FST tussenstand:quote:
4, als de rest van de antwoorden goed zijnquote:
Als Stalker goedgekeurd wordt, want die is nog niet uit. Volgende week pas.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
4, als de rest van de antwoorden goed zijn
Maar al wel opgenomen. Dus de acteur heeft al gespeeldquote:Op donderdag 25 september 2014 00:06 schreef schijffie het volgende:
Die 3 was een foutje, maar ik zie inderdaad ook net dat Stalker nog niet uit is, technisch gesproken..![]()
Chicago PD had een crossover met SVU, ze proberen er één met alle drie de series te krijgen voor het komende seizoen.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:48 schreef schijffie het volgende:
SVU hoort volgens mij bij Law & Order, maar de andere twee zijn goed.![]()
FST tussenstand:
23 BrainOverfloW
22 Dragonfodder
19 Tweek
14 Lamers
13 Attitude
12 criminal_mind
11 Metalbas
10 Karstman
10 Re
9 GradB
9 SaintOfKillers
8 Schijffie
6 Fylax
6 Doomcow
6 dekatophetspek
4 sasquatsch
4 Dopekoe
4 dyonvbaal
4 AlwaysHappy
3 picodealion
3 Ciscus
3 Drakin
3 Anoonumos
2 hornage
3 Etcetera
2 Mike
1 Asap
1 Nickske1912
1 Mriekie
1 StefanW
Correctquote:
Men behaving badly had twee seizoenen, Little Britain is wel goed.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:40 schreef Karstman het volgende:
Men behaving badly
Little Brittain
Imdb zegt comedy, dus ik reken hem goed. White Van Man/Family Tools en The Inbetweeners waren de voorbeelden overigens. De vraag welke kwamen niet voorbij een pilot gaf nog veel meer mogelijkheden.quote:
2/3quote:
4/3quote:Op zaterdag 27 september 2014 06:48 schreef DragonFodder het volgende:
Hij heeft ook een aflevering van Psych gedaan en enkele afleveringen van dollhouse
quote:Op zondag 28 september 2014 16:06 schreef schijffie het volgende:
Acteur is Patrick Warburton, het plaatje is Joe uit Family Guy, maar gok dat dit niet het antwoord is op de vraag.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |