Ik zei niet dat ze niet op de 1e plek hoeft te komen, maar het kan nooit de mooiste man/vrouw ter wereld zijn qua uiterlijk alleen. Dat heeft toch niks met je relatie te maken dan en dat wil niet zeggen dat je iemand gewoon mooi kan vinden en daar heel blij mee kan zijn (om maar weer even verder te gaan in het optimisme).quote:Op woensdag 17 september 2014 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou je eerste zin is anders niet echt optimistisch...
Als je als vriendin zijnde al niet op de eerste plek komt, gaat er toch iets niet goed in de relatie.
quote:Op woensdag 17 september 2014 10:22 schreef aeque het volgende:
Zo, maar eens even die schandalige OP aangepast.
En zolang je het maar bij kijken houdt naar andere damesquote:Op woensdag 17 september 2014 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze niet op de 1e plek hoeft te komen, maar het kan nooit de mooiste man/vrouw ter wereld zijn qua uiterlijk alleen. Dat heeft toch niks met je relatie te maken dan en dat wil niet zeggen dat je iemand gewoon mooi kan vinden en daar heel blij mee kan zijn (om maar weer even verder te gaan in het optimisme).
Ik zal het bij kijken houden naar andere dames hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 10:29 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
En zolang je het maar bij kijken houdt naar andere dames
Daar heb je gelijk in, maar mooi wordt in mijn woordenboek ook niet gekoppeld aan alleen het uiterlijk. Plus dat iedereen zijn eigen mening daarover heeft of zijn/haar partner dat wel is voor diegene.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze niet op de 1e plek hoeft te komen, maar het kan nooit de mooiste man/vrouw ter wereld zijn qua uiterlijk alleen. Dat heeft toch niks met je relatie te maken dan en dat wil niet zeggen dat je iemand gewoon mooi kan vinden en daar heel blij mee kan zijn (om maar weer even verder te gaan in het optimisme).
Niet haten.quote:
Ach, wie weet heb je ook wel eens zin in meerquote:Op woensdag 17 september 2014 10:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal het bij kijken houden naar andere dames hoor
Ok, wil je je wagen aan een uitslag voor vanavond?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:52 schreef Royco1 het volgende:
@yvie
Ik ga inderdaad uit van een verlies van Ajax.
En uiteraard ben ik wat plaatsen gestegen, over een aantal weken sta ik gewoon boven je.
Ja dat is waarquote:Op woensdag 17 september 2014 10:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, wie weet heb je ook wel eens zin in meer
Voor ons mannen is het in een relatie meestal niet zo slim om meer te doen
0-4quote:Op woensdag 17 september 2014 11:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, wil je je wagen aan een uitslag voor vanavond?
haha sure...
Jaquote:
Je weet dat ik 236 plaatsen boven je sta he?quote:
Alleen Ajax is belangrijk, de rest hoeft die niet te kijken.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, de HELE week
Edit: Ohnee, maandag was er niks, excuses
Zekerquote:
voetbal manager?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat ik 236 plaatsen boven je sta he?
Maar dan nog, ik heb zo'n vermoeden dat jij erg goed bent in rare weddenschappen verzinnen,
dus.. dan maar inhouden inderdaad.
Ajax tegen Zlatan is ook niet leuk om te kijken als ajacied ben ik bangquote:Op woensdag 17 september 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen Ajax is belangrijk, de rest hoeft die niet te kijken.
Wat verwacht jij dat het wordt vanavond dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax tegen Zlatan is ook niet leuk om te kijken als ajacied ben ik bang
Eitje dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat ik 236 plaatsen boven je sta he?
Maar dan nog, ik heb zo'n vermoeden dat jij erg goed bent in rare weddenschappen verzinnen,
dus.. dan maar inhouden inderdaad.
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen Ajax is belangrijk, de rest hoeft die niet te kijken.
Neequote:Op woensdag 17 september 2014 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!
Gaan we in mei weer samen naar het kampioensfeestje?
Ach, iedereen gaat uit van vet verlies dus kan alleen maar positiever.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax tegen Zlatan is ook niet leuk om te kijken als ajacied ben ik bang
ok, iets binnen fok! of zo.quote:
Oh in dat geval ga ik er even over nadenkenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eitje dus.
En jij mag de inzet bepalen hoor, zoveel vertrouwen heb ik.
Geen probleem sensei.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:02 schreef artelligence het volgende:
@aeque: bedankt!
Ik ben inderdaad een lompe hork.
Ik verwacht dat Zlatan veelvuldig onze Jasper zal pestenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dat het wordt vanavond dan?
Ja, http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015quote:Op woensdag 17 september 2014 11:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, iedereen gaat uit van vet verlies dus kan alleen maar positiever.
[..]
ok, iets binnen fok! of zo.
Nou ja zegquote:
Wist niet eens dat het bestondquote:Op woensdag 17 september 2014 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015
Heeft hij wat te doenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Zlatan veelvuldig onze Jasper zal pesten
Je kan je nog aanmelden, kunnen we het vergelijken per rondequote:Op woensdag 17 september 2014 11:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het bestond
[..]
Heeft hij wat te doen
Zal vanavond eens doen, kan ik ook rustig lezen hoe/wat het hier geregeld is.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan je nog aanmelden, kunnen we het vergelijken per ronde
That's te spirit Roy.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:52 schreef Royco1 het volgende:
@yvie
Ik ga inderdaad uit van een verlies van Ajax.
En uiteraard ben ik wat plaatsen gestegen, over een aantal weken sta ik gewoon boven je.
Ik kom gewoon zojuist tot de conclusie dat ik schijnbaar graag nep geld uitgeef.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal vanavond eens doen, kan ik ook rustig lezen hoe/wat het hier geregeld is.
quote:Op woensdag 17 september 2014 11:21 schreef aeque het volgende:
[..]
That's te spirit Roy.
Ik heb het gelukkig al voor elkaar in de F1 manager
Ook echt in CULquote:Op woensdag 17 september 2014 11:20 schreef Fascination het volgende:
CUL / Man serveerde hondje ex-vriendin als diner.
Ach, zit al op een online voetbal manager en virtueel geld verdienen en uitgeven is heerlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 11:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kom gewoon zojuist tot de conclusie dat ik schijnbaar graag nep geld uitgeef.
Voetballers kopen in de Fok!voetbalmanager, altijd al een voetballer willen hebben
En daarna monopoly spelen om de Coolcingel te kunnen kopen.
Ja, lach maar...quote:
Jij anders ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, jij hebt een dalende trend ingezet, ik voorzie nog hoop
Ik ga alleen nog maar stijgen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, jij hebt een dalende trend ingezet, ik voorzie nog hoop
Ik zeg ook niet dat je niet gaat stijgen, dat zal vast wel goed komen,quote:Op woensdag 17 september 2014 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog maar stijgen.
Premier league of darts pakte ik ook pas in de laatste 3 rondes de leiding.
Dat is een logisch gevolg he, jij kunt niet hoger dan nummer 1 worden en die plaats ga ik claimen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je niet gaat stijgen, dat zal vast wel goed komen,
maar niet voorbij mij.
Tuurlijk schat!quote:Op woensdag 17 september 2014 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is een logisch gevolg he, jij kunt niet hoger dan nummer 1 worden en die plaats ga ik claimen.
En dan ga je mee naar de ArenAquote:Op woensdag 17 september 2014 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie het dit jaar weer worden dan word ik gek.
Genoeg gekken al daar.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan ga je mee naar de ArenA
Dus past Royke er prima tussenquote:
Jij wordt blij van leedvermaak?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus past Royke er prima tussen
Klopt, ben er geregeld te vindenquote:
Ik kan leedvermaak wel waarderen jaquote:Op woensdag 17 september 2014 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wordt blij van leedvermaak?
Zo lang ik voor je blijf is het helemaal prima...quote:Op woensdag 17 september 2014 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog oplevende pieken ertussen, gaat helemaal goed komen
Als het over Immers gaat mag je daar inderdaad blij om zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
btw Immers is licht geblesseerd, ik weet dat het heel gemeen is om dat blij te zijn, maar ik ben blij
Ik deel je vreugdequote:Op woensdag 17 september 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
btw Immers is licht geblesseerd, ik weet dat het heel gemeen is om dat blij te zijn, maar ik ben blij
Neequote:Op woensdag 17 september 2014 12:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo lang ik voor je blijf is het helemaal prima...
[..]
Als het over Immers gaat mag je daar inderdaad blij om zijn.
Netjes!quote:Op woensdag 17 september 2014 12:16 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ik heb het eerste deel van mijn audit overleefd
KATERTJE?!?!quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef yats het volgende:
Ik ga zo naar huis denk ik. Ik voel me totaal niet lekker en het dossier dat ik moest doen voor vandaag heb ik al afgerond.
Ik ben dan ook gewoon goed in mijn werkquote:
Checkquote:
quote:
Lach niet krengquote:
Nee, dat valt nog best mee. Die heb ik (buiten dat rode rondlopende monstertje hier in huis) eigenlijk nooit,quote:
Arme huppelquote:
Halve dag presenterenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:16 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ik heb het eerste deel van mijn audit overleefd
Wat is iedereen toch braaf door geen vunzige reacties hierop te geven.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga mijn taak t.a.v. de TT maar eens doen.
De auto wassen in een wit shirtje
Nee, mijn wraakpresentatie van ruim anderhalve dag hou ik denk pas ergens eind volgende weekquote:
Alleen maar gentlemen hier, jeweets.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is iedereen toch braaf door geen vunzige reacties hierop te geven.
Ik ben trots op jullie.
Dat zou te makkelijk geweest zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben trots op jullie.
Ik zou doodgaan als ik dat moet aanhorenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, mijn wraakpresentatie van ruim anderhalve dag hou ik denk pas ergens eind volgende week
Ik zit nog steeds midden in die challenge, ik heb geen vunzige gedachtenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben trots op jullie.
Mijn auto staat op de carpoolplaats in beneden-leeuwenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga mijn taak t.a.v. de TT maar eens doen.
De auto wassen in een wit shirtje
Gisteren een fapje gepleegd, dus nu geen vuige gedachten meer voor een week.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben trots op jullie.
Dat is dan ook het resultaat waarop ik hoop. Zal ze leren.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou doodgaan als ik dat moet aanhoren.
Wat voor auto heb je?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn auto staat op de carpoolplaats in beneden-leeuwen
Wie dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen maar gentlemen hier, jeweets.
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, sorry, niet te moeite.
Maar bedankt voor het aanbod.
Niet de moeite!quote:Op woensdag 17 september 2014 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, sorry, niet te moeite.
Maar bedankt voor het aanbod.
quote:
Van jou verwacht ik het ook niet zo snel nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen maar gentlemen hier, jeweets.
Des te langer het nu al duurt, des te vunziger mijn gedachten...quote:Op woensdag 17 september 2014 12:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds midden in die challenge, ik heb geen vunzige gedachten
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn auto staat op de carpoolplaats in beneden-leeuwen
Ik was sarcastisch. Dit is echt niets voor mijquote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef aeque het volgende:
Des te langer het nu al duurt, des te vunziger mijn gedachten...
En dat was geen vunzig voorstel natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het ook niet zo snel nee.
[..]
[..]
Dank u.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik het ook niet zo snel nee.
Ja, maar jij bent aequequote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeg je nu.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat was geen vunzig voorstel natuurlijk.
True...quote:
Ik heb er op dit moment toch niks aan als ze in een wit shirt mijn auto gaat wassen behalve dat de auto weer schoon is?quote:
Dudette... Lekker geslapen dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh ik ben ook een keertje wakker.
Gelukkig vandaag vrij om voor tentamen te leren en vanavond nog wat leuks te doen.
Dat zeker.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dudette... Lekker geslapen dus.
Goedemorgen. Kun je mij het geheim van een goede nachtrust leren?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh ik ben ook een keertje wakker.
Gelukkig vandaag vrij om voor tentamen te leren en vanavond nog wat leuks te doen.
Werk ze Faxquote:
Een nachtje doorhalen met xtc. Slaap je de dag daarna als een roos.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Goedemorgen. Kun je mij het geheim van een goede nachtrust leren?
Jammer, ik zou het graag van je leren.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een nachtje doorhalen met xtc. Slaap je de dag daarna als een roos.
Nee maar ik kan het altijd wel. Zou het geheim met je delen als ik wist wat het was.
Minder zuipen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het niet over gisterenquote:
Valt mee, gisteren en vorige week donderdag. Daarvoor een paar weken niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar toch zuip je de laatste tijd wel veel heb ik het idee?
als je na een minuut of 20 nog niet slaapt, uit bed gaan. anders kun je onbewust je bed gaan associëren met niet slapen. conditioneringen enzo.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
En wat moet je dan doen?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef perro. het volgende:
[..]
als je na een minuut of 20 nog niet slaapt, uit bed gaan. anders kun je onbewust je bed gaan associëren met niet slapen. conditioneringen enzo.
Dat red ik niet eens.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om 10 uur een goede fapsessie doen, zodat je om 11 uur moe genoeg bent om te gaan slapen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om 10 uur een goede fapsessie doen, zodat je om 11 uur moe genoeg bent om te gaan slapen.
Wat is dit nu voor antwoord.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef perro. het volgende:
[..]
geen sigaret roken wanneer je rookt iig.
Ik rook nietquote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef perro. het volgende:
[..]
geen sigaret roken wanneer je rookt iig.
Werkt dat?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over het algemeen, als je er lang over doet (dus iedere keer klaarkomen uitstellen) wordt je slaperig na klaarkomen.quote:
Jaja, jij hebt je vriendin.quote:
Anders had ik het niet gezegd.quote:
Oh, randjesfietsen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen, als je er lang over doet (dus iedere keer klaarkomen uitstellen) wordt je slaperig na klaarkomen.
echt niet elke avond hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen, als je er lang over doet (dus iedere keer klaarkomen uitstellen) wordt je slaperig na klaarkomen.
[..]
Jaja, jij hebt je vriendin.
[..]
Anders had ik het niet gezegd.
Maar ga je dan niet het probleem krijgen dat je ook bij seks met een vrouw er (te) lang over doet?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
1-0 voor kaneel, en goed voor VA natuurlijkquote:
Point takenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders had ik het niet gezegd.
Niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
echt niet elke avond hoor
Welquote:Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet?
Hou je niet meer van d'r?
Tsskquote:Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
echt niet elke avond hoor
Waarom zou je daar problemen mee krijgen?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef yats het volgende:
[..]
Maar ga je dan niet het probleem krijgen dat je ook bij seks met een vrouw er (te) lang over doet?
quote:
Dat is mijn vraag, is dat mogelijk? En ja, het is geen aanraderquote:Op woensdag 17 september 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou je daar problemen mee krijgen?
Mensen die niet doorhebben dat dit sarcasme is.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nee, de knapste personen die ook de meeste berichtjes kregen, hebben gewoon ook de beste uitstraling.![]()
![]()
Het feit dat veel beroemde mannen een model daten, komt ook omdat modellen de beste uitstraling en beste persoonlijkheid hebben.
Dan ben ik het grootste niet-mietje van de foksquote:
Geen idee, heb nooit seksquote:Op woensdag 17 september 2014 13:49 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat is mijn vraag, is dat mogelijk? En ja, het is geen aanrader
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat dit sarcasme is.
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij snapt het.quote:
Right...quote:
Gek genoeg geloof ik je nietquote:Op woensdag 17 september 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heb al 1,5 jaar geen vrouw meer naakt gezien.
Licht aan doen volgende keerquote:Op woensdag 17 september 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb al 1,5 jaar geen vrouw meer naakt gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |