Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n figuur dat vroeger de voetbaluitslagen niet wilde weten voor 19:00
6/10quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Scoorde nog de gelijkmaker in de CL finale vorig seizoen.
Minuto 93quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Scoorde nog de gelijkmaker in de CL finale vorig seizoen.
is een telecombedrijfquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dank voor deze mooie spoiler
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hoiquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doen we.
Tot over een half uurtje.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef alors het volgende:
Dit hoeft niet in een spoiler. Alles beter dan deze wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pas op joh, straks krijg je een note!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit hoeft niet in een spoiler. Alles beter dan deze wedstrijd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Samsung Galaxy Note heb ik gekregen als lid van verdienste.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pas op joh, straks krijg je een note!!![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker voor de TurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ik hoop dat het 2-1 wordt, zodat je lekker veel verliestquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb een boel geld ingezet op een 2-0 eindstand. Dus zou mooi zijn als het zo blijft.![]()
![]()
Zwaarste tijd uit mijn fok leven. Laten we dit nooit meer doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoi stylogod.
Ik heb je gemist.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kutgodverklotetyfuskanjer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat zou jammer zijn. Maar zo werkt het nou eenmaal in de sportsbetting wereld. Zal er geen minuut minder om slapen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hoop dat het 2-1 wordt, zodat je lekker veel verliest![]()
Janken dit. Liverpool moet door.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
''Moet''.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Janken dit. Liverpool moet door.![]()
Doe dat lekker in een spoilerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Janken dit. Liverpool moet door.![]()
Spoiler.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Janken dit. Liverpool moet door.
Zal de levenloze/kinderachtige mod die me een note geven, nu ook weer een note geven?![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
JaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Grifte het volgende:
[..]Belangrijke overwinning?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Crewbash is ook een notequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Spoiler.
Zal de levenloze/kinderachtige mod die me een note geven, nu ook weer een note geven?![]()
Deal. Dit moeten we onszelf niet aan doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zwaarste tijd uit mijn fok leven. Laten we dit nooit meer doen★★★![]()
Ja sorry Cnor.quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb sympathie voor veel clubs, support er maar 3quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leven van 30 clubs supporter is niet makkelijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Cashewnotequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja je kunt van alles een note maken![]()
Ik gun het Gerrard wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Haten op Ludogorets na hun historische plaatsing
★★★![]()
Het is allemaal wat zeg. Ga jezelf vol van verdriet duimzuigend in slaap brengen. Wat een walgelijke misdaad van de NOS in dit digitale tijdperk.quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vind jij het leuk als iemand een film spoilered? Want ja die is ook al geweest dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is allemaal wat zeg. Ga jezelf vol van verdriet duimzuigend in slaap brengen. Wat een walgelijke misdaad van de NOS in dit digitale tijdperk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jelly?
Zit diep he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
'quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind jij het leuk als iemand een film spoilered? Want ja die is ook al geweest dus
Voetbal als een film zien vind ik een rare vergelijking.![]()
Dat is het ook maar het heeft een overeenkomst. Je hebt het nog niet gezien en wil dus nog niet weten wat er gebeurd tot dat jij het zelf ziet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'
Voetbal als een film zien vind ik een rare vergelijking.![]()
Kijk jij ooit een samenvatting van een film?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind jij het leuk als iemand een film spoilered? Want ja die is ook al geweest dus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik welquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het ook maar het heeft een overeenkomst. Je hebt het nog niet gezien en wil dus nog niet weten wat er gebeurd tot dat jij het zelf ziet.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind jij het leuk als iemand een film spoilered? Want ja die is ook al geweest dus![]()
![]()
Als je zo nodig die uitslagen wil ontwijken, ga je toch lekker niet op het internet zitten en lekker rustig genieten op de bank. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. Ik ga toch ook niet de schuld geven aan het internet als ik informatie opzoek over een serie die ik nog helemaal niet gezien heb.![]()
Je kan wel lekker bijdehand doen maar mensen posten het niet voor niets in een spoilertag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je zo nodig die uitslagen wil ontwijken, ga je toch lekker niet op het internet zitten en lekker rustig genieten op de bank. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. Ik ga toch ook niet de schuld geven aan het internet als ik informatie opzoek over een serie die ik nog helemaal niet gezien heb.
Maar we laten het hierbij.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deal. Dit moeten we onszelf niet aan doen.
spoilers. Trquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
alsof fc basel uit van real madrid of malmo ff van juventus o.i.d gaat winnen
sommige mensen![]()
Nog steeds kan niemand je garanderen dat je echt geen enkele uitslag te weten komt. Dat kansloze gehuil van die mensen die in het verleden zijn blijven hangen. Ja, de NOS meldde al op 101 dat Ajax van Feyenoord won boehoe. Nu kan ik niet meer met spanning naar de samenvattingen kijken, huil huil huil.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan wel lekker bijdehand doen maar mensen posten het niet voor niets in een spoilertag.
Maar we laten het hierbij.
Digitalisering, deal with it.![]()
Alsof Willem II ooit uit gaat winnen bij Feyenoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is weer een heel knullige vergelijking.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof Willem II ooit uit gaat winnen bij Feyenoord.![]()
kutquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
spoilers door te zeggen dat het spoilers zijn, TR.![]()
Co is leuk eens in de 2 weken een uurtje. Anders is het een kwelling.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Adriaanse begint echt triest te worden![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is weer een heel knullige vergelijking.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wat een gezwets zegDortmund wint met 2-0 van Arsenal DUS van de Nederlandse jeugdopleiding klopt niks... sounds logical.
![]()
Begint nu pas triest te worden jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Adriaanse begint echt triest te worden"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Maar daar klopt ook niks vanquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:49 schreef koemleit het volgende:
wat een gezwets zegDortmund wint met 2-0 van Arsenal DUS van de Nederlandse jeugdopleiding klopt niks... sounds logical.
RED ONS HENNIEGOD![]()
De hel van Istanbul is niet zo goed hoorbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Gramulanion het volgende:
Frank zit niet op locatie denk ik.![]()
Die hebben op de redactie 'hun' wedstrijd gevolgd en spreken daarna snel de samenvatting inquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Gramulanion het volgende:
Frank zit niet op locatie denk ik..
![]()
nou voorlopig 1quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
Anderlecht pakt weer 0 punten in deze groep.![]()
Die heeft wel praetjes.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILERquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet de Bruma van PSV natuurlijk.
Echt Frank?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jodenzender he, ff er in wrijvenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet de Bruma van PSV natuurlijk.
Echt Frank?![]()
![]()
VI is een en al opportunisme.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Matig dravertje volgens de mannen van VI.![]()
Nooit een pingel dit. Wel dom gedaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik dacht dat 'ie 'm raakte.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit een pingel dit. Wel dom gedaan.![]()
Alweer Snoeks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die kerel is voor Real,Cambuur, PSV, Liverpool en dan vergeet ik er nog 26.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leven van 30 clubs supporter is niet makkelijk![]()
Ja, en jij bent voor Heracles en heel Italie, je punt?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kerel is voor Real,Cambuur, PSV, Liverpool en dan vergeet ik er nog 26.
Ik ben supporter van PSV, Dortmund, Madrid en overweegbaar RBK[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
RBK? Juve is niet heel Italië.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en jij bent voor Heracles en heel Italie, je punt?
Ik ben supporter van PSV, Dortmund, Madrid en overweegbaar RBK![]()
Rosenborg.. maar dat is niet meer echt iets waar ik tegenwoordig nog veel van volgquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Molde is het helemaalquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rosenborg.. maar dat is niet meer echt iets waar ik tegenwoordig nog veel van volgRED ONS HENNIEGOD![]()
ja volg Noors voetbal niet meer.quote:
PSV, Dortmund, Madrid, sympathie voor Monaco, Liverpool, Cambuur[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe kan je sympathie hebben voor Monaco ?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja volg Noors voetbal niet meer.
PSV, Dortmund, Madrid, sympathie voor Monaco, Liverpool, CambuurRED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat dat ooit een fatsoenlijke club was?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe kan je sympathie hebben voor Monaco ?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In 2004 hadden ze wel een geweldig team.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe kan je sympathie hebben voor Monaco ?
Maar goed, weinig reden om de club dan meteen te gaan supporten.
Ik vind het niet gek trouwens dat je in ieder groot voetballand sympathie hebt voor een club. Heb het zelf met Dortmund, Marseille, Atletico en AS Roma. Celtic vind ik ook erg mooi.![]()
Ben pro-Monaco sinds 2001.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ooitquote:Op woensdag 17 september 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat dat ooit een fatsoenlijke club was?met Giuly , Prso , Evra , Henry en Trezeguet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Napoli zijn hype was niet groot genoeg meer?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja volg Noors voetbal niet meer.
PSV, Dortmund, Madrid, sympathie voor Monaco, Liverpool, Cambuur![]()
Een steenrijke eigenaar in Monaco vind ik zelf wel toepasselijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe kan je sympathie hebben voor Monaco ?![]()
Als ergens, dan maar daar.![]()
Ik heb niet zo heel veel met Italië, maar Napoli is wel een grappig clubje. Maar kun je inderdaad een hype noemen, ik gun het ze meer vanwege hun spel dan vanwege de club, denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Napoli zijn hype was niet groot genoeg meer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die clubs zijn allemaal ook redelijk vergelijkbaar. Maar Dortmund, Real lijken bijvoorbeeld totaal niet op elkaar. PSV, Real is dan wel een vergelijkbare combinatie.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In 2004 hadden ze wel een geweldig team.
Maar goed, weinig reden om de club dan meteen te gaan supporten.
Ik vind het niet gek trouwens dat je in ieder groot voetballand sympathie hebt voor een club. Heb het zelf met Dortmund, Marseille, Atletico en AS Roma. Celtic vind ik ook erg mooi.![]()
Psv - Real, vergelijkbaar? In welk opzicht? Kan mij er nauwelijks iets bij voorstellen namelijk..quote:Op woensdag 17 september 2014 10:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die clubs zijn allemaal ook redelijk vergelijkbaar. Maar Dortmund, Real lijken bijvoorbeeld totaal niet op elkaar. PSV, Real is dan wel een vergelijkbare combinatie.Zonder wrijving geen glans![]()
Allebei geen beleid. Kopen om het kopen en niet kijken wat je nou echt nodig hebt. Ook geen echte volksclubs. Ik bedoel Dortmund- Real verder kunnen de clubs niet uit elkaar liggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Psv - Real, vergelijkbaar? In welk opzicht? Kan mij er nauwelijks iets bij voorstellen namelijk..![]()
Ik associeer Real eerder met Ajax. Club uit de hoofdstad, voelen zichzelf de beste van het land. Een bepaalde arrogantie straalt er vanaf, deels terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Allebei geen beleid. Kopen om het kopen en niet kijken wat je nou echt nodig hebt. Ook geen echte volksclubs. Ik bedoel Dortmund- Real verder kunnen de clubs niet uit elkaar liggen.![]()
Ik ben voor psv en real vanwege familie redenen. Dortmund ben ik verliefd op geworden in hun mindere periode vanaf 2005. Al snap ik dat die dichter bij n feyenoord liggen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Juistquote:Op woensdag 17 september 2014 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik associeer Real eerder met Ajax. Club uit de hoofdstad, voelen zichzelf de beste van het land. Een bepaalde arrogantie straalt er vanaf, deels terecht natuurlijk.
Twee mooiste clubs die er bestaan
Enige hele grote verschil is dat Real een koopclub is geworden.![]()
Elke club is een koopclub.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:38 schreef S15 het volgende:
[..]
Juist
Twee mooiste clubs die er bestaan
Enige hele grote verschil is dat Real een koopclub is geworden.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ja iedere club koopt spelers aan, maar bij Ajax ligt de focus voornamelijk op de jeugdopleiding. Bij Madrid niet, helaas is die trend een beetje rond 2000 ingezet.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Elke club is een koopclub.![]()
Op het niveau dat Ajax nastreeft kan vrijwel elke jeugdspeler debuteren. Dat geldt nou niet bepaald voor Real.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:40 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja iedere club koopt spelers aan, maar bij Ajax ligt de focus voornamelijk op de jeugdopleiding. Bij Madrid niet, helaas is die trend een beetje rond 2000 ingezet.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Maar als je bijvoorbeeld Isco, Xabi Alonso en Di Maria hebt, waarom zou je dan in vredesnaam James, Kroos en Bale kopen? Dat is gewoon kopen om het kopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op het niveau dat Ajax nastreeft kan vrijwel elke jeugdspeler debuteren. Dat geldt nou niet bepaald voor Real.![]()
Ik heb geen idee. Vraag het de voorzitter.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar als je bijvoorbeeld Isco, Xabi Alonso en Di Maria hebt, waarom zou je dan in vredesnaam James, Kroos en Bale kopen? Dat is gewoon kopen om het kopen.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Maar dan zijn we het toch eens?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Vraag het de voorzitter.![]()
Dortmund kun je gewoon niet haten of je moet voor Schalke zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben voor psv en real vanwege familie redenen. Dortmund ben ik verliefd op geworden in hun mindere periode vanaf 2005. Al snap ik dat die dichter bij n feyenoord liggen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: