FST tussenstand:quote:
Michael Weatherlyquote:Op woensdag 17 september 2014 00:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nope, daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord
Hint: Het gezicht achter "eyes only"
[ afbeelding ]
Oh crap ja die bedoelde ik... met Jessica Albaquote:Op woensdag 17 september 2014 10:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Michael Weatherlytoen hij nog lekker was.
En de serie is Dark Angel.
Krijg ik nou een puntje omdat ik het antwoord wist voor je de vraag steldequote:Op woensdag 17 september 2014 10:42 schreef Etcetera het volgende:
Zeg, mijn vervolgvraag, wat doe je
Kan niet missenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dark angel was inderdaad goed
Jouw antwoord moet Mad Men zijn als ik het goed heb.
quote:
Hier mag je jezelf nog een puntje voor gevenquote:
Neen. Hij lijkt idd wel wat op John Steed maar is m niet...quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:10 schreef StefanW het volgende:
The Avengers?
Let wel, de tv-serie (de wrekers) en niet het clubje superhelden
Klinkt als een film met Pierce Brosnan waar ik hem laatst iets over zag vertellen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:27 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Neen. Hij lijkt idd wel wat op John Steed maar is m niet...
Hint:
Robert McCall is "", a private detective with a lot of contacts who is available for hire if you have a problem that you don't know how to solve. His no-nonsense attitude, compassion, and experience with dealing with a wide variety of situations makes him a powerful and useful detective.
quote:
Spooks, en Matthew MacFadyen met de linkse.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:20 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Wie in deze foto zijn met elkaar getrouwd in het echte leven (gokken op personen mag, als in x en y, waar x en y nummers zijn) en hoe heet de serie?
Fout MI-5quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:23 schreef schijffie het volgende:
[..]
Spooks, en Matthew MacFadyen met de linkse.
Antwoord even nagekeken.quote:
Geen idee of Vikinds schepen had, maar tweede seizoen net toch? Dus nee die was het niet. Andere twee waren goed.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
The last ship
Vikings
Black sails
In vikings zitten wel schepen hoor, weet niet precies wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Geen idee of Vikinds schepen had, maar tweede seizoen net toch? Dus nee die was het niet. Andere twee waren goed.
Vikings was bezig met zijn tweede seizoen ik bedoelde series die nu aan hun eerste bezig waren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:07 schreef schijffie het volgende:
[..]
In vikings zitten wel schepen hoor, weet niet precies wat je bedoeld.
In Crossbones zitten anders ook bootjes.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:42 schreef Tweek het volgende:
Noem de drie series met boten van het afgelopen seizoen
Dat staat er toch duidelijk niet. Series van het afgelopen seizoen. Vikings draaide het afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:10 schreef Tweek het volgende:
ik bedoelde series die nu aan hun eerste bezig waren.
Klopt allemaal.quote:Op zaterdag 20 september 2014 02:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Officieel om terroristische aanvallen te voorkomen, maar ook andere misdrijven worden ontdekt en door de hoofdpersonen wordt gepoogd deze te voorkomen.
opgelostquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:41 schreef Mriekie het volgende:
Hoe heet deze actrice? Zij speelt in twee series een moeder, in welke series en hoe heet ze daar?
Dat heeft te maken met hotlink beveiligingen. Dat mensen niet het plaatje zomaar op hun eigen site plakken. Als je het plaatje eenmaal zelf geopend hebt gehad op hun site werkt hij op andere sites ineens wel.quote:
Weer wat geleerd, thanks! Ga ik de volgende keer proberenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met hotlink beveiligingen. Dat mensen niet het plaatje zomaar op hun eigen site plakken. Als je het plaatje eenmaal zelf geopend hebt gehad op hun site werkt hij op andere sites ineens wel.
Het makkelijkste is om je plaatje bij Imgur rechtstreeks van zijn URL te uploaden. Dan ben je ook gelijk bestandsnamen kwijt die mogelijk namen weg geven zoals nu gebeurde.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:51 schreef schijffie het volgende:
kuuut, ik zat te twijfelen tussen ella en emma, mijn eerste ingeving was ella, maar vond emma amerikaanser klinken.
Toch nog geradenquote:
Hallo?quote:
4, als de rest van de antwoorden goed zijnquote:
Als Stalker goedgekeurd wordt, want die is nog niet uit. Volgende week pas.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
4, als de rest van de antwoorden goed zijn
Maar al wel opgenomen. Dus de acteur heeft al gespeeldquote:Op donderdag 25 september 2014 00:06 schreef schijffie het volgende:
Die 3 was een foutje, maar ik zie inderdaad ook net dat Stalker nog niet uit is, technisch gesproken..![]()
Chicago PD had een crossover met SVU, ze proberen er één met alle drie de series te krijgen voor het komende seizoen.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:48 schreef schijffie het volgende:
SVU hoort volgens mij bij Law & Order, maar de andere twee zijn goed.![]()
FST tussenstand:
23 BrainOverfloW
22 Dragonfodder
19 Tweek
14 Lamers
13 Attitude
12 criminal_mind
11 Metalbas
10 Karstman
10 Re
9 GradB
9 SaintOfKillers
8 Schijffie
6 Fylax
6 Doomcow
6 dekatophetspek
4 sasquatsch
4 Dopekoe
4 dyonvbaal
4 AlwaysHappy
3 picodealion
3 Ciscus
3 Drakin
3 Anoonumos
2 hornage
3 Etcetera
2 Mike
1 Asap
1 Nickske1912
1 Mriekie
1 StefanW
Correctquote:
Men behaving badly had twee seizoenen, Little Britain is wel goed.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:40 schreef Karstman het volgende:
Men behaving badly
Little Brittain
Imdb zegt comedy, dus ik reken hem goed. White Van Man/Family Tools en The Inbetweeners waren de voorbeelden overigens. De vraag welke kwamen niet voorbij een pilot gaf nog veel meer mogelijkheden.quote:
2/3quote:
4/3quote:Op zaterdag 27 september 2014 06:48 schreef DragonFodder het volgende:
Hij heeft ook een aflevering van Psych gedaan en enkele afleveringen van dollhouse
quote:Op zondag 28 september 2014 16:06 schreef schijffie het volgende:
Acteur is Patrick Warburton, het plaatje is Joe uit Family Guy, maar gok dat dit niet het antwoord is op de vraag.
quote:
2x goedquote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef DragonFodder het volgende:
married with children
8 simple rules for dating my teenage daughter
3e weet ik niet
En de derde ook goed.quote:Op zondag 28 september 2014 21:54 schreef schijffie het volgende:
Sons of Anarchy
Married With Children
Helemaal goed.quote:
Angel is goed.quote:
quote:
4/3quote:Op maandag 29 september 2014 22:23 schreef DragonFodder het volgende:
mandy moore
amy smart
een beetje Heather Graham, maar net niet.
1/2quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:15 schreef Karstman het volgende:
Laatst nog per ongeluk een aflevering gezien
De oudste heette Malory maar de jongste...
quote:
Plaatje werkt niet zoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:00 schreef schijffie het volgende:
5 series waarin Kenny Johnson heeft meegespeeld.
[ afbeelding ]
The Shield, Sons of Anarchy, Chicago Fire, Burn Notice en Dexter.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:00 schreef schijffie het volgende:
5 series waarin Kenny Johnson heeft meegespeeld.
[ afbeelding ]
Ik speel wel even voor scheidsrechterquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
The Shield, Sons of Anarchy, Chicago Fire, Burn Notice en Dexter.
Gadverdamme wat snel, maar correct.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:17 schreef criminal_mind het volgende:
The shield - Shane Vendrell
Sons of anarchy - Venus van Dam
Justified - Boyd Crowder
quote:
Ik denk dat je How to make it in America bedoeldquote:
1/3quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:56 schreef schijffie het volgende:
#1 - Covert Affairs- Auggie Anderson
Verder heb ik hem nog nooit in een andere serie gezien.
2/3quote:
quote:is smart, sweet and hard working. The only problem is that she's not thin and beautiful like all her coworkers at Mode, the high-fashion magazine where she works.
Is goed. Zujn naam is Christopher Gorham.quote:
Was The Burning Zone, maar alleen de acteur goed hebben was al goed genoeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef criminal_mind het volgende:
Jeffrey Dean Morgan.
En een gok naar de naam van de serie, the burned zone.
Tipje, gooi plaatjes even op Imgur. Dan blijft de titel van de serie niet in de link van je plaatje staan. Per ongeluk met je muis er op staan is al genoeg om de titel te zien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
Was The Burning Zone, maar alleen de acteur goed hebben was al goed genoeg.
Tsja, als je dat al ziet en je weet zeker dat je het niet zonder die link had geweten, dan antwoord je toch niet. In principe hetzelfde als dat iedereen hier erop vertrouwd dat niemand de antwoorden googled.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Tipje, gooi plaatjes even op Imgur. Dan blijft de titel van de serie niet in de link van je plaatje staan. Per ongeluk met je muis er op staan is al genoeg om de titel te zien.
Voor Chrome en FF zijn er ook handige plugins om via rechterklik op een plaatje ze direct naar imgur te uploaden. In Chrome kopieert ie dan meteen de nieuwe URL zodat je meteen kan plakken (FF misschien ook, weet ik niet).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Tipje, gooi plaatjes even op Imgur. Dan blijft de titel van de serie niet in de link van je plaatje staan. Per ongeluk met je muis er op staan is al genoeg om de titel te zien.
Dat klopt maar soms kan je gewoon even niet op een antwoord komen of weet je iets wel na een hint. Dus dan is het wel fijn als je niet daarvoor al het antwoord per ongeluk leest en jezelf daarmee dus buiten spel zet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:16 schreef schijffie het volgende:
[..]
Tsja, als je dat al ziet en je weet zeker dat je het niet zonder die link had geweten, dan antwoord je toch niet. In principe hetzelfde als dat iedereen hier erop vertrouwd dat niemand de antwoorden googled.
Niet dat het een slecht idee is.
quote:
Klopt alle 2, dan is er dus nog een bekende animatieserie die zich in het verleden afspeelt en ook gebaseerd is op de Honeymooners.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:56 schreef StefanW het volgende:
De serie waarop die gebaseerd is is iig The Honeymooners.
quote:was the most financially successful network animated franchise for three decades, until The Simpsons debuted.
Dat is snel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:38 schreef schijffie het volgende:
Brian Cranston, Malcolm in the Middle?
quote:are of the egg laying calcium-based Raxacoricofallapatorian race native to Raxacoricofallapatorius, though many use
in referring to the race in general
quote:first appeared in the 2005 series episodes "Aliens of London" and "World War Three", and subsequently recur in later episodes of both
and spin-off series The Sarah Jane Adventures.
Doctor Who klopt in ieder gevalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
Docter Who, maar naam van het ras weet ik zo niet meer.
kloptquote:
Ja klopt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:08 schreef schijffie het volgende:
Clyde, Craig, Pip, Bebe, Wendy/Wendyl, Butters, Token, Timmy, Jimmy, Tweek, Scott Malkinson.
Archers Code Name is Duchess, maar dat wist ik alleen omdat ik de eerste aflevering even ging kijken voor "inspiratie", en na 5 woorden werd het al gezegd.
Ik zit met Micheal in me hoofd. In ieder geval de hoofdrolspeler van Burn Notice.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
De deur naar wiens appartement zien we hier?
[ afbeelding ]
Ik reken hem goed genoeg. Michael Westen is zijn volledige naam.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik zit met Micheal in me hoofd. In ieder geval de hoofdrolspeler van Burn Notice.
Ja dat doen ze ook allebei, was niet eens 1 die ik in gedachten had, maar is natuurlijk gewoon goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoofdpersoon leeft al honderden jaren en gaat niet op natuurlijke wijze dood. Lossen ze ook allebei misdaden op?
Het zijn eigenlijk identieke series, dus als je luk raak wat dingen van New Amsterdam opnoemt kom je er ook wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
Verder kom ik denk ik niet. Van forever alleen maar een trailer gezien dus weet daar vrij weinig van.
Dat was ook precies mijn gedachte bij het zien van de trailer van Forever. Van NA heb ik toen wel een paar afleveringen gezien. Wat me bijgebleven is, is dat hij paard rijd, bij een bar woont en meubels maakt die zogenaamd antiek moeten zijn om geld te verdienen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk identieke series, dus als je luk raak wat dingen van New Amsterdam opnoemt kom je er ook wel.
Dat zijn ze nou net niet, het is meer voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat was ook precies mijn gedachte bij het zien van de trailer van Forever. Van NA heb ik toen wel een paar afleveringen gezien. Wat me bijgebleven is, is dat hij paard rijd, bij een bar woont en meubels maakt die zogenaamd antiek moeten zijn om geld te verdienen.
Nee, denk meer aan basis dingen die je verteld als je iemand ontmoet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ze werken allebei samen met politie en houden geheim dat ze al zo oud zijn?
Ze hebben allebei inderdaad een zoon, die "ouder" is. Andere antwoordt was dat ze allebei in New York afspelen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:10 schreef schijffie het volgende:
Hebben allebei een vaderfiguur die eigenlijk hun "zoon" is?
Ik ken New Amsterdam dan weer voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |