Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n figuur dat vroeger de voetbaluitslagen niet wilde weten voor 19:00
6/10quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Scoorde nog de gelijkmaker in de CL finale vorig seizoen.
Minuto 93quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Scoorde nog de gelijkmaker in de CL finale vorig seizoen.
is een telecombedrijfquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dank voor deze mooie spoiler
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Hoiquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doen we.
Tot over een half uurtje.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef alors het volgende:
Dit hoeft niet in een spoiler. Alles beter dan deze wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pas op joh, straks krijg je een note!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit hoeft niet in een spoiler. Alles beter dan deze wedstrijd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Samsung Galaxy Note heb ik gekregen als lid van verdienste.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pas op joh, straks krijg je een note!!![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker voor de TurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ik hoop dat het 2-1 wordt, zodat je lekker veel verliestquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb een boel geld ingezet op een 2-0 eindstand. Dus zou mooi zijn als het zo blijft.![]()
![]()
Zwaarste tijd uit mijn fok leven. Laten we dit nooit meer doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoi stylogod.
Ik heb je gemist.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kutgodverklotetyfuskanjer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat zou jammer zijn. Maar zo werkt het nou eenmaal in de sportsbetting wereld. Zal er geen minuut minder om slapen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hoop dat het 2-1 wordt, zodat je lekker veel verliest![]()
Janken dit. Liverpool moet door.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
''Moet''.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Janken dit. Liverpool moet door.![]()
Doe dat lekker in een spoilerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Janken dit. Liverpool moet door.![]()
Spoiler.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Janken dit. Liverpool moet door.
Zal de levenloze/kinderachtige mod die me een note geven, nu ook weer een note geven?![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
JaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Grifte het volgende:
[..]Belangrijke overwinning?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Crewbash is ook een notequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Spoiler.
Zal de levenloze/kinderachtige mod die me een note geven, nu ook weer een note geven?![]()
Deal. Dit moeten we onszelf niet aan doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zwaarste tijd uit mijn fok leven. Laten we dit nooit meer doen★★★![]()
Ja sorry Cnor.quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb sympathie voor veel clubs, support er maar 3quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leven van 30 clubs supporter is niet makkelijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Cashewnotequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja je kunt van alles een note maken![]()
Ik gun het Gerrard wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Haten op Ludogorets na hun historische plaatsing
★★★![]()
Het is allemaal wat zeg. Ga jezelf vol van verdriet duimzuigend in slaap brengen. Wat een walgelijke misdaad van de NOS in dit digitale tijdperk.quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vind jij het leuk als iemand een film spoilered? Want ja die is ook al geweest dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is allemaal wat zeg. Ga jezelf vol van verdriet duimzuigend in slaap brengen. Wat een walgelijke misdaad van de NOS in dit digitale tijdperk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jelly?
Zit diep he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
'quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind jij het leuk als iemand een film spoilered? Want ja die is ook al geweest dus
Voetbal als een film zien vind ik een rare vergelijking.![]()
Dat is het ook maar het heeft een overeenkomst. Je hebt het nog niet gezien en wil dus nog niet weten wat er gebeurd tot dat jij het zelf ziet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'
Voetbal als een film zien vind ik een rare vergelijking.![]()
Kijk jij ooit een samenvatting van een film?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind jij het leuk als iemand een film spoilered? Want ja die is ook al geweest dus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik welquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het ook maar het heeft een overeenkomst. Je hebt het nog niet gezien en wil dus nog niet weten wat er gebeurd tot dat jij het zelf ziet.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind jij het leuk als iemand een film spoilered? Want ja die is ook al geweest dus![]()
![]()
Als je zo nodig die uitslagen wil ontwijken, ga je toch lekker niet op het internet zitten en lekker rustig genieten op de bank. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. Ik ga toch ook niet de schuld geven aan het internet als ik informatie opzoek over een serie die ik nog helemaal niet gezien heb.![]()
Je kan wel lekker bijdehand doen maar mensen posten het niet voor niets in een spoilertag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je zo nodig die uitslagen wil ontwijken, ga je toch lekker niet op het internet zitten en lekker rustig genieten op de bank. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. Ik ga toch ook niet de schuld geven aan het internet als ik informatie opzoek over een serie die ik nog helemaal niet gezien heb.
Maar we laten het hierbij.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deal. Dit moeten we onszelf niet aan doen.
spoilers. Trquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
alsof fc basel uit van real madrid of malmo ff van juventus o.i.d gaat winnen
sommige mensen![]()
Nog steeds kan niemand je garanderen dat je echt geen enkele uitslag te weten komt. Dat kansloze gehuil van die mensen die in het verleden zijn blijven hangen. Ja, de NOS meldde al op 101 dat Ajax van Feyenoord won boehoe. Nu kan ik niet meer met spanning naar de samenvattingen kijken, huil huil huil.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan wel lekker bijdehand doen maar mensen posten het niet voor niets in een spoilertag.
Maar we laten het hierbij.
Digitalisering, deal with it.![]()
Alsof Willem II ooit uit gaat winnen bij Feyenoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is weer een heel knullige vergelijking.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alsof Willem II ooit uit gaat winnen bij Feyenoord.![]()
kutquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
spoilers door te zeggen dat het spoilers zijn, TR.![]()
Co is leuk eens in de 2 weken een uurtje. Anders is het een kwelling.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Adriaanse begint echt triest te worden![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is weer een heel knullige vergelijking.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wat een gezwets zegDortmund wint met 2-0 van Arsenal DUS van de Nederlandse jeugdopleiding klopt niks... sounds logical.
![]()
Begint nu pas triest te worden jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Adriaanse begint echt triest te worden"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: