SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Zou tetten keihard volspuiten/10.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:19 schreef Montelly het volgende:
WhatWouldUDo2Me
[ afbeelding ]
-weg-]
-weg-
[ afbeelding ]
-weg-
[ afbeelding ]
much plow
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:19 schreef Montelly het volgende:
WhatWouldUDo2Me
[ afbeelding ]
-weg-
-weg-
[ afbeelding ]
-weg-
[ afbeelding ]
much plow
[ afbeelding ]
Ik dreef spot met de totaal kansloze militaire bijdrage van de Nederlandse overheid aan de Peshmerga. Don't get your hopes up.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:23 schreef fathank het volgende:
Jimmy ik wil je best een enkeltje Syrië sponsoren. Gewoon, om de goede zaak te steunen
Mag ik een applaus voor McNulty
Je bedreef de spot?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik bedreef de spot met de totaal kansloze militaire bijdrage van de Nederlandse overheid aan de Peshmerga. Don't get your hopes up.
Fixed Wollah ik kan Nederlandsjquote:
Ik zou best zo'n scherfvestje willen krijgen als ik koerd zou zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik bedreef de spot met de totaal kansloze militaire bijdrage van de Nederlandse overheid aan de Peshmerga. Don't get your hopes up.
Ik vond het een aanfluiting, sorry.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou best zo'n scherfvestje willen krijgen als ik koerd zou zijn.
Sovjet wapens hebben we niet en om nou C7's met een ander kaliber dan de daar ruim voorhanden 7.62mm munitie zou logistiek behoorlijk kut zijn. En zwaar spul hebben we niet om weg te geven.
1000 scherfvesten is nog altijd beter dan 0.
En dat is allemaal sovjetmeuk van 40 jaar oud. Al Zouden we het willen, we hebben het niet. Al zijn er plannen om Oostbloklanden te verlossen van hun zooi en daarmee lokale troepen mee te voorzien. Plus f-16s om de US te vriend te houden.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vond het een aanfluiting, sorry.Een Koerdische commandant trouwens ook.
Dan Albanie met 10.000 Ak's, 22 miljoen kogels, 32.000 artillerie granaten en 10.000 handgranaten.
Kalashnikov's zijn niet stuk te krijgen en een goed geplaatste kogel krijgt een IS strijder wel neer. 40 jaar oud of niet offensief staan er wel een stuk sterker voor dan zonder. Kan je met helmen en vesten niet zeggen. Dat was gewoon kneuterig.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat is allemaal sovjetmeuk van 40 jaar oud. Al Zouden we het willen, we hebben het niet. Al zijn er plannen om Oostbloklanden te verlossen van hun zooi en daarmee lokale troepen mee te voorzien. Plus f-16s om de US te vriend te houden.
Gaat jouw zorgpremie wel met een tientje per maand omhoog om dat te kunnen bekostigen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kalashnikov's zijn niet stuk te krijgen en goed geplaatste kogel krijgt een IS strijder wel neer. 40 jaar oud of niet offensief staan er wel een stuk sterker voor dan zonder. Kan je met helmen en vesten niet zeggen. Dat was gewoon kneuterig.Beter kopen ze snel in en leveren ze materiaal wat er meer toe doet.
Of ze draaien die benzine accijns terug.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat jouw zorgpremie wel met een tientje per maand omhoog om dat te kunnen bekostigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Dit is zeiken om het zeiken.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kalashnikov's zijn niet stuk te krijgen en een goed geplaatste kogel krijgt een IS strijder wel neer. 40 jaar oud of niet offensief staan er wel een stuk sterker voor dan zonder. Kan je met helmen en vesten niet zeggen. Dat was gewoon kneuterig.Beter kopen ze snel in en leveren ze materiaal wat er meer toe doet.
Ze hadden net zo goed niets kunnen sturen. En zeiken om het zeiken is jouw specialiteit.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Dit is zeiken om het zeiken.
Kalasjnikovs hebben we niet op de plank liggen. Dan wordt het nogal lastig om ze die kant op te sturen nietwaar. En ander spul sturen met andere kalibers heeft geen zin zonder degelijke logistiek. Wat hebben ze aan diemacos als ze na 2 weken door de munitie zijn en weer moeten wachten op bevoorrading van het westen. Sta je daar met je diemaco zonder munitie terwijl de 7.62mmpatronen voor het oprapen liggen.
Ik heb liever 1000 scherfvesten en helmen verdeeld over mn manschappen dan niks. Enig idee wat een scherfvest voor je doet? Vast niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze hadden net zo goed niets kunnen sturen. En zeiken om het zeiken is jouw specialiteit.
Geen IS strijders omleggen in ieder geval. Geef mij maar dat spul uit Albanie wat al 40 jaar oud is.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb liever 1000 scherfvesten en helmen verdeeld over mn manschappen dan niks. Enig idee wat een scherfvest voor je doet? Vast niet.
Als je kassiewijlen bent is het nog lastiger om je tegenstander neer te leggen. Er zijn heel wat jongens die hun leven te danken hebben aan hun vest.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geen IS strijders omleggen in ieder geval. Geef mij maar dat spul uit Albanie wat al 40 jaar oud is.
Nee. Chuck Norris is meer mijn stylo.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef Awesome_ het volgende:
Henk, zou je nog ff de boel bij elkaar Jack Baueren als je nu gebeld zou worden?!
Oke.... stel de Peshmerga zitten zonder wapens en munitie, maar ze hebben wel lekker hun vest en helm. Dan ze worden binnen no time verdreven of neergeschoten. Oorlogen win je niet met helmen en vesten, maar met wapens en munitie.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je kassiewijlen bent is het nog lastiger om je tegenstander neer te leggen. Er zijn heel wat jongens die hun leven te danken hebben aan hun vest.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik mn telefoon ook met een winegum kan bedienen.
The more you know..
Was jij vroeger ook zo'n kind die van alles in zijn neus propte om te kijken of het er wel in ging?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
The more you know..
Yes sir.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Was jij vroeger ook zo'n kind die van alles in zijn neus propte om te kijken of het er wel in ging?
Onze positie snitchen, snij ik mijzelf daarmee niet een beetje in de vingers?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jou zou ik sowieso niet mee willen hebben, want jij zou sowieso onze positie snitchen aan Abu Bakr al-Baghdadi.
#teamhenk, maar dat wist je alquote:Op donderdag 18 september 2014 19:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze hadden net zo goed niets kunnen sturen. En zeiken om het zeiken is jouw specialiteit.
Klopt, de partij met de meeste wapens en munitie wint meestal.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oke.... stel de Peshmerga zitten zonder wapens en munitie, maar ze hebben wel lekker hun vest en helm. Dan ze worden binnen no time verdreven of neergeschoten. Oorlogen win je niet met helmen en vesten, maar met wapens en munitie.
Boks.quote:
Ik moest hardop lachen. Shiiiiiiittt.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
deed je dat ook in andere gaten
NOMSAYIN
Laten we zeggen dat er jarenlang gedacht werd dat er een didgeridoospeler in de buurt woonde de dagen na Chili con carne gegeten te hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
deed je dat ook in andere gaten
NOMSAYIN
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
LIF / Wat is je lengte & gewicht (durf je het aan?) #6
wie pakt lapo
quote:
In je dromen dat je 1,94 bentquote:
Ik twijfel nu heel erg aan de authenticiteit van je winegum verhaal.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
Kut nu is mn scherm vettig plakkerig. Kut wijn gum
Hmhmmm winegum hmmhmmmm Lekker met je haribobeertje over het scherm flubberenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:21 schreef Awesome_ het volgende:
The more you know..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |