Als je dat niet snapt kan ik het je niet uitleggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:23 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik quote een zin uit de link en vraag over wie dit gaat. Kun je mij uitleggen wat dan de spuigaten uit loopt?
Laten we even bij het topic blijven, ook zo fijn voor mensen die later terugkomen, dat ze niet 10 pagina's nutteloze discussie hoeven door te nemen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:25 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dus Joran van der S. verdenken van moord op Nathalie H. mag volgens jou niet?
Godsamme, je zit in BNW, mijn man! Doe nou niet al te hoge verwachtingen hebben wat betreft feitelijke inhoud.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:25 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Onzin uitkramen is iets anders dan speculeren, valt buiten het onderwerp van het forumtopic en hoort het hier dus zeker niet thuis. Maar aangezien we hier onderling niet uit lijken te komen kunnen we het beste een mod vragen wat die er van vindt, en de mod de beslissing laten nemen of het onderdeel kan zijn van de discussie.
We hebben het hier niet over die zaak. Laten we die er dan ook niet bij betrekken.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:25 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dus Joran van der S. verdenken van moord op Nathalie H. mag volgens jou niet?
waarom dit ondertoontje nou heel de tijd ?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal ik er nog even voorzetten dat dit voor iedereen bedoeld is? Ik nam aan dat je dat wel begrepen had met je hoge westerse standaard.
Dat merkte ik ook. op. Durfde niks van te zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:27 schreef MMUU het volgende:
[..]
waarom dit ondertoontje nou heel de tijd ?
jammer en niet nodig......
Interessant. Ik heb wel wat moeite met het opportunisme, dat zat er aan te komen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:25 schreef Domnivoor het volgende:
Missing in Panama — A Mystery Deepens
Back in the Spring, I noted here the story of two Dutch students, Kris Kremers and Lisanne Froon, who came to my town of Boquete, Panama, and never made it home. One beautiful April day, they disappeared on a hike near the local volcano, leaving town without a guide and without saying precisely which trail they were taking. Their only companion was “Blue,” the Husky mix who belonged to the hostel where the students were staying. “Blue” returned to Boquete, but, ominously, the girls didn’t.
Lees de rest van deze blog op: http://mostlymystery.com/missing-in-panama-a-mystery-deepens-2/
Áls het zo zo zijn dat hij erbij was, samen met die vriend dan denk ik dat de stemming op de terugweg van de 1e Q is omgeslagen. (billen knijpen tieten voelen weet ik veel)quote:Op woensdag 17 september 2014 18:06 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is nu je scenario precies?
Je kunt niet inzoomen op één element van een complex geheel, een toevallige gelijkenis constateren, en het vervolgens waarschijnlijk achten dat deze gelijkenis onderdeel moet zijn van het geheel.
Was het maar zo makkelijk.
heb je ze gezien?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:15 schreef agter het volgende:
[..]
"Ongure types".
Weer zo'n aanname.
Het begon al eerder tegen mij. Ik heb het genegeerd omdat ik meende dat Lavenderr heeft verklaard hier niet als mod mee te doen maar nu dat wel zo is vind ik het klachtwaardig gedrag.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:29 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook. op. Durfde niks van te zeggen.
Dit is kennelijk nogal oud. Dat hele verhaal van Blue die met ze meeging is gebaseerd op de oude tijdlijn. Dus ik ga het niet lezen ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:25 schreef Domnivoor het volgende:
Missing in Panama — A Mystery Deepens
Back in the Spring, I noted here the story of two Dutch students, Kris Kremers and Lisanne Froon, who came to my town of Boquete, Panama, and never made it home. One beautiful April day, they disappeared on a hike near the local volcano, leaving town without a guide and without saying precisely which trail they were taking. Their only companion was “Blue,” the Husky mix who belonged to the hostel where the students were staying. “Blue” returned to Boquete, but, ominously, the girls didn’t.
Lees de rest van deze blog op: http://mostlymystery.com/missing-in-panama-a-mystery-deepens-2/
NEE ---> Je mag niet zomaar mensen verdacht maken/als verdachte benoemen. Dat is iets heel anders..quote:Op woensdag 17 september 2014 18:31 schreef Jezus9 het volgende:
Wat? Begrijp ik nu goed dat we van 'Lavenderr' het misdrijf-scenario niet meer mogen benoemen!? Ik vind eigenlijk dat er twee moderators moeten komen in deze reeks, één die gelooft in een ongeluk/verdwaling en de ander die gelooft in een misdrijf, zo blijft de moderering i.i.g nog wat objectief. Je spreekt wel erg iedereen en alles erop aan als ze ook maar iets richting een misdrijf benoemen, we weten nu wel dat je overtuigd bent van een verdwalingmogen anderen vrij zijn hún visie te benoemen?
+1quote:Op woensdag 17 september 2014 18:31 schreef Jezus9 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er twee moderators moeten komen in deze reeks,
Nergens voor nodig. Lavenderr mod primaquote:
En zomaar gebeurt het ook niet? Maar obv aanwijzingen?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE ---> Je mag niet zomaar mensen verdacht maken/als verdachte benoemen. Dat is iets heel anders..
Jij bent er zelf mee begonnen hoor, in dit topic.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Klachten hier : BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen
en anders een mail naar forum@fok.nl
Zal moeilijk worden dan als de ouders van Kris gelijk hebben en er wellicht een misdrijf opgelost dient te gaan worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE ---> Je mag niet zomaar mensen verdacht maken/als verdachte benoemen. Dat is iets heel anders..
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Lavenderr mod prima
Jazeker. wel. Die zgn. aanwijzingen zijn nog dunner dan ijle lucht.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
En zomaar gebeurt het ook niet? Maar obv aanwijzingen?
Maar dat vind ik ook van het videoverslag van een user dat in de op staat. Doet mij denken aan mensen die brood zien in deze tragische geschiedenisquote:Op woensdag 17 september 2014 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is kennelijk nogal oud. Dat hele verhaal van Blue die met ze meeging is gebaseerd op de oude tijdlijn. Dus ik ga het niet lezen ook.
Bovendien snap ik niet dat hier een blog van zomaar iemand gepost wordt. Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?
Verder totaal eens dat dat verdachtmakingengedoe moet stoppen.
En dat is primaquote:Op woensdag 17 september 2014 18:38 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
IJle lucht heeft dezelfde dichtheid als stilstaande lucht. Het is de volume die verschilt.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker. wel. Die zgn. aanwijzingen zijn nog dunner dan ijle lucht.
Is het écht zo moeilijk op verdachtmakingen op nog minder dan ijle lucht achterwege te laten?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:37 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden dan als de ouders van Kris gelijk hebben en er wellicht een misdrijf opgelost dient te gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |