en je kunt maar beter make up loos gaan anders word je straks nog een pandaquote:Op woensdag 17 september 2014 16:08 schreef JufMariska het volgende:
Tussen de verse baby's door: omg, ik heb afgesproken om vanavond met een (niet zwangere en erg sportieve) vriendin te gaan zwemmen... Het lijkt me wel lekker, maar ik heb al eh... Heel Lang geen zwembad meer van binnen gezien vanwege diepgewortelde badpak-haat en make-up-loosheids-angstIk ben benieuwd.
Joh, iedereen kijkt toch alleen maar naar je mooie buik!quote:Op woensdag 17 september 2014 16:08 schreef JufMariska het volgende:
Tussen de verse baby's door: omg, ik heb afgesproken om vanavond met een (niet zwangere en erg sportieve) vriendin te gaan zwemmen... Het lijkt me wel lekker, maar ik heb al eh... Heel Lang geen zwembad meer van binnen gezien vanwege diepgewortelde badpak-haat en make-up-loosheids-angstIk ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
Vanmorgen om 9.43 is onze dochter geboren! Het was een snelle en prima bevalling en we maken het goed. Moeten alleen nog eventjes in het ziekenhuis blijven omdat ze in het vruchtwater had gepoept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze is er![]()
Geboren om 12:53, hetzelfde tijdstip en in dezelfde verloskamer als haar grote zus! Haar naam is S.uze. Ze is perfect.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Dank jequote:Op woensdag 17 september 2014 16:21 schreef Radyhyn het volgende:
Voor MevrouwCactus:
Baby Razz (gisteren) en baby Soesa (vandaag)
[..]
[..]
Ik merk dat mijn buik teveel drijft, zeker in combi met tietenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef Risu het volgende:
Ik ga volgende week ook weer zwemmen. Heb een nieuw bovenstukje gevonden dat past. Is maar een bescheiden maatje G![]()
Als ik daarmee niet blijf drijven weet ik het ook niet meer.
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn buik teveel drijft, zeker in combi met tieten
Als ik op mijn buik zwem kan ik ineens min hoofd nauwelijks boven water houden, ik "tuimel" naar voren LOL. Drijven op mijn rug ging echt perfect!
Oh wat gek, ineens zo minder ver. Maar wel hartje, dat is heel fijn. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef Nikooos het volgende:
Feli Soesa!
Wij hadden vandaag de eerste echo. Blijlkbaar hadden we niet helemaal lekker gerekend. Dachten inmiddels in de 8e week te zitten, maar volgens de echo is het pas 6 weken en 3 dagen. Maar het hartje werkt, dus dat scheelt! En doordat het nog onder de 2 cm zit, krijgen we nog geen uitrekendatum, maar stiekem wordt 10 mei verwacht.
De dame doet mee met een oefensessie voor echoscopisten, dus we krijgen met 8 weken nog een extra echo en dan met 10 weken opnieuw.
Toch best bizar dat je dan zo'n boontje met kloppend hartje ziet
Heeft denk ik te maken van het hormoonspul van m'n vriendin. Heeft dik een jaar hormonen geslikt en daardoor geen menstruaties. En na de eerste was het raak, dus daar konden we ook niet veel info uit halen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:59 schreef Risu het volgende:
[..]
Oh wat gek, ineens zo minder ver. Maar wel hartje, dat is heel fijn. Gefeliciteerd.
Heeft te maken met de gemeten grootte. Daar wordt de termijn aan gehangen. Kan best zijn dat het later toch weer wat opschuift.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken van het hormoonspul van m'n vriendin. Heeft dik een jaar hormonen geslikt en daardoor geen menstruaties. En na de eerste was het raak, dus daar konden we ook niet veel info uit halen.
voor mij, acne, en hyperpigmentatie (rode vlekjes) die daarvan overblijft.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:47 schreef AwayTL het volgende:
Soesa gefeliciteerd! Mooie naam en wat bijzonder dat de tijdstippen en kamer gelijk zijn!!
JM zwemmen, heerlijk!!
Wat vind je precies 'eng/vervelend' aan make-uploos dan? (Interessevraag, kan me er nl niets bij voorstellen. Ga zelf ook wel zonder make up naar kantoor) en wat crumpette zegt: daar let niemand op! Gewoon genieten!
Oh dan is het al minder gek ja. En kan nog opschuiven. Ik was bij eerste echo ineens 8+5 ipv 8+1 zoals gedacht. Maar werd later toch weer 2 dagen terug gezetquote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken van het hormoonspul van m'n vriendin. Heeft dik een jaar hormonen geslikt en daardoor geen menstruaties. En na de eerste was het raak, dus daar konden we ook niet veel info uit halen.
dit. bij de termijnecho zou ik 9w3d zijn, en inmiddels ben ik volgens de echo's ruim een week verder zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 17:02 schreef Cwen het volgende:
[..]
Heeft te maken met de gemeten grootte. Daar wordt de termijn aan gehangen. Kan best zijn dat het later toch weer wat opschuift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |