SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We hebben een absolute wereldprestatie geleverd tegen PSG. Ongelofelijk hoe we stand hebben gehouden tegen deze miljoenenploeg. En Ajax speelde ook zeker niet slecht. Uiteraard hebben we nog te veel kansen nodig om te scoren en af en toe oogt onze defensie vrij zwak, maar je speelt dan ook tegen twee wereldspitsen. Ik ben echt heel trots op Ajax
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Onze verlosser, Schone.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
100% eens.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:02 schreef Shreyas het volgende:
We hebben een absolute wereldprestatie geleverd tegen PSG. Ongelofelijk hoe we stand hebben gehouden tegen deze miljoenenploeg. En Ajax speelde ook zeker niet slecht. Uiteraard hebben we nog te veel kansen nodig om te scoren en af en toe oogt onze defensie vrij zwak, maar je speelt dan ook tegen twee wereldspitsen. Ik ben echt heel trots op Ajaxgraag op anoniem![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef Herqules het volgende:
Schöne heeft nergens last van. Heeft iemand maar verzonnen.twitter:NOSsport twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:16Lasse Schöne schonk Ajax een punt tegen PSG, maar zal het duel met Feyenoord zondag waarschijnlijk moeten missen. http://t.co/rnxByENage reageer retweet
![]()
John Troost is de oplossingquote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:NOSsport twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:16Lasse Schöne schonk Ajax een punt tegen PSG, maar zal het duel met Feyenoord zondag waarschijnlijk moeten missen. http://t.co/rnxByENage reageer retweet
![]()
1e helft was echtquote:Op donderdag 18 september 2014 00:02 schreef Shreyas het volgende:
We hebben een absolute wereldprestatie geleverd tegen PSG. Ongelofelijk hoe we stand hebben gehouden tegen deze miljoenenploeg. En Ajax speelde ook zeker niet slecht. Uiteraard hebben we nog te veel kansen nodig om te scoren en af en toe oogt onze defensie vrij zwak, maar je speelt dan ook tegen twee wereldspitsen. Ik ben echt heel trots op Ajax.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat wordt inderdaad wel heel snel vergeten.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zou precies zo spelen alleen Van Der Hoorn voor Veltman en dan Kishna als wissel en Siggy als stormbreker.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:59 schreef Tyron het volgende:
El Ghazi - Milik - Schone
Serero - Zimling - Klaassen
Viergever - Moisander - Veltman - van Rhijn
Cillessen
Zeg het maar jongens.![]()
Ik heb genoten. Tweede helft was goed en vooral de laatste paar minuten superspannend.
Oh en Zlatan is en blijft een baas.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef Karina het volgende:
Oh en Zlatan is en blijft een baas.![]()
Heb je nog naar hem geknipoogd?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb genoten. Tweede helft was goed en vooral de laatste paar minuten superspannend.
Oh en Zlatan is en blijft een baas.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zat te ver weg helaas.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je nog naar hem geknipoogd?![]()
Kan ik ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals hij op het veld staat. Onverwoestbaar![]()
Ajax had de eerste helft te veel respect voor de tegenstander, dat zag je ook. Door wederom een knullige actie van Boilesen sta je binnen veertien minuten al achter. Toen nam de angst toe en hoopten ze niet overlopen te worden. Zoals ik al zei, Ajax heeft goed stand gehouden en is (soms met kunst en vliegwerk) overeind gebleven, dat is zeker knap tegen een ploeg als PSG. In de tweede helft ging het een stuk beter en met een beetje geluk hadden we nog gewonnen ook. Dat soort geluk ontbeert Ajax soms nog in de CL (ook in de loting trouwensquote:)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Niet helemaal je zag gewoon voor de wedstrijd dat er al te veel spanning op hun lag waardoor Boilessen een hele domme fout maakt, 1 van de vele om heel makkelijk het te willen oplossen door te gaan vallen met de bal in eigen strafschopgebied terwijl er helemaal niks gebeurt.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax had de eerste helft te veel respect voor de tegenstander, dat zag je ook. Door wederom een knullige actie van Boilesen sta je binnen veertien minuten al achter. Toen nam de angst toe en hoopten ze niet overlopen te worden. Zoals ik al zei, Ajax heeft goed stand gehouden en is (soms met kunst en vliegwerk) overeind gebleven, dat is zeker knap tegen een ploeg als PSG. In de tweede helft ging het een stuk beter en met een beetje geluk hadden we nog gewonnen ook. Dat soort geluk ontbeert Ajax soms nog in de CL (ook in de loting trouwens)
Dacht zeker dat hij wat voelde.
Moisander vice versa. Echt geluk gehad en zeker met dat de bal bij hem werd afgepakt en PSG 1 op 1 faalde.
Boilessen ook bij een schot van Ibrahimovic die net langs het doel gaat, kon makkelijk blocken.
Siggy, onzichtbaar zoals gewoonlijk.
Alleen dan heb je dus een bijter zoals Zimlingman o man wat heb ik ernaast gezeten een beetje met mijn mening en Schone.
Serero weer lekkere spelverlenger met zijn balaannames in het midden en doorpassing.![]()
En weer terug van de ArenA. Zimling is voetballend veel en veel beter dan Viergever, 2e helft een hele aardige pot gezien. Alleen Boilesen moet snel terug naar de amateurs.![]()
Prima wedstrijdje. 1-1 was het maximale resultaat. Over twee weken winnen in Cyprus en je staat er lekker voor!Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik wil geen Debbie downer zijn maar even terug naar de realiteit... hoeveel helpt een gelijkspel ajax nou echt? We hebben het de laatste jaren gezien: een gelijkspel ( of twee) heb je in de poule fase gewoon niks aan aangezien 1 wedstrijd winnen gelijk staat aan 3 gelijkspelen. Dat klinkt heel vanzelfsprekend enz maar het is wel gewoon zo. Een wedstrijd als dit betekent nog steeds een derde plaats voor ajax.. iets wat ze sowieso moeten behalen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Het is ook onmogelijk voor Ajax om tweede te worden in deze poule, vandaar dat een gelijkspel gewoon een goed resultaat is.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:03 schreef MouzurX het volgende:
Ik wil geen Debbie downer zijn maar even terug naar de realiteit... hoeveel helpt een gelijkspel ajax nou echt? We hebben het de laatste jaren gezien: een gelijkspel ( of twee) heb je in de poule fase gewoon niks aan aangezien 1 wedstrijd winnen gelijk staat aan 3 gelijkspelen. Dat klinkt heel vanzelfsprekend enz maar het is wel gewoon zo. Een wedstrijd als dit betekent nog steeds een derde plaats voor ajax.. iets wat ze sowieso moeten behalen.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 01:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is ook onmogelijk voor Ajax om tweede te worden in deze poule, vandaar dat een gelijkspel gewoon een goed resultaat is.
Op naar overwintering.![]()
1-1 is gewoon een kut resultaat als je 2e wilde worden aangezien ik PSG wel minimaal 1x van Barca zie winnen en wij niet, dus eigenlijk had je moeten winnen en dat had ook gekund.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is ook onmogelijk voor Ajax om tweede te worden in deze poule, vandaar dat een gelijkspel gewoon een goed resultaat is.![]()
Van Apoel heb je ook niet zomaar gewonnenquote:Op donderdag 18 september 2014 02:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1-1 is gewoon een kut resultaat als je 2e wilde worden aangezien ik PSG wel minimaal 1x van Barca zie winnen en wij niet, dus eigenlijk had je moeten winnen en dat had ook gekund.![]()
Hou nou opquote:Op donderdag 18 september 2014 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van Apoel heb je ook niet zomaar gewonnen![]()
![]()
PSG is een zooitje bij elkaar zonder moraal. Apoel daarentegen gaat er de beuk ingooien zonder enige vorm van onderschatting. Ik zeg niet dat Ajax geen favoriet is in de onderlinge confrontatie maar het gaat verre van makkelijk zijn. Afgejaagd en weggebeukt worden is toch iets waar Ajax slecht mee om kan gaan.quote:![]()
Ach, één punt is toch gewoon prima. Vooralsnog ga ik er vanuit dat Barcelona en PSG 'gewoon' eerste en tweede worden. Als je echter twee maal kunt winnen van Apoel, dan kan het nog best eens heel spannend worden.![]()
Eerste helft niet bekeken?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:02 schreef Shreyas het volgende:
We hebben een absolute wereldprestatie geleverd tegen PSG. Ongelofelijk hoe we stand hebben gehouden tegen deze miljoenenploeg. En Ajax speelde ook zeker niet slecht. Uiteraard hebben we nog te veel kansen nodig om te scoren en af en toe oogt onze defensie vrij zwak, maar je speelt dan ook tegen twee wereldspitsen. Ik ben echt heel trots op Ajax![]()
Des te knapper van deze jonge ploeg dat ze tegen een miljoenenploeg hun rug rechten en er nog een mooi resultaat uitslepen.quote:![]()
was er ook. Vrije trap voor psgquote:Op donderdag 18 september 2014 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er al gefloten was.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Overigens, thuiswedstrijden op rij in de CL ongeslagen en nu ook vier op een rij geen wedstrijden verloren in de CL
Thuis
Ajax 1-1 AC MIlan
Ajax 1-0 Celtic
Ajax 2-1 Barįa
Ajax 1-1 PSG
Nu
Ajax 1-0 Celtic
Ajax 2-1 Barįa
AC Milan 0-0 Ajax
Ajax 1-1 PSG![]()
Ajax heeft het redelijk goed gedaan. PSG had het na rust wel kunnen afmaken. Het tempo lag in de eerste helft nog steeds te laag. Echt veel kansen heeft Ajax dan ook niet gehad. Vindt de hosanna stemming een beetje onterecht.#FreeHat![]()
Je mag er best blij mee zijn maar het voetbal hielt niet overquote:Op donderdag 18 september 2014 08:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax heeft het redelijk goed gedaan. PSG had het na rust wel kunnen afmaken. Het tempo lag in de eerste helft nog steeds te laag. Echt veel kansen heeft Ajax dan ook niet gehad. Vindt de hosanna stemming een beetje onterecht.![]()
Dat is toch wel een heel aardig rijtjequote:Op donderdag 18 september 2014 08:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, thuiswedstrijden op rij in de CL ongeslagen en nu ook vier op een rij geen wedstrijden verloren in de CL
Thuis
Ajax 1-1 AC MIlan
Ajax 1-0 Celtic
Ajax 2-1 Barįa
Ajax 1-1 PSG
Nu
Ajax 1-0 Celtic
Ajax 2-1 Barįa
AC Milan 0-0 Ajax
Ajax 1-1 PSG![]()
![]()
zit je nou je eigen post tequote:Op donderdag 18 september 2014 08:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat is toch wel een heel aardig rijtje?
![]()
Resultaat is redelijk goed idd maar op de 2 vrije trappen van Schone na heeft Ajax erg weinig gecreëerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je mag er best blij mee zijn maar het voetbal hielt niet over#FreeHat![]()
Als Ajax zo dominant speelde in de Eredivisie als in CL thuiswedstrijden waren ze telkens in maart al kampioen Toch slecht dat dan de drive en motivatie er dan niet is"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016![]()
dominant?quote:Op donderdag 18 september 2014 08:40 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Als Ajax zo dominant speelde in de Eredivisie als in CL thuiswedstrijden waren ze telkens in maart al kampioen Toch slecht dat dan de drive en motivatie er dan niet is![]()
![]()
Misschien is dit weer de op maat naar een reeks betere wedstrijden. Eerst zondag!! Maakt me niet zoveel uit hoe, als er dan maar wordt gewonnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:40 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Als Ajax zo dominant speelde in de Eredivisie als in CL thuiswedstrijden waren ze telkens in maart al kampioen Toch slecht dat dan de drive en motivatie er dan niet is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: