Ik zei niet dat ze niet op de 1e plek hoeft te komen, maar het kan nooit de mooiste man/vrouw ter wereld zijn qua uiterlijk alleen. Dat heeft toch niks met je relatie te maken dan en dat wil niet zeggen dat je iemand gewoon mooi kan vinden en daar heel blij mee kan zijn (om maar weer even verder te gaan in het optimisme).quote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou je eerste zin is anders niet echt optimistisch...
Als je als vriendin zijnde al niet op de eerste plek komt, gaat er toch iets niet goed in de relatie.
quote:Op woensdag 17 september 2014 10:22 schreef aeque het volgende:
Zo, maar eens even die schandalige OP aangepast.
En zolang je het maar bij kijken houdt naar andere damesquote:Op woensdag 17 september 2014 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze niet op de 1e plek hoeft te komen, maar het kan nooit de mooiste man/vrouw ter wereld zijn qua uiterlijk alleen. Dat heeft toch niks met je relatie te maken dan en dat wil niet zeggen dat je iemand gewoon mooi kan vinden en daar heel blij mee kan zijn (om maar weer even verder te gaan in het optimisme).
Ik zal het bij kijken houden naar andere dames hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 10:29 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
En zolang je het maar bij kijken houdt naar andere dames
Daar heb je gelijk in, maar mooi wordt in mijn woordenboek ook niet gekoppeld aan alleen het uiterlijk. Plus dat iedereen zijn eigen mening daarover heeft of zijn/haar partner dat wel is voor diegene.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze niet op de 1e plek hoeft te komen, maar het kan nooit de mooiste man/vrouw ter wereld zijn qua uiterlijk alleen. Dat heeft toch niks met je relatie te maken dan en dat wil niet zeggen dat je iemand gewoon mooi kan vinden en daar heel blij mee kan zijn (om maar weer even verder te gaan in het optimisme).
Niet haten.quote:
Ach, wie weet heb je ook wel eens zin in meerquote:Op woensdag 17 september 2014 10:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal het bij kijken houden naar andere dames hoor
Ok, wil je je wagen aan een uitslag voor vanavond?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:52 schreef Royco1 het volgende:
@yvie
Ik ga inderdaad uit van een verlies van Ajax.
En uiteraard ben ik wat plaatsen gestegen, over een aantal weken sta ik gewoon boven je.
Ja dat is waarquote:Op woensdag 17 september 2014 10:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, wie weet heb je ook wel eens zin in meer
Voor ons mannen is het in een relatie meestal niet zo slim om meer te doen
0-4quote:Op woensdag 17 september 2014 11:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, wil je je wagen aan een uitslag voor vanavond?
haha sure...
Jaquote:
Je weet dat ik 236 plaatsen boven je sta he?quote:
Alleen Ajax is belangrijk, de rest hoeft die niet te kijken.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, de HELE week
Edit: Ohnee, maandag was er niks, excuses
Zekerquote:
voetbal manager?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat ik 236 plaatsen boven je sta he?
Maar dan nog, ik heb zo'n vermoeden dat jij erg goed bent in rare weddenschappen verzinnen,
dus.. dan maar inhouden inderdaad.
Ajax tegen Zlatan is ook niet leuk om te kijken als ajacied ben ik bangquote:Op woensdag 17 september 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen Ajax is belangrijk, de rest hoeft die niet te kijken.
Wat verwacht jij dat het wordt vanavond dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax tegen Zlatan is ook niet leuk om te kijken als ajacied ben ik bang
Eitje dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat ik 236 plaatsen boven je sta he?
Maar dan nog, ik heb zo'n vermoeden dat jij erg goed bent in rare weddenschappen verzinnen,
dus.. dan maar inhouden inderdaad.
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen Ajax is belangrijk, de rest hoeft die niet te kijken.
Neequote:Op woensdag 17 september 2014 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!
Gaan we in mei weer samen naar het kampioensfeestje?
Ach, iedereen gaat uit van vet verlies dus kan alleen maar positiever.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax tegen Zlatan is ook niet leuk om te kijken als ajacied ben ik bang
ok, iets binnen fok! of zo.quote:
Oh in dat geval ga ik er even over nadenkenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eitje dus.
En jij mag de inzet bepalen hoor, zoveel vertrouwen heb ik.
Geen probleem sensei.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:02 schreef artelligence het volgende:
@aeque: bedankt!
Ik ben inderdaad een lompe hork.
Ik verwacht dat Zlatan veelvuldig onze Jasper zal pestenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dat het wordt vanavond dan?
Ja, http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015quote:Op woensdag 17 september 2014 11:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, iedereen gaat uit van vet verlies dus kan alleen maar positiever.
[..]
ok, iets binnen fok! of zo.
Nou ja zegquote:
Wist niet eens dat het bestondquote:Op woensdag 17 september 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015
Heeft hij wat te doenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Zlatan veelvuldig onze Jasper zal pesten
Je kan je nog aanmelden, kunnen we het vergelijken per rondequote:Op woensdag 17 september 2014 11:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het bestond
[..]
Heeft hij wat te doen
Zal vanavond eens doen, kan ik ook rustig lezen hoe/wat het hier geregeld is.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan je nog aanmelden, kunnen we het vergelijken per ronde
That's te spirit Roy.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:52 schreef Royco1 het volgende:
@yvie
Ik ga inderdaad uit van een verlies van Ajax.
En uiteraard ben ik wat plaatsen gestegen, over een aantal weken sta ik gewoon boven je.
Ik kom gewoon zojuist tot de conclusie dat ik schijnbaar graag nep geld uitgeef.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal vanavond eens doen, kan ik ook rustig lezen hoe/wat het hier geregeld is.
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:21 schreef aeque het volgende:
[..]
That's te spirit Roy.
Ik heb het gelukkig al voor elkaar in de F1 manager
Ook echt in CULquote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef Fascination het volgende:
CUL / Man serveerde hondje ex-vriendin als diner.
Ach, zit al op een online voetbal manager en virtueel geld verdienen en uitgeven is heerlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 11:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kom gewoon zojuist tot de conclusie dat ik schijnbaar graag nep geld uitgeef.
Voetballers kopen in de Fok!voetbalmanager, altijd al een voetballer willen hebben
En daarna monopoly spelen om de Coolcingel te kunnen kopen.
Ja, lach maar...quote:
Jij anders ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, jij hebt een dalende trend ingezet, ik voorzie nog hoop
Ik ga alleen nog maar stijgen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, jij hebt een dalende trend ingezet, ik voorzie nog hoop
Ik zeg ook niet dat je niet gaat stijgen, dat zal vast wel goed komen,quote:Op woensdag 17 september 2014 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog maar stijgen.
Premier league of darts pakte ik ook pas in de laatste 3 rondes de leiding.
Dat is een logisch gevolg he, jij kunt niet hoger dan nummer 1 worden en die plaats ga ik claimen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je niet gaat stijgen, dat zal vast wel goed komen,
maar niet voorbij mij.
Tuurlijk schat!quote:Op woensdag 17 september 2014 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een logisch gevolg he, jij kunt niet hoger dan nummer 1 worden en die plaats ga ik claimen.
En dan ga je mee naar de ArenAquote:Op woensdag 17 september 2014 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie het dit jaar weer worden dan word ik gek.
Genoeg gekken al daar.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan ga je mee naar de ArenA
Dus past Royke er prima tussenquote:
Jij wordt blij van leedvermaak?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus past Royke er prima tussen
Klopt, ben er geregeld te vindenquote:
Ik kan leedvermaak wel waarderen jaquote:Op woensdag 17 september 2014 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wordt blij van leedvermaak?
Zo lang ik voor je blijf is het helemaal prima...quote:Op woensdag 17 september 2014 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog oplevende pieken ertussen, gaat helemaal goed komen
Als het over Immers gaat mag je daar inderdaad blij om zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
btw Immers is licht geblesseerd, ik weet dat het heel gemeen is om dat blij te zijn, maar ik ben blij
Ik deel je vreugdequote:Op woensdag 17 september 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
btw Immers is licht geblesseerd, ik weet dat het heel gemeen is om dat blij te zijn, maar ik ben blij
Neequote:Op woensdag 17 september 2014 12:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo lang ik voor je blijf is het helemaal prima...
[..]
Als het over Immers gaat mag je daar inderdaad blij om zijn.
Netjes!quote:Op woensdag 17 september 2014 12:16 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ik heb het eerste deel van mijn audit overleefd
KATERTJE?!?!quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef yats het volgende:
Ik ga zo naar huis denk ik. Ik voel me totaal niet lekker en het dossier dat ik moest doen voor vandaag heb ik al afgerond.
Ik ben dan ook gewoon goed in mijn werkquote:
Checkquote:
quote:
Lach niet krengquote:
Nee, dat valt nog best mee. Die heb ik (buiten dat rode rondlopende monstertje hier in huis) eigenlijk nooit,quote:
Arme huppelquote:
Halve dag presenterenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:16 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ik heb het eerste deel van mijn audit overleefd
Wat is iedereen toch braaf door geen vunzige reacties hierop te geven.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga mijn taak t.a.v. de TT maar eens doen.
De auto wassen in een wit shirtje
Nee, mijn wraakpresentatie van ruim anderhalve dag hou ik denk pas ergens eind volgende weekquote:
Alleen maar gentlemen hier, jeweets.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is iedereen toch braaf door geen vunzige reacties hierop te geven.
Ik ben trots op jullie.
Dat zou te makkelijk geweest zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben trots op jullie.
Ik zou doodgaan als ik dat moet aanhorenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, mijn wraakpresentatie van ruim anderhalve dag hou ik denk pas ergens eind volgende week
Ik zit nog steeds midden in die challenge, ik heb geen vunzige gedachtenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben trots op jullie.
Mijn auto staat op de carpoolplaats in beneden-leeuwenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga mijn taak t.a.v. de TT maar eens doen.
De auto wassen in een wit shirtje
Gisteren een fapje gepleegd, dus nu geen vuige gedachten meer voor een week.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben trots op jullie.
Dat is dan ook het resultaat waarop ik hoop. Zal ze leren.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou doodgaan als ik dat moet aanhoren.
Wat voor auto heb je?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn auto staat op de carpoolplaats in beneden-leeuwen
Wie dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen maar gentlemen hier, jeweets.
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, sorry, niet te moeite.
Maar bedankt voor het aanbod.
Niet de moeite!quote:Op woensdag 17 september 2014 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, sorry, niet te moeite.
Maar bedankt voor het aanbod.
quote:
Van jou verwacht ik het ook niet zo snel nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen maar gentlemen hier, jeweets.
Des te langer het nu al duurt, des te vunziger mijn gedachten...quote:Op woensdag 17 september 2014 12:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds midden in die challenge, ik heb geen vunzige gedachten
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn auto staat op de carpoolplaats in beneden-leeuwen
Ik was sarcastisch. Dit is echt niets voor mijquote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef aeque het volgende:
Des te langer het nu al duurt, des te vunziger mijn gedachten...
En dat was geen vunzig voorstel natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het ook niet zo snel nee.
[..]
[..]
Dank u.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het ook niet zo snel nee.
Ja, maar jij bent aequequote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeg je nu.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat was geen vunzig voorstel natuurlijk.
True...quote:
Ik heb er op dit moment toch niks aan als ze in een wit shirt mijn auto gaat wassen behalve dat de auto weer schoon is?quote:
Dudette... Lekker geslapen dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh ik ben ook een keertje wakker.
Gelukkig vandaag vrij om voor tentamen te leren en vanavond nog wat leuks te doen.
Dat zeker.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dudette... Lekker geslapen dus.
Goedemorgen. Kun je mij het geheim van een goede nachtrust leren?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh ik ben ook een keertje wakker.
Gelukkig vandaag vrij om voor tentamen te leren en vanavond nog wat leuks te doen.
Werk ze Faxquote:
Een nachtje doorhalen met xtc. Slaap je de dag daarna als een roos.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Goedemorgen. Kun je mij het geheim van een goede nachtrust leren?
Jammer, ik zou het graag van je leren.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een nachtje doorhalen met xtc. Slaap je de dag daarna als een roos.
Nee maar ik kan het altijd wel. Zou het geheim met je delen als ik wist wat het was.
Minder zuipen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het niet over gisterenquote:
Valt mee, gisteren en vorige week donderdag. Daarvoor een paar weken niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar toch zuip je de laatste tijd wel veel heb ik het idee?
als je na een minuut of 20 nog niet slaapt, uit bed gaan. anders kun je onbewust je bed gaan associëren met niet slapen. conditioneringen enzo.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
En wat moet je dan doen?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef perro. het volgende:
[..]
als je na een minuut of 20 nog niet slaapt, uit bed gaan. anders kun je onbewust je bed gaan associëren met niet slapen. conditioneringen enzo.
Dat red ik niet eens.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om 10 uur een goede fapsessie doen, zodat je om 11 uur moe genoeg bent om te gaan slapen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om 10 uur een goede fapsessie doen, zodat je om 11 uur moe genoeg bent om te gaan slapen.
Wat is dit nu voor antwoord.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef perro. het volgende:
[..]
geen sigaret roken wanneer je rookt iig.
Ik rook nietquote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef perro. het volgende:
[..]
geen sigaret roken wanneer je rookt iig.
Werkt dat?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over het algemeen, als je er lang over doet (dus iedere keer klaarkomen uitstellen) wordt je slaperig na klaarkomen.quote:
Jaja, jij hebt je vriendin.quote:
Anders had ik het niet gezegd.quote:
Oh, randjesfietsen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen, als je er lang over doet (dus iedere keer klaarkomen uitstellen) wordt je slaperig na klaarkomen.
echt niet elke avond hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen, als je er lang over doet (dus iedere keer klaarkomen uitstellen) wordt je slaperig na klaarkomen.
[..]
Jaja, jij hebt je vriendin.
[..]
Anders had ik het niet gezegd.
Maar ga je dan niet het probleem krijgen dat je ook bij seks met een vrouw er (te) lang over doet?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
1-0 voor kaneel, en goed voor VA natuurlijkquote:
Point takenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders had ik het niet gezegd.
Niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
echt niet elke avond hoor
Welquote:Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet?
Hou je niet meer van d'r?
Tsskquote:Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
echt niet elke avond hoor
Waarom zou je daar problemen mee krijgen?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Maar ga je dan niet het probleem krijgen dat je ook bij seks met een vrouw er (te) lang over doet?
quote:
Dat is mijn vraag, is dat mogelijk? En ja, het is geen aanraderquote:Op woensdag 17 september 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou je daar problemen mee krijgen?
Mensen die niet doorhebben dat dit sarcasme is.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nee, de knapste personen die ook de meeste berichtjes kregen, hebben gewoon ook de beste uitstraling.![]()
![]()
Het feit dat veel beroemde mannen een model daten, komt ook omdat modellen de beste uitstraling en beste persoonlijkheid hebben.
Dan ben ik het grootste niet-mietje van de foksquote:
Geen idee, heb nooit seksquote:Op woensdag 17 september 2014 13:49 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat is mijn vraag, is dat mogelijk? En ja, het is geen aanrader
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat dit sarcasme is.
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij snapt het.quote:
Right...quote:
Gek genoeg geloof ik je nietquote:Op woensdag 17 september 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heb al 1,5 jaar geen vrouw meer naakt gezien.
Licht aan doen volgende keerquote:Op woensdag 17 september 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet in het echt bedoel je. Maar dat terzijde, dat is nog steeds geen nooit.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je eens met yats naar bed. Die schijnt goed te zijn heb ik hier gelezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:53 schreef Fascination het volgende:
Sws dat er te overdreven over seks wordt gedaan. Of ik heb oerslechte sekspartners gehad, kan ook.
Dat kan. Maar dat maakt het niet minder waar.quote:
quote:
Nee, heb ooit wel eens seks gehad ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet in het echt bedoel je. Maar dat terzijde, dat is nog steeds geen nooit.
quote:
Dat vind ik gemeen voor de mensen die een lijntje hebben met jou in het overzicht.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb ooit wel eens seks gehad ja.
Hevig traumatiserend.
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien moet je eens met yats naar bed. Die schijnt goed te zijn heb ik hier gelezen.
Ok, ik kan het me alleen haast niet voorstellenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat kan. Maar dat maakt het niet minder waar.
van het niveau van de vraag die je stelde.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor antwoord.
Gelukkig weet Feer beter dan dat.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat vind ik gemeen voor de mensen die een lijntje hebben met jou in het overzicht.
De laatste 2 vrouwen die ik naakt zag staan in het schema en zijn jaren geleden.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ok, ik kan het me alleen haast niet voorstellen
Nou ok dan.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig weet Feer beter dan dat.
Ok, dat had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
De laatste 2 vrouwen die ik naakt zag staan in het schema en zijn jaren geleden.
Daarvoor ruim een jaar niks, dan een relatie van 5 jaar en daarvoor ook een grote droogte.
Hoe komt dat?quote:
Nee meer die andere, Don Jon.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Ik heb nou niet de indruk dat ik over kom als een of andere Don Juan.
Geen idee, ik heb toch een bepaald beeld van je waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Ik heb nou niet de indruk dat ik over kom als een of andere Don Juan.
Niet echt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:03 schreef perro. het volgende:
[..]
van het niveau van de vraag die je stelde.
Als ik dit zou doen zou ik nooit meer in slaap komen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef perro. het volgende:
[..]
als je na een minuut of 20 nog niet slaapt, uit bed gaan. anders kun je onbewust je bed gaan associëren met niet slapen. conditioneringen enzo.
Ik ook niet, vrees ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik dit zou doen zou ik nooit meer in slaap komen.
Laten we het erop houden dat hij regelmatig fapt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb die film niet gezien.
Eens per week is ook regelmatig, jaquote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat hij regelmatig fapt.
Eens per uur ookquote:Op woensdag 17 september 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens per week is ook regelmatig, ja
Zeer regelmatig dan.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens per week is ook regelmatig, ja
De NS is ook zeer regelmatig. Zeer regelmatig te laat dan...quote:
En altijd als je er gebruik van wilt maken.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:38 schreef yats het volgende:
[..]
De NS is ook zeer regelmatig. Zeer regelmatig te laat dan...
Dat doen ze expres. Ze kietelen ons.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En altijd als je er gebruik van wilt maken.
Daar kan ik al helemaal niet tegenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doen ze expres. Ze kietelen ons.
[ afbeelding ]
Als er 1 ding is waar ik sacho van wordquote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doen ze expres. Ze kietelen ons.
[ afbeelding ]
Chagrijnig worden, daar heb ik momenteel niet zoveel voor nodig. Sterker nog, ik ben het al de hele middag.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Kietelen, daar kan ik echt chagrijnig van worden. Hangt wel af van timing denk ik.
Kietel kietelquote:Op woensdag 17 september 2014 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Kietelen, daar kan ik echt chagrijnig van worden. Hangt wel af van timing denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Mijn voeten zijn extreem gevoelig. En ik kan er niet tegen als iemand daar aan zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn extreem gevoelig. En ik kan er niet tegen als iemand daar aan zit.
Mijn ex deed het een keer, één keer.Dat heb ik alleen aan de onderkant. Zo heb ik mijn ex ook een keer voor haar harses geschopt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Niks mis met de auto om van a naar b te gaan, maar niet mooi/speciaal genoeg om helemaal naar jou toe te komen om die auto te wassen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet de moeite!
Super goede auto, 1 op 15, 0-100 in 11 seconden, amper onkosten.
Hater.
Jij kent gewoon mijn autowasskills nog niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment toch niks aan als ze in een wit shirt mijn auto gaat wassen behalve dat de auto weer schoon is?
Dat is eng enzo.quote:
Voor vrouwen die mij gaan zien zekerquote:
Zien ze zo mijn buikvetjes slingeren.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Voor vrouwen die mij gaan zien zeker
Niet speciaal genoeg!! Het is een Honda.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks mis met de auto om van a naar b te gaan, maar niet mooi/speciaal genoeg om helemaal naar jou toe te komen om die auto te wassen.
[..]
Jij kent gewoon mijn autowasskills nog niet.
[..]
Dat is eng enzo.
Nou, dan heb je wel een schonere auto dan daarvoorquote:Op woensdag 17 september 2014 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet speciaal genoeg!! Het is een Honda.
En ik ken je wasskills niet nee, maar dan heb ik er toch nog niks aan als jij in een wit shirt mijn auto in leeuwen aan het wassen bent terwijl ik in Amsterdam ben?
Vraag maar aan Feraquote:Op woensdag 17 september 2014 15:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou nou, zo erg zal het toch allemaal niet zijn.
Ach, je hebt mij al gezien dus weet hoe erg het (waarschijnlijk) is.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou nou, zo erg zal het toch allemaal niet zijn.
Ze date wel vaker chubbies, dus misschien vindt ze dat wel leukquote:Op woensdag 17 september 2014 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die heeft vast niks dan goeds te zeggen.
Ja dat wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, dan heb je wel een schonere auto dan daarvoor
Jij bent toch helemaal niet chubby man.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze date wel vaker chubbies, dus misschien vindt ze dat wel leuk
Lekker zacht waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voordat er weer geruchten komen, ik heb je met kleren aangezien en dat is niet erg,quote:Op woensdag 17 september 2014 15:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, je hebt mij al gezien dus weet hoe erg het (waarschijnlijk) is.
Zo chubby ben je nietquote:Op woensdag 17 september 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal niet chubby man.
Jullie hebben me niet shirtloos gezien.quote:
Helaas Fas. We krijgen haar wel een keer dronken genoeg om het te proberen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]! IK MAAK KANS!!1
![]()
Oh wacht...
Daarom waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 15:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Voordat er weer geruchten komen, ik heb je met kleren aangezien en dat is niet erg,
dus dan zal het zonder ook wel meevallen
Kom op de volgende meet gewoon shirtloos, dan hebben we dat probleem ook weer verholpenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben me niet shirtloos gezien.
[..]
Helaas Fas. We krijgen haar wel een keer dronken genoeg om het te proberen.
Klopt, maar ik durf te wedden dat ik meer chubby ben dan jou.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie hebben me niet shirtloos gezien.
Meer van jou om van te houden toch.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:01 schreef Myraela het volgende:
Ik hoor niet bij de chubby's, ik ben gewoon een fattie.
Nee, ik schaam me voor mijn vetjes.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kom op de volgende meet gewoon shirtloos, dan hebben we dat probleem ook weer verholpen
Die weddenschap ga ik niet aan.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt, maar ik durf te wedden dat ik meer chubby ben dan jou.
Sol, waar is je zelfvertrouwen heenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom waarschijnlijk
Nou, meevallen
Met z'n dates mee?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sol, waar is je zelfvertrouwen heen
"Elke date heeft een stukje van het zelfvertrouwen meegenomen, en het is nooit meer teruggezien."quote:
Dieet is overrated.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:06 schreef Capstan het volgende:
Ik moest even kijken of dit toch echt niet het Dieettopic was, maar volgens mij zit ik goed.
Ik val er eigenlijk tussenin, is daar een benaming voor?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:01 schreef Myraela het volgende:
Ik hoor niet bij de chubby's, ik ben gewoon een fattie.
Jammer, het zou vast goed voor jouw zelfvertrouwen zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die weddenschap ga ik niet aan.
Wanneer is iets low-cal voor jou?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Myr, wat is jouw lekkerste recept/gerecht dat je hebt gemaakt, want onder low-calorie valt?
Chubby Beta.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik val er eigenlijk tussenin, is daar een benaming voor?
Jij hebt een goddelijk lijf?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik heb er geen nodig gehad
Ik ook niet. Ik heb wat overgewicht maar dar zit niet op 1 plek. Lekker makkelijkquote:Op woensdag 17 september 2014 16:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik heb er geen nodig gehad
Had ik al niet hoor. Probeer alleen de schijn zo te houden.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sol, waar is je zelfvertrouwen heen
Daardoor is het wel minder gewordenquote:
Nee, je moet kiezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik val er eigenlijk tussenin, is daar een benaming voor?
Ik heb geen zelfvertrouwen nodig.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer, het zou vast goed voor jouw zelfvertrouwen zijn.
Mag ik dat van jou dan tijdelijk lenen?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen zelfvertrouwen nodig.
Dat ik 40 kilo ben afgevallen wil nu niet meteen zeggen dat ik nu een goddelijk lijf heb, daar is het toch iets te weinig strak voor, maar ik zit wél nog iets onder mijn streefgewicht en daar ben ik prima tevreden mee.quote:
Oeh dat ziet er zowaar best lekker uitquote:Op woensdag 17 september 2014 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer is iets low-cal voor jou?
Dit is heel erg lekker en gezond: http://www.seasonwithlove.nl/bulgur-met-knoflook-yoghurt/
Indrukwekkend!quote:Op woensdag 17 september 2014 16:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ik 40 kilo ben afgevallen wil nu niet meteen zeggen dat ik nu een goddelijk lijf heb, daar is het toch iets te weinig strak voor, maar ik zit wél nog iets onder mijn streefgewicht en daar ben ik prima tevreden mee.
Had ik toch gelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Daardoor is het wel minder geworden
Ziet er welquote:Op woensdag 17 september 2014 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer is iets low-cal voor jou?
Dit is heel erg lekker en gezond: http://www.seasonwithlove.nl/bulgur-met-knoflook-yoghurt/
Ach, algemeen bekend bij mij toch.quote:
Dus dan ben ik nog erger...quote:Op woensdag 17 september 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt, maar ik durf te wedden dat ik meer chubby ben dan jou.
Dan maar fattie, kan het altijd meevallen.quote:
Eén van de weinige dingen waarvoor ik dus wel aan borstklopperij doe. Sonja kan er nog een puntje aan zuigen.quote:
De 40 kilo is mij ook gelukt. Nu nog dat streefgewicht.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ik 40 kilo ben afgevallen wil nu niet meteen zeggen dat ik nu een goddelijk lijf heb, daar is het toch iets te weinig strak voor, maar ik zit wél nog iets onder mijn streefgewicht en daar ben ik prima tevreden mee.
Volgende meet ga jij gewoon op een random meisje afstappen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:09 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik dat van jou dan tijdelijk lenen?
Chubby's united.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Een beetje chubby is lekker, moet je maar denken. Lekker zacht.
Ik ben liever hard.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Een beetje chubby is lekker, moet je maar denken. Lekker zacht.
Ik weet nog dat jij me een hele tijd geleden vertelde over 25 kilo of wat die je kwijt was. Ik was jaloers en wilde dat ook bereiken.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan kom ik onder het streef uitquote:
Bij jou valt het niet op, die tas leid afquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef yats het volgende:
[..]
Bij jou valt het niet op, die tas leid af
Een hard lichaam met een slappe pener lijkt me ook niets.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben liever hard.
Lichaam dan, niet mijn pener.
omg, ik spuug bijna m'n water uit.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef yats het volgende:
[..]
Right...Lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 17 september 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende meet ga jij gewoon op een random meisje afstappen.
Stress, ander voedingspatroon en iets meer bewegen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe raak je in hemelsnaam 40 kilo kwijt?
Je lichaam moet sowieso wennen als je zoveel kwijt bent.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gaan we nu een clubje oprichten ja?quote:
Simpel, je verstuurd het per post naar een niet bestaand adres en zet er je eigen adres niet op.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik deed het met minderen, matigen en wat maaltijdcomponenten veranderen. Maar geen idee of dat voor iedereen werkt, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Zeer knap! Hoe heb jij het klaargespeeld? En daar laat je het toch zeker bij?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij me een hele tijd geleden vertelde over 25 kilo of wat die je kwijt was. Ik was jaloers en wilde dat ook bereiken.Nu zit ik op 28.
Bedankt. Maar vergeet de trui niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef yats het volgende:
[..]
Genoeg potentiële leden in dit topic.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaan we nu een clubje oprichten ja?
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omg, ik spuug bijna m'n water uit.
Ik rol wel vooropquote:Op woensdag 17 september 2014 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg potentiële leden in dit topic.
Als ik nu nog eens 40 kilo kwijt raak dan zit ik ook onder m'n streef. Maar dat zou ik ook geen ramp vinden.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan kom ik onder het streef uit
Dan wel six pack
Waar merk jij dat aan?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Je lichaam moet sowieso wennen als je zoveel kwijt bent.
Zelf nu iets van 25 kwijt maar mijn lichaam is er nog niet blij mee.
Maar ik hoef dan ook geen seks, dus een harde pener zit alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Een hard lichaam met een slappe pener lijkt me ook niets.
Gewoon doen.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
omg, ik spuug bijna m'n water uit.
Geen zacht buikje om haar hoofd op te laten rusten?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben liever hard.
Lichaam dan, niet mijn pener.
Soms heb ik een hekel aan gelijk hebben. Maar je hebt voldoende zelfvertrouwen manquote:Op woensdag 17 september 2014 16:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Ziet er weluit
[..]
Ach, algemeen bekend bij mij toch.
Nou liever niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eén van de weinige dingen waarvoor ik dus wel aan borstklopperij doe. Sonja kan er nog een puntje aan zuigen.
Minder strak, sneller vol, soms ook totaal geen honger of trek.quote:
Er is geen "haar".quote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen zacht buikje om haar hoofd op te laten rusten?
Sorry, maar het was gewoon een zeer onverwachte opmerking.quote:
Ik wilde van alles typen als antwoord maar concludeerde dat ik gewoon enorm oversekst ben.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik hoef dan ook geen seks, dus een harde pener zit alleen maar in de weg.
Heb ik ook wel, totdat het over vrouwen en mijn gewicht gaatquote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
Soms heb ik een hekel aan gelijk hebben. Maar je hebt voldoende zelfvertrouwen man
*boks*
Kan toch komenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is geen "haar".
En dan zou ze haar hoofdje op mijn ruige borst mogen leggen
Wat is deze? Tijd terug had je nog een laag libido.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde van alles typen als antwoord maar concludeerde dat ik gewoon enorm oversekst ben.
Als ik zo eens in dat andere topic lees, zijn er mensen die er veel meer last mee hebbenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik ook wel, totdat het over vrouwen en gewicht gaat
Ik dacht niet in Faxistische termenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms heb ik een hekel aan gelijk hebben. Maar je hebt voldoende zelfvertrouwen man
*boks*
[..]
Nou liever niet.
Nou ja, strak is het ook niet echt, maar verder merk ik enkel inderdaad dat ik sneller verzadigd ben. Wat ik dan weer totaal niet erg vind.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Minder strak, sneller vol, soms ook totaal geen honger of trek.
Weet niet of jij iets van last hebt, sommigen totaal niet.
Dat is maanden geleden.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is deze? Tijd terug had je nog een laag libido.
Kaneel denkt dat ik nooit goede seks heb gehad, omdat ik seks meestal niet heel boeiend vind.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde van alles typen als antwoord maar concludeerde dat ik gewoon enorm oversekst ben.
Dit kan ik bevestigenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit.quote:
Op welke manier?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Je lichaam moet sowieso wennen als je zoveel kwijt bent.
Zelf nu iets van 25 kwijt maar mijn lichaam is er nog niet blij mee.
Heb er geen last van, weet het gewoon zelf.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik zo eens in dat andere topic lees, zijn er mensen die er veel meer last mee hebben
Vind het ook niet erg, wel als nadeel dat ik bijna nooit aan mijn ADH kom.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht niet in Faxistische termen
[..]
Nou ja, strak is het ook niet echt, maar verder merk ik enkel inderdaad dat ik sneller verzadigd ben. Wat ik dan weer totaal niet erg vind.
Dm's openbaren, tr gemaakt.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaneel denkt dat ik nooit goede seks heb gehad, omdat ik seks meestal niet heel boeiend vind.
Dan heeft hij zelf ook nooit goede seks gehad dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kaneel denkt dat ik nooit goede seks heb gehad, omdat ik seks meestal niet heel boeiend vind.
Minder strak, sneller vol, soms ook totaal geen honger of trek.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op welke manier?
Je lichaam en vetverdeling trekken nog wel bij. Had ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Lees je dit, Kaneel.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heeft hij zelf ook nooit goede seks gehad dus.
Daar heb ik dan weer niet op gelet. Maar ik heb dan ook een zeer beperkte concentratiespanne als ik met mijn hoofd elders ben.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Bedankt. Maar vergeet de trui niet.
Vooruit dan maar, ik gun jullie jullie lol welquote:Op woensdag 17 september 2014 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon doen.
Wat is het ergste dan kan gebeuren?
Altijd fijn als een vrouw dat doetquote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen zacht buikje om haar hoofd op te laten rusten?
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, maar het was gewoon een zeer onverwachte opmerking.
Je bent super schattig, was niks persoonlijks
Dat is toch niet erg?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, strak wordt overgewaardeerd. Zeg ik nu.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Minder strak, sneller vol, soms ook totaal geen honger of trek.
Ik moet gewoon doorzetten met sporten, totdat ik weer te ver ga en in het ziekenhuis lig
Waarom werk ik mezelf altijd in een hoek waarop ik geen juiste antwoorden meer kan geven, gvd.quote:
Ik ook niet!quote:Op woensdag 17 september 2014 16:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht niet in Faxistische termen
Dat is wel zo, maar had het toch wat sneller verwacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, strak wordt overgewaardeerd. Zeg ik nu.
Nee mag nog wel wat af. Eerst gezonder eten (geen frisdrank, alles volkoren, meer thee en water, geen snoep) en daarna kcal tellen om inzicht te krijgen in normale porties. Minder fabrieksproducten en meer 'echt voedsel' wat je in de natuur kunt vinden. Hoe minder bewerkt, hoe beter. Ook wat meer bewegen, maar de invloed daarvan was minimaal. Anders was het wellicht sneller gegaan maar had ik misschien echt los vel gehad dus vind het wel prima zo.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik deed het met minderen, matigen en wat maaltijdcomponenten veranderen. Maar geen idee of dat voor iedereen werkt, natuurlijk.
[..]
Zeer knap! Hoe heb jij het klaargespeeld? En daar laat je het toch zeker bij?
Ja dat zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, maar het was gewoon een zeer onverwachte opmerking.
Je bent super schattig, was niks persoonlijks
Niet erg, maar voor anderen misschien vervelend. En voor mezelf soms ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:21 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet op gelet. Maar ik heb dan ook een zeer beperkte concentratiespanne als ik met mijn hoofd elders ben.
[..]
Vooruit dan maar, ik gun jullie jullie lol wel
[..]
Altijd fijn als een vrouw dat doet
[..]
[..]
Dat is toch niet erg?
Je mag best 'ja' zeggen hoor. Komt niet echt als een verrassing.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom werk ik mezelf altijd in een hoek waarop ik geen juiste antwoorden meer kan geven, gvd.
I know the feelingquote:Op woensdag 17 september 2014 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet erg, maar voor anderen misschien vervelend. En voor mezelf soms ook.
Mijn dagelijkse glaasje fris en begeleidend knabbeltje heb ik toch maar niet opgeven, en ook zo was het te prima te doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee mag nog wel wat af. Eerst gezonder eten (geen frisdrank, alles volkoren, meer thee en water, geen snoep) en daarna kcal tellen om inzicht te krijgen in normale porties. Minder fabrieksproducten en meer 'echt voedsel' wat je in de natuur kunt vinden. Hoe minder bewerkt, hoe beter. Ook wat meer bewegen, maar de invloed daarvan was minimaal. Anders was het wellicht sneller gegaan maar had ik misschien echt los vel gehad dus vind het wel prima zo.
Ja joh ik moet werken hequote:Op woensdag 17 september 2014 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is maanden geleden.Maar ik ben toen gestopt met hormonen en nu nergens last meer van.
Je houdt het allemaal niet meer bij.
Is ook niet erg.quote:
Het waren niet mijn beste performances nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag best 'ja' zeggen hoor. Komt niet echt als een verrassing.
Ja probeer er maar snel overheen te praten.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik het inderdaad ook een leuke trui vind?
Ook niet de mijne om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het waren niet mijn beste performances nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |