Ik heb de TT gemaakt, delen in de winst!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Top-TT, op dit moment 250 euries waard.
oh nee, je bent gezwicht?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb chipjes met satésmaak. Jee
Je moet eerst meedoen voordat je kunt winnen, dudequote:Op donderdag 18 september 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb de TT gemaakt, delen in de winst!
Kutquote:Op donderdag 18 september 2014 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet eerst meedoen voordat je kunt winnen, dude
Banaantjequote:
Klinkt niet lekker.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar denk jij echt dat we kunnen winnen?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooi, en nu die positiviteit vasthouden t/m vanavond!
Want "de werkdag weer overleefd" getuigt ook van een bijzonder optimistische kijk op een gemiddelde werkdagquote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga voor een gelijkspel, meer dan genoegquote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar denk jij echt dat we kunnen winnen?
Sssssttquote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want "de werkdag weer overleefd" getuigt ook van een bijzonder optimistische kijk op een gemiddelde werkdag
Ik zou dat toch wat langer vasthouden, veel plezierigerquote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je had die met de stokbrood kruidenboter-smaak moeten nemen. Gemiste kans.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aangezien jij hoger staat in de voetbalmanager zal ik op jouw kundige voorspelling vertrouwen.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga voor een gelijkspel, meer dan genoeg
lol.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangezien jij hoger staat in de voetbalmanager zal ik op jouw kundige voorspelling vertrouwen.
Jij faked?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol.
Ja fake it till you make it, kom ik er gelijk achter of dat werkt
Hey feerbeerquote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
Hey schatjes.
Het is teringwarm hier.Al mn kleren maar uitgetrokken en in de was gedaan. Alles onder het zweet.
Benauwd ook? Stiekem hoop ik op onweer.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
Hey schatjes.
Het is teringwarm hier.Al mn kleren maar uitgetrokken en in de was gedaan. Alles onder het zweet.
Ja.quote:
Ik vind het echt heerlijk.quote:
Van de week eens kijken dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had die met de stokbrood kruidenboter-smaak moeten nemen. Gemiste kans.
Die vind ik zo overratedquote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had die met de stokbrood kruidenboter-smaak moeten nemen. Gemiste kans.
Benauwd valt wel mee geloof ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Benauwd ook? Stiekem hoop ik op onweer.
Must .... Not .... Reply .... Arghquote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
Hey schatjes.
Tell me about it.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook afvallen en chips eten. Het leven is oneerlijk.
Hmmm?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:55 schreef yats het volgende:
[..]
Must .... Not .... Reply .... Argh
Als dat samen zou kunnen gaanquote:Op donderdag 18 september 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook afvallen en chips eten. Het leven is oneerlijk.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
Ik hou gewoon van simpele paprika chips. Cheese onion. En Bugles.![]()
Al die nieuwe smaken vind ik meestal niets.
Prima, ik hoor het welquote:Op donderdag 18 september 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik laat nog wel weten wanneer ik Arnhem weer eens passeer.
Kom je dan nog even hoi zeggen of niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef yats het volgende:
Ow feer, je moet niet raar opkijken als je me vanavond toevallig ziet lopen. Ik ga bij mijn beste vriend langs.
Ik dacht dat niet om heel eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We dachten het allemaal hoor 'zal ze dan nu naakt aan het typen zijn?!'
Bijna wel. Alleen een slipje en een t-shirt aan. Te warm voor broeken.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We dachten het allemaal hoor 'zal ze dan nu naakt aan het typen zijn?!'
Ik heb al maanden geen chips op. En er wel al maanden zin in.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Als dat samen zou kunnen gaan
Zelf maar gekozen voor afvallen, dus heel weinig aan de chips.
Ja hoor, de bovenste etage was het toch?Anders app ik wel even.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom je dan nog even hoi zeggen of niet?
Hé jammer.quote:
Ribbelchips vind ik het lekkerste smaken.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
Alleen als je kleren aan hebt!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
2 weken terug 2 handjes, was het eerste sinds 3 jaar of zoquote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al maanden geen chips op. En er wel al maanden zin in.
Yes.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja hoor, de bovenste etage was het toch?Anders app ik wel even.
I know, ik zit in pak in een warm kantoorquote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna wel. Alleen een slipje en een t-shirt aan. Te warm voor broeken.
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
App idd maar, dan trek ik een broek aan.
Smooth.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
[..]Het is jouw huis, ik ben de gast dus dan hoor ik me aan te passen toch?
Het is bijna smooth. Bijna.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
Ik vond hem wel subtiel hoor hahaquote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
quote:
De ovenchips van lays is wel echt heerlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna wel. Alleen een slipje en een t-shirt aan. Te warm voor broeken.
Zakje komen brengen?quote:
Doet ie goooooeeeedquote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
Ik vind die dingen vaak niet zout genoeg. Maar dat is sowieso met bijna alle chips tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De ovenchips van lays is wel echt heerlijk
Vraag maar aan je vriendin.quote:
Hierover opscheppen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera niet zonder broek hebben gezien.
Dat heb jij niet nodigquote:Op donderdag 18 september 2014 16:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dan gaat dat afvallen er nooit van komen
Ik vind hem ook minder vet, wat het weer smakelijk maakt. Is wel stuk minder zout, maar vind het neit storendquote:Op donderdag 18 september 2014 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die dingen vaak niet zout genoeg. Maar dat is sowieso met bijna alle chips tegenwoordig.Alles moet gezonder, minder zout en minder vet.
Als ik dan toch chips eet mag het gewoon pure aids voor m'n lichaam zijn.
Jij woont ook in die flat?quote:
quote:
Wilde het net zeggenquote:
En zij anders jou en jouw meid. Dus jaquote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders hoor ik feer en heppie batsen
Je hebt je ook bij ons clubje van 'afvallers' aangesloten? Jij bent toch niet te dik?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dan gaat dat afvallen er nooit van komen
Elke dag?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zie ik gewoon live hoor
Zo bijzonder is het toch niet?quote:
die heeft ducttape op haar mond, dus die hoor je nietquote:Op donderdag 18 september 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zij anders jou en jouw meid. Dus ja
Ligt eraan. Als hij nou vijf verdiepingen lager woont ga ik het echt niet horen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zij anders jou en jouw meid. Dus ja
Ik wil je wel meeten in een jurk.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:06 schreef artelligence het volgende:
Wie wil mij zonder broek zien? Dan draag ik voortaan jurkjes
Ach, beter dan niet toch? Bekijk het positief.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helaas niet, helaas niet
Clubje klonk wel gezellig ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:05 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt je ook bij ons clubje van 'afvallers' aangesloten? Jij bent toch niet te dik?
Ik draag weleens een Schotse rok, telt dat ook?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:06 schreef artelligence het volgende:
Zal wel aan het weer liggenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Clubje klonk wel gezellig ja.
En jongens, wat is iedereen aardig zeg
Meer bijzonder dan mij zonder broek zien.quote:
En hij jullie dus ook niet dan, dus dat maakt dan niks uitquote:Op donderdag 18 september 2014 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als hij nou vijf verdiepingen lager woont ga ik het echt niet horen.
Je moet haar ook wel een keer uitlaten.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die heeft ducttape op haar mond, dus die hoor je niet
Ik wil jou wel meeten zonder jurkquote:Op donderdag 18 september 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil je wel meeten in een jurk.
Kilt man, kilt!quote:Op donderdag 18 september 2014 16:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik draag weleens een Schotse rok, telt dat ook?
Is toch goedquote:Op donderdag 18 september 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Clubje klonk wel gezellig ja.
En jongens, wat is iedereen aardig zeg
Ben jij een potloodventer?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer bijzonder dan mij zonder broek zien.
Dat heeft iedereen gezien die op meets komt.
Ik denk dat ik op dat moment even op de wc wasquote:Op donderdag 18 september 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 18 september 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.quote:
Zo gepland uiteraard.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op dat moment even op de wc was
Nee, bij Myr thuis durf ik het niet.quote:
Ik heb wel een paar meets een zak kaneelstokjes bij me gehad om uit te delen. Was wel een leuke gimmick.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan lokken met kaneelstokjes, zo komt hij aan zn nickname denk ik dan
Alsof het serieus nodig is voor jou.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee er hoeft geen 40 kilo af gelukkig, maar dit is ook niet fijn, dus dan maar geen chips.
Logisch, je weet dat ik anders jaloers wordquote:
Laat je bij mij in de buurt je broek lekker aan?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Zo gepland uiteraard.
[..]
Nee, bij Myr thuis durf ik het niet.
[..]
Ik heb wel een paar meets een zak kaneelstokjes bij me gehad om uit te delen. Was wel een leuke gimmick.
Na de eerste keer vroegen mensen: Heh, waar zijn de kaneelstokjes?
Sletje.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb toch meestal een broek aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil jou wel meeten zonder jurk
Ik altijd wel, goede dealquote:Op donderdag 18 september 2014 16:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb toch meestal een broek aan.
Nee.quote:
Frigide non gespot.quote:
Keek je weer in de spiegel?quote:
Ik neem wel make-up, een pruik, BH en kipfiletjes mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:06 schreef artelligence het volgende:
Kipfiletquote:Op donderdag 18 september 2014 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik neem wel make-up, een pruik, BH en kipfiletjes mee.
Lekker jaquote:
Straks in de pan ja.quote:
Wel gemarineerd hoorquote:
Deze gaat in de pasta met pesto.quote:
Heb je geen hoog bureau?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef yats het volgende:
Stiekem ben ik wel jaloers op feer, ik wil ook zonder broek achter fok zitten. Anders hoor je er niet bij toch?
Waarom wil je achter fok zitten?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef yats het volgende:
Stiekem ben ik wel jaloers op feer, ik wil ook zonder broek achter fok zitten. Anders hoor je er niet bij toch?
Kan toch als je thuis bent?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef yats het volgende:
Ik voel me dan nooit zo op mijn gemakquote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef yats het volgende:
Nee, want dan ga ik langs bij die vriend van me. Hij nodigt zijn gasten met broek aan uit.quote:
Nog niet geprobeerdquote:
Dat welquote:
Bij vrienden langsgaan is toch leuker dan broekloos thuis zitten?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, want dan ga ik langs bij die vriend van me. Hij nodigt zijn gasten met broek aan uit.
Ja, maar ketjap en pasta met pesto gaat niet echt samen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd
Ik vind ze lekkerder in de ketjap marinade
Met pesto is super lekkerquote:Op donderdag 18 september 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd
Ik vind ze lekkerder in de ketjap marinade
Dat klopt dan wel jaquote:Op donderdag 18 september 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ketjap en pasta met pesto gaat niet echt samen.In oosterse gerechten marineer ik ze ook altijd in ketjap.
Ieder zijn smaak.quote:
Broekloos bij vrienden langsgaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij vrienden langsgaan is toch leuker dan broekloos thuis zitten?
Ik ga meestal broekloos op visite. Wordt prima gewaardeerd, inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broekloos bij vrienden langsgaan.
Goede compromis.
Zou ik ook geen moeite mee hebben bij jou.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga meestal broekloos op visite. Wordt prima gewaardeerd, inderdaad.
Dat is vaak een beetje awkward.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broekloos bij vrienden langsgaan.
Goede compromis.
Zou een beetje vreemd staan tegenover mijn collega's als ik zoiets doe.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef yats het volgende:
Ik niet echt, wil ik pissen, moet ik echt door de hal, het jammer van op kamers wonenquote:
Dat is zeker waar, maar ik had het over het nu. Ik zit nu nog op een warm kantoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij vrienden langsgaan is toch leuker dan broekloos thuis zitten?
Dat heeft mij echt nooit daarvan weerhouden. Ik liep altijd gewoon met alleen een boxershort aan naar de douche of wc twee verdiepingen lager.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik niet echt, wil ik pissen, moet ik echt door de hal, het jammer van op kamers wonen
Ik kan lekker met de badkamerdeur open op de wc zitten.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik niet echt, wil ik pissen, moet ik echt door de hal, het jammer van op kamers wonen
Denk ik ook niet, je zei gisteren nog dat je m'n jurkjes leuk vondquote:Op donderdag 18 september 2014 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ik ook geen moeite mee hebben bij jou.
Ik denk dat je bij Kaneel best broekloos langs mag komen.quote:
Oh, ik was al een beetje over je aan het fantaseren in string. Excusez-moi.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, je zei gisteren nog dat je m'n jurkjes leuk vond.
Voor in de OP:quote:Op donderdag 18 september 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Kaneel best broekloos langs mag komen.
Dat mag ook wel, hoor. Ik vrees alleen dat dat beeld niet echt fantastisch is.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik was al een beetje over je aan het fantaseren in string. Excusez-moi.
Zelfs ik heb daar een goed beeld bij.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, hoor. Ik vrees alleen dat dat beeld niet echt fantastisch is.
Onmogelijk. Ik heb een dikke kontquote:Op donderdag 18 september 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs ik heb daar een goed beeld bij.
Nee, je hebt bootyquote:Op donderdag 18 september 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik heb een dikke kont.
Genoeg mensen die dat een pluspunt vinden.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Miss Fat Bootyquote:Op donderdag 18 september 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen is dan welkom hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor in de OP:
Meet bij Kaneel thuis. Broek optioneel.
Wie niet dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen is dan welkom hoor.
Tof, dan heb ik een reden om de kilt aan te doen buiten carnaval.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor in de OP:
Meet bij Kaneel thuis. Broek optioneel.
Dat is toch juist een goed iets.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat dik is heb ik een huge assquote:Op donderdag 18 september 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is alleen als je een ban krijgt en ik kan dat weten.quote:
Jullie wel...quote:Op donderdag 18 september 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs ik heb daar een goed beeld bij.
Ja, dat is zo. En ik vind het ook niet per se een minpunt. Alleen hij zou wel wat strakker mogen zijn. Alleen ben ik daar weer te lui voorquote:Op donderdag 18 september 2014 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat een pluspunt vinden.Ik kan het weten, mijn kont is ook vrij aanwezig.
Maar ik kan nog steeds posten.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is alleen als je een ban krijgt en ik kan dat weten.
Vrouwen die dat hebbenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Vrouwen die niet graag een mooi ronde, dikke kont hebben.
Ja, strakker wil ik ook wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. En ik vind het ook niet per se een minpunt. Alleen hij zou wel wat strakker mogen zijn. Alleen ben ik daar weer te lui voor.
Yatsje toch, in mijn jurkjes is alles wat ik minder mooi vind aan mezelf goed verborgenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
Als dat dik is heb ik een huge ass
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:05 schreef yats het volgende:
[..]
Als dat dik is heb ik een huge ass
Ik ook. Ik snapte al niet waarom mijn reactie niet verscheen.quote:
Kom, we doen een squat challenge.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. En ik vind het ook niet per se een minpunt. Alleen hij zou wel wat strakker mogen zijn. Alleen ben ik daar weer te lui voor.
Wat moe je mij dan lekker vindenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
Mannen met billen.
(nee, ze hebben niet allemaal billen)
Ik heb geen billen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
Mannen met billen.
(nee, ze hebben niet allemaal billen)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jouw kont niet gezien heb. Ik heb sowieso niet veel van je gezien, want je stond steeds schuchter buiten te roken.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat moe je mij dan lekker vinden![]()
Jij hebt wel heerlijke billen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen billen.
Ik poep uit mijn rug.
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jouw kont niet gezien heb. Ik heb sowieso niet veel van je gezien, want je stond steeds schuchter buiten te roken.
Jij keurt dan van te voren of ze wel/niet binnen mogen komen?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die mij geen foto's sturen van te voren
Neem wiet mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort wel eens langs
Goed idee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kom, we doen een squat challenge.
Huh, squatten is toch gewoon door de hurken gaan op een bepaalde manier?quote:
Dank jequote:Op donderdag 18 september 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt wel heerlijke billen.
Maar sommige mannen hebben idd een doorlopende rug, lijkt het.
Klopt.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij keurt dan van te voren of ze wel/niet binnen mogen komen?
De oefening ja. Maar je kan wel een barbell op je schouders leggen met gewicht.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, squatten is toch gewoon door de hurken gaan op een bepaalde manier?
Ah ja, dat is ook zoquote:Op donderdag 18 september 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
De oefening ja. Maar je kan wel een barbell op je schouders leggen met gewicht.
Daar kan ik niet over oordelen. Ik moet het doen met wat ik zag. Bovendien zijn het leuke jurkjesquote:Op donderdag 18 september 2014 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yatsje toch, in mijn jurkjes is alles wat ik minder mooi vind aan mezelf goed verborgen.
Pics.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
Ik heb van die slappe Nedrlandse billen.
Vanavond was broekloze avond toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort wel eens langs
Ik denk niet dat ik zo laag kan, al... Al is het alleen al om m'n knieblessure waardoor de buiging nog niet helemaal optimaal is... Zo eens proberen.quote:
Nou goed, als het er goed uitzag ben ik natuurlijk gelukkigquote:Op donderdag 18 september 2014 17:20 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Ik moet het doen met wat ik zag. Bovendien zijn het leuke jurkjes
De jurkjes zien er sowieso leuk uit, en volgens mij had jij ook geweldige heupen, maar dat had ik al eens gezegd.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou goed, als het er goed uitzag ben ik natuurlijk gelukkig.
Ik ging ook nog niet helemaal diep, maar wel ver genoeg dat ik het echt voelde in mijn billen en bovenbeenspieren.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo laag kan, al... Al is het alleen al om m'n knieblessure waardoor de buiging nog niet helemaal optimaal is... Zo eens proberen.
Dat kan ik dus niet. Mijn armen trekken die bocht niet. Ik doe het zonder het rek.quote:
Ja, okéquote:Op donderdag 18 september 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging ook nog niet helemaal diep, maar wel ver genoeg dat ik het echt voelde in mijn billen en bovenbeenspieren.
Hmmm, kan wel. Er zijn sowieso verschillende soorten squats. Als je het maar voelt in je spieren.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar uiteindelijk is dat wel de bedoeling, dat je met je heup onder de knielijn komt, zeg maar.
Hoe breed mag je je benen zetten?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar uiteindelijk is dat wel de bedoeling, dat je met je heup onder de knielijn komt, zeg maar.
hahahaquote:Op donderdag 18 september 2014 17:23 schreef K44S het volgende:
Fap eens in je handjes... flatsflatsflats... op je blote handjes blij blij blij
Als je het maar voelt in je spieren... Gevaarlijke uitspraakquote:Op donderdag 18 september 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, kan wel. Er zijn sowieso verschillende soorten squats. Als je het maar voelt in je spieren.
Voeten op schouderbreedte met de tenen zo'n 30 graden naar buiten wijzend.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe breed mag je je benen zetten?
Als ik mijn voeten volledig op de grond laat staan dicht bij elkaar kom ik echt niet ver vanwege korte kuitspieren.
Voeten recht onder je heupen geloof ik, om het uit te leggen. Ik weet wel hoe, maar ik kan het beter laten zien.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe breed mag je je benen zetten?
Als ik mijn voeten volledig op de grond laat staan dicht bij elkaar kom ik echt niet ver vanwege korte kuitspieren.
Je moet er maar opkomen.quote:
Gelukkig voelt het niet hetzelfde als rekken, scheuren of iets in die richting.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het maar voelt in je spieren... Gevaarlijke uitspraak.
[..]
Voeten op schouderbreedte met de tenen zo'n 30 graden naar buiten wijzend.
Ik durfde dat nooit in de sportschool.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik durfde dat nooit in de sportschool.
Flubber flubber.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moet meedoen bedoel ik
Ah ik kan het echt niet als ik mijn voeten recht op de grond moet houden.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Voeten recht onder je heupen geloof ik, om het uit te leggen. Ik weet wel hoe, maar ik kan het beter laten zien.
Omdat ik niet precies wist hoe het moest en dacht dat iedereen dan zou kijken.quote:
Wat gaat er precies gebeuren?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:27 schreef Samzz het volgende:
Oké, even m'n korte broekje aantrekken en kijken hoe ver ik kom, nu ben ik benieuwd.
Dat zag het. Ik ben blij je gelukkig te kunnen maken door de waarheid te zeggen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou goed, als het er goed uitzag ben ik natuurlijk gelukkig.
Schouderbreedte, tenen iets naar buiten gedraaid, gewicht op je hielen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah ik kan het echt niet als ik mijn voeten recht op de grond moet houden.
Mensen letten wel op je hoor, soms. Wel fijn. Soms kreeg ik dan tips om het beter te doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik niet precies wist hoe het moest en dacht dat iedereen dan zou kijken.
Vond het wel leuk om de mannen er bezig te zien.En sommige vrouwen.
Jij zou me keihard uitlachen als ik het zou doenquote:Op donderdag 18 september 2014 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik niet precies wist hoe het moest en dacht dat iedereen dan zou kijken.
Vond het wel leuk om de mannen er bezig te zien.En sommige vrouwen.
Ik wil mezelf niet eens zien squatten, laat staan iemand anders.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
jij mag wel voor mij squatten. In mijn gezichtsveld
Hebben mannen geen moeite mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil mezelf niet eens zien squatten, laat staan iemand anders.
Nee echt niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schouderbreedte, tenen iets naar buiten gedraaid, gewicht op je hielen.
Ik ben niet zo van dingen vragen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen letten wel op je hoor, soms. Wel fijn. Soms kreeg ik dan tips om het beter te doen.
En als je het niet weet kun je het natuurlijk altijd vragen. Liep er geen instructeur rond?
Die kans is aanwezig.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Jij zou me keihard uitlachen als ik het zou doen
Idem. Bij het rek, maar wel losse stang. Billen alsof ze gelaminieerd zijn. Ben er tevree mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet. Mijn armen trekken die bocht niet. Ik doe het zonder het rek.
Stiekem ben ik overigens best tevreden met mijn billen
Ik zou spontaan met iets anders gaan 'squatten'quote:Op donderdag 18 september 2014 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon op je gezicht zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon op je gezicht zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan ook samengaan hoor, zoals bij Fera.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:41 schreef xFriendx het volgende:
Als vrouwen goede billen hebben (wel rond en up, maar niet die grote gevallen waar je iets op kan zetten) ben ik al voor de helft verkocht
Hoe laat beginnen ze, Roy?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
Zo, bier en snacks in huis.
Klaar voor een avondje voetbal kijken met de mannen
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon op je gezicht zitten.dat magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV om 7 uur en wij om 5 over 9.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen ze, Roy?
Stelletje na-apers ookquote:Op donderdag 18 september 2014 17:45 schreef STING het volgende:
Zo leer je nog eens wat
[ afbeelding ]
Oef, zo laat. Ik heb nu al trek in iets te knabbelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
PSV om 7 uur en wij om 5 over 9.
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, zo laat. Ik heb nu al trek in iets te knabbelen.
Wow, wat is dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan ook samengaan hoor, zoals bij Fera.
Het klonk alsof je ze al een keer gezien had.quote:
Kunnen we wel een keer proberen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het klonk alsof je ze al een keer gezien had.
Volgens mij kun je er geen bierglas opzetten.
Niet dat ik weet, werk ik niet aan meequote:Op donderdag 18 september 2014 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
Vanavond was broekloze avond toch?
Dan doe je het goedquote:Op donderdag 18 september 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging ook nog niet helemaal diep, maar wel ver genoeg dat ik het echt voelde in mijn billen en bovenbeenspieren.
Volgende meet strakke billen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik kan het wel. Ik heb het ritme gevonden
.
Dat is afhankelijk van wanneer die meet is, hoorquote:
Samzz komt toch altijd in een jurk?quote:
Een meet zonder kledingstuk die de billen bedekt danquote:Op donderdag 18 september 2014 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Samzz komt toch altijd in een jurk?
Wat moet ik dan in godsnaam aantrekkenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een meet zonder kledingstuk die de billen bedekt dan
Roy wil alle dames in string volgens mij.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik dan in godsnaam aantrekken.
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Roy wil alle dames in string volgens mij.
Maar, ik draag cheekiesquote:Op donderdag 18 september 2014 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Roy wil alle dames in string volgens mij.
Foto'squote:Op donderdag 18 september 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
Die #nomake-upday actie van BN'ers.
Ik draag nooit make-up, krijg ik nu een medaille of zo?
Zijn niet erg interessant eigenlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foto's?
Ik enkel mascara en ik teken m'n wenkbrauwen wat bij want ze zijn zo licht. Maar verder niks.
Haha, ik wou net zeggenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:32 schreef Fera het volgende:
Die van Jochem vind ik dan wel weer grappig.
Nee, inderdaad. Daarnaast zijn de foto's vrij slecht van kwaliteit, oneffenheden waren sowieso niet opgevallen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn niet erg interessant eigenlijk.
http://www.show.nl/showfl(...)andwonden-stichting/
De meesten zien er gewoon prima uit zonder, dus zo'n groot ''offer'' is het niet.
samzz schijnt wel lekker te zijn jaquote:Op donderdag 18 september 2014 18:34 schreef STING het volgende:
Sowieso, Samzz in een van haar jurkjes
Maar die mag ik op de volgende meet dus niet aanquote:Op donderdag 18 september 2014 18:34 schreef STING het volgende:
Sowieso, Samzz in een van haar jurkjes
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
samzz schijnt wel lekker te zijn ja
Gelukkig heeft Royco geen vetostemquote:Op donderdag 18 september 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar die mag ik op de volgende meet dus niet aan.
Wat is deze Sting?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:37 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Royco geen vetostem
Heb ik niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
Volgende meet is mijn housewarming, dus dan moeten alle mannen in string.
Je kan ook naar de winkel.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Dus of boxer of gewoon naakt.
Badjas ook goed?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
Borat stylequote:Op donderdag 18 september 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
Als je daaronder een string draagt, ja.quote:
quote:
Galameet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:41 schreef Royco1 het volgende:
En wanneer is de meet dat we in pak moeten dan?
Ik weet het niet hoor, volgens mij heb ik in de afgelopen jaren niks anders gezien dan je hoofdquote:
Alsof je dat wil zienquote:Op donderdag 18 september 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof je dat wil zien
Het is inderdaad helemaal geheel in jouw belangquote:Op donderdag 18 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Solidair met mij. Zoals het hoort
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |