Lijkt hij een beetje op je UI nu? Maar het pijnlijke is dus gedeeltelijk weg?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is super mooi!!
En er kan gewoon een broek/dekbed overheen, dus gaat wel okay.
Ja, bijna wel ja, goede vergelijking.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt hij een beetje op je UI nu? Maar het pijnlijke is dus gedeeltelijk weg?
Zal ik je om kwart voor 5 wakker bellen?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel netjes gedaan, maar ik wilde zelf ook slapen want ik moet morgen om net voor 6e opstaan en daar ben ik ook al niet zo goed in. Dus wilde netjes op tijd gaan slapen maar het lukt niet.
Het was ook niet mijn beste tijd nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Ik zit me weleens af te vragen of ik rond m'n dertiende ontmaagd had kunnen worden, want ik was toen best wel lellek.
Post een foto zodat de pedo's onder ons kunnen oordelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Ik zit me weleens af te vragen of ik rond m'n dertiende ontmaagd had kunnen worden, want ik was toen best wel lellek.
Ja ja, jij bent gewoon een bikkel,quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik je om kwart voor 5 wakker bellen?
Lucky you, des te ouder des te lelijker hier.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn beste tijd nee.
Trekt langzaam bij.
Dat is goed bijgetrokkenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn beste tijd nee.
Trekt langzaam bij.
Ik leek een omgebouwde kogelstootster uit Roemenie.quote:
Ik doe het met liefde hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ja, jij bent gewoon een bikkel,
kwart voor 5 is mij toch echt net nog iets te vroeg.
Hahahahhahaquote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik leek een omgebouwde kogelstootster uit Roemenie.
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lijk een omgebouwde kogelstootster uit Roemenie.
Je lijkt nog steeds 15.quote:
Ik zal het schema alvast aanpassen. Nee grapjequote:Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is het wel weer oogstseizoen voor de aardbei.
Nou dat zal toch ook wel reuze meevallen lijkt mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon: lekkerquote:Op woensdag 17 september 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag er op mijn 15de exact zo uit als nu.
Alleen minder baard en vet.
Pics in DM svpquote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een sixpack kaneel, bestaat dat?quote:
Ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooit, ooit zal ik mijn echte leeftijd lijken.
Toen moesten de meisjes me ook al niet.quote:
Nooit sixpack gehad.quote:
Nee, is te weinig he? Je wilt 3 sixpacksquote:Op woensdag 17 september 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wil ook een sixpack (en dan geen bier in dit geval)
Over van onderwerp veranderen gesproken.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:47 schreef artelligence het volgende:
Op het nieuws een baardmans en een tent er naast. Hun zoon van 15 is aan het strijden voor de jihad, maar hij is te jong. Als hij 18 is mag hij zelf beslissen wat hij doet.
...
Juist ja...
Nee, 1 is genoegquote:Op woensdag 17 september 2014 23:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, is te weinig he? Je wilt 3 sixpacks
Ja abrupt einde aan al die vunzigheid.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over van onderwerp veranderen gesproken.
Vrouwen met sixpacks...quote:Op woensdag 17 september 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Toen je 8 was had je een epische baardquote:Op woensdag 17 september 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera en Heppie herkenden me op foto's van 16 jaar geleden.
En mensen uit een ander topic herkenden me op een foto van toen ik 8 was.
Ik heb er altijd exact hetzelfde uitgezien.
Die had ik tot mijn 19e. Maar he, ik had tussen mijn 14e en 16e ook lange haren. Wist ik toen veel...quote:
Ik wil hem ook weer terugquote:Op woensdag 17 september 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen je 8 was had je een epische baard
Dan wil je zeker de hele meet over piemels praten?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dan kan ik daarna Kaneel meeten
Dat kan niet zonder sixpack?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dan kan ik daarna Kaneel meeten
Nee, je weet nu al niks meer,quote:Op woensdag 17 september 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wil je zeker de hele meet over piemels praten?
Over jouw piemel 'praten'quote:Op woensdag 17 september 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wil je zeker de hele meet over piemels praten?
Ik was toen beeldschoon en ben sindsdien alleen maar afgetakeld.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Je bent cutequote:Op woensdag 17 september 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toen beeldschoon en ben sindsdien alleen maar afgetakeld.
Maak er bij mij maar 12 van en enkel meer vet.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag er op mijn 15de exact zo uit als nu.
Alleen minder baard en vet.
Dus dan kan ik nooit de legendarische kaneel meeten?quote:
Het zijn je ogen, wenkbrauwen en je mond.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera en Heppie herkenden me op foto's van 16 jaar geleden.
En mensen uit een ander topic herkenden me op een foto van toen ik 8 was.
Ik heb er altijd exact hetzelfde uitgezien.
Pics naar mij sturenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken, nog meer tips?
Eerder een kratje?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens.
Ik heb Kaneel al meerdere keren gemeet, en we hebben allebei geen 6-pack.
Maar toen was ik echt mooi. Heb nog een schoolfoto uit die tijd, wat ik serieus de mooiste foto van mezelf vind. Ik was eigenlijk totaal onvoorbereid, het ging zo snel. Ik ging zitten, deed m'n haar opzij en zette een vluchtige glimlach op en tadaaaa.quote:
Ja maar jullie zijn mannen, die vind hij schijnbaar niet eng en dik zonder sixpack, en vrouwen schijnbaar wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens.
Nou, ik heb volgens mij een foto van je gezien en dat valt best meequote:Op woensdag 17 september 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toen beeldschoon en ben sindsdien alleen maar afgetakeld.
Leugens, bij 1 van de meets had hij wel een 6-pack. Deze werd alleen wat later afgeleverd.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens.
Wat is het nu dan? Een vat?quote:
Jawel, Kaneel vind mij wel dik.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn mannen, die vind hij schijnbaar niet eng en dik zonder sixpack, en vrouwen schijnbaar wel.
Alle goede dingen komen toch later?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leugens, bij 1 van de meets had hij wel een 6-pack. Deze werd alleen wat later afgeleverd.
Ik ben dikker geworden en heb acné. Soms vind ik dat best kut. Dat was het enige goede aan hormonale anticonceptie: geen puistjes.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik heb volgens mij een foto van je gezien en dat valt best mee
Jahoor, voldoende.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, je weet nu al niks meer,
maar je hebt vast nog wel meer leuke feitjes toch?
Sorry, ik ben celibaat.quote:
Haha, dikzakquote:Op woensdag 17 september 2014 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak er bij mij maar 12 van en enkel meer vet.
Wenkbrauwen weet ik nou wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn je ogen, wenkbrauwen en je mond.
Bleek heineken te zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alle goede dingen komen toch later?
Ik niet. Op mijn 21ste wel redelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toen was ik echt mooi. Heb nog een schoolfoto uit die tijd, wat ik serieus de mooiste foto van mezelf vind. Ik was eigenlijk totaal onvoorbereid, het ging zo snel. Ik ging zitten, deed m'n haar opzij en zette een vluchtige glimlach op en tadaaaa.
Toen had ik ook nog geen puistjes of littekens daarvan in m'n gezicht.
Hahahaha.quote:
Nee, jij bent een scheetje.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, Kaneel vind mij wel dik.
En eng ben ik niet.
Toch?
Ik weet het niet precies. Vorm van je ogen denk ik. En je trekt altijd een bepaald mondje op foto's. Of in ieder geval heel vaak. Je hebt een hele typische gezichtsuitdrukking die heel erg herkenbaar is voor jou.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jahoor, voldoende.
[..]
Sorry, ik ben celibaat.
[..]
Haha, dikzak
[..]
Wenkbrauwen weet ik nou wel.
Maar wat is met mijn ogen en mond dan?
Gelukkig hebben we hem de les gelezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahahaha.
Mooi was dat.
Een beetje onze saté vergeten. ;r
Maar kaneel, wat als jouw droomvrouw nou vieze, vuige, lekkere seks met je wil... Wat doe je dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jahoor, voldoende.
[..]
Sorry, ik ben celibaat.
[..]
Haha, dikzak
[..]
Wenkbrauwen weet ik nou wel.
Maar wat is met mijn ogen en mond dan?
Bepaald mondje? Pijpmondje?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Vorm van je ogen denk ik. En je trekt altijd een bepaald mondje op foto's. Of in ieder geval heel vaak. Je hebt een hele typische gezichtsuitdrukking die heel erg herkenbaar is voor jou.
Ik geloof het onmiddellijk, drink toch geen bier.quote:
Ik vond dat wel meevallen eigenlijk. Acne heb ik niet gespot dacht ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben dikker geworden en heb acné. Soms vind ik dat best kut. Dat was het enige goede aan hormonale anticonceptie: geen puistjes.
Ik denk dat mijn mooiste foto ooit rond mijn 20e gemaakt is. Toen had ik mijn sixpack nog, was ik zo verstandig om nooit meer lang haar te hebben en had ik een leuk baardje.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toen was ik echt mooi. Heb nog een schoolfoto uit die tijd, wat ik serieus de mooiste foto van mezelf vind. Ik was eigenlijk totaal onvoorbereid, het ging zo snel. Ik ging zitten, deed m'n haar opzij en zette een vluchtige glimlach op en tadaaaa.
Ik niet, ik ben langer en zelfs wat breder geworden. Was ik dat toen maar, dan hadden die pestkoppen me met rust gelatenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:56 schreef Capstan het volgende:
Ik lijk nu meer op hoe ik eruitzag toen ik vijftien was dan een jaar of vier geleden
Ik heb het idee dat foto's verzenden juist meer richting het negatieve gaat dan het positieve,quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha.
Mooi was dat.
Een beetje onze saté vergeten. ;r
[..]
Nee, jij bent een scheetje.
Even gemist, waarvoor? Je sixpack of wat anders?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat foto's verzenden juist meer richting het negatieve gaat dan het positieve,
sorry. Nog andere nuttige tips?
Nee geen negatieven, da's teveel gedoequote:Op woensdag 17 september 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat foto's verzenden juist meer richting het negatieve gaat dan het positieve,
sorry. Nog andere nuttige tips?
Nee hoor, het ligt niet aan jou, het ligt aan mijquote:
quote:
Dat zie je ook niet zo snel op foto's.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik geloof het onmiddellijk, drink toch geen bier.
[..]
Ik vond dat wel meevallen eigenlijk. Acne heb ik niet gespot dacht ik.
Ik ben na mijn zeventiende rap breder geworden in de volledig verkeerde zinquote:Op woensdag 17 september 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben langer en zelfs wat breder geworden. Was ik dat toen maar, dan hadden die pestkoppen me met rust gelaten
Jij wil zeggen dat als iemand jou dat soort negatieven opstuurt dat je ze dan weigert?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee geen negatieven, da's teveel gedoe
Acne is een bitch.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. In de goede zin, daarna de verkeerdequote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben na mijn zeventiende rap breder geworden in de volledig verkeerde zin
Dat is er nu dus allemaal weer af.
Ik gelukkig in de goede zin. Alhoewel het voor het wielrennen killing was om ineens breed te zijn. Pas rond mijn 26e kwamen de kilo's.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jup.quote:
Hmm, misschien het oosterse is me, die ogen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Vorm van je ogen denk ik. En je trekt altijd een bepaald mondje op foto's. Of in ieder geval heel vaak. Je hebt een hele typische gezichtsuitdrukking die heel erg herkenbaar is voor jou.
Mijn buurman was blij met de biertjens.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hem de les gelezen.
Er is er maar 1 waar ik een uitzondering voor maak. Als zij het zou willen, zou ik tedere maar passievolle seks met haar hebben. Vies ook nog wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar kaneel, wat als jouw droomvrouw nou vieze, vuige, lekkere seks met je wil... Wat doe je dan?
Ik snap hetquote:Op donderdag 18 september 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zie je ook niet zo snel op foto's.En dat heb ik pas echt sinds twee jaar of zo.
Ik niet, al deed ik vechtsporten. Alleen gebruikte ik ze nooit, op 1x na. Toen brak ik iemand zijn windpijp bijna.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn hele puberteit was dramatisch wat mijn huid betreft. Nu wat beter gelukkig. Roaccutanequote:Op donderdag 18 september 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup.
Gebruik nu benzoylperoxide en dat helpt wel een beetje. Maar sinds kort lijkt het een beetje uitgewerkt of zo.
True, truequote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat als iemand jou dat soort negatieven opstuurt dat je ze dan weigert?
Ik zie jou dan nog wel naar zo'n fotowinkel gaan om daar een gadget voor de vinden
Ik was vroeger een mager scharminkel, toen ik vechtsporten ging doen werd ik wel gespierder maar niet breder.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook. In de goede zin, daarna de verkeerde
Als ik van dat niveau terug kan keren, kan iedereen hetquote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gelukkig in de goede zin. Alhoewel het voor het wielrennen killing was om ineens breed te zijn. Pas rond mijn 26e kwamen de kilo's.
Bij mij niet, dankzij de pil. Maar sinds ik daarmee gestopt bent blijft het komen. Eerst was het helemaal gaaf en nu zit er steeds van alles. Baal echt als een stekker, maar het is niet ernstig genoeg voor Roaccutane oid.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn hele puberteit was dramatisch wat mijn huid betreft. Nu wat beter gelukkig. Roaccutane
Ik sport me suf, eet gezond(er) maar het gewicht blijft hetzelfde helaas. Ik ben geen obese gelukkig, maar er mag wel nog iets afquote:Op donderdag 18 september 2014 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Als ik van dat niveau terug kan keren, kan iedereen het
Ik ben blij dat ik het zak-modder-met-een-riem-eromheen-gevoel wel weer kwijt ben.
Voelt ook goed. Ik heb nog steeds een buikje maar ik zwem het er wel vanaf. Het zit ook niet in de weg.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Als ik van dat niveau terug kan keren, kan iedereen het
Ik ben blij dat ik het zak-modder-met-een-riem-eromheen-gevoel wel weer kwijt ben.
Kan je niet weer aan de pil gaan? Welke pil was het?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij niet, dankzij de pil. Maar sinds ik daarmee gestopt bent blijft het komen. Eerst was het helemaal gaaf en nu zit er steeds van alles. Baal echt als een stekker, maar het is niet ernstig genoeg voor Roaccutane oid.
Hmm, ja, dat buikje blijft toch wel. Ik denk steeds, daar moet ik toch ook eens iets aan doen. Maar ach, het stoort niemand.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voelt ook goed. Ik heb nog steeds een buikje maar ik zwem het er wel vanaf. Het zit ook niet in de weg.
Myfitnesspal.comquote:Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sport me suf, eet gezond(er) maar het gewicht blijft hetzelfde helaas. Ik ben geen obese gelukkig, maar er mag wel nog iets af
Nee, want de pil geeft allemaal bijwerkingen zoals hoofdpijn, neerslachtigheid en een sterke afname in libido.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je niet weer aan de pil gaan? Welke pil was het?
Ik wil morgen eigenlijk ook weer beginnen ermee.Het moet toch op de eerste dag van de cyclus.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te gaan slapen.
Weltruste all![]()
Die laatste bijwerking is wel ironischquote:Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want de pil geeft allemaal bijwerkingen zoals hoofdpijn, neerslachtigheid en een sterke afname in libido.
quote:Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef Royco1 het volgende:
Weltruste all![]()
Thxs! Ik ga er eens rondkijkenquote:
Slaap wel!quote:Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef Royco1 het volgende:
Weltruste all![]()
Ik heb het 'geluk' dat het niet alleen daar gaat zitten. Het zit eigenlijk overal een beetje, evenredig verdeeld zeg maar. Ik moet er niet aan denken als ik alles op 1 plek zou hebbenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat buikje blijft toch wel. Ik denk steeds, daar moet ik toch ook eens iets aan doen. Maar ach, het stoort niemand.
Ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die laatste bijwerking is wel ironisch
Welterusten manquote:Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef Royco1 het volgende:
Weltruste all![]()
Jouw antwoord weet ik inmiddels wel...quote:Op donderdag 18 september 2014 00:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
of slaap niet? That's the question?
Scherp Yv.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
of slaap niet? That's the question?
En daar gaat het omquote:Op donderdag 18 september 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:
Er mag her en der wel iets vet verdwijnen nog, maar ik ben wel tevreden eigenlijk
Slaap óók wel!quote:Op donderdag 18 september 2014 00:10 schreef yats het volgende:
Ik duik er ook maar eens in. Welterusten
quote:Op donderdag 18 september 2014 00:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jouw antwoord weet ik inmiddels wel...
Welterusten bro!quote:Op donderdag 18 september 2014 00:10 schreef yats het volgende:
Ik duik er ook maar eens in. Welterusten
Oh, dat heb ik ook, hoor. Maar het buikje springt toch het meest in het oogquote:Op donderdag 18 september 2014 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het 'geluk' dat het niet alleen daar gaat zitten. Het zit eigenlijk overal een beetje, evenredig verdeeld zeg maar. Ik moet er niet aan denken als ik alles op 1 plek zou hebben
Dat klopt. Mijn laatste ex vond het echter altijd lekker zacht. Ging ze er met haar hoofd op liggen en moest ze lachen om de geluiden die mijn darmen maaktenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook, hoor. Maar het buikje springt toch het meest in het oog
Dat is m'n kloon.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het bewijs voor mijn snufferd
Welterusten Strawquote:
Tweelingquote:Op donderdag 18 september 2014 00:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op het origineel, toch.
Je kent mijn sterrenbeeld? Knap. Waarom vind je het nodig om hier met je tweelingzus aanwezig te zijn?quote:
Het klinkt bijna als wachten op een date, zo hoopvol als je erover praatquote:Op donderdag 18 september 2014 00:16 schreef El_Thijs het volgende:
Morgen hoop ik te horen of ik op kennismakingsgesprek mag of niet bij een bedrijf. Wachten heeft nog nooit zoveel teweeg gebracht vermoed ik
Ik zal je helpen hopen! Dan moet dat goed komenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:16 schreef El_Thijs het volgende:
Morgen hoop ik te horen of ik op kennismakingsgesprek mag of niet bij een bedrijf. Wachten heeft nog nooit zoveel teweeg gebracht vermoed ik
Nee, zij ligt wel netjes te slapenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je kent mijn sterrenbeeld? Knap. Waarom vind je het nodig om hier met je tweelingzus aanwezig te zijn?
Ja haha, ik zit me echt op te vreten eigenlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het klinkt bijna als wachten op een date, zo hoopvol als je erover praat
Thanks. Aan de ene kant denk ik ook wel dat het goed zal komen, maar aan de andere kant knaagt die twijfel aan me. Fokking moe word ik er van.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zal je helpen hopen! Dan moet dat goed komen
Ik kan het me wel voorstellen. Wanneer verwacht je iets te horen?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks. Aan de ene kant denk ik ook wel dat het goed zal komen, maar aan de andere kant knaagt die twijfel aan me. Fokking moe word ik er van.
Vandaag of morgen was de verwachte dag. Dus ik denk morgen en anders bel ik morgen eind van de dag zelf even naar de recruiter.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen. Wanneer verwacht je iets te horen?
Zou zo mooi zijn als je bij dat soort dingen een tijdstip weet, maar helaas... Succes. En succes met het wachtenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vandaag of morgen was de verwachte dag. Dus ik denk morgen en anders bel ik morgen eind van de dag zelf even naar de recruiter.
Thanks. Ze zijn van de opdrachtgever afhankelijk en het is hier in Tilburg, dus dat is echt optimaal. Plus voor 36 uur werk ook nog eens, vind ik ook niet erg. Nogmaals thanks, jullie horen wel wat het geworden is.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou zo mooi zijn als je bij dat soort dingen een tijdstip weet, maar helaas... Succes. En succes met het wachten
Slaap ook wel!quote:Op donderdag 18 september 2014 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, poging 2. Welterusten!
Helemaal niet. Ik ben er ook nogquote:
Ow hoiquote:Op donderdag 18 september 2014 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben er ook nog
Dag Faxmanquote:
Ja, best wel eigenlijk. Klussen gedaan rond huis en in de avond een stukje gaan motorrijden met een vriend van me (die tijdens het rijden werd aangevallen door een duifquote:
Klinkt leukquote:Op donderdag 18 september 2014 00:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk. Klussen gedaan rond huis en in de avond een stukje gaan motorrijden met een vriend van me (die tijdens het rijden werd aangevallen door een duif), gevolgd door pizza eten en een paar potjes poolen.
En u?
Was het ook ja, heb de 'aanval' toevallig op camera staanquote:Op donderdag 18 september 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt leuk![]()
Ik gewerkt en geFokt
Lol, die gaat de boeken inquote:Op donderdag 18 september 2014 00:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was het ook ja, heb de 'aanval' toevallig op camera staan
Wat voor werk doe je ook alweer?
Boeken of tijdschriften?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, die gaat de boeken in![]()
Drukker
Dan slaap ik tenminste weer eens goedquote:
Lolquote:Op donderdag 18 september 2014 00:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Boeken of tijdschriften?
Ik vermoed namelijk niet dat je wc's uitprobeert.
Hoe is het eigenlijk met je deerne?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan slaap ik tenminste weer eens goedVeuls te benauwd..
Goed hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je deerne?
Welterusten Capstanquote:Op donderdag 18 september 2014 00:59 schreef Capstan het volgende:
Oef...ik zei het toch, van die oogleden
Welterusten, allen die nog wakker zijn!
Dus jij hebt mijn pak hagelslag gedrukt?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol![]()
Nee, verpakkingenDoosjes voor levensmiddelen
![]()
Paar bekende die ik druk zijn van Venz, Quaker, Kelloggs, Heineken, Royco (de soepies), Haust (toastjes) Suikerunie, Maitre Paul enz
Ik snap het. Niet al te geestdodend hoop ik, of vergis ik me?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol![]()
Nee, verpakkingenDoosjes voor levensmiddelen
![]()
Paar bekende die ik druk zijn van Venz, Quaker, Kelloggs, Heineken, Royco (de soepies), Haust (toastjes) Suikerunie, Maitre Paul enz
Je dacht dat het chocola was?quote:Op donderdag 18 september 2014 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij hebt mijn pak hagelslag gedrukt?
Tis alleen vervelend als onze roosters niet lekker op elkaar aansluiten, maarja...quote:
Dat verschilt van dag tot dag. Ene dag ben je makkelijke dozen aan het draaien met een grote oplage. Kan erg saai worden op een geveven moment. Andere dag ben je 10 keer aan het inrichten, of storingen aan het oplossen. En dan is er zo af en toe nog groot onderhoud waarbij je de hele drukpers leeghaaltquote:Op donderdag 18 september 2014 01:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap het. Niet al te geestdodend hoop ik, of vergis ik me?
*pak weggooit en klaargemaakte boterhammen voor morgen ook*quote:Op donderdag 18 september 2014 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je dacht dat het chocola was? [ afbeelding ]
Komt ze nog eens naar NL?quote:Op donderdag 18 september 2014 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis alleen vervelend als onze roosters niet lekker op elkaar aansluiten, maarja...
Kijk uit voor de gele korrelsquote:Op donderdag 18 september 2014 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*pak weggooit en klaargemaakte boterhammen voor morgen ook*
Opnieuw, maar dan met vruchtenhagel.. O.O
Voorlopig niet, ze zit met de zorgen voor haar ouders :/ En haar broers en zussen zijn te verdomd om het over te nemen, ook al zou het maar voor een weekje zijn..quote:
Gelukkig zijn die niet van Venzquote:Op donderdag 18 september 2014 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk uit voor de gele korrels [ afbeelding ]
Toch vrij afwisselend dusquote:Op donderdag 18 september 2014 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat verschilt van dag tot dag. Ene dag ben je makkelijke dozen aan het draaien met een grote oplage. Kan erg saai worden op een geveven moment. Andere dag ben je 10 keer aan het inrichten, of storingen aan het oplossen. En dan is er zo af en toe nog groot onderhoud waarbij je de hele drukpers leeghaalt
Dat zuigtquote:Op donderdag 18 september 2014 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voorlopig niet, ze zit met de zorgen voor haar ouders :/ En haar broers en zussen zijn te verdomd om het over te nemen, ook al zou het maar voor een weekje zijn..
Verdoriequote:Op donderdag 18 september 2014 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die niet van Venz
Modaalquote:Op donderdag 18 september 2014 01:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch vrij afwisselend dus
Klinkt wel leuk, verdient het ook een beetje goed?
Uhuh, ik ga proberen in Januari weer 1 of misschien 2 weken te gaan.. De vlucht valt dan mee qua prijs, maar hotel juist weer nietquote:
Meh da's dan wel weer jammerquote:Op donderdag 18 september 2014 01:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh, ik ga proberen in Januari weer 1 of misschien 2 weken te gaan.. De vlucht valt dan mee qua prijs, maar hotel juist weer niet
Nogal ja.. Ach we zien het wel, eerst nog een paar maandjes flink m'n aars eraf werken..quote:
Geen gedruk meer voor jou danquote:Op donderdag 18 september 2014 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogal ja.. Ach we zien het wel, eerst nog een paar maandjes flink m'n aars eraf werken..
Dat was hetquote:Op donderdag 18 september 2014 07:52 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Het was een goede nacht.
Ja dat gaan we doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 06:40 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen, en we gaan maar weer eens een dagje werken in Amsterdam.
Ook hier al aanwezig in 020quote:Op donderdag 18 september 2014 06:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik niet.quote:
Beetje kortquote:Op donderdag 18 september 2014 07:52 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Het was een goede nacht.
quote:
quote:
quote:
Hoe komt het?quote:
Ik ook bijna zoiets, nog steeds val ik in slaap hierquote:Op donderdag 18 september 2014 09:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik best oké, maar het leek zo kort. Terwijl het wel gewoon 8 uur was. :S
Dat had ik ook vanmorgen.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:55 schreef Fera het volgende:
Misschien heb je wat in te halen?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook bijna zoiets, nog steeds val ik in slaap hier
Ik werd drie minuten voor mijn wekker wakker met buikpijn. Maar het voelde alsof het nog heel vroeg was. Dus ik dacht: even naar de wc en dan nog even terug voor een uurtje of zo. Maar helaas.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanmorgen.
Had echt zoiets van nu al wekker die af gaat
Jupquote:Op donderdag 18 september 2014 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien heb je wat in te halen?
Nog van het weekend?quote:
Paar keer wakker geworden omdat ik op mijn erectie lag.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ben dit weekend wel goed kapot gegaan, maar slaap sowieso niet al te veelquote:
watquote:Op donderdag 18 september 2014 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar keer wakker geworden omdat ik op mijn erectie lag.
En gedroomd dat er iemand dood ging
Dat krijg je als je het hele weekend druk bent met je vriendinquote:
Niet eens, niet eensquote:Op donderdag 18 september 2014 10:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het hele weekend druk bent met je vriendin
Manstruggles.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar keer wakker geworden omdat ik op mijn erectie lag.
En gedroomd dat er iemand dood ging
Rugslaper for life, al heeft dat dan weer als nadeel dat naakt slapen niet fijn is.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit? Is best vervelend.
Wezen stappen?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet eens, niet eens
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:09 schreef yats het volgende:
Rugslaper for life, al heeft dat dan weer als nadeel dat naakt slapen niet fijn is.
Yes, stappen werd kruipenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:09 schreef yats het volgende:
[..]
Rugslaper for life, al heeft dat dan weer als nadeel dat naakt slapen niet fijn is.
[..]
Wezen stappen?
Good for youquote:
Omdat ik nogal geregeld draai in mijn slaap en dat niet fijn is als je de struggles van kaneel hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
What is long, hard, thick and has cum in it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar woont ze dan helemaal?quote:Op donderdag 18 september 2014 01:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh, ik ga proberen in Januari weer 1 of misschien 2 weken te gaan.. De vlucht valt dan mee qua prijs, maar hotel juist weer niet
Bedankt voor het niet wakker bellenquote:Op donderdag 18 september 2014 06:40 schreef Royco1 het volgende:
Tsja, eerder naar bed gaan he!quote:Op donderdag 18 september 2014 09:48 schreef aeque het volgende:
Goedemorgen, prima geslapen alleen wel verslapen.
Dit klinkt gewoon raar. Woon je heel hoog dan en via het balkon ofzo?quote:
Ja. De duiven zijn een beetje een plaag hier.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar woont ze dan helemaal?
[..]
Bedankt voor het niet wakker bellen
[..]
Tsja, eerder naar bed gaan he!
[..]
Dit klinkt gewoon raar. Woon je heel hoog dan en via het balkon ofzo?
Rechtop?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:13 schreef Myraela het volgende:
Ik lig altijd op m'n zij.Behalve als ik maagpijn heb, dan probeer ik rechtop te slapen.
Ik heb ze wel eens op mijn dak zitten, heel erg irritant dat constante geroekoe (of hoe je dat ook zegt)quote:Op donderdag 18 september 2014 10:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. De duiven zijn een beetje een plaag hier.
vliegende rattenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:30 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee wekker is oke, de snooze-knop daarentegen zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha tsja, of een betere wekker kopen
Ja, dan zit ik gewoon rechtop met een hoop kussens. Dan heb ik het minst last.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Rechtop?
Ik ben een typische zij- en buikslaper.
Gewoon een zeearend kopen, tochquote:Op donderdag 18 september 2014 10:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed nieuwsquote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan zit ik gewoon rechtop met een hoop kussens. Dan heb ik het minst last.
Maar m'n maagpijn is al een stuk minder.
Dat werkt voor mij juist beterquote:Op donderdag 18 september 2014 10:34 schreef Myraela het volgende:
snoozen.enige dat je daar mee opschiet is dat je nog brakker je bed uit komt.
Ja, maar hoe train je een zeearend? Volgens mij zijn daar geen cursussen voor?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een zeearend kopen, toch.
Aah op die manier, ik dacht staand of iets dergelijks.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dan zit ik gewoon rechtop met een hoop kussens. Dan heb ik het minst last.
Maar m'n maagpijn is al een stuk minder.
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:34 schreef Myraela het volgende:
snoozen.enige dat je daar mee opschiet is dat je nog brakker je bed uit komt.
Duurt ook lang voordat ik in slaap val hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed nieuws
En wel bijzonder dat je gewoon rechtop kan slapen. Ik kan dat echt alleen als het niet anders kan (vliegtuig ofzo en zelfs dan niet echt)
Ja voor mij ook, ik zet mijn wekker ook gewoon 10 minuten eerder, zodat ik kan snoozenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij juist beter
RLS?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Duurt ook lang voordat ik in slaap val hoor.Meestal zak ik steeds een beetje meer naar beneden.
M'n maagpijn is minder, maar m'n RLS is erger geworden.God wil gewoon niet dat ik lekker kan slapen.
Zo ben ik he.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar woont ze dan helemaal?
[..]
Bedankt voor het niet wakker bellen
[..]
[..]
Dit klinkt gewoon raar. Woon je heel hoog dan en via het balkon ofzo?
Ze schijten m'n balkon onder.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens op mijn dak zitten, heel erg irritant dat constante geroekoe (of hoe je dat ook zegt)
Zo zet ik de wekker ook altijdquote:Op donderdag 18 september 2014 10:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja voor mij ook, ik zet mijn wekker ook gewoon 10 minuten eerder, zodat ik kan snoozen
met aardbeien natuurlijk, anders zou ik ze sws laten slapen.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo ben ik he.
Ik maak alleen mensen wakker als ik ontbijt voor ze heb.
Dan zijn ze binnen no time weg, ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een zeearend kopen, toch.
Bijvoorbeeld, al ligt dat aan de voorkeur van de slapende partij natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
met aardbeien natuurlijk, anders zou ik ze sws laten slapen.
Restless legs syndrome. Kort samengevat trap ik met mijn benen. Soort oncontroleerbare spastische schopjes omdat ik constant een naar gevoel, soort spanning, in m'n benen heb.quote:
Misschien is het nog zowaar educatief, je weet maar nooitquote:Op donderdag 18 september 2014 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Use Cases opstellen. Niet voor een bedrijf ofzo, maar aangezien ik in een klas vol dudes zit gaat het over een Use Case voor het neuken van vrouwen.
Wat
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze schijten m'n balkon onder.
Nu is er wel een til op het dak gezet, zodat ze daar heen gaan voor voedsel. Maar ik woon onder het dak, dus ze zitten hier nog steeds.
En ondanks meerdere waarschuwingen zijn er toch achterlijke mensen die ze blijven voeren.
Oh, ze mogen hele menu voorkeuren doorgeven?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, al ligt dat aan de voorkeur van de slapende partij natuurlijk.
Dat wel, maar hoe het verpakt is is apart.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien is het nog zowaar educatief, je weet maar nooit
Ja hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 10:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ze mogen hele menu voorkeuren doorgeven?
Oh, dat kende ik niet. Heb je daarbij ook pijn of is het gewoon heel erg vervelend?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Restless legs syndrome. Kort samengevat trap ik met mijn benen. Soort oncontroleerbare spastische schopjes omdat ik constant een naar gevoel, soort spanning, in m'n benen heb.
Vliegend ongediertequote:Op donderdag 18 september 2014 10:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zielig.quote:
Werkt superquote:
Dit klinkt echt verschrikkelijk irritantquote:Op donderdag 18 september 2014 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Restless legs syndrome. Kort samengevat trap ik met mijn benen. Soort oncontroleerbare spastische schopjes omdat ik constant een naar gevoel, soort spanning, in m'n benen heb.
Ik heb vele duiven gered in mijn tijd bij de Dierenambulance, dus ik kan ze niet echt haten.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:39 schreef yats het volgende:
[..]
Vliegend ongedierte
p.s. leuke inrichting
Neuken voor dummy's dusquote:Op donderdag 18 september 2014 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Use Cases opstellen. Niet voor een bedrijf ofzo, maar aangezien ik in een klas vol dudes zit gaat het over een Use Case voor het neuken van vrouwen.
Wat
Nee. Vliegende ratten.quote:
De loop een beetje inkorten en je krijgt een spreaded shot zodat je er een stuk of 5 raakt met 1 schotquote:
Is een net ophangen geen optie?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb vele duiven gered in mijn tijd bij de Dierenambulance, dus ik kan ze niet echt haten.Maar ze zijn wel vervelend.
Dank je.
Woon naast een park dus blijf dan bezigquote:Op donderdag 18 september 2014 10:41 schreef Barbusse het volgende:
De loop een beetje inkorten en je krijgt een spreaded shot zodat je er een stuk of 5 raakt met 1 schot
Jawel. Maar het schijnt dat ze daar in verstrikt raken.quote:
Klopt. Antwerpen Zoo gebruikt arenden en andere roofvogels om meeuwen e.d. weg te houden. Is nog een leuke show, ookquote:Op donderdag 18 september 2014 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zijn ze binnen no time weg, ja.
Strugglesquote:Op donderdag 18 september 2014 10:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel. Maar het schijnt dat ze daar in verstrikt raken.
Pijn is het niet. Maar het is ook geen fijn gevoel. En door het gevoel val ik dus weer lastig in slaap. Het begint zodra ik in bed lig of moe ben. En als ik drink begint het ook eerder.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat kende ik niet. Heb je daarbij ook pijn of is het gewoon heel erg vervelend?
?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wel grappig dat waarschijnlijk minstens de helft hier wel maagd is, maar ach
Dat is grappig zodra je zelf geen maagd meer bent ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wel grappig dat waarschijnlijk minstens de helft hier wel maagd is, maar ach
Dan moet je maar voor Samzz d'r optie gaanquote:Op donderdag 18 september 2014 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Woon naast een park dus blijf dan bezig
Informatica, de helft zegt niks, duidelijk waaromquote:
opzichquote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is grappig zodra je zelf geen maagd meer bent ja.
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
What is long, hard, thick and has cum in it?We gaan van de penisfeitjes naar de penisgrapjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:18 schreef Fera het volgende:
Alpro yoghurt is best lekker. Met vanillesmaak dan.Naturel moet ik nog proberen.
De vanille heb ik nog nooit gehad.
Idem. Vooral buik.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Rechtop?
Ik ben een typische zij- en buikslaper.
Ik ga gewoon verhuizen, werkt het bestequote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je maar voor Samzz d'r optie gaan
Maar niet vanwege duiven mag ik hopen?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verhuizen, werkt het beste
nope, vanwege andere redenenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar niet vanwege duiven mag ik hopen?
Ik steeds meer op mijn buik, maar goed vroeger had deze ook een grotere omvang waardoor dit lastiger ging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |