Ik heb de TT gemaakt, delen in de winst!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Top-TT, op dit moment 250 euries waard.
oh nee, je bent gezwicht?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb chipjes met satésmaak. Jee
Je moet eerst meedoen voordat je kunt winnen, dudequote:Op donderdag 18 september 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb de TT gemaakt, delen in de winst!
Kutquote:Op donderdag 18 september 2014 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet eerst meedoen voordat je kunt winnen, dude
Banaantjequote:
Klinkt niet lekker.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar denk jij echt dat we kunnen winnen?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooi, en nu die positiviteit vasthouden t/m vanavond!
Want "de werkdag weer overleefd" getuigt ook van een bijzonder optimistische kijk op een gemiddelde werkdagquote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga voor een gelijkspel, meer dan genoegquote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar denk jij echt dat we kunnen winnen?
Sssssttquote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want "de werkdag weer overleefd" getuigt ook van een bijzonder optimistische kijk op een gemiddelde werkdag
Ik zou dat toch wat langer vasthouden, veel plezierigerquote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je had die met de stokbrood kruidenboter-smaak moeten nemen. Gemiste kans.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aangezien jij hoger staat in de voetbalmanager zal ik op jouw kundige voorspelling vertrouwen.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga voor een gelijkspel, meer dan genoeg
lol.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangezien jij hoger staat in de voetbalmanager zal ik op jouw kundige voorspelling vertrouwen.
Jij faked?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol.
Ja fake it till you make it, kom ik er gelijk achter of dat werkt
Hey feerbeerquote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
Hey schatjes.
Het is teringwarm hier.Al mn kleren maar uitgetrokken en in de was gedaan. Alles onder het zweet.
Benauwd ook? Stiekem hoop ik op onweer.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
Hey schatjes.
Het is teringwarm hier.Al mn kleren maar uitgetrokken en in de was gedaan. Alles onder het zweet.
Ja.quote:
Ik vind het echt heerlijk.quote:
Van de week eens kijken dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had die met de stokbrood kruidenboter-smaak moeten nemen. Gemiste kans.
Die vind ik zo overratedquote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had die met de stokbrood kruidenboter-smaak moeten nemen. Gemiste kans.
Benauwd valt wel mee geloof ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Benauwd ook? Stiekem hoop ik op onweer.
Must .... Not .... Reply .... Arghquote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
Hey schatjes.
Tell me about it.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook afvallen en chips eten. Het leven is oneerlijk.
Hmmm?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:55 schreef yats het volgende:
[..]
Must .... Not .... Reply .... Argh
Als dat samen zou kunnen gaanquote:Op donderdag 18 september 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook afvallen en chips eten. Het leven is oneerlijk.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
Ik hou gewoon van simpele paprika chips. Cheese onion. En Bugles.![]()
Al die nieuwe smaken vind ik meestal niets.
Prima, ik hoor het welquote:Op donderdag 18 september 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik laat nog wel weten wanneer ik Arnhem weer eens passeer.
Kom je dan nog even hoi zeggen of niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef yats het volgende:
Ow feer, je moet niet raar opkijken als je me vanavond toevallig ziet lopen. Ik ga bij mijn beste vriend langs.
Ik dacht dat niet om heel eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We dachten het allemaal hoor 'zal ze dan nu naakt aan het typen zijn?!'
Bijna wel. Alleen een slipje en een t-shirt aan. Te warm voor broeken.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We dachten het allemaal hoor 'zal ze dan nu naakt aan het typen zijn?!'
Ik heb al maanden geen chips op. En er wel al maanden zin in.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Als dat samen zou kunnen gaan
Zelf maar gekozen voor afvallen, dus heel weinig aan de chips.
Ja hoor, de bovenste etage was het toch?Anders app ik wel even.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom je dan nog even hoi zeggen of niet?
Hé jammer.quote:
Ribbelchips vind ik het lekkerste smaken.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
Alleen als je kleren aan hebt!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
2 weken terug 2 handjes, was het eerste sinds 3 jaar of zoquote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al maanden geen chips op. En er wel al maanden zin in.
Yes.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja hoor, de bovenste etage was het toch?Anders app ik wel even.
I know, ik zit in pak in een warm kantoorquote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna wel. Alleen een slipje en een t-shirt aan. Te warm voor broeken.
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
App idd maar, dan trek ik een broek aan.
Smooth.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
[..]Het is jouw huis, ik ben de gast dus dan hoor ik me aan te passen toch?
Het is bijna smooth. Bijna.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
Ik vond hem wel subtiel hoor hahaquote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
quote:
De ovenchips van lays is wel echt heerlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
picsquote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna wel. Alleen een slipje en een t-shirt aan. Te warm voor broeken.
Zakje komen brengen?quote:
Doet ie goooooeeeedquote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
Ik vind die dingen vaak niet zout genoeg. Maar dat is sowieso met bijna alle chips tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De ovenchips van lays is wel echt heerlijk
Vraag maar aan je vriendin.quote:
Hierover opscheppen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera niet zonder broek hebben gezien.
Dat heb jij niet nodigquote:Op donderdag 18 september 2014 16:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dan gaat dat afvallen er nooit van komen
Ik vind hem ook minder vet, wat het weer smakelijk maakt. Is wel stuk minder zout, maar vind het neit storendquote:Op donderdag 18 september 2014 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die dingen vaak niet zout genoeg. Maar dat is sowieso met bijna alle chips tegenwoordig.Alles moet gezonder, minder zout en minder vet.
Als ik dan toch chips eet mag het gewoon pure aids voor m'n lichaam zijn.
Jij woont ook in die flat?quote:
quote:
Wilde het net zeggenquote:
En zij anders jou en jouw meid. Dus jaquote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders hoor ik feer en heppie batsen
Je hebt je ook bij ons clubje van 'afvallers' aangesloten? Jij bent toch niet te dik?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dan gaat dat afvallen er nooit van komen
Elke dag?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zie ik gewoon live hoor
Zo bijzonder is het toch niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |