abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2014 @ 09:51:58 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_144615529
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:50 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Zo spannend soesa!

Nog even en vue staat op 1 :D

Waar is vue eigenlijk :@ ?
die post niet echt mee ;)
disclaimer
pi_144615584
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:12 schreef DJMO het volgende:
bweuh ... ik zit in 'conflict' met m'n bewindvoerder. Ik wil graag overstappen naar FBTO, en nu loopt zij te zeveren dat ze eerst moet kijken of er wel ruimte in het budget is enzo .. Terwijl de premie uiteindelijk maar 1,50 hoger uitkomt, ik veel meer vergoed krijg dan nu en dat dus op de lange termijn scheelt i de dingen zie ik zelf zou moeten betalen (oa 80 uur eigen bijdrage kraamzorg, adhd medicatie en fysiotherapie :') ) heb er nu zelf een berekening op losgelaten die ik haar zo ga mailen in de hoop dat ik haar kan overtuigen.

Oh en is het normaal dat ik een boze mail krijg van haar dat ze nu op vakantie en dat ik voor dringende zaken bij haar waarnemer(s) moet zijn?? Ik wist niet dat ze op vakantie was, heeft ze ook niet van te voren laten weten }:|
/frustratiepost
Huh? Mail kan je toch ook *niet* lezen als je op vakantie bent? Wel raar inderdaad. Succes, ik hoop dat je haar kan overtuigen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144615595
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die post niet echt mee ;)
kan me vue ook niet echt herinneren.. Jammer!
Born to Lose, but Built to Win.
pi_144615638
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:19 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

[..]

Wist ik niet :D weer wat geleerd. ik krijg dat overigens van vet eten.
Dat is ook de reden dat kinderen pas vanaf anderhalf jaar koolsoorten mogen hebben (misschien ook handig om te weten dan ;)).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 17 september 2014 @ 09:56:57 #155
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144615642
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:50 schreef Zoë23 het volgende:
:% Ben je thuis tante soesa?
Ja :)
pi_144615687
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:56 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ja :)
Whoohoo! Zet em op! *O* *O*

7 weken mijlpaal vandaag *O* Overmorgen weer een echo *O*
Op wat buikpijn na gaat het goed. Alleen zo moeeeeee :O
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_144615703
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:35 schreef Zoë23 het volgende:
Tante soesa :% succes

SQ
Ugh kramp :(

LT -O- jammer dat de foto's zo tegenvallen.
Ik had een soortgelijk gevoel :{ terwijl mijn vriendin echt goed foto's kan maken (maar blijkbaar dus niet van mij :+ ) ela heeft zondag foto's van me gemaakt. Op een natuurlijke en ontspannen manier. Gewoon zoals ik ben zegmaar. Dat werkt beter dan geposeerd.

Net terug van de gyn.
Bloeddruk 130/75 ^O^ . We hebben het over afgelopen maandag gehad. Ik bel dus niet zo snel (nooit) en hij vond het echt fijn dat ik toch even langs was gekomen. Het gevoel alsof het hoofdje eruit komt heeft hij van meerdere zwangeren gehoord tijdens een tweelingzwangerschap. Dus dat is ook fijn om te weten.
Hij vond me heel erg fit en was verder echt positief over alles. Heeft me echt goed gedaan. Dat ik me zo af en toe klote voel hoort erbij en het zit ook niet echt in me om toe te geven aan dat soort dingen maar ik zal wel moeten.

Baby1 ligt al zo diep dat hij haar hoofdje niet kon opmeten. En baby2 ligt hoger. Met haar rug bij mijn zij zegmaar en haar voetjes..Tsja waar niet :9
Bijzonder om te zien. Ze zijn echt al groot!
Baby1 zit qua groei op 31+2 wk en baby2 30+2wk (ik ben nu 30+4).

En.. Hij zei; je zult de 36 wk waarschijnlijk niet halen (wat? Dat gaat veel te snel)
En anders zal het waarschijnlijk een inleiding worden omdat ze de baby's nu al bijna niet kunnen opmeten + zwangerschapsdiabetes (ookal zijn mijn waarden zonder dieet helemaal goed) en dan worden ze rond de 37/38wk gehaald.

:o het gaat zo snel!
Wow!! Dat zijn flinke meisjes! Wat fijn dat de groei gewoon goed gaat. Maar het lijkt me wel schrikken als het opeens zo snel gaat!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144615751
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wow, Zoe, dat is dan al echt snel!

Ik heb wel weeën maar zonder regelmaat. Ze zijn al wel venijnig vind ik!
Jeetje is ze er nou nog niet :P

(Toch gek jouw bevalling zonder baby van 2 dagen oud ;))
pi_144615766
jullie zijn lief O+ thanks
pi_144615820
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat kinderen pas vanaf anderhalf jaar koolsoorten mogen hebben (misschien ook handig om te weten dan ;)).
volgens mijn info mogen kinderen vanaf een jaar "alles" eten. Waar heb jij die 1,5 jaar vandaan dan?

Ik ga haar overigens geen rauw vlees geven. Maar ik ben wel van plan dat ze vanaf de eerste verjaardag gewoon met de pot gaat mee-eten.
  woensdag 17 september 2014 @ 10:07:56 #161
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144615850
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:02 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Jeetje is ze er nou nog niet :P

(Toch gek jouw bevalling zonder baby van 2 dagen oud ;))
:D

Die eerste plek is het toch niet voor mij geloof ik :P. Ik wil er altijd zsm weer weg ;)
pi_144615853
LT ze halen dan beide baby's
(volgens mij proberen ze het weleens, bij een andere aflevering over te vroeg geboren kindjes was er een vrouw waarbij 1 van de 2 baby's een bepaalde afwijking had. Ze hadden de keuze gemaakt om die baby weg te laten halen zegmaar (zo rond de 20wk echo) en door die operatie werd de bm getriggerd en werd later de andere baby veel te vroeg geboren. Is uiteindelijk wel goedgekomen maar wel heftig)

Tante soesa
Fijn lekker thuis! :* :%

Phaidra
Valt me ook heel erg mee, de groei van beide meiden. Hoop dat ze nog lekker wat spek kweken zodat ze zich na de geboorte goed warm kunnen houden.
Krijg er spontaan nesteldrang van :9 gelukkig is alle babywas al klaar en de kamer is al wat gezelliger en bijna af. Geeft ook wel rust.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 september 2014 @ 10:08:41 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144615864
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:06 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

volgens mijn info mogen kinderen vanaf een jaar "alles" eten. Waar heb jij die 1,5 jaar vandaan dan?

Ik ga haar overigens geen rauw vlees geven. Maar ik ben wel van plan dat ze vanaf de eerste verjaardag gewoon met de pot gaat mee-eten.
http://www.borstvoeding.c(...)hema/nederlands.html
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_144615869
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:06 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje het schema van Stefan Kleintjes gevolgd: http://www.borstvoeding.c(...)hema/nederlands.html. Die gaat uit van het starten met bijvoeding vanaf 6 maanden. Verder is het toch ook een kwestie van uitproberen. Ik heb zelf last van pds (mijn hele familie zowat), dus ik ben wel wat voorzichtig geweest met nieuwe dingen introduceren. Volledig mee-eten doet hij vanaf 14 maanden denk ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 17 september 2014 @ 10:09:58 #165
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_144615890
Soesa succes!
pi_144615928
Het boek van Stefan Kleintjes is ook wel een aanrader: http://www.borstvoeding.com/boeken/bij.html. Ik had het geleend, dat was wel prettig. Het ging mij vooral om achtergrondinformatie rondom bijvoeden.

Als je interesse hebt in Rapley (eten in stukjes in plaats van geprakt) is Baby-led weaning een goed boek!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 17 september 2014 @ 10:12:14 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_144615937
Dat was volgens mij geen operatie Zoë, dat was een injectie waarbij ze het hartje stil legden zodat het gezonde kindje zo veel mogelijk ruimte zou krijgen om zo goed mogelijk te groeien. Maar dat kan inderdaad een geboorte triggeren. Een of meerdere baby's van een meerling daadwerkelijk uit de baarmoeder halen en de rest laten zitten slaagt volgens mij maar zeer zelden. Meestal zet de bevalling dan toch door.
disclaimer
pi_144615951
Ik moet een beetje zo doen van dat schema :')

:@
pi_144615955
Hup soesa! Ik hoop op een hele mooie bevalling voor jullie! :% :% *O*
pi_144615975
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje het schema van Stefan Kleintjes gevolgd: http://www.borstvoeding.c(...)hema/nederlands.html. Die gaat uit van het starten met bijvoeding vanaf 6 maanden. Verder is het toch ook een kwestie van uitproberen. Ik heb zelf last van pds (mijn hele familie zowat), dus ik ben wel wat voorzichtig geweest met nieuwe dingen introduceren. Volledig mee-eten doet hij vanaf 14 maanden denk ik.
kan me voorstellen dat je er dan voorzichtig mee bent ja :)
pi_144616010
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:07 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

:D

Die eerste plek is het toch niet voor mij geloof ik :P. Ik wil er altijd zsm weer weg ;)
Ik snap die mensen ook niet die 3 weken op nummer 1 gaan staan waardoor anderen dan ook weer moeten wachten :P
pi_144616061
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:08 schreef Zoë23 het volgende:
LT ze halen dan beide baby's
(volgens mij proberen ze het weleens, bij een andere aflevering over te vroeg geboren kindjes was er een vrouw waarbij 1 van de 2 baby's een bepaalde afwijking had. Ze hadden de keuze gemaakt om die baby weg te laten halen zegmaar (zo rond de 20wk echo) en door die operatie werd de bm getriggerd en werd later de andere baby veel te vroeg geboren. Is uiteindelijk wel goedgekomen maar wel heftig)

Tante soesa
Fijn lekker thuis! :* :%

Phaidra
Valt me ook heel erg mee, de groei van beide meiden. Hoop dat ze nog lekker wat spek kweken zodat ze zich na de geboorte goed warm kunnen houden.
Krijg er spontaan nesteldrang van :9 gelukkig is alle babywas al klaar en de kamer is al wat gezelliger en bijna af. Geeft ook wel rust.
jeetje dat lijkt me inderdaad erg heftig ;( !
pi_144616063
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Dat was volgens mij geen operatie Zoë, dat was een injectie waarbij ze het hartje stil legden zodat het gezonde kindje zo veel mogelijk ruimte zou krijgen om zo goed mogelijk te groeien. Maar dat kan inderdaad een geboorte triggeren. Een of meerdere baby's van een meerling daadwerkelijk uit de baarmoeder halen en de rest laten zitten slaagt volgens mij maar zeer zelden. Meestal zet de bevalling dan toch door.
Dat zou ook goed kunnen :( zijn van die verdrietige afleveringen..pff. Maar wel realistisch en niet onnodig dramatisch (zoals Amerikaanse tv)

One Born Every minute was gister wel leuk trouwens. Ging over Britten ipv Amerikanen. Veel minder drama en pijnbestrijding enz
  woensdag 17 september 2014 @ 10:19:39 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_144616123
Ja, ze hebben momenteel de Engelse serie draaien idd! Die is echt beter :Y
disclaimer
pi_144616155
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:12 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik moet een beetje zo doen van dat schema :')

:@
Ik wil eigenlijk geen discussie starten, maar ben oprecht benieuwd waarom? Een aantal producten is wel wat geitenwollensok, maar de adviezen zijn wel ergens op gebaseerd. Als je langer bv wil geven, is het verstandig om langzaam de bijvoeding op te bouwen bijvoorbeeld. Bepaalde dingen zijn makkelijker verteerbaar dan andere. Sowieso, als je met 6 maanden start met groente en fruit, duurt het wel weer even voor je toe bent aan brood, yoghurt, etc. Zoet beleg hebben wij ook zo lang mogelijk geweerd (met uitzondering van jam en appelstroop), wat hij niet kent, mist hij ook niet. Ik realiseer me dat dat bij nr. 2 niet meer zal gaan lukken :+. Ik heb ook lang niet alles opgevolgd, maar ik vond het wel fijn om een richtlijn per product te hebben :).
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')