Ja hoe is het ooit mogelijk geweest hč....quote:Op woensdag 17 september 2014 12:23 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Wel cum laude afgestudeerd, lees ik net!
In wat dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:23 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Wel cum laude afgestudeerd, lees ik net!
Oké. Toen was ie al bijna 50 dus (?)quote:Op woensdag 17 september 2014 12:29 schreef Louis22 het volgende:
Doctoraal (titel: Drs.)
Cum Laude afgestudeerd (2006) in de Bestuurs- en Organisatiewetenschap, studierichting organisatie, cultuur en management, aan de Universiteit Utrecht
Bachelor (titel: BPM)
Afgestudeerd (2003) in HBO Bestuurskunde/Overheidsmanagement, studierichting integrale veiligheid, aan de Haagse Hogeschool
Van HBO naar WO master dus.
die idioot is rijp voor een gesloten inrichting.quote:
Ja, maar de vrijheid van meningsuiting is niet onbeperkt.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:31 schreef Friek_ het volgende:
Lekker boeiend dat er iemand zwaait met een nazi- of IS-vlag. Is dat al geen beperking van vrijheid van meningsuiting?
Euh, kennelijk. Laatbloeiertje, zullen we maar zeggen. Stel je voor dat de stijgende lijn zich voortzet! Dan is hij tegen zijn 80e filosoof en quantum fysicus!quote:Op woensdag 17 september 2014 12:31 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Oké. Toen was ie al bijna 50 dus (?)
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:33 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Euh, kennelijk. Laatbloeiertje, zullen we maar zeggen. Stel je voor dat de stijgende lijn zich voortzet! Dan is hij tegen zijn 80e filosoof en quantum fysicus!
We zijn ook ongelovige honden hequote:Op woensdag 17 september 2014 12:33 schreef Wespensteek het volgende:
Vecht Isis dan ook al tegen Nederland?
Nee, maar mensen met een Nederlands paspoort wel voor IS.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:33 schreef Wespensteek het volgende:
Nog niet officieel, maar WE willen heel graag meedoen met onze grote vrienden in het spektakel, want dan tel je mee.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:33 schreef Wespensteek het volgende:
kan hij met Samson gaan filosoferen over de snaartheoriequote:Op woensdag 17 september 2014 12:33 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Euh, kennelijk. Laatbloeiertje, zullen we maar zeggen. Stel je voor dat de stijgende lijn zich voortzet! Dan is hij tegen zijn 80e filosoof en quantum fysicus!
Ik zwaai iedere morgen voordat ik de gordijnen open drie maal met een miniatuur-nazivlaggetje. Dat is mijn lange neus naar de Nederlandse wet!quote:Op woensdag 17 september 2014 12:31 schreef Friek_ het volgende:
Lekker boeiend dat er iemand zwaait met een nazi- of IS-vlag. Is dat al geen beperking van vrijheid van meningsuiting?
Ja maar de redenatie van Zijlstra slaat m.i. nergens op. Geen rechter gaat dat paspoort afpakken want die mensen zijn niet in vreemde krijgsdienst en vechten niet tegen Nederland.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:34 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Nee, maar mensen met een Nederlands paspoort wel voor IS.
In andere topics klagen mensen erover dat de minima uberhaupt in staat zijn om te sparen. Dat willen ze niet eens.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij denkt daadwerkelijk dat minima kunnen sparen?
Zal voor sommigen best opgaan overigens, maar voor het merendeel absoluut niet.
Met name die opmerking: ''Ik heb u afgelopen zomer helemaal niet gezien of gehoord!''quote:Op woensdag 17 september 2014 12:31 schreef komrad het volgende:
[..]
die idioot is rijp voor een gesloten inrichting.
vind het echt een non discussie. Oppakken en veroordelen. En ik neem aan dat op terrorisme een maximum straf van levenslang staatquote:Op woensdag 17 september 2014 12:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja maar de redenatie van Zijlstra slaat m.i. nergens op. Geen rechter gaat dat paspoort afpakken want die mensen zijn niet in vreemde krijgsdienst en vechten niet tegen Nederland.
Ze vechten niet tegen Nederland, maar wat die vreemde krijgsdienst betreft weet ik het zo net nog niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja maar de redenatie van Zijlstra slaat m.i. nergens op. Geen rechter gaat dat paspoort afpakken want die mensen zijn niet in vreemde krijgsdienst en vechten niet tegen Nederland.
Haatzaaien en groepsbelediging mag er ook uit wat mij betreft.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja, maar de vrijheid van meningsuiting is niet onbeperkt.
Eens, maar lijkt me wel lastig te bewijzenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:38 schreef komrad het volgende:
[..]
vind het echt een non discussie. Oppakken en veroordelen. En ik neem aan dat op terrorisme een maximum straf van levenslang staat
als je dat niet kunt, zal onder de nieuwe wet een rechter bij beroep het paspoort ook weer teruggeven. De bewijslast zal blijvenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eens, maar lijkt me wel lastig te bewijzen
De wet zegt nu:quote:Op woensdag 17 september 2014 12:39 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ze vechten niet tegen Nederland, maar wat die vreemde krijgsdienst betreft weet ik het zo net nog niet.
Ik zou IS niet als staat definiėren het is een groep terroristen. Juist daarom zou men die wet wel moeten aanpassen als men de nationaliteit wil afpakken.quote:indien hij zich vrijwillig in vreemde krijgsdienst begeeft van een staat die betrokken is bij gevechtshandelingen tegen het Koninkrijk dan wel tegen een bondgenootschap waarvan het Koninkrijk lid is;
Hexagon,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |