abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144626867
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:55 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Mee eens, maar toch wel gek dat je een foto met je mobiel maakt terwijl je je camera al bij de hand hebt.
Kan best zijn dat met camera ook foto is genomen. Doe ik zelf ook wel 's, eentje om met mobiel door te sturen, en andere voor het 'foto-album'
pi_144627334
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:53 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Waarom? Als een hiker vermist zou zijn, en deze persoon zou bekend staan als een "waaghals" die de grenzen opzoekt, dan is de kans toch veel groter dat hij het pad zou verlaten voor wat extra adrenaline, en dat daar vervolgens iets mis kan zijn gegaan?

Het lijkt me heel logisch dat je die info meeneemt in een eventueel scenario.
Mee eens....echter is het wellicht niet verstandig dat wij dat hier op het forum nadrukkelijk meenemen in 'onze' scenario's.

Er zijn hier namelijk een paar users actief die nogal eens in de verleiding komen om zonder enige schaamte mensen als schuldige neer te zetten. Om te voorkomen dat men hier straks K of L openlijk als schuldige wegzet voor hetgeen er mis is gegaan is (denk ik) weinig zinvol.
pi_144627591
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:20 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Mee eens....echter is het wellicht niet verstandig dat wij dat hier op het forum nadrukkelijk meenemen in 'onze' scenario's.

Er zijn hier namelijk een paar users actief die nogal eens in de verleiding komen om zonder enige schaamte mensen als schuldige neer te zetten. Om te voorkomen dat men hier straks K of L openlijk als schuldige wegzet voor hetgeen er mis is gegaan is (denk ik) weinig zinvol.
pi_144627631
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:25 schreef Perico het volgende:

[..]

Hrmmm die foto van Kris op de Mirador, de enige zonder metadata... is ook de enige met een afwijkende resolutie.

......

Ook worden op de foto van Kris op de Mirador details van het landschap anders geinterpreteerd, worden de kleuren wat anders ingevuld (al rekening houdend met de betrokken lucht).

Kan het zijn dat deze foto met een andere camera is gemaakt?

Hij is ook niet terug te vinden in de gallerijfoto's van Nexpanama en TVN2, maar is afkomstig van een andere bron, D. Abrego.

Dus of, het kan de eerste bekende foto zijn van een van de telefoons, of de camera behoort aan een derde toe. Dat is dan mijn inschatting.

Mijn eerste indruk toen ik voor het eerst die foto van Kris zag was inderdaad ook dat dit wellicht afkomstig is van een andere bron, in dit geval één van hun telefoons. Dit omdat ik de kwaliteit/kleur van deze foto nogal vind afwijken t.o.v. de andere foto's.
  woensdag 17 september 2014 @ 16:28:24 #180
430880 mig72
De Professional
pi_144627659
Misschien moeten we het gewoon laten voor wat het is. Twee dames zijn er gestorven in de jungle, en wij zullen nooit zeker weten wat de precieze doodsoorzaak is geweest. Er gaan talloze mensen plots dood aan een arbeidsongeval, of medische kwaal, of raken vermist en nooit meer teruggezien (Natalie Holloway o.a.), waarvan wij niet weten waar ze precies aan dood gingen.

Het zijn toch maar twee dames, al waren ze in de bloei van hun leven, dan nog, er gebeurt nou eenmaal veel ergere kwaad in deze wereld. Er zijn vele grotere problemen gaande, en al deze aandacht voor deze specifieke zaak is misschien een onterechte verspilling van onze tijd.

Als het om relevantie voor de veiligheid gaat voor de gemiddelde westerling hoe vaak komt een van jullie in de jungle, en dan in zo'n land als Panama? Bijna nooit dus. Dus is deze ook niet bepaald relevant.

Het enige wat we blijven doen is speculeren, en al is het wel leuk om scenarioschrijver te worden, kun je dat dus beter doen via andere kanalen.

Just my sixpence...
pi_144628086
Nee hoor ik ben nog lang niet klaar met speculeren.
  woensdag 17 september 2014 @ 16:46:30 #182
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144628315
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:40 schreef 11en30 het volgende:
Nee hoor ik ben nog lang niet klaar met speculeren.
Ik ook niet.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  woensdag 17 september 2014 @ 16:50:10 #183
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144628442
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:28 schreef mig72 het volgende:
Misschien moeten we het gewoon laten voor wat het is. Twee dames zijn er gestorven in de jungle, en wij zullen nooit zeker weten wat de precieze doodsoorzaak is geweest. Er gaan talloze mensen plots dood aan een arbeidsongeval, of medische kwaal, of raken vermist en nooit meer teruggezien (Natalie Holloway o.a.), waarvan wij niet weten waar ze precies aan dood gingen.

Het zijn toch maar twee dames, al waren ze in de bloei van hun leven, dan nog, er gebeurt nou eenmaal veel ergere kwaad in deze wereld. Er zijn vele grotere problemen gaande, en al deze aandacht voor deze specifieke zaak is misschien een onterechte verspilling van onze tijd.

Als het om relevantie voor de veiligheid gaat voor de gemiddelde westerling hoe vaak komt een van jullie in de jungle, en dan in zo'n land als Panama? Bijna nooit dus. Dus is deze ook niet bepaald relevant.

Het enige wat we blijven doen is speculeren, en al is het wel leuk om scenarioschrijver te worden, kun je dat dus beter doen via andere kanalen.

Just my sixpence...
Je hebt gelijk.

Ik ga nog verder - uiteindelijk gaan we allemaal dood, dus het gehele leven heeft eigenlijk totaal geen nut. Ook niet voor even, want op de wat langere termijn zal de mens als soort zonder twijfel geheel uitsterven (net als alle andere soorten).

Zelfs de aarde zal toch binnen 5 miljard jaar geheel zijn verdwenen, opgeslokt door de stervende zon of iets van dien aard.

Alles wat we doen is volkomen nutteloos en zonder doel. Lucht en leegte.
  woensdag 17 september 2014 @ 17:02:52 #184
430880 mig72
De Professional
pi_144628921
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:50 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Ik ga nog verder - uiteindelijk gaan we allemaal dood, dus het gehele leven heeft eigenlijk totaal geen nut. Ook niet voor even, want op de wat langere termijn zal de mens als soort zonder twijfel geheel uitsterven (net als alle andere soorten).

Zelfs de aarde zal toch binnen 5 miljard jaar geheel zijn verdwenen, opgeslokt door de stervende zon of iets van dien aard.

Alles wat we doen is volkomen nutteloos en zonder doel. Lucht en leegte.
Maar je moet wel leven. Je was niet voor niets op aarde geboren. Dus je moet er iets van maken. Ik weet niet of je een spirituele kant kent, ik wel, en dan attribueer ik dit aan God, dat we ons doel moeten dienen door te overleven.

Wat mij betreft is het doel van het leven om te genieten. Zoveel mogelijk van alles om je heen, omdat wij inderdaad allemaal gaan sterven en alles is nietig en vluchtig op den duur bekeken.

:)
pi_144628980
Nog even toch terug komen op P. De foto's in zijn fb map uploads van mobiel zijn niet allemaal met een mobiel gemaakt maar wel via mobiel geupload. Geen mobiel maakt zulke scherpe close up foto's bij mijn weten.
Zou het kunnen, hypothetisch, dat hij een foto van de camera van de meisjes heeft geplukt? Kan dit?
  woensdag 17 september 2014 @ 17:05:46 #186
430880 mig72
De Professional
pi_144629044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef ToniB het volgende:
Nog even toch terug komen op P. De foto's in zijn fb map uploads van mobiel zijn niet allemaal met een mobiel gemaakt maar wel via mobiel geupload. Geen mobiel maakt zulke scherpe close up foto's bij mijn weten.
Zou het kunnen, hypothetisch, dat hij een foto van de camera van de meisjes heeft geplukt? Kan dit?
Wie is P alweer? DIt is toch weer het nadeel van zulk streng censuurbeleid. Men komt niet meer duidelijk over.
pi_144629174
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:05 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wie is P alweer? DIt is toch weer het nadeel van zulk streng censuurbeleid. Men komt niet meer duidelijk over.
Nee, we gaan hier geen achternamen noemen. Zoals je heel goed weet.
pi_144629215
quote:

[..]

Censuurbeleid, :').

Stel je niet aan joh.
  woensdag 17 september 2014 @ 17:12:09 #189
430880 mig72
De Professional
pi_144629237
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, we gaan hier geen achternamen noemen. Zoals je heel goed weet.
Nog beter, ik ken niet eens zijn voornaam. En weet dus in het geheel niet over wie wij mee te maken krijgen.
  woensdag 17 september 2014 @ 17:12:28 #190
430880 mig72
De Professional
pi_144629250
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Censuurbeleid, :').

Stel je niet aan joh.
Wat is het dan?
pi_144629279
quote:

[..]

die andere gids
pi_144629296
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef ToniB het volgende:
Bijna alles kán. Dus die vraag op zichzelf is niet zo interessant. Wat is je scenario?
pi_144629298
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:02 schreef mig72 het volgende:

[..]

dat we ons doel moeten dienen door te overleven.
Dit komt niet goed over binnen de context van een topic over 2 meisjes die niet overleefd hebben.
pi_144629330
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:12 schreef mig72 het volgende:

[..]

Nog beter, ik ken niet eens zijn voornaam. En weet dus in het geheel niet over wie wij mee te maken krijgen.
Voor iemand die niets meer met dit topic te maken wil hebben kom je toch nog wel belangstellend over.
  woensdag 17 september 2014 @ 17:15:50 #195
430880 mig72
De Professional
pi_144629357
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:13 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dit komt niet goed over binnen de context van een topic over 2 meisjes die niet overleefd hebben.
Nou ja het was misschien een beetje ongelukkig verwoord. Ik bedoelde door door te gaan met leven, in de zin van geen zelfmoord plegen, of alles stop zetten of een nihilistiche benadering aannemen.
  woensdag 17 september 2014 @ 17:16:30 #196
430880 mig72
De Professional
pi_144629380
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor iemand die niets meer met dit topic te maken wil hebben kom je toch nog wel belangstellend over.
Dat is toch een aparte kwestie. En ik heb niet gezegd dat ik helemaal niks mee te maken wil hebben. Dat leg je mij in de mond.
pi_144629417
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:16 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dat is toch een aparte kwestie. En ik heb niet gezegd dat ik helemaal niks mee te maken wil hebben. Dat leg je mij in de mond.
Het is goed met je. Stop maar met dit gedoe.
  woensdag 17 september 2014 @ 17:18:08 #198
430880 mig72
De Professional
pi_144629447
Ik zei dat men bereid moet zijn, en in staat namelijk, om eindelijk als mogelijkheid te accepteren, dat we nooit de precieze doodsoorzaak te weten komen. Oftewel dat wij het kunnen verwerken als zulks en doorgaan met leven.
  woensdag 17 september 2014 @ 17:18:46 #199
430880 mig72
De Professional
pi_144629472
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 17:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is goed met je. Stop maar met dit gedoe.
Ik was ook niet mee begonnen had je mij niet plots uit het niets aangevallen.

Laten we dan maar verder.
  woensdag 17 september 2014 @ 17:25:47 #200
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144629736
Missing in Panama — A Mystery Deepens

Back in the Spring, I noted here the story of two Dutch students, Kris Kremers and Lisanne Froon, who came to my town of Boquete, Panama, and never made it home. One beautiful April day, they disappeared on a hike near the local volcano, leaving town without a guide and without saying precisely which trail they were taking. Their only companion was “Blue,” the Husky mix who belonged to the hostel where the students were staying. “Blue” returned to Boquete, but, ominously, the girls didn’t.

Lees de rest van deze blog op: http://mostlymystery.com/missing-in-panama-a-mystery-deepens-2/
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')