Hier in 't VK wel. Wij slaan Sinterklaas over. De winkels liggen alweer vol met kerstspul!quote:Op woensdag 5 november 2014 09:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Is het al weet tijd voor de kersticonen
Hier ook hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier in 't VK wel. Wij slaan Sinterklaas over. De winkels liggen alweer vol met kerstspul!
Over een paar weken start de kerstmarkt hier al weer.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier in 't VK wel. Wij slaan Sinterklaas over. De winkels liggen alweer vol met kerstspul!
Wat een wachttijd! Wordt de workshop zo weinig gegeven of is er gewoon veel animo voor?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb een supportgroepworkshop geboekt over/voor/tegen SOGgen, zelfvertrouwen en motivatieshizzle.
Geweldig. De eerste volgende bijeenkomst is 14 januari.
Ik heb géén ideequote:Op woensdag 5 november 2014 10:29 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Wat een wachttijd! Wordt de workshop zo weinig gegeven of is er gewoon veel animo voor?
Hier kloppen AIOs gewoon huilend van de stress na een flinke discussie met een leescommissie lid bij bosbeetle aan, die vervolgens wel even een kopje koffie met je gaat drinken en wat geruststellende woordjes spreektquote:Op woensdag 5 november 2014 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb géén ideevond het wel hilarisch, dat als je er doorheen zit, je denkt "IK BOEK ZO'N HULPDING!!!" en dan moet je 2 maanden wachten...
![]()
Zeker een cappucinootje in dat fijne barretje in de hal van het Erasmus MC Faculteitsgebouwquote:Op woensdag 5 november 2014 11:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hier kloppen AIOs gewoon huilend van de stress na een flinke discussie met een leescommissie lid bij bosbeetle aan, die vervolgens wel even een kopje koffie met je gaat drinken en wat geruststellende woordjes spreekt
Daarom vroeg ik het ook voorzichtigquote:Op woensdag 5 november 2014 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb géén ideevond het wel hilarisch, dat als je er doorheen zit, je denkt "IK BOEK ZO'N HULPDING!!!" en dan moet je 2 maanden wachten...
![]()
espressotjequote:Op woensdag 5 november 2014 14:00 schreef Shivo het volgende:
[..]
Zeker een cappucinootje in dat fijne barretje in de hal van het Erasmus MC Faculteitsgebouw
Het lukt meestal nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ja, als 10% van je studies een significant resultaat laat zien ("werkt") is het verschil tussen die twee vrij belangrijk
[..]
Dat is relaxed, weinig ondzekerheid in je resultaten dan? Of mis ik andere factoren waar jij dan weer last van hebt?
Wordt die workshop gegeven door ervaringsdeskundigen die nog niet helemaal genezen zijn?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een supportgroepworkshop geboekt over/voor/tegen SOGgen, zelfvertrouwen en motivatieshizzle.
Geweldig. De eerste volgende bijeenkomst is 14 januari.
Dat klinkt als frustrerend op een andere manier danquote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het lukt meestal niet. Zonder dollen, dingen werken bijna nooit zoals je denkt/hoopt, en soms moet je halverwege je onderzoek alles compleet omgooien en opnieuw beginnen (dáááááág werk van de afgelopen maanden). Maar met een beetje oefening is het waarschijnlijk wel makkelijker om te bepalen of iets gelukt is, of juist mislukt is. Het is ánders, denk ik. En ik moet er volgend jaar oid ook aan gaan geloven, statistiek, want er staan wat uitstapjes richting andere werkvelden in de planning
.
Waarvoor dank Quoi. Ik begin de waarde van deze slowchat steeds meer te waarderen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef Quoi het volgende:
Leuk om te zien hoe de reeks die ik ooit startte (al solliciterend naar een PhD plek) een vaste plek in de Fok! jungle heeft weten te bemachtigen. Ik zou zeggen: game on
Nou ja, oude artikelen blijven beschikbaar en voor nieuwe artikelen moet je dan maar de auteur direct mailen, in geval van nood. Fijn zal het natuurlijk niet zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben toch stiekem wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken. En of we daar inderdaad wat van gaan merken, mochten ze niet tot een akkoord kunnen komen met Elsevier.
http://www.volkskrant.nl/(...)er-elsevier~a3782001
http://rsnijders.info/vak(...)pen-access-elsevier/
Succes! En bedankt voor 't starten!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef Quoi het volgende:
Lang geleden![]()
Ik mag uit de OP als post-doc. Lang verhaal, maar per 1 oktober is mijn ontslag ingegaan na een lange periode van onvrede en slechte samenwerking. Opluchting! Gelukkig zijn er daarna alleen maar nieuwe mogelijkheden op mijn weg gekomen. Ik zal me part-time nog wel degelijk bezig blijven houden met de wetenschap, het zij dan in een consulterende functie (voor H2020 aanvragen). Verder ga ik allerlei andere leuke dingen doen
![]()
Leuk om te zien hoe de reeks die ik ooit startte (al solliciterend naar een PhD plek) een vaste plek in de Fok! jungle heeft weten te bemachtigen. Ik zou zeggen: game on
Ik vind het wel grappig om mensen te zien die uit de wetenschap gaan maar dan wel richting grants schrijverij/consultancy gaan dat vind ik persoonlijk nou juist de moeilijkste stukjes wetenschapquote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef Quoi het volgende:
Lang geleden![]()
Ik mag uit de OP als post-doc. Lang verhaal, maar per 1 oktober is mijn ontslag ingegaan na een lange periode van onvrede en slechte samenwerking. Opluchting! Gelukkig zijn er daarna alleen maar nieuwe mogelijkheden op mijn weg gekomen. Ik zal me part-time nog wel degelijk bezig blijven houden met de wetenschap, het zij dan in een consulterende functie (voor H2020 aanvragen). Verder ga ik allerlei andere leuke dingen doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |