Lijkt hij een beetje op je UI nu? Maar het pijnlijke is dus gedeeltelijk weg?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is super mooi!!
En er kan gewoon een broek/dekbed overheen, dus gaat wel okay.
Ja, bijna wel ja, goede vergelijking.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt hij een beetje op je UI nu? Maar het pijnlijke is dus gedeeltelijk weg?
Zal ik je om kwart voor 5 wakker bellen?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel netjes gedaan, maar ik wilde zelf ook slapen want ik moet morgen om net voor 6e opstaan en daar ben ik ook al niet zo goed in. Dus wilde netjes op tijd gaan slapen maar het lukt niet.
Het was ook niet mijn beste tijd nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Ik zit me weleens af te vragen of ik rond m'n dertiende ontmaagd had kunnen worden, want ik was toen best wel lellek.
Post een foto zodat de pedo's onder ons kunnen oordelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Ik zit me weleens af te vragen of ik rond m'n dertiende ontmaagd had kunnen worden, want ik was toen best wel lellek.
Ja ja, jij bent gewoon een bikkel,quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik je om kwart voor 5 wakker bellen?
Lucky you, des te ouder des te lelijker hier.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn beste tijd nee.
Trekt langzaam bij.
Dat is goed bijgetrokkenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn beste tijd nee.
Trekt langzaam bij.
Ik leek een omgebouwde kogelstootster uit Roemenie.quote:
Ik doe het met liefde hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ja, jij bent gewoon een bikkel,
kwart voor 5 is mij toch echt net nog iets te vroeg.
Hahahahhahaquote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik leek een omgebouwde kogelstootster uit Roemenie.
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lijk een omgebouwde kogelstootster uit Roemenie.
Je lijkt nog steeds 15.quote:
Ik zal het schema alvast aanpassen. Nee grapjequote:Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is het wel weer oogstseizoen voor de aardbei.
Nou dat zal toch ook wel reuze meevallen lijkt mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon: lekkerquote:Op woensdag 17 september 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag er op mijn 15de exact zo uit als nu.
Alleen minder baard en vet.
Pics in DM svpquote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een sixpack kaneel, bestaat dat?quote:
Ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooit, ooit zal ik mijn echte leeftijd lijken.
Toen moesten de meisjes me ook al niet.quote:
Nooit sixpack gehad.quote:
Nee, is te weinig he? Je wilt 3 sixpacksquote:Op woensdag 17 september 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wil ook een sixpack (en dan geen bier in dit geval)
Over van onderwerp veranderen gesproken.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:47 schreef artelligence het volgende:
Op het nieuws een baardmans en een tent er naast. Hun zoon van 15 is aan het strijden voor de jihad, maar hij is te jong. Als hij 18 is mag hij zelf beslissen wat hij doet.
...
Juist ja...
Nee, 1 is genoegquote:Op woensdag 17 september 2014 23:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, is te weinig he? Je wilt 3 sixpacks
Ja abrupt einde aan al die vunzigheid.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over van onderwerp veranderen gesproken.
Vrouwen met sixpacks...quote:Op woensdag 17 september 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Toen je 8 was had je een epische baardquote:Op woensdag 17 september 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera en Heppie herkenden me op foto's van 16 jaar geleden.
En mensen uit een ander topic herkenden me op een foto van toen ik 8 was.
Ik heb er altijd exact hetzelfde uitgezien.
Die had ik tot mijn 19e. Maar he, ik had tussen mijn 14e en 16e ook lange haren. Wist ik toen veel...quote:
Ik wil hem ook weer terugquote:Op woensdag 17 september 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen je 8 was had je een epische baard
Dan wil je zeker de hele meet over piemels praten?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dan kan ik daarna Kaneel meeten
Dat kan niet zonder sixpack?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dan kan ik daarna Kaneel meeten
Nee, je weet nu al niks meer,quote:Op woensdag 17 september 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wil je zeker de hele meet over piemels praten?
Over jouw piemel 'praten'quote:Op woensdag 17 september 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan wil je zeker de hele meet over piemels praten?
Ik was toen beeldschoon en ben sindsdien alleen maar afgetakeld.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Je bent cutequote:Op woensdag 17 september 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toen beeldschoon en ben sindsdien alleen maar afgetakeld.
Maak er bij mij maar 12 van en enkel meer vet.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag er op mijn 15de exact zo uit als nu.
Alleen minder baard en vet.
Dus dan kan ik nooit de legendarische kaneel meeten?quote:
Het zijn je ogen, wenkbrauwen en je mond.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera en Heppie herkenden me op foto's van 16 jaar geleden.
En mensen uit een ander topic herkenden me op een foto van toen ik 8 was.
Ik heb er altijd exact hetzelfde uitgezien.
Pics naar mij sturenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken, nog meer tips?
Eerder een kratje?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens.
Ik heb Kaneel al meerdere keren gemeet, en we hebben allebei geen 6-pack.
Maar toen was ik echt mooi. Heb nog een schoolfoto uit die tijd, wat ik serieus de mooiste foto van mezelf vind. Ik was eigenlijk totaal onvoorbereid, het ging zo snel. Ik ging zitten, deed m'n haar opzij en zette een vluchtige glimlach op en tadaaaa.quote:
Ja maar jullie zijn mannen, die vind hij schijnbaar niet eng en dik zonder sixpack, en vrouwen schijnbaar wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens.
Nou, ik heb volgens mij een foto van je gezien en dat valt best meequote:Op woensdag 17 september 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toen beeldschoon en ben sindsdien alleen maar afgetakeld.
Leugens, bij 1 van de meets had hij wel een 6-pack. Deze werd alleen wat later afgeleverd.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens.
Wat is het nu dan? Een vat?quote:
Jawel, Kaneel vind mij wel dik.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn mannen, die vind hij schijnbaar niet eng en dik zonder sixpack, en vrouwen schijnbaar wel.
Alle goede dingen komen toch later?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leugens, bij 1 van de meets had hij wel een 6-pack. Deze werd alleen wat later afgeleverd.
Ik ben dikker geworden en heb acné. Soms vind ik dat best kut. Dat was het enige goede aan hormonale anticonceptie: geen puistjes.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik heb volgens mij een foto van je gezien en dat valt best mee
Jahoor, voldoende.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, je weet nu al niks meer,
maar je hebt vast nog wel meer leuke feitjes toch?
Sorry, ik ben celibaat.quote:
Haha, dikzakquote:Op woensdag 17 september 2014 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak er bij mij maar 12 van en enkel meer vet.
Wenkbrauwen weet ik nou wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn je ogen, wenkbrauwen en je mond.
Bleek heineken te zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alle goede dingen komen toch later?
Ik niet. Op mijn 21ste wel redelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toen was ik echt mooi. Heb nog een schoolfoto uit die tijd, wat ik serieus de mooiste foto van mezelf vind. Ik was eigenlijk totaal onvoorbereid, het ging zo snel. Ik ging zitten, deed m'n haar opzij en zette een vluchtige glimlach op en tadaaaa.
Toen had ik ook nog geen puistjes of littekens daarvan in m'n gezicht.
Hahahaha.quote:
Nee, jij bent een scheetje.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, Kaneel vind mij wel dik.
En eng ben ik niet.
Toch?
Ik weet het niet precies. Vorm van je ogen denk ik. En je trekt altijd een bepaald mondje op foto's. Of in ieder geval heel vaak. Je hebt een hele typische gezichtsuitdrukking die heel erg herkenbaar is voor jou.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jahoor, voldoende.
[..]
Sorry, ik ben celibaat.
[..]
Haha, dikzak
[..]
Wenkbrauwen weet ik nou wel.
Maar wat is met mijn ogen en mond dan?
Gelukkig hebben we hem de les gelezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahahaha.
Mooi was dat.
Een beetje onze saté vergeten. ;r
Maar kaneel, wat als jouw droomvrouw nou vieze, vuige, lekkere seks met je wil... Wat doe je dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jahoor, voldoende.
[..]
Sorry, ik ben celibaat.
[..]
Haha, dikzak
[..]
Wenkbrauwen weet ik nou wel.
Maar wat is met mijn ogen en mond dan?
Bepaald mondje? Pijpmondje?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Vorm van je ogen denk ik. En je trekt altijd een bepaald mondje op foto's. Of in ieder geval heel vaak. Je hebt een hele typische gezichtsuitdrukking die heel erg herkenbaar is voor jou.
Ik geloof het onmiddellijk, drink toch geen bier.quote:
Ik vond dat wel meevallen eigenlijk. Acne heb ik niet gespot dacht ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben dikker geworden en heb acné. Soms vind ik dat best kut. Dat was het enige goede aan hormonale anticonceptie: geen puistjes.
Ik denk dat mijn mooiste foto ooit rond mijn 20e gemaakt is. Toen had ik mijn sixpack nog, was ik zo verstandig om nooit meer lang haar te hebben en had ik een leuk baardje.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toen was ik echt mooi. Heb nog een schoolfoto uit die tijd, wat ik serieus de mooiste foto van mezelf vind. Ik was eigenlijk totaal onvoorbereid, het ging zo snel. Ik ging zitten, deed m'n haar opzij en zette een vluchtige glimlach op en tadaaaa.
Ik niet, ik ben langer en zelfs wat breder geworden. Was ik dat toen maar, dan hadden die pestkoppen me met rust gelatenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:56 schreef Capstan het volgende:
Ik lijk nu meer op hoe ik eruitzag toen ik vijftien was dan een jaar of vier geleden
Ik heb het idee dat foto's verzenden juist meer richting het negatieve gaat dan het positieve,quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha.
Mooi was dat.
Een beetje onze saté vergeten. ;r
[..]
Nee, jij bent een scheetje.
Even gemist, waarvoor? Je sixpack of wat anders?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat foto's verzenden juist meer richting het negatieve gaat dan het positieve,
sorry. Nog andere nuttige tips?
Nee geen negatieven, da's teveel gedoequote:Op woensdag 17 september 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat foto's verzenden juist meer richting het negatieve gaat dan het positieve,
sorry. Nog andere nuttige tips?
Nee hoor, het ligt niet aan jou, het ligt aan mijquote:
quote:
Dat zie je ook niet zo snel op foto's.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik geloof het onmiddellijk, drink toch geen bier.
[..]
Ik vond dat wel meevallen eigenlijk. Acne heb ik niet gespot dacht ik.
Ik ben na mijn zeventiende rap breder geworden in de volledig verkeerde zinquote:Op woensdag 17 september 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben langer en zelfs wat breder geworden. Was ik dat toen maar, dan hadden die pestkoppen me met rust gelaten
Jij wil zeggen dat als iemand jou dat soort negatieven opstuurt dat je ze dan weigert?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee geen negatieven, da's teveel gedoe
Acne is een bitch.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. In de goede zin, daarna de verkeerdequote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben na mijn zeventiende rap breder geworden in de volledig verkeerde zin
Dat is er nu dus allemaal weer af.
Ik gelukkig in de goede zin. Alhoewel het voor het wielrennen killing was om ineens breed te zijn. Pas rond mijn 26e kwamen de kilo's.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jup.quote:
Hmm, misschien het oosterse is me, die ogen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Vorm van je ogen denk ik. En je trekt altijd een bepaald mondje op foto's. Of in ieder geval heel vaak. Je hebt een hele typische gezichtsuitdrukking die heel erg herkenbaar is voor jou.
Mijn buurman was blij met de biertjens.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hem de les gelezen.
Er is er maar 1 waar ik een uitzondering voor maak. Als zij het zou willen, zou ik tedere maar passievolle seks met haar hebben. Vies ook nog wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar kaneel, wat als jouw droomvrouw nou vieze, vuige, lekkere seks met je wil... Wat doe je dan?
Ik snap hetquote:Op donderdag 18 september 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zie je ook niet zo snel op foto's.En dat heb ik pas echt sinds twee jaar of zo.
Ik niet, al deed ik vechtsporten. Alleen gebruikte ik ze nooit, op 1x na. Toen brak ik iemand zijn windpijp bijna.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn hele puberteit was dramatisch wat mijn huid betreft. Nu wat beter gelukkig. Roaccutanequote:Op donderdag 18 september 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup.
Gebruik nu benzoylperoxide en dat helpt wel een beetje. Maar sinds kort lijkt het een beetje uitgewerkt of zo.
True, truequote:Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat als iemand jou dat soort negatieven opstuurt dat je ze dan weigert?
Ik zie jou dan nog wel naar zo'n fotowinkel gaan om daar een gadget voor de vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |