Ik heb de TT gemaakt, delen in de winst!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:33 schreef Barbusse het volgende:
Top-TT, op dit moment 250 euries waard.
oh nee, je bent gezwicht?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb chipjes met satésmaak. Jee
Je moet eerst meedoen voordat je kunt winnen, dudequote:Op donderdag 18 september 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb de TT gemaakt, delen in de winst!
Kutquote:Op donderdag 18 september 2014 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet eerst meedoen voordat je kunt winnen, dude
Banaantjequote:
Klinkt niet lekker.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar denk jij echt dat we kunnen winnen?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooi, en nu die positiviteit vasthouden t/m vanavond!
Want "de werkdag weer overleefd" getuigt ook van een bijzonder optimistische kijk op een gemiddelde werkdagquote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga voor een gelijkspel, meer dan genoegquote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar denk jij echt dat we kunnen winnen?
Sssssttquote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want "de werkdag weer overleefd" getuigt ook van een bijzonder optimistische kijk op een gemiddelde werkdag
Ik zou dat toch wat langer vasthouden, veel plezierigerquote:Op donderdag 18 september 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je had die met de stokbrood kruidenboter-smaak moeten nemen. Gemiste kans.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aangezien jij hoger staat in de voetbalmanager zal ik op jouw kundige voorspelling vertrouwen.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga voor een gelijkspel, meer dan genoeg
lol.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangezien jij hoger staat in de voetbalmanager zal ik op jouw kundige voorspelling vertrouwen.
Jij faked?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol.
Ja fake it till you make it, kom ik er gelijk achter of dat werkt
Hey feerbeerquote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
Hey schatjes.
Het is teringwarm hier.Al mn kleren maar uitgetrokken en in de was gedaan. Alles onder het zweet.
Benauwd ook? Stiekem hoop ik op onweer.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
Hey schatjes.
Het is teringwarm hier.Al mn kleren maar uitgetrokken en in de was gedaan. Alles onder het zweet.
Ja.quote:
Ik vind het echt heerlijk.quote:
Van de week eens kijken dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had die met de stokbrood kruidenboter-smaak moeten nemen. Gemiste kans.
Die vind ik zo overratedquote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had die met de stokbrood kruidenboter-smaak moeten nemen. Gemiste kans.
Benauwd valt wel mee geloof ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Benauwd ook? Stiekem hoop ik op onweer.
Must .... Not .... Reply .... Arghquote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
Hey schatjes.
Tell me about it.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook afvallen en chips eten. Het leven is oneerlijk.
Hmmm?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:55 schreef yats het volgende:
[..]
Must .... Not .... Reply .... Argh
Als dat samen zou kunnen gaanquote:Op donderdag 18 september 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook afvallen en chips eten. Het leven is oneerlijk.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
Ik hou gewoon van simpele paprika chips. Cheese onion. En Bugles.![]()
Al die nieuwe smaken vind ik meestal niets.
Prima, ik hoor het welquote:Op donderdag 18 september 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik laat nog wel weten wanneer ik Arnhem weer eens passeer.
Kom je dan nog even hoi zeggen of niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef yats het volgende:
Ow feer, je moet niet raar opkijken als je me vanavond toevallig ziet lopen. Ik ga bij mijn beste vriend langs.
Ik dacht dat niet om heel eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We dachten het allemaal hoor 'zal ze dan nu naakt aan het typen zijn?!'
Bijna wel. Alleen een slipje en een t-shirt aan. Te warm voor broeken.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
We dachten het allemaal hoor 'zal ze dan nu naakt aan het typen zijn?!'
Ik heb al maanden geen chips op. En er wel al maanden zin in.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Als dat samen zou kunnen gaan
Zelf maar gekozen voor afvallen, dus heel weinig aan de chips.
Ja hoor, de bovenste etage was het toch?Anders app ik wel even.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom je dan nog even hoi zeggen of niet?
Hé jammer.quote:
Ribbelchips vind ik het lekkerste smaken.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
Ik hou gewoon van simpele paprika chips. Cheese onion. En Bugles.![]()
Al die nieuwe smaken vind ik meestal niets.
Alleen als je kleren aan hebt!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom je dan nog even hoi zeggen of niet?
2 weken terug 2 handjes, was het eerste sinds 3 jaar of zoquote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al maanden geen chips op. En er wel al maanden zin in.
Yes.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja hoor, de bovenste etage was het toch?Anders app ik wel even.
I know, ik zit in pak in een warm kantoorquote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna wel. Alleen een slipje en een t-shirt aan. Te warm voor broeken.
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
App idd maar, dan trek ik een broek aan.
Smooth.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
[..]Het is jouw huis, ik ben de gast dus dan hoor ik me aan te passen toch?
Het is bijna smooth. Bijna.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
[..]Het is jouw huis, ik ben de gast dus dan hoor ik me aan te passen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |