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:53 schreef JackieBrown het volgende:
Huidskleur wel
En je weet hoe die hollanders zijn he "huuhh ze lijke toch allemaal op elkaar"
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)laan_meisje_k.o.html
WOW
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:05 schreef Montelly het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152491518469888&fref=nf
Damn, ziekquote:Op donderdag 18 september 2014 20:43 schreef VMSDKR het volgende:
deed sws al niet
kk zeg
Ik heb geen comic sans lettertype op Facebook vriendquote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo ey, app, gemiste oproep EN fb bericht! jij bent echt popu
Kun je lekker inkleuren.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef Klokov het volgende:
Erger me helemaal kapot aan die rondjes boven de j en i
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Deze is echt zo ziek he, normaal niet snel impressed van dansers maar deze gast is echt 1 met die beat.
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:59 schreef McNulty het volgende:
Tjek dese Monsterlijke dansmoves in YO FACE bitch.
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef V1z0R het volgende:
Serieus: krijgen vrouwen ook die brief op hun 18e dat "when shit hits the fan" je oproepbaar bent voor het leger?
Wat is dat voor bullshit dan vrouwen moeten ook gewoon vechten. Wel de lusten, niet de lasten zeker #yesallmen #checkyourprivilige.quote:
^^quote:Op donderdag 18 september 2014 18:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou tetten keihard volspuiten/10.
?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook zo'n kind die van alles in zijn neuskont propte om te kijken of het er wel in ging?
Wie neet toe defent aur weej of laif!quote:Op donderdag 18 september 2014 22:43 schreef Beach het volgende:
Sowieso vechten voor Nederland de grote bedrijven, banken, de VS, olie en de Joden
krijg je die nog?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef V1z0R het volgende:
Serieus: krijgen vrouwen ook die brief op hun 18e dat "when shit hits the fan" je oproepbaar bent voor het leger?
quote:
Dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
krijg je die nog?
Sneek, Cor en ik kregen nog gewoon een oproepkaart met dienstnummer
Omdat vrouwenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit dan vrouwen moeten ook gewoon vechten. Wel de lusten, niet de lasten zeker #yesallmen #checkyourprivilige.
Kreeg een brief waarin stond dat ik bij opdracht van de staten generaal kon worden opgeroepen tot militaire dienst.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
krijg je die nog?
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Omdat vrouwen?
A mag B niet. B is ongesteld en kan het wel goed vinden met C, maar neukt wel met de vriend van D. C en D zwijgen elkaar dood omdat ze het zelfde aan hebben. E heeft ruzie met A omdat ze A er verdenkt haar borstel te hebben gejat. F vindt dat haar nieuw aangemeten haarkleur wellicht toch wat te donker is voor dit seizoen.
Etc.
Lolquote:
Dienstplicht is er nog gewoon, alleen de opkomstplicht is opgeschort. In principe ben je oproepbaar tot je 35e, en als het echt mis is trekken ze het blik 35-45 ook nog open.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
krijg je die nog?
Oorlog win je door planning en een goede logistieke backup. Als je niet de juiste wapens op het juiste moment op de juiste plek hebt ben je gezien. Al het wapentuig wat wij in opslag hebben, hebben die Koerden geen donder aan omdat ze de logistieke operatie niet hebben om allerlei verschillende wapens t kunnen bevoorraden aan het front. Dan kunnen ze beter wapens ergens anders vandaan trekken en blij zijn met vesten en helmen die ze krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oke.... stel de Peshmerga zitten zonder wapens en munitie, maar ze hebben wel lekker hun vest en helm. Dan ze worden binnen no time verdreven of neergeschoten. Oorlogen win je niet met helmen en vesten, maar met wapens en munitie.
verdomme ben ik alsnog de lulquote:Op vrijdag 19 september 2014 07:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Dienstplicht is er nog gewoon, alleen de opkomstplicht is opgeschort. In principe ben je oproepbaar tot je 35e, en als het echt mis is trekken ze het blik 35-45 ook nog open.
Dan vlucht je toch gewoon op je busaquote:
O; Niksquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:31 schreef no1uknow het volgende:
O: cracker met kaas
T: appel
L: niks
T: banaan
D: broccoli
wat is jullie lijstje van vandaag?
Vrouwen zijn nutteloos als het gaat om infanterie (behalve Fanta).quote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit dan vrouwen moeten ook gewoon vechten. Wel de lusten, niet de lasten zeker #yesallmen #checkyourprivilige.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hahah die chinees heb geen ruggegraat (meer)... Zo plat als een dubbeltje.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ben wel altijd bang voor mijn karma als ik dit soort berichten schrijf. Mjah beste lift die mij ertussen krijgt.jwz.
Als vrouwen goed trainen heb je er zeker wel wat aan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nutteloos als het gaat om infanterie (behalve Fanta).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ik heb het al even gefixed in dat topic.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als vrouwen goed trainen heb je er zeker wel wat aan.NATO-matrassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Heb jij wel eens gesekst met zo'n combatmilitair(v)?quote:
Infantarie. Hi ha ho.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nutteloos als het gaat om infanterie (behalve Fanta).
Is ze niet zelf naar Noord-Irak gegaan om zich bij IS aan te sluiten?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Die is toch allang uitgezonden?
Zwanger van zo'n baardmans zekerquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is ze niet zelf naar Noord-Irak gegaan om zich bij IS aan te sluiten?
Zoveel mogelijk werpen in naam van Allah.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zwanger van zo'n baardmans zeker
die is gejatquote:Op vrijdag 19 september 2014 07:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Dan vlucht je toch gewoon op je busa
Yup. Ik kan me either way wel vermaken, en als ik de behoefte heb om andere mensen te neuken dan heb ik genoeg respect voor mn chick om dat ff te melden en uit te maken. No biggie verder.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Inderdaad, maak er dan gewoon eerst een eind aan als je cojones hebt. Kun je doen wat je wil.
Misschien zegt ze wel 'no biggie have fun. Je mag best ergens anders snoepen als je maar thuis komt eten'quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Yup. Ik kan me either way wel vermaken, en als ik de behoefte heb om andere mensen te neuken dan heb ik genoeg respect voor mn chick om dat ff te melden en uit te maken. No biggie verder.
Dat is het voordeel van kutje eerlijk en direct zijn idd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien zegt ze wel 'no biggie have fun. Je mag best ergens anders snoepen als je maar thuis komt eten'
Het laatste wat ik zag was dat ze crossfit deed in een of ander park.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is ze niet zelf naar Noord-Irak gegaan om zich bij IS aan te sluiten?
Hoi, ik ben schimpiequote:Op vrijdag 19 september 2014 13:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je likt haar schimmelnagels of wat?
Wat voor seksuele perversiteiten heb jij dan vriend? Toch niet zo'n opskeerfetish?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van kutje eerlijk en direct zijn idd.![]()
Ik gooide bv. op date 3 of zo al mijn seksuele perversiteiten op tafel. Dan kan ze aanpassen of bouncen maar zo krijg je geen onverwachte shit naderhand. Feels good man.
Verklaar je nader, perversiteit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van kutje eerlijk en direct zijn idd.![]()
Ik gooide bv. op date 3 of zo al mijn seksuele perversiteiten op tafel. Dan kan ze aanpassen of bouncen maar zo krijg je geen onverwachte shit naderhand. Feels good man.
Wel ooit tegen iemand aangeplast in de douche stiekemquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
Niet eens anal prolapse of in de kont plassen?
Hahah guiltyquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel ooit tegen iemand aangeplast in de douche stiekem
Tja eigenlijk doelde ze op de lunchkaart weet je. Geestig dat soort dingen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:47 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat wij wel een overeenkomend verhaal hebben etha
*kuch*quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef Awesome_ het volgende:
Nu lijkt het net alsof ik een freak ben lol
Niks aparts boys, ben een echte ass man dus heb voorkeur voor standjes waarin die naar voren komt, ik bijt ook kk vaak zo onderin die ass en hamstring en zo![]()
Oja en gewoon slikken en zo is een must ipv pre.
Al met al niks spannends.
Apple fanboysquote:
Ik wist wel dat je scheetjes uit haar kont zoog.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:39 schreef Ethanolic het volgende:
'Wat doe jij graag?'
'Kontjes happen'
Heb je al een vrouw aangesproken?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
voel me laatste tijd langer dan ik ben, voel me echt biggie
Omdat die geen nijlpaarden verheerlijkt zou die geen assman zijn zeker?quote:
Nijlpaarden? Weet bij god niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Omdat die geen nijlpaarden verheerlijkt zou die geen assman zijn zeker?
Zie B&H / Het grote McNulty en Montelly waren op Nijlpaardensafari-topicquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nijlpaarden? Weet bij god niet waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zie B&H / Het grote McNulty en Montelly waren op Nijlpaardensafari-topic
Ja en?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zie B&H / Het grote McNulty en Montelly waren op Nijlpaardensafari-topic
Ik had een klasgenote (diktiet) gegroet afgelopen donderdag in practicum ruimte. Ze kwam later op de dag ook nog even naar me toe en vroeg of het allemaal wel lukte enzo met practicum. En toen ze weg ging zei ze tegen me doei en tot volgende week.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je al een vrouw aangesproken?
Das it mane. Als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik had een klasgenote (diktiet) gegroet afgelopen vrijdag in practicum ruimte. Ze kwam later op de dag ook nog even naar me toe en vroeg of het allemaal wel lukte enzo met practicum. En toen ze weg ging zei ze tegen me doei en tot volgende week.
Ze heeft al vriendje en woont samen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Das it mane. Als dat geen neuken wordt.
Als je haar tieten volspuit deel je uiteraard hier de pics, neem ik aan.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze heeft al vriendje en woont samen.
Ja, laat het maar aan hem over om een chick van haar vriend te lullen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Ik baal nu al dat ik niks te vertellen heb over mijn prime.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:19 schreef Awesome_ het volgende:
Dima, stel dat je straks je liefde van je leven tegen het lijf loopt en alles gaat op rolletjes en shit. Baal je dan niet dat je echt helemaal niks te vertellen hebt tegen je kleinkinderen, zwagers, vrienden of collega's later over je 'prime' zeg maar?
Srs. Pls respond.
Gewoon verzinnen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik baal nu al dat ik niks te vertellen heb over mijn prime.
http://www.cracked.com/ar(...)with-bad-habits.htmlquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik baal nu al dat ik niks te vertellen heb over mijn prime.
dima denk je echt dat jij j het kunt veroorloven om alleen maar in termen als diktiet te praten over meisjes?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik had een klasgenote (diktiet) gegroet afgelopen donderdag in practicum ruimte. Ze kwam later op de dag ook nog even naar me toe en vroeg of het allemaal wel lukte enzo met practicum. En toen ze weg ging zei ze tegen me doei en tot volgende week.
Zou niks vertellen over de 'prime' waarover jij het hebtquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:19 schreef Awesome_ het volgende:
Dima, stel dat je straks je liefde van je leven tegen het lijf loopt en alles gaat op rolletjes en shit. Baal je dan niet dat je echt helemaal niks te vertellen hebt tegen je kleinkinderen, zwagers, vrienden of collega's later over je 'prime' zeg maar?
Srs. Pls respond.
Ik vat em nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou niks vertellen over de 'prime' waarover jij het hebt
Verschillende interpretaties van 'prime'.quote:
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Verschillende interpretaties van 'prime'.
Shiiiiiiiittttttttttquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:10 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn prime houdt op wanneer ik dood ben.
Moet jij er ook altijd zo lachen om de users hier?...ik welquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
van transformers??? Van optimus prime?
Geestig
hehehe om mij ook hahaquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Moet jij er ook altijd zo lachen om de users hier?...ik wel
maat ik vanmorgen wel om die chineesgrap, was nog vergeten e-creds te schuiven, maar bij dezen nog dan he?! Niet dat je denkt dat ik niet aan jou denk of zo. Zo zijn we niet getrouwd. Jij wordt gewaardeerd, jmf.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
hehehe om mij ook haha
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Moet jij er ook altijd zo lachen om de users hier?...ik wel
Ja ik mis dat soms wel beetje... die waardering. Ik doe het voor de fame toch!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maat ik vanmorgen wel om die chineesgrap, was nog vergeten e-creds te schuiven, maar bij dezen nog dan he?! Niet dat je denkt dat ik niet aan jou denk of zo. Zo zijn we niet getrouwd. Jij wordt gewaardeerd, jmf.
JIJ wordt gewaardeerd.
Ja, sowieso... We zijn toch de jongens van de straat, dat zie je terug in onze grappen. De humor ligt op straat. Straten zijn van ons. Het is een soort vicieuze cirkel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:02 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat veel users hier wel hun inspiratie halen voor grappen op FOK of zo
Ik denk minder lurkers dan users die er in gepost hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
Vraag me af hoeveel lurkers het kettlebelltopic heeft maar dat kan je niet zien voordat het een reeks is toch?
Yup. Ik ben volgens mij een soort vaderfiguur voor half klb en onzquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
Daarom hebben we zoveel lurkers toch?
We zien het vanzelf mattiequote:Op vrijdag 19 september 2014 22:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik denk minder lurkers dan users die er in gepost hebben
eerder die rare oom hihihiquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Yup. Ik ben volgens mij een soort vaderfiguur voor half klb en onz
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier een heel grappig plaatje
[ afbeelding ]
hihiquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier een heel grappig plaatje
[ afbeelding ]
kan wel ff USCtje pakken met yuriquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:12 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben trouwens maandag weer ff in amsterdiggiedam, wie kan meeten? Moet wel tijdelijke gym hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Hij doet het nu wel opzich en ben nog steeds niet echt geilig maar zit niet meer op de all-time low.quote:
De helft van die lui kan beter voor de trein springen, Jezusquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:19 schreef Awesome_ het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #873
Dit vind ik een van de geestigste reeksen op FOK.
Dit, beetje opgeblazen ballonetjes kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:23 schreef Beach het volgende:
Ik volg het niet live iig. Ik lees achteraf wel wie er won.
Ik heb 1 gezien maar kon de hoge verwachtingen niet waarmaken na alle superlatieven die overal te lezen waren.quote:
Idd kijk liever naar de crossfit games die gebruiken iig kettlebells.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit, beetje opgeblazen ballonetjes kijken
100 meter handstandquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd kijk liever naar de crossfit games die gebruiken iig kettlebells.
Is dat serieus een onderdeel?quote:
Vanaf ongeveer 10 minutenquote:
FSJAIAGGWUAUANAGquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:12 schreef Beach het volgende:
[..]
probeer het nu eens met je prostaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |