SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We hebben een absolute wereldprestatie geleverd tegen PSG. Ongelofelijk hoe we stand hebben gehouden tegen deze miljoenenploeg. En Ajax speelde ook zeker niet slecht. Uiteraard hebben we nog te veel kansen nodig om te scoren en af en toe oogt onze defensie vrij zwak, maar je speelt dan ook tegen twee wereldspitsen. Ik ben echt heel trots op Ajax
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Onze verlosser, Schone.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
100% eens.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:02 schreef Shreyas het volgende:
We hebben een absolute wereldprestatie geleverd tegen PSG. Ongelofelijk hoe we stand hebben gehouden tegen deze miljoenenploeg. En Ajax speelde ook zeker niet slecht. Uiteraard hebben we nog te veel kansen nodig om te scoren en af en toe oogt onze defensie vrij zwak, maar je speelt dan ook tegen twee wereldspitsen. Ik ben echt heel trots op Ajaxgraag op anoniem![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef Herqules het volgende:
Schöne heeft nergens last van. Heeft iemand maar verzonnen.twitter:NOSsport twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:16Lasse Schöne schonk Ajax een punt tegen PSG, maar zal het duel met Feyenoord zondag waarschijnlijk moeten missen. http://t.co/rnxByENage reageer retweet
![]()
John Troost is de oplossingquote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:NOSsport twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:16Lasse Schöne schonk Ajax een punt tegen PSG, maar zal het duel met Feyenoord zondag waarschijnlijk moeten missen. http://t.co/rnxByENage reageer retweet
![]()
1e helft was echtquote:Op donderdag 18 september 2014 00:02 schreef Shreyas het volgende:
We hebben een absolute wereldprestatie geleverd tegen PSG. Ongelofelijk hoe we stand hebben gehouden tegen deze miljoenenploeg. En Ajax speelde ook zeker niet slecht. Uiteraard hebben we nog te veel kansen nodig om te scoren en af en toe oogt onze defensie vrij zwak, maar je speelt dan ook tegen twee wereldspitsen. Ik ben echt heel trots op Ajax.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat wordt inderdaad wel heel snel vergeten.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Zou precies zo spelen alleen Van Der Hoorn voor Veltman en dan Kishna als wissel en Siggy als stormbreker.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:59 schreef Tyron het volgende:
El Ghazi - Milik - Schone
Serero - Zimling - Klaassen
Viergever - Moisander - Veltman - van Rhijn
Cillessen
Zeg het maar jongens.![]()
Ik heb genoten. Tweede helft was goed en vooral de laatste paar minuten superspannend.
Oh en Zlatan is en blijft een baas.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef Karina het volgende:
Oh en Zlatan is en blijft een baas.![]()
Heb je nog naar hem geknipoogd?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb genoten. Tweede helft was goed en vooral de laatste paar minuten superspannend.
Oh en Zlatan is en blijft een baas.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zat te ver weg helaas.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je nog naar hem geknipoogd?![]()
Kan ik ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals hij op het veld staat. Onverwoestbaar![]()
Ajax had de eerste helft te veel respect voor de tegenstander, dat zag je ook. Door wederom een knullige actie van Boilesen sta je binnen veertien minuten al achter. Toen nam de angst toe en hoopten ze niet overlopen te worden. Zoals ik al zei, Ajax heeft goed stand gehouden en is (soms met kunst en vliegwerk) overeind gebleven, dat is zeker knap tegen een ploeg als PSG. In de tweede helft ging het een stuk beter en met een beetje geluk hadden we nog gewonnen ook. Dat soort geluk ontbeert Ajax soms nog in de CL (ook in de loting trouwensquote:)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Niet helemaal je zag gewoon voor de wedstrijd dat er al te veel spanning op hun lag waardoor Boilessen een hele domme fout maakt, 1 van de vele om heel makkelijk het te willen oplossen door te gaan vallen met de bal in eigen strafschopgebied terwijl er helemaal niks gebeurt.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax had de eerste helft te veel respect voor de tegenstander, dat zag je ook. Door wederom een knullige actie van Boilesen sta je binnen veertien minuten al achter. Toen nam de angst toe en hoopten ze niet overlopen te worden. Zoals ik al zei, Ajax heeft goed stand gehouden en is (soms met kunst en vliegwerk) overeind gebleven, dat is zeker knap tegen een ploeg als PSG. In de tweede helft ging het een stuk beter en met een beetje geluk hadden we nog gewonnen ook. Dat soort geluk ontbeert Ajax soms nog in de CL (ook in de loting trouwens)
Dacht zeker dat hij wat voelde.
Moisander vice versa. Echt geluk gehad en zeker met dat de bal bij hem werd afgepakt en PSG 1 op 1 faalde.
Boilessen ook bij een schot van Ibrahimovic die net langs het doel gaat, kon makkelijk blocken.
Siggy, onzichtbaar zoals gewoonlijk.
Alleen dan heb je dus een bijter zoals Zimlingman o man wat heb ik ernaast gezeten een beetje met mijn mening en Schone.
Serero weer lekkere spelverlenger met zijn balaannames in het midden en doorpassing.![]()
En weer terug van de ArenA. Zimling is voetballend veel en veel beter dan Viergever, 2e helft een hele aardige pot gezien. Alleen Boilesen moet snel terug naar de amateurs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: