Lijkt hij een beetje op je UI nu? Maar het pijnlijke is dus gedeeltelijk weg?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is super mooi!!
En er kan gewoon een broek/dekbed overheen, dus gaat wel okay.
Ja, bijna wel ja, goede vergelijking.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt hij een beetje op je UI nu? Maar het pijnlijke is dus gedeeltelijk weg?
Zal ik je om kwart voor 5 wakker bellen?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel netjes gedaan, maar ik wilde zelf ook slapen want ik moet morgen om net voor 6e opstaan en daar ben ik ook al niet zo goed in. Dus wilde netjes op tijd gaan slapen maar het lukt niet.
Het was ook niet mijn beste tijd nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Ik zit me weleens af te vragen of ik rond m'n dertiende ontmaagd had kunnen worden, want ik was toen best wel lellek.
Post een foto zodat de pedo's onder ons kunnen oordelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
Ik zit me weleens af te vragen of ik rond m'n dertiende ontmaagd had kunnen worden, want ik was toen best wel lellek.
Ja ja, jij bent gewoon een bikkel,quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik je om kwart voor 5 wakker bellen?
Lucky you, des te ouder des te lelijker hier.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn beste tijd nee.
Trekt langzaam bij.
Dat is goed bijgetrokkenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn beste tijd nee.
Trekt langzaam bij.
Ik leek een omgebouwde kogelstootster uit Roemenie.quote:
Ik doe het met liefde hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ja, jij bent gewoon een bikkel,
kwart voor 5 is mij toch echt net nog iets te vroeg.
Hahahahhahaquote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik leek een omgebouwde kogelstootster uit Roemenie.
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lijk een omgebouwde kogelstootster uit Roemenie.
Je lijkt nog steeds 15.quote:
Ik zal het schema alvast aanpassen. Nee grapjequote:Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is het wel weer oogstseizoen voor de aardbei.
Nou dat zal toch ook wel reuze meevallen lijkt mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon: lekkerquote:Op woensdag 17 september 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag er op mijn 15de exact zo uit als nu.
Alleen minder baard en vet.
Pics in DM svpquote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een sixpack kaneel, bestaat dat?quote:
Ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooit, ooit zal ik mijn echte leeftijd lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |