Ik zei niet dat ze niet op de 1e plek hoeft te komen, maar het kan nooit de mooiste man/vrouw ter wereld zijn qua uiterlijk alleen. Dat heeft toch niks met je relatie te maken dan en dat wil niet zeggen dat je iemand gewoon mooi kan vinden en daar heel blij mee kan zijn (om maar weer even verder te gaan in het optimisme).quote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou je eerste zin is anders niet echt optimistisch...
Als je als vriendin zijnde al niet op de eerste plek komt, gaat er toch iets niet goed in de relatie.
quote:Op woensdag 17 september 2014 10:22 schreef aeque het volgende:
Zo, maar eens even die schandalige OP aangepast.
En zolang je het maar bij kijken houdt naar andere damesquote:Op woensdag 17 september 2014 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze niet op de 1e plek hoeft te komen, maar het kan nooit de mooiste man/vrouw ter wereld zijn qua uiterlijk alleen. Dat heeft toch niks met je relatie te maken dan en dat wil niet zeggen dat je iemand gewoon mooi kan vinden en daar heel blij mee kan zijn (om maar weer even verder te gaan in het optimisme).
Ik zal het bij kijken houden naar andere dames hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 10:29 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
En zolang je het maar bij kijken houdt naar andere dames
Daar heb je gelijk in, maar mooi wordt in mijn woordenboek ook niet gekoppeld aan alleen het uiterlijk. Plus dat iedereen zijn eigen mening daarover heeft of zijn/haar partner dat wel is voor diegene.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze niet op de 1e plek hoeft te komen, maar het kan nooit de mooiste man/vrouw ter wereld zijn qua uiterlijk alleen. Dat heeft toch niks met je relatie te maken dan en dat wil niet zeggen dat je iemand gewoon mooi kan vinden en daar heel blij mee kan zijn (om maar weer even verder te gaan in het optimisme).
Niet haten.quote:
Ach, wie weet heb je ook wel eens zin in meerquote:Op woensdag 17 september 2014 10:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal het bij kijken houden naar andere dames hoor
Ok, wil je je wagen aan een uitslag voor vanavond?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:52 schreef Royco1 het volgende:
@yvie
Ik ga inderdaad uit van een verlies van Ajax.
En uiteraard ben ik wat plaatsen gestegen, over een aantal weken sta ik gewoon boven je.
Ja dat is waarquote:Op woensdag 17 september 2014 10:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, wie weet heb je ook wel eens zin in meer
Voor ons mannen is het in een relatie meestal niet zo slim om meer te doen
0-4quote:Op woensdag 17 september 2014 11:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, wil je je wagen aan een uitslag voor vanavond?
haha sure...
Jaquote:
Je weet dat ik 236 plaatsen boven je sta he?quote:
Alleen Ajax is belangrijk, de rest hoeft die niet te kijken.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, de HELE week
Edit: Ohnee, maandag was er niks, excuses
Zekerquote:
voetbal manager?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat ik 236 plaatsen boven je sta he?
Maar dan nog, ik heb zo'n vermoeden dat jij erg goed bent in rare weddenschappen verzinnen,
dus.. dan maar inhouden inderdaad.
Ajax tegen Zlatan is ook niet leuk om te kijken als ajacied ben ik bangquote:Op woensdag 17 september 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen Ajax is belangrijk, de rest hoeft die niet te kijken.
Wat verwacht jij dat het wordt vanavond dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax tegen Zlatan is ook niet leuk om te kijken als ajacied ben ik bang
Eitje dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat ik 236 plaatsen boven je sta he?
Maar dan nog, ik heb zo'n vermoeden dat jij erg goed bent in rare weddenschappen verzinnen,
dus.. dan maar inhouden inderdaad.
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen Ajax is belangrijk, de rest hoeft die niet te kijken.
Neequote:Op woensdag 17 september 2014 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!
Gaan we in mei weer samen naar het kampioensfeestje?
Ach, iedereen gaat uit van vet verlies dus kan alleen maar positiever.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax tegen Zlatan is ook niet leuk om te kijken als ajacied ben ik bang
ok, iets binnen fok! of zo.quote:
Oh in dat geval ga ik er even over nadenkenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eitje dus.
En jij mag de inzet bepalen hoor, zoveel vertrouwen heb ik.
Geen probleem sensei.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:02 schreef artelligence het volgende:
@aeque: bedankt!
Ik ben inderdaad een lompe hork.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |