Ja klopt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:08 schreef schijffie het volgende:
Clyde, Craig, Pip, Bebe, Wendy/Wendyl, Butters, Token, Timmy, Jimmy, Tweek, Scott Malkinson.
Archers Code Name is Duchess, maar dat wist ik alleen omdat ik de eerste aflevering even ging kijken voor "inspiratie", en na 5 woorden werd het al gezegd.
Ik zit met Micheal in me hoofd. In ieder geval de hoofdrolspeler van Burn Notice.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
De deur naar wiens appartement zien we hier?
[ afbeelding ]
Ik reken hem goed genoeg. Michael Westen is zijn volledige naam.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik zit met Micheal in me hoofd. In ieder geval de hoofdrolspeler van Burn Notice.
Ja dat doen ze ook allebei, was niet eens 1 die ik in gedachten had, maar is natuurlijk gewoon goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoofdpersoon leeft al honderden jaren en gaat niet op natuurlijke wijze dood. Lossen ze ook allebei misdaden op?
Het zijn eigenlijk identieke series, dus als je luk raak wat dingen van New Amsterdam opnoemt kom je er ook wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
Verder kom ik denk ik niet. Van forever alleen maar een trailer gezien dus weet daar vrij weinig van.
Dat was ook precies mijn gedachte bij het zien van de trailer van Forever. Van NA heb ik toen wel een paar afleveringen gezien. Wat me bijgebleven is, is dat hij paard rijd, bij een bar woont en meubels maakt die zogenaamd antiek moeten zijn om geld te verdienen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk identieke series, dus als je luk raak wat dingen van New Amsterdam opnoemt kom je er ook wel.
Dat zijn ze nou net niet, het is meer voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat was ook precies mijn gedachte bij het zien van de trailer van Forever. Van NA heb ik toen wel een paar afleveringen gezien. Wat me bijgebleven is, is dat hij paard rijd, bij een bar woont en meubels maakt die zogenaamd antiek moeten zijn om geld te verdienen.
Nee, denk meer aan basis dingen die je verteld als je iemand ontmoet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ze werken allebei samen met politie en houden geheim dat ze al zo oud zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |