quote:Op woensdag 17 september 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
ik had het topic 'krijg de klere' genoemd
Kom je nu pas achter ? Googel queenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:50 schreef FANN het volgende:
Maar.... Sas... is wel een goed idee, want sjaals zijn ook peperduur van die zooi,
ik ga kijken of die stofjes los te koop zijn
plaats een oproep fhfquote:Op woensdag 17 september 2014 22:50 schreef FANN het volgende:
Maar.... Sas... is wel een goed idee, want sjaals zijn ook peperduur van die zooi,
ik ga kijken of die stofjes los te koop zijn
quote:
Neee verlaat ons niet, niet na deze vreselijk lieve woordenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
Ik ga jullie natuurlijk allemaal vreselijk missenen dan vooral het drakinnetje met haar snoezige snuitje waar alleen maar lieftallige woordjes uitkomen. Speciaal voor FANN heb ik 100.000 foldertjes laten drukken waarin ik iedereen oproep om geen hendl meer te eten. Eco-knokploeg gaat mee voor als ze niet vrijwillig stoppen met die barbaarse praktijken.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nooit eerder aan gedacht, ik zit al te zoeken...quote:Op woensdag 17 september 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je nu pas achter ? Googel queen
Jah..quote:
Allesquote:
Het meest sneue topic op fok.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
maar dat ga je vast niet vertellen
dan hoef je daaronder niet te smerenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
Ik ga morgen wel rondbellen.... kan niks vinden met Googel, wel kant en klare kleding...
Wat ik zo raar vind is dat je ook een zwembroek of bikini kan kopen van dat spul,
dat heeft toch niet veel nut?Of zie ik dat nou verkeerd?
Ja zoiets zal het wel zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dan hoef je daaronder niet te smeren
Dat wijntopic stond daar ook hoor, waar jij plezier aan hebt gehad met die dozen wijn bestellenquote:
Oh jaquote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat wijntopic stond daar ook hoor, waar jij plezier aan hebt gehad met die dozen wijn bestellen
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #6 - Met extragratis nieuwsbrief
Ja en ik zie net dit topic FHF / Fontignac pannenzegels Plusquote:
quote:
Dan wordt het wel eens tijd voor een nieuw lingerie setje...quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met mijn Hema setje van 20 jaar oud
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wordt het wel eens tijd voor een nieuw lingerie setje...
hele onschuldige, witte om de bloedddruk laag te houden en roze om het cholesterol laag te houdenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Welke heb jij? Ik heb héle fijnemaar niet heus
wat lief dat jij dat voor Fann gaat kopenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wordt het wel eens tijd voor een nieuw lingerie setje...
Ah... valt gelukkig meequote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
hele onschuldige, witte om de bloedddruk laag te houden en roze om het cholesterol laag te houden
Een UV werend setjequote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
wat lief dat jij dat voor Fann gaat kopen
Op ieder hoofdje past een hoedjequote:Op woensdag 17 september 2014 23:31 schreef just me het volgende:
Wat een coole hoed!!! Ik heb geen hoedenhoofd
Als ik met golfen een hoed op mijn hoofd heb kunnen ze me zo naar een inrichting brengenquote:
Wil jij hem ook? dan geef ik de link door in je DM...quote:Op woensdag 17 september 2014 23:36 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik met golfen een hoed op mijn hoofd heb kunnen ze me zo naar een inrichting brengenmaar die jij hebt uitgezocht vind ik echt super!!
we hadden het net nog over jouquote:
Mooi zo. Met mij is het ook goed. Ik sta eigenlijk op het punt om koekjes te gaan bakken omdat mijn maag daar zin in heeft.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor, en hoest me jou?
Oh, echt? Wel positief, hoop ik? Waar ging het over?quote:
natuurlijk positief, is er iets negatiefs te zeggen danquote:Op woensdag 17 september 2014 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Met mij is het ook goed. Ik sta eigenlijk op het punt om koekjes te gaan bakken omdat mijn maag daar zin in heeft.
[..]
Oh, echt? Wel positief, hoop ik? Waar ging het over?
Nouja, vraag dat maar aan de mensen op FOK! die me niet zo aardig vindenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
natuurlijk positief, is er iets negatiefs te zeggen dan
oopsie aan wie moet ik dat dan vragen? Ik heb hier op FOK! wel eens laaiende ruzie gehad met een user, zo erg dat ik met de tranen iin mijn ogen achter de pc zatquote:Op woensdag 17 september 2014 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, vraag dat maar aan de mensen op FOK! die me niet zo aardig vinden.
Nu ben ik wel benieuwd eigenlijk.
Oh, herkenbaar. Ik ben hier een keer helemaal de grond in getrapt door mensen in een topic, omdat één iemand mij niet aardig vond en de rest er maar achteraan liep. Toen zat ik er wel even goed doorheen (op z'n zachtst gezegd).quote:Op woensdag 17 september 2014 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
oopsie aan wie moet ik dat dan vragen? Ik heb hier op FOK! wel eens laaiende ruzie gehad met een user, zo erg dat ik met de tranen iin mijn ogen achter de pc zat
we hadden het over medicijnen, niets erg dus, geen zorgenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar. Ik ben hier een keer helemaal de grond in getrapt door mensen in een topic, omdat één iemand mij niet aardig vond en de rest er maar achteraan liep. Toen zat ik er wel even goed doorheen (op z'n zachtst gezegd).
Maar waar ging het nou over? Staat het in het topic? Ik ben al terug aan het lezen maar ik heb nog niks gevonden.
Aha.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden het over medicijnen, niets erg dus, geen zorgen
Dat klinkt wel heftig en dat mede door een internetforumquote:Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha.
Ik denk dat het sinds die gebeurtenis op FOK! slechter met me is gegaan. En daarom zit ik nu ook aan de medicijnen, zodat ik mezelf niks aandoe.
Maar gelukkig kan ik zo lekker chocolate chip cookies eten.
Het is alleen jammer dat ik eigenlijk moet afvallen. Maarja... dat kan morgen ook nog.
Ja, ik vind het zo stom. Dat zoiets me dan raakt. En ze weten m'n zwakke punt, dus dan pakken ze me daar juist op.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heftig en dat mede door een internetforumhet is zo makkelijk om vanachter je pc een ander te pesten!!
Ik had toen niet eens problemen met die user, maar mijn dochter had dat wel en toen begon ze tegen mij...
En na morgen is er weer een dag om af te vallen, ik moet/wil stoppen met roken maar door stress ben ik niet alleen afgevallen maar ook weer begonnen met roken
Ik weet niet hoe die figuur heet die nu spreekt, maar zijn pak is te groot.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:15 schreef Treehut362 het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Nog wakker? Straks @mariannethieme on nighttime tv! Check Politiek 24 of NPO Politiek of hoe heet het.
gratis 2 kopjes koffiequote:
Ik was even verdwaald op die site, moeilijk kiezenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heftig en dat mede door een internetforumhet is zo makkelijk om vanachter je pc een ander te pesten!!
Ik had toen niet eens problemen met die user, maar mijn dochter had dat wel en toen begon ze tegen mij...
En na morgen is er weer een dag om af te vallen, ik moet/wil stoppen met roken maar door stress ben ik niet alleen afgevallen maar ook weer begonnen met roken
Van Fokquote:Op donderdag 18 september 2014 00:10 schreef AdoraBelle het volgende:
Mag ik vragen waar die stress door komt?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 september 2014 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was even verdwaald op die site, moeilijk kiezen![]()
Die pestkoppen zijn meestal zelf sneu![]()
Roken is kut, kom je moeilijk vanaf, ik weet er alles van
[..]
Van Fok![]()
Neh... zal wel niet, Truste Bella, morgen weer een dag, rustig aan jij...
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha.
Ik denk dat het sinds die gebeurtenis op FOK! slechter met me is gegaan. En daarom zit ik nu ook aan de medicijnen, zodat ik mezelf niks aandoe.
Maar gelukkig kan ik zo lekker chocolate chip cookies eten.
Het is alleen jammer dat ik eigenlijk moet afvallen. Maarja... dat kan morgen ook nog.
Fann, geef je maten even door...quote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
wat lief dat jij dat voor Fann gaat kopen
quote:
Fann heeft toch gewoon dé ideale maten!quote:Op donderdag 18 september 2014 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann, geef je maten even door...
Perfect idd... Ik zou er niet van af kunnen blijvenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:10 schreef just me het volgende:
[..]
Fann heeft toch gewoon dé ideale maten!
Whahaha... is dit nou een 40+ reactie?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Perfect idd... Ik zou er niet van af kunnen blijven
Ja wen er maar vast aanquote:Op donderdag 18 september 2014 15:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Whahaha... is dit nou een 40+ reactie?.
Van Sjoefie wel...quote:Op donderdag 18 september 2014 15:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Whahaha... is dit nou een 40+ reactie?.
Je wist nog niet dat menig man daarin blijft hangen de rest van zijn leven?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
haha, eerder puberaal... *plaag plaag*
Met de jaren vallen we er weer in terug bedoel je ....quote:Op donderdag 18 september 2014 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat menig man daarin blijft hangen de rest van zijn leven?
Dat wordt vast wel weer beter ...quote:Op donderdag 18 september 2014 17:29 schreef FANN het volgende:
maten heb ik niks over te klagen, maar de rest is kut
Daar ga ik gewoon vanuit Chufquote:Op donderdag 18 september 2014 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt vast wel weer beter ...
Dat wordt dan een grote oma onderbroek..quote:Op donderdag 18 september 2014 17:29 schreef FANN het volgende:
maten heb ik niks over te klagen, maar de rest is kut
Die zitten anders lekker hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt dan een grote oma onderbroek..
Er is niets mis met mijn onderbroekquote:Op donderdag 18 september 2014 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
FANN wordt geen oma...quote:Op donderdag 18 september 2014 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
maar ik ben wel 'n omaquote:
Niks mis mee iddquote:Op donderdag 18 september 2014 18:50 schreef just me het volgende:
ik wil liever niet met mijn gezicht op de foto![]()
[ afbeelding ]
Daar kunnen Fann, jij en ik tegelijk inquote:Op donderdag 18 september 2014 18:50 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel, maar ik was het even vergeten geloof ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat menig man daarin blijft hangen de rest van zijn leven?
quote:
Kijk, dat zijn pas 40+ opmerkingen...quote:Op donderdag 18 september 2014 18:18 schreef just me het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn onderbroek
Ik zie daar alleen maar 2 net binnenwandelenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Treehut362 het volgende:
alle criminelen het land uit
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Sexy hoor...quote:Op donderdag 18 september 2014 18:50 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
het was 50 minuten geschorstquote:Op donderdag 18 september 2014 20:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen maar 2 net binnenwandelen
niet alle koekjes opeten THquote:Op donderdag 18 september 2014 20:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het was 50 minuten geschorst
hoge stemmen en lage stemmen of ??quote:Op donderdag 18 september 2014 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
de vergadering is nu gesloten nadat er gestemd is.
de arm ophouden betekent vóór stemmenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
hoge stemmen en lage stemmen of ??
dat is wel super natuurlijk met dit weer!!quote:Op donderdag 18 september 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tsja, heb zelf ook niet zoveel te melden, het was mooi weer en heb wat door de bossen gereden.
Dat is kut.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:18 schreef just me het volgende:
En het stinkt hier op de bovenverdieping naar verf
sorry.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Nou, nou, nou, wat een taalgebruik weer...
das wel solidairquote:
Ik ga slapen voordat ik om ga vallen, morgenochtend staat de schilder weer om 07.30 uur voor de deur!quote:Op donderdag 18 september 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sowieso om niet teveel op te vallen.
met legging?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik krijg het vage gevoel dat ik in het ootje genomen wordt nu.
Ik heb het overleefd, 5 min en ik stond weer buitenquote:Op vrijdag 19 september 2014 07:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik val altijd flauw wanneer ze met naalden in me gaan prikken.
accupunctuur niks voor jou?quote:Op vrijdag 19 september 2014 07:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik val altijd flauw wanneer ze met naalden in me gaan prikken.
Ik ga helemaal los nu.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je was een dag te vroeg. Vandaag is het pas Praat als Piet Piraat dag.
quote:
Met accupunctuur kun je misschien van je angst voor naalden afgeholpen worden. kan toch ook helpen bij stoppen met roken en andere dingen waar je mee wilt stoppen dacht ik.quote:
Naalden moet ik niet en ben eerder bezig om weer nieuwe dingen te beginnen,quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Met accupunctuur kun je misschien van je angst voor naalden afgeholpen worden. kan toch ook helpen bij stoppen met roken en andere dingen waar je mee wilt stoppen dacht ik.
Ouwe kranten en zo ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:19 schreef Treehut362 het volgende:
Papieren rotzooi opgeruimd (vnl. 2010 en 2011).
Je digitale bankafschriften?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
5 jaar moet je die zooi bewaren.
belastingdienst enz. ziekenfondsquote:
heb het nog, maar goed opgeruimdquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
5 jaar moet je die zooi bewaren.
Free lance beetje werken moet je best een boel bewaren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je digitale bankafschriften?
Laat dat de bank mooi doen, maar jij hebt natuurlijk alles in een ouwe sok..
Des minder je werkt, des te meer papier werk....quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Free lance beetje werken moet je best een boel bewaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een paar bakkies groene thee al niet teweeg kunnen brengenquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit word me teveel, het is mooi weer en ik ga ff over de hei heen knallen.
ik ga op uitrusten!quote:
was een typo van iemand geboren in Limboquote:
Ingewikkeld allemaal...quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:07 schreef just me het volgende:
[..]
was een typo van iemand geboren in Limbo
Geen toeschouwer te zien.. Of zitten meestal achter de bal ...?quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het EK Honkbal in Brno, live te volgen via een webstream: www.draci.cz
Gekkenhuis in het stadion daar...
Achter het slagperk inderdaad, waar de camera ook staat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen toeschouwer te zien.. Of zitten meestal achter de bal ...?
Italie moeten we kunnen hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Achter het slagperk inderdaad, waar de camera ook staat.
Maar gemiddeld zitten er 250 man op de tribune, niet echt schokkend.
Nederland staat wel in de finale zondag, waarschijnlijk tegen opnieuw Italië...
heb ik ook 'n keer gedaan, 18 maanden lang niet gerooktquote:
Gewoon weer doen maar dan volhouden .. Die pleister en wat voor andere meuk is gewoon geldklopperij.. .. Dus per 1 oktober doe je mee en daarna hou je vol ...quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
heb ik ook 'n keer gedaan, 18 maanden lang niet gerookt
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon weer doen maar dan volhouden .. Die pleister en wat voor andere meuk is gewoon geldklopperij.. .. Dus per 1 oktober doe je mee en daarna hou je vol ...
.
OK gewoon weer proberen... Nee aan dat zwakke vlees begin ik niet ..quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:25 schreef just me het volgende:
[..]ik had me ook voorgenomen om het niet meer te doen, in wat voor situatie ik ook al komen, maar het vleesch was zwak
afwachtenquote:
Goed hoor Chuf, nog steeds niet gerookt, je houdt het goed vol!quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
OK gewoon weer proberen... Nee aan dat zwakke vlees begin ik niet ..
Het is geen kwestie meer van volhouden.. Ik ben er klaar mee .. Gore peukenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed hoor Chuf, nog steeds niet gerookt, je houdt het goed vol!
1 oktober is een mooie datum voor Fann en just me om te stoppen.
Dat is ook wel zo, de eerste maanden is het wel een kwestie van volhouden, daarna ben je er ook wel klaar mee, maar blijft het toch wel een kunst om niet aan de verleiding toe te geven.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is geen kwestie meer van volhouden.. Ik ben er klaar mee .. Gore peuken
Ja dat blijven we altijd houden dat gevoel... Niet doen..quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, de eerste maanden is het wel een kwestie van volhouden, daarna ben je er ook wel klaar mee, maar blijft het toch wel een kunst om niet aan de verleiding toe te geven.
Ik wil nooit meer roken, ben zo blij dat ik er af ben, maar zelfs na 6 jaar denk ik nog weleens als ik een borreltje op een feestje drink "Ik zou nu wel een sigaretje lusten".
Nee, na een paar trekjes van een jointje een paar weken geleden ben ik er wel weer klaar mee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat blijven we altijd houden dat gevoel... Niet doen..
Die komen extra hard aan... Zeker die turkse ...quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, na een paar trekjes van een jointje een paar weken geleden ben ik er wel weer klaar mee.
Om het niet te hard aan te laten komen had ik vantevoren wel een gewoon sigaretje gerookt, dat scheelt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komen extra hard aan... Zeker die turkse ...
Bewuste stoute schoenen aan gedaan in eigen land .... Of had Donald weer eens trek in een joint ..quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om het niet te hard aan te laten komen had ik vantevoren wel een gewoon sigaretje gerookt, dat scheelt.
En het was niet in Turkije, lijkt me niet zo slim om zoiets mee over de grens te nemen
Ja zoietsquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Bewuste stoute schoenen aan gedaan in eigen land .... Of had Donald weer eens trek in een joint ..
Mwoah, als je er maar geen afzender opzetquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
Andersom ook niet trouwens...
Ik heb ooit iets per post verstuurd .... 24 gram of zo .. Naar Spanje en dat is toen goed aangekomen, maar dat was 1984 of zo ... toen waren snuifhonten nog niet zo slim![]()
Ik zou het nu nooit meer doen ...
Nee en driedubbel in folies etc etc tussen fotos ... Kom je daar is het al lang op, maar lokaal hadden ze eigenlijk ook wel genoeg ....quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwoah, als je er maar geen afzender opzet
Als je het doet dan gelijk flink wat kilo"s.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
Maar nee drugs mee nemen naar het buitenland ... Not done
PP laat je verleden achter je OKquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je het doet dan gelijk flink wat kilo"s.
Neem aan dat dat niet jouw idee was ..quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
En een dubbele gastank maken en de stuff dan aan de buitenkant stoppen is niet zo slim.
Nee, zo ging een kameraad nat, die grenswachten vonden de gastank raar klinken toen ze erop rammeldequote:Op vrijdag 19 september 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat dat niet jouw idee was ..
Heb je wel eens gezeten in die periode?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, zo ging een kameraad nat, die grenswachten vonden de gastank raar klinken toen ze erop rammelde
2 dagen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezeten in die periode?
Dan sta je voor het blok ...quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gepakt met paar kilo bij inval en er viel weinig te ontkennen.
Je moet paarden gaan fokken ... PP Daar wordt je beter van ... Slimme rechter iddquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
De rechter mocht me wel en met heleboel beloven kwam ik er aardig goed vanaf.
Wiet is mijn medicijn, anders zou ik ADHD, Asperge en borderline tegelijk zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet paarden gaan fokken ... PP Daar wordt je beter van ... Slimme rechter idd
Je krijgt het alleen niet vergoedtquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wiet is mijn medicijn, anders zou ik ADHD, Asperge en borderline tegelijk zijn.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier met de beestjes morgen TH
quote:
Veel ADHDers nemen daarom vaak ook wiet om rustig te worden. En volgens mij zijn er nog genoeg mensen die niet weten dat ze het hebben of hoeven het niet te weten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wiet is mijn medicijn, anders zou ik ADHD, Asperge en borderline tegelijk zijn.
ADHD wordt een beetje te veel aangehaald voor van alles en nog wat .. Maar volgens mij krijgt 70% dat stempel op gedrukt ... Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel ADHDers nemen daarom vaak ook wiet om rustig te worden. En volgens mij zijn er nog genoeg mensen die niet weten dat ze het hebben of hoeven het niet te weten.
ja, en autistisch zijn we ook wel allemaal een beetje, en elke gek heeft zijn gebrek, en vroeger waren we gewoon een beetje druk, en die kinderen moeten ze gewoon goed opvoeden, en geef ze maar een week aan mij dan is het zo opgelost, en tegenwoordig ben je bijna abnormaal als je niets mankeert...quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
ADHD wordt een beetje te veel aangehaald voor van alles en nog wat .. Maar volgens mij krijgt 70% dat stempel op gedrukt ... Lekker makkelijk
Tegenwoordig moet iedereen een label, een goed pak op zijn sodemieter zal wel helpen, ......quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en autistisch zijn we ook wel allemaal een beetje, en elke gek heeft zijn gebrek, en vroeger waren we gewoon een beetje druk, en die kinderen moeten ze gewoon goed opvoeden, en geef ze maar een week aan mij dan is het zo opgelost, en tegenwoordig ben je bijna abnormaal als je niets mankeert...
moet ik nog even door gaan?
Ik was niet druk vroeger, maar wil best een weekje bij jouquote:Op vrijdag 19 september 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en autistisch zijn we ook wel allemaal een beetje, en elke gek heeft zijn gebrek, en vroeger waren we gewoon een beetje druk, en die kinderen moeten ze gewoon goed opvoeden, en geef ze maar een week aan mij dan is het zo opgelost, en tegenwoordig ben je bijna abnormaal als je niets mankeert...
moet ik nog even door gaan?
Nou, nou wat een botte uitspraak!quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet iedereen een label, een goed pak op zijn sodemieter zal wel helpen, ......
Tja. Je moet wat als je er verder geen raad mee weet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, nou wat een botte uitspraak!
ik denk dat ouders vaak genoeg met hun handen in het haar zitten omdat ze niet weten hoe ze met hun kind moeten omgaan en dat heeft dan niets met labeltjes/rugzakjes te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja. Je moet wat als je er verder geen raad mee weet.
zeg dat dan maar tegen sjoefquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ouders vaak genoeg met hun handen in het haar zitten omdat ze niet weten hoe ze met hun kind moeten omgaan en dat heeft dan niets met labeltjes/rugzakjes te maken.
Of ouders weten het wel, maar het is de buitenwereld die moet oordelenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ouders vaak genoeg met hun handen in het haar zitten omdat ze niet weten hoe ze met hun kind moeten omgaan en dat heeft dan niets met labeltjes/rugzakjes te maken.
ik werk op een school, ik oordeel niet zo snelquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ouders weten het wel, maar het is de buitenwereld die moet oordelen
Ik had het ook niet over jouquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik werk op een school, ik oordeel niet zo snel
en helpt dat ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:07 schreef sacha het volgende:
[..]
onwetendheid is een zegen, dat is mėjn favoriete dooddoener
Fok! liep te fuckenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:15 schreef sacha het volgende:
was er downtime vanavond of deed mijn foon gewoon raar?
Ik heb dat ervaren gedurende de lagere school tijd van mn dochter toen ik haar bijna elke dag bracht en ook haalde .. En dan zeiken op de achterbank en hoppa een auto total losssquote:
Danny was weer eens aan het kloten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:15 schreef sacha het volgende:
was er downtime vanavond of deed mijn foon gewoon raar?
zolang hij jou niet meptquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik maak me wel wat zorgen over mijn kleinzoon, die begint overal op te meppen.
En dat meppen neem je als Opaquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ie kan lopen mag hij met mij mee.
Gaat ze toch mee ..quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vraag me wel af of mijn dochter daar zo blij van wordt?
Dat gaan je kleinkinderen ook degelijk worden, geen zorgen dusquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die is zo heerlijk degelijk.
Ik denk dat het steeds een generatie overslaat.
Uhh, er klopt iets niet in je berekening.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:41 schreef just me het volgende:
[..]
Dat gaan je kleinkinderen ook degelijk worden, geen zorgen dus
geef hem een zweepquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik maak me wel wat zorgen over mijn kleinzoon, die begint overal op te meppen.
Ik stuur er eerst oma op af.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:47 schreef just me het volgende:
Opa zal toch wel helpen als het nodig is?
met zweepje?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stuur er eerst oma op af.
Oké bedankt, beeldscherm onder de roséquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jankende broekschijters is niet mijn ding.
Kun je beter nu doen dan over 6 jaar of zoquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel lachen om door een winkelstraat te lopen, al die vrouwen die dan reageren.
Mijn vrouw en ook oma doet 1 a 2 keer in de week oppassen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:48 schreef just me het volgende:
[..]
met zweepje?
ik ben best wel benieuwd hoe ik "later" als oma zal zijn!
ik ga één dag per week oppassen, vandaag is "haar" kamertje voorzien van een nieuw behangetje, laminaat en een verfje!quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ook oma doet 1 a 2 keer in de week oppassen.
Met een 9 maanden oud gozertje die graag lacht werkt het prima.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je beter nu doen dan over 6 jaar of zo
hoop dat dat met meisjes ook zo isquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een 9 maanden oud gozertje die graag lacht werkt het prima.
auch ?quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er is wel een klein probleem, die vrouwen hebben dan maar aandacht voor 1 ding.
Wel 1 met crossbanden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:06 schreef sacha het volgende:
Piet achter een kinderwagen?
ik kan er maar geen beeld bij krijgen...
dat je er met de kinderwagen vandoor gaat!quote:
Die houd ik goed in de gaten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:09 schreef just me het volgende:
[..]
dat je er met de kinderwagen vandoor gaat!
Das mooi! Ik ga mijn bed eens in de gaten houden, zal toch wel k*t zijn als die opeens verdwenen wasquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die houd ik goed in de gaten.
Een bed is niet zo mobiel dat staat er vast nog wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:12 schreef just me het volgende:
[..]
Das mooi! Ik ga mijn bed eens in de gaten houden, zal toch wel k*t zijn als die opeens verdwenen was
het is dat ik er op tijd insprong, anders...quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een bed is niet zo mobiel dat staat er vast nog wel.
mooi hangertje, mooi strikje, mooie kleur? iemand iets laten hangen?quote:
Ik denk dat Treehut dit plaatje als tip voor de dames heeft, die lipjes besparen namelijk ruimte in je kledingkast.quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:53 schreef just me het volgende:
mooi hangertje, mooi strikje, mooie kleur? iemand iets laten hangen?
Klinkt goed MMquote:Op zaterdag 20 september 2014 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Rust in de tent vandaag.
Heb net mw. MM gedropt op de Dam waar vandaan ze naar de andere Dam gaat lopen.
Ik ga mijn whiskyavond gistereavond verwerken en me zo op een opinie artikel storten dat ik moet schrijven voor een whisky blad. Ideeën zat, nu de boel nog aan elkaar zien te typen...
We vermaken ons wel vandaag...
Hier geen mist gezien gelukkigquote:Op zaterdag 20 september 2014 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat een mist, ik ben zeiknat van het hardlopen
Dat is best wel slim!quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Treehut dit plaatje als tip voor de dames heeft, die lipjes besparen namelijk ruimte in je kledingkast.
Daar was ik best een beetje vliefd opquote:
How cheap maar oK tis te begrijoen ...quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar was ik best een beetje vliefd op
mja, als het eenmaal hangt hoef je er niet meer aan te zitten, dus valt wel mee...quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wel blikkjes drinken .... EN zorgen dat jeje niet snijdt
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
How cheap maar oK tis te begrijoen ...
Die run is toch pas morgen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Rust in de tent vandaag.
Heb net mw. MM gedropt op de Dam waar vandaan ze naar de andere Dam gaat lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |